Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1264991 razy)

0 użytkowników i 38 Gości przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6920 dnia: Czerwca 21, 2010, 19:48:44 pm »
Ja sobie oglądam na spokojnie te modele z GT5 to jednak te Premiumy są przepiękne, ŻADNA gra nie może z nimi się równać(tzn. odstawiły daleko konkurencję). :grin:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6921 dnia: Czerwca 21, 2010, 19:52:52 pm »
No co najmniej pół generacji z przodu są teraz :P
Widać w porę się opamiętali i powiedzieli sobie: "ej , chłopaki , co my robimy? przecież taka grafa miała być pod koniec życia PS3! Stop! Wrzucimy do gry tylko 200 sztuk , a resztę damy im z GT4. Później sobie na spokojnie wszystko wymodelujemy i na czas GT6 będziemy mieli ~1200 aut jakości premium ;) do gry wrzucimy tylko 1000 , a resztę będziemy wydawac jako comiesięczne DLC po 10€ ;) "

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6922 dnia: Czerwca 21, 2010, 19:58:16 pm »
Dobra teoria :D Ale tak od zawsze miało PD z seriami GT, wpierw mniej fur, a potem więcej. ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6923 dnia: Czerwca 21, 2010, 19:58:59 pm »
No co najmniej pół generacji z przodu są teraz :P
Widać w porę się opamiętali i powiedzieli sobie: "ej , chłopaki , co my robimy? przecież taka grafa miała być pod koniec życia PS3! Stop! Wrzucimy do gry tylko 200 sztuk , a resztę damy im z GT4. Później sobie na spokojnie wszystko wymodelujemy i na czas GT6 będziemy mieli ~1200 aut jakości premium ;) do gry wrzucimy tylko 1000 , a resztę będziemy wydawac jako comiesięczne DLC po 10€ ;) "
Japonczyk tak nie mysli ;p

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6924 dnia: Czerwca 21, 2010, 19:59:57 pm »
Zbiorcze info z NeoGAFu

Cytuj
Night/Day transition
Dynamic Weather
Track Editor
Stunt Arenas
32 player lobbies
16 player races
Spectator mode
200 PS4 cars and 800 standard cars
Nascar
WRC
Rolling and damage (eerily real weight)
1st person walkabout photo mode
YouTube uploading
1080p
PS Eye headtracking
Motion controls
HDMI 1.4 3D @ 60fps
Split-screen
Best graphics in any driving game (lighting, physics driven smoke, attention to detail..etc)
Real life tracks recreated in maddening quality (upto 2 year dev times)
PSP Connectivity
Go karts to Rally to classics to sport to Drag car, ordinary cars...etc etc etc
Animated drivers, pit crews, tire changes etc
Text and Voice chat
Open free-form Track Days
Profile pages
In-game (bulletin-board) message boards








BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6925 dnia: Czerwca 21, 2010, 20:00:25 pm »
Zastanówmy się tak całkiem poważnie. Przecież to niemożliwe dać do GT5 edytor tras. Jak niby miało by to wyglądać? Kto ustawiałby te wszystkie budynki, malował krajobrazy, wklejał reklamy? To tak jakby dać edytor tras w No One Can Stop Mr. Domino. Niemożliwe i tyle. :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6926 dnia: Czerwca 21, 2010, 20:11:57 pm »
No co najmniej pół generacji z przodu są teraz :P
Widać w porę się opamiętali i powiedzieli sobie: "ej , chłopaki , co my robimy? przecież taka grafa miała być pod koniec życia PS3! Stop! Wrzucimy do gry tylko 200 sztuk , a resztę damy im z GT4. Później sobie na spokojnie wszystko wymodelujemy i na czas GT6 będziemy mieli ~1200 aut jakości premium ;) do gry wrzucimy tylko 1000 , a resztę będziemy wydawac jako comiesięczne DLC po 10€ ;) "
Japonczyk tak nie mysli ;p

Fakt fakt... no to nie wiem co wymyślić , zawalili sprawę na całej linii z tym modelowaniem. Ale na pocieszenie możemy sobie powiedzieć że to tak jak większość japońskich developerów oprócz Capcom'u. Jakoś nie dają sobie rady z tą generacją. :P


pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6927 dnia: Czerwca 21, 2010, 20:23:08 pm »

zamiast (możliwego) edytora tras czy paru innych rzeczy które wiadomo że będą a są zbędne (chociażby ten data logger) mogliby w końcu zrobić ślady opon...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6928 dnia: Czerwca 21, 2010, 20:29:25 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
zamiast (możliwego) edytora tras czy paru innych rzeczy które wiadomo że będą a są zbędne (chociażby ten data logger) mogliby w końcu zrobić ślady opon...

Nie ma mowy , 6 lat to za mało na takie bajery!

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6929 dnia: Czerwca 21, 2010, 20:30:44 pm »
Zastanówmy się tak całkiem poważnie. Przecież to niemożliwe dać do GT5 edytor tras. Jak niby miało by to wyglądać? Kto ustawiałby te wszystkie budynki, malował krajobrazy, wklejał reklamy? To tak jakby dać edytor tras w No One Can Stop Mr. Domino. Niemożliwe i tyle. :P

Rozwalają mnie tacy na wszystkich forach :D:D

Wy na serio myślicie ,że będzie można tworzyć fikcyjne trasy w miastach i modelować i stawiać domki,skrzyżowania,fontanny mosty itp :D Albo modelować całe OS z mistrzostw świata :D

Na 99,9% dostaniemy wielki teren zieleni/asfaltu na którym będziemy tworzyć trasę malując asfalt i stawiając słupki,bandy,opony itp.

W modelowanie otoczenia wokoł torów nawet nie ma co liczyć.

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6930 dnia: Czerwca 21, 2010, 20:30:53 pm »
Jeśli chodzi o edytor (jeśli w ogóle będzie) to nie wyobrażam sobie go inaczej niż ustawianie pachołków i malowanie linii na jakimś asfaltowym placu manewrowym oraz ewentualnie ustawianie band. Pełen edytor jest nie-re-a-lny...

Do tego dochodzi zachowanie AI w przypadku trasy stworzonej przez gracza, ale to zapewne będzie rozwiązane w bardzo prosty sposób - po trasach tych będzie się można ścigać tylko online i po splicie  :P
A Hard Days Knight

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6931 dnia: Czerwca 21, 2010, 20:33:58 pm »
Cytuj
zamiast (możliwego) edytora tras czy paru innych rzeczy które wiadomo że będą a są zbędne (chociażby ten data logger) mogliby w końcu zrobić ślady opon...
Ty tak na powaznie? o_0 Wolisz glupie slady opon, ktorych i tak nie bedziesz widzial od takich duzych funkcji? Dla mnie wlasnie slady opon sa zbedne z wszystkich mozliwych rzeczy, moze jeszcze reverse lights, choc moga sie w nocy akurat one przydac.

Cytuj
Ale na pocieszenie możemy sobie powiedzieć że to tak jak większość japońskich developerów oprócz Capcom'u. Jakoś nie dają sobie rady z tą generacją.
Polyphony to ostatnia firma o ktorej mozna powiedziec, ze sobie nie radzi z generacji. W 2007 roku wydali gre, ktora do teraz nie ma sobie rownych jesli chodzi o technologie, a w ciagu kilku meisiecy to przebije dosc mocno.
Modelowanie jest niezalezne od technologii. Poza tym dobrze zrobili, ze zrobili modele pod PS4, bo dzieki temu GT na PS4 wyjdize szybciej, a tak to by musieli caly proces przechodzic od nowa i znow bys musial czekac 5 lat na GT.

Cytuj
Zastanówmy się tak całkiem poważnie. Przecież to niemożliwe dać do GT5 edytor tras. Jak niby miało by to wyglądać? Kto ustawiałby te wszystkie budynki, malował krajobrazy, wklejał reklamy? To tak jakby dać edytor tras w No One Can Stop Mr. Domino. Niemożliwe i tyle.
Bedziesz mial pewnie wtedy dostepne wszystkie assetsy [nielicencjonowane] z innych torow i bedziesz tworzyl taka trase z blokow. Na pewno tez bedziesz musial miec jakies narzedzie do podnoszenia i obnizania terenu oraz wygladzania.

Cytuj
Do tego dochodzi zachowanie AI w przypadku trasy stworzonej przez gracza, ale to zapewne będzie rozwiązane w bardzo prosty sposób - po trasach tych będzie się można ścigać tylko online i po splicie
Przeciez AI sie nie pisze pod mapy lol.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2010, 20:37:00 pm wysłana przez KKRT »

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6932 dnia: Czerwca 21, 2010, 20:40:24 pm »
Cytuj
Do tego dochodzi zachowanie AI w przypadku trasy stworzonej przez gracza, ale to zapewne będzie rozwiązane w bardzo prosty sposób - po trasach tych będzie się można ścigać tylko online i po splicie
Przeciez AI sie nie pisze pod mapy lol.


no właśnie w przypadku serii GT nie byłbym taki pewien czy nie pod trasy :P
Tzn. w GT5 widać przynajmniej ludzkie odruchy   ytpu przepuszczenie ścigantów, ale nie sądzę aby cały wyścig oparty był całkowicie na algorytmie AI (a raczej na zmodyfikowanym "sznureczku" znanym z poprzednich odsłon)
A Hard Days Knight

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6933 dnia: Czerwca 21, 2010, 21:38:51 pm »

zamiast (możliwego) edytora tras czy paru innych rzeczy które wiadomo że będą a są zbędne (chociażby ten data logger) mogliby w końcu zrobić ślady opon...
A ja myślałem, że to fragment prezentujący Stiga z Top Gear.  :o

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6934 dnia: Czerwca 21, 2010, 21:42:44 pm »
Gdyby coś takiego się potwierdziło to byłby jakiś totalny rozjeb kosmosu i planety Kaito.
Zajebiste. LOL  :lol:

To tak jakby dać edytor tras w No One Can Stop Mr. Domino. Niemożliwe i tyle.
:hahaha: Dobre.


Odnośnie edytora tras to napewno będzie on wyglądał tak, ze na połacie zieleni, będziemy mogli sobie położyć asfalt i wymodelować zakręty, w rezultacie otrzymamy trasę jak ta z Top Gear.



Ogólnie to ja nie wierze w te rewelacje, ale... ale kto wie.



Headtracking?
Ach się nie mogę doczekać takich pojedynków online, na szutrowych trasach. Gonienie gościa w nocy, wyczekiwanie aż popełni błąd, opóźnianie hamowania. Codowne to będzie.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6935 dnia: Czerwca 21, 2010, 22:51:40 pm »
w sumie to jak pomyśleć to taki edytor tras nie byłby (stosunkowo) ciężką sprawą - ciągniemy nitkę, edytujemy pobocze (szerokość piachu), określamy wysokość poszczególnych miejsc, zaznaczamy gdzie mają być boxy, gdzieś trybuny, resztę wypełniają drzewa 4D ;) oczywiście wszystko bardzo uproszczone - ale byłoby spoko nawet w takiej scenerii mieć odwzorowane najlepsze tory świata czy chociażby Tor Poznań :) wszyscy byliby zadowoleni, poza oczywiście tymi co nawet najbardziej odjechany edytor nie zaspokoi, a mnóstwo zasobów ludzkich byłoby wolnych do zrobienia jakichkolwiek sensownych śladów opon... tyle że Polyphony znane ze swojego przywiązania do szczegółów albo zrobi odjebany w kosmos edytor albo nic, tak jak nie zrobi śladów opon jeśli te ślady nie będą wpływać na pole grawitacyjne ziemi...

chociaż po akcji ze standard cars to już ciężko ich wyczuć ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6936 dnia: Czerwca 21, 2010, 22:57:27 pm »
Cytuj
no właśnie w przypadku serii GT nie byłbym taki pewien czy nie pod trasy Razz
Tzn. w GT5 widać przynajmniej ludzkie odruchy   ytpu przepuszczenie ścigantów, ale nie sądzę aby cały wyścig oparty był całkowicie na algorytmie AI (a raczej na zmodyfikowanym "sznureczku" znanym z poprzednich odsłon)
Pogladaj gameplay'e od CES [jest ich od cholery, pare godizn nawet], a zrozumiesz, ze to AI jest calkowicie nowe.
Poza tym nigdy nie robi sie AI pod mape, to jest nieefektywne. Lepiej zrobic pare regul wiecej i miec uniwersalne niz sie bawic co etap.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6937 dnia: Czerwca 21, 2010, 23:09:12 pm »
Ach się nie mogę doczekać takich pojedynków online, na szutrowych trasach. Gonienie gościa w nocy, wyczekiwanie aż popełni błąd, opóźnianie hamowania. Codowne to będzie.

Kup sobie Dirt 2 i zagraj online w RallyCross na kierownicy Piotrze. Zobaczysz co znaczy spocić się podczas walki o każdy milimetr trasy i o każdą setną sekundą. To wszystko zderzak w zderzak z zajebistymi kolizjami oraz urywającą łeb dynamiką. Nie sądzę, że GT5 w trybie szutrowym zbliży się do Dirt 2 w najmniejszym stopniu. To nie żadna złośliwość z mojej strony. Po prostu Dirt 2 jest niesamowicie grywalnym tytułem po sieci. W GT5 upatrywałbym niesamowitych pojedynków na asfalcie. Obawiam się, że szuter nie będzie mocną stroną nowej odsłony GT. Zresztą nigdy nią nie był.

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6938 dnia: Czerwca 21, 2010, 23:09:38 pm »
Cytuj
no właśnie w przypadku serii GT nie byłbym taki pewien czy nie pod trasy Razz
Tzn. w GT5 widać przynajmniej ludzkie odruchy   ytpu przepuszczenie ścigantów, ale nie sądzę aby cały wyścig oparty był całkowicie na algorytmie AI (a raczej na zmodyfikowanym "sznureczku" znanym z poprzednich odsłon)
Pogladaj gameplay'e od CES [jest ich od cholery, pare godizn nawet], a zrozumiesz, ze to AI jest calkowicie nowe.
Poza tym nigdy nie robi sie AI pod mape, to jest nieefektywne. Lepiej zrobic pare regul wiecej i miec uniwersalne niz sie bawic co etap.

Oby było tak jak mówisz. W sumie faktycznie na niektórych filmikach AI zachowuje się już dosyć realnie, więc może jest szansa na bardziej ekscytujące ściganie z samą konsolą (cuda się czasem zdarzają :P )
A Hard Days Knight

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6939 dnia: Czerwca 21, 2010, 23:10:26 pm »
Headtracking?
Ach się nie mogę doczekać takich pojedynków online, na szutrowych trasach. Gonienie gościa w nocy, wyczekiwanie aż popełni błąd, opóźnianie hamowania. Codowne to będzie.

Wyobrażam sobie tą akcję w nocy na Nurburgring w super sportowych samochodach :D !

PS. Czy to prawda, że w Gran Turismo PSP jest Lamborghini Reventon? Jeśli tak, to może są szanse, na Reventona w wersji Premium :D Przyznam że przydałoby się trochę modeli Lambo, bo póki co są 2 z modeli Premium (Gallardo LP550 i Murcielago LP640 czemu nie LP670-SV!! :() a Ferrarek jest chyba z 5 czy 6 ;)

Oby było tak jak mówisz. W sumie faktycznie na niektórych filmikach AI zachowuje się już dosyć realnie, więc może jest szansa na bardziej ekscytujące ściganie z samą konsolą (cuda się czasem zdarzają :P )

Na relacjach z LeMans mówią, że AI jest bardzo dobre i wręcz agresywne... (a nie pasywne jak wcześniej ;) ) IMHO to dobrze wróży tytułowi :)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 21, 2010, 23:12:22 pm wysłana przez Mrocz »

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6940 dnia: Czerwca 21, 2010, 23:25:34 pm »
PS. Czy to prawda, że w Gran Turismo PSP jest Lamborghini Reventon?
nie ma, jest tylko Countach w dwóch wersjach...

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6941 dnia: Czerwca 21, 2010, 23:26:30 pm »
jak było to sorry



dzięki słabej dosyć jakości YT replay ten wygląda praktycznie cały czas (od połowy filmiku) jak jakaś relacja z wyścigów  :o
ehhh... i jak tu jeszcze tyle czekać do listopada  :mad:   ;)
A Hard Days Knight

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6942 dnia: Czerwca 21, 2010, 23:36:33 pm »
jak było to sorry



dzięki słabej dosyć jakości YT replay ten wygląda praktycznie cały czas (od połowy filmiku) jak jakaś relacja z wyścigów  :o
ehhh... i jak tu jeszcze tyle czekać do listopada  :mad:   ;)

No i już oficjalnie 16 samochodów Super GT na jednym torze, to faktycznie wygląda jak relacja z wyścigu :D Doczekać się nie mogę jakiegoś Online z wami... Może udałoby się zebrać te 16 osób o zrobić cały race weekend w Super GT? :D Dużo okrążeń, pitstopy, może kwalifikacje... Kurde to by było przeżycie :D

PS. Czy to prawda, że w Gran Turismo PSP jest Lamborghini Reventon?
nie ma, jest tylko Countach w dwóch wersjach...

:( Fuck... Trochę szkoda... :/

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6943 dnia: Czerwca 21, 2010, 23:38:41 pm »
jak było to sorry



dzięki słabej dosyć jakości YT replay ten wygląda praktycznie cały czas (od połowy filmiku) jak jakaś relacja z wyścigów  :o
ehhh... i jak tu jeszcze tyle czekać do listopada  :mad:   ;)

Nie widziałem tego wcześniej. Powtórki wyglądają niewiarygodnie. To jest po prostu z innej ery konsol.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6944 dnia: Czerwca 21, 2010, 23:40:49 pm »
Może udałoby się zebrać te 16 osób o zrobić cały race weekend w Super GT? :D Dużo okrążeń, pitstopy, może kwalifikacje... Kurde to by było przeżycie :D
byłoby ;) szkoda że to nierealne ;) jak uda się zrobić małą ligę na 5 osób które będą regularnie jeździć to będzie sukces ;)

PS. Czy to prawda, że w Gran Turismo PSP jest Lamborghini Reventon?
nie ma, jest tylko Countach w dwóch wersjach...

:( Fuck... Trochę szkoda... :/
nie ma co się sugerować GTpsp - w Ferrari jest również tragedia, tylko Enzo i bolid F1

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6945 dnia: Czerwca 21, 2010, 23:41:38 pm »
Skoro edytor torów zapowiedziano razem z gokartami , to może dotyczy to tylko gokartów? Edycję tak małego toru , na jakiejś hali jestem sobie w stanie wyobrazić i wydaje się to być najprawdopodobniejszą wersją wydarzeń , bo to trochę nierealne to stawianie budynków , drzewek , kibiców i barierek wokół normalnego toru :P

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6946 dnia: Czerwca 21, 2010, 23:48:32 pm »
niech wezmą sobie edytor z Modnation Racing ;)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6947 dnia: Czerwca 22, 2010, 00:01:13 am »
To będzie pierwsza ścigałka jaką kupię w życiu, nadal jestem w szoku jak sobie o tym pomyślę. :o

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6948 dnia: Czerwca 22, 2010, 00:01:44 am »
 :o
Edytor świetny...
Ale po co akurat ten filmik tutaj wrzuciłeś...przez Ciebie strasznie się napaliłem na tą gierkę , wygląda niesamowicie , przypomniało mi się dzieciństwo z Crash Team Racing!
Aaa... chyba kasa przeznaczona na GT5 pójdzie na coś innego... :-?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6949 dnia: Czerwca 22, 2010, 00:09:27 am »
jak było to sorry



dzięki słabej dosyć jakości YT replay ten wygląda praktycznie cały czas (od połowy filmiku) jak jakaś relacja z wyścigów  :o
ehhh... i jak tu jeszcze tyle czekać do listopada  :mad:   ;)
:o  faking shit, jak to wygląda!

Widać też, ze AI jest poprawione, bo auta łądnie jadą obok siebie, nawet w zakrętach, wyprzedzają się. Zapowiada się smakowita gierka.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6950 dnia: Czerwca 22, 2010, 01:03:29 am »


Eurogamer sugeruje , że w grze znajdą się auta marki Porsche :D !!!

http://www.eurogamer.net/articles/gran-turismo-5-e3-2010-hands-on?page=2

Cytuj
You really can follow the action as closely as you want, too, moving about the track, focusing in on the separate cars, and sending messages to the players who are racing, hopefully catching them at just the wrong moment so they make a mess of the next corner and dump their Porsche into a nearby tree.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6951 dnia: Czerwca 22, 2010, 01:39:41 am »
Eurogamers jest glupi :P

Wiadomość scalona: Czerwca 22, 2010, 01:57:00 am
OMFG popatrzcie co znaleziono na neogaf


Coloring/Livery Editor, Race Builder Tool, Number Plate Editor o_0


I juz wtedy byl podzial na premium i classic
http://i46.tinypic.com/23vkj2u.jpg
http://i49.tinypic.com/15fqi69.jpg

PR Sony ssie palke, no i Translator San tez.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2010, 01:57:00 am wysłana przez KKRT »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6952 dnia: Czerwca 22, 2010, 09:00:44 am »
cholernie stara fota, pamietam ja do dzis. sa tez inne zdjecia, z ficzersami pozostalych trybow. to m.in. wlasnie je maja na mysli ludzie piszac o obiecankach, nowosciach, ktore nie zostaly pokazane/potwierdzone/zrealizowane.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6953 dnia: Czerwca 22, 2010, 10:02:52 am »
Porównanie Corvette z trailera GT5 i GT4.

GT5


GT4


Wiadomość scalona: [time]Czerwiec 22, 2010, 10:05:37 am[/time]
Wersja GT5 z gokartami. :P

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wiadomość scalona: Czerwca 22, 2010, 10:11:07 am
Zobaczcie od 15 sekundy jak kiepsko wyglądają światła w standard cars. :-? :-? :-? Oświetlenie rodem z PS2.

« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2010, 10:11:07 am wysłana przez BoBaN »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6954 dnia: Czerwca 22, 2010, 10:12:06 am »
Eurogamers jest glupi :P

Wiadomość scalona: [time]Czerwiec 22, 2010, 01:57:00 am[/time]
OMFG popatrzcie co znaleziono na neogaf
To są zdjęcia prehistoryczne, jak jeszcze miały wyjśc dwie gry, najpierw GT Classic - GT4 w 1080p i GT Premium, czyli pełnoprawne GT5 - jakoś tak to miało wyglądać. Jak była ta konferencja to jeszcze nie było nawet żadnych materiałów z nowego GT.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6955 dnia: Czerwca 22, 2010, 11:04:49 am »
Dostałem newslettera ze sklepu morele. Mają w ofercie Logitech Driving Force GT za 375zł i G27 za 1069zł. Nie jestem w temacie, więc nie wiem czy drogo/tanio, ale może kogoś zainteresuje.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6956 dnia: Czerwca 22, 2010, 11:13:26 am »
w miarę rozsądnie wycenili...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6957 dnia: Czerwca 22, 2010, 11:42:42 am »
cholernie stara fota, pamietam ja do dzis. sa tez inne zdjecia, z ficzersami pozostalych trybow. to m.in. wlasnie je maja na mysli ludzie piszac o obiecankach, nowosciach, ktore nie zostaly pokazane/potwierdzone/zrealizowane.
Ja wiem, ze to stare zdjecia, ale 90% z tych feature'ow jest juz potwierdzona.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6958 dnia: Czerwca 22, 2010, 11:55:56 am »
Czemu nie komentujecie modeli auta z GT4 i GT5, które podałem wyżej? :P Auć?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6959 dnia: Czerwca 22, 2010, 11:57:19 am »
Czemu nie komentujecie modeli auta z GT4 i GT5, które podałem wyżej? :P Auć?
Yyy? Bo widzielismy to juz prawie tydzien temu? :> Ile mozna o tym gadac.