Cóż, nie wiadomo jaki byłby skok mocy między tą generacją a następną
Conajmniej 10 krotny. 50 samochodow na trasie to nie wyczyn, ale gdzie niby sie scigac w tyle osob poza Nurburgringiem i w Nascar? Problem tez bylby z kodem sieciowym, tzn musialy byc dedyki by to dobrze chodizlo wtedy.
onieważ uważam, że fizyka PRO w GT5:P była bardzo dobra. To samo dotyczy fizyki w GT:Academy. Jeśli czytam więc, że teraz jest zupełnie nowy model jazdy, całkowicie zamieniony to mogę chyba mieć obawy. Ja liczyłem jedynie na poprawki modelu z GT5:P w niektórych autach a czytam, że całkiem ten model wywalili i stworzyli nowy. Po co poprawiać coś co jest dobre?
Zle cos przeczytales. Fizyka nie jest inna, a jest praktycznie taka jak w Academy, czasami troche bardziej wymagajaca, ale to jak zawsze zalezy od samochodu.
Narazie wystarczy mi te 200+ aut i te 20-24 różne tory
Juz znamy 21 torow! A znamy tylko jedna trase WRC, poza tym jeszcze nie potwierdzony zostal texas oraz dwie gorskie trasy z dwoch trailerow [toyoty i jakiegos innego samochodu] PD.
Wedlug US stronki Gran Turismo jest "20 racing locations with over 70 track variations".
Na blogu playstation Community Manager odpisal w komentarzu, ze jest "40 tracks with over 100 layouts ", z czego track to np Nurburgring, a layout to np wersja GP.
http://blog.us.playstation.com/2010/06/18/a-chat-with-kazunori-yamauchi-creator-of-gran-turismo/#comment-416304Ogolnie zapowiada sie conajmniej 50 roznych tras, a w najlepszym przypadku kolo 100!
Tez sie troche obawiam o Standard wersje, ale z drugiej strony tras jest znacznie mniej i latwiej je poprawic. Samochody musisz od poczatku do konca przemodelowac, na trasach mozesz kopiowac assetsy z innych, podmienic teksture, geometrie, dodac widzow i trawe to nei problem, wiec mysle, ze wszystkie beda ladne, tylko niektore moga byc znacznie ladniejsze.