zamiast (możliwego) edytora tras czy paru innych rzeczy które wiadomo że będą a są zbędne (chociażby ten data logger) mogliby w końcu zrobić ślady opon...
Ty tak na powaznie? o_0 Wolisz glupie slady opon, ktorych i tak nie bedziesz widzial od takich duzych funkcji? Dla mnie wlasnie slady opon sa zbedne z wszystkich mozliwych rzeczy, moze jeszcze reverse lights, choc moga sie w nocy akurat one przydac.
Ale na pocieszenie możemy sobie powiedzieć że to tak jak większość japońskich developerów oprócz Capcom'u. Jakoś nie dają sobie rady z tą generacją.
Polyphony to ostatnia firma o ktorej mozna powiedziec, ze sobie nie radzi z generacji. W 2007 roku wydali gre, ktora do teraz nie ma sobie rownych jesli chodzi o technologie, a w ciagu kilku meisiecy to przebije dosc mocno.
Modelowanie jest niezalezne od technologii. Poza tym dobrze zrobili, ze zrobili modele pod PS4, bo dzieki temu GT na PS4 wyjdize szybciej, a tak to by musieli caly proces przechodzic od nowa i znow bys musial czekac 5 lat na GT.
Zastanówmy się tak całkiem poważnie. Przecież to niemożliwe dać do GT5 edytor tras. Jak niby miało by to wyglądać? Kto ustawiałby te wszystkie budynki, malował krajobrazy, wklejał reklamy? To tak jakby dać edytor tras w No One Can Stop Mr. Domino. Niemożliwe i tyle.
Bedziesz mial pewnie wtedy dostepne wszystkie assetsy [nielicencjonowane] z innych torow i bedziesz tworzyl taka trase z blokow. Na pewno tez bedziesz musial miec jakies narzedzie do podnoszenia i obnizania terenu oraz wygladzania.
Do tego dochodzi zachowanie AI w przypadku trasy stworzonej przez gracza, ale to zapewne będzie rozwiązane w bardzo prosty sposób - po trasach tych będzie się można ścigać tylko online i po splicie
Przeciez AI sie nie pisze pod mapy lol.