No różnicy nie ma. 24 minuty , czy 24 godziny , wszystko jedno...
Cisnę tyle ile dam rady. Jaka różnica , czy zapiszę grę w pit-stopie , czy oddam pada koledze? Przyjmując taki tok rozumowania , to z zapisem w pit stopie przejechał bym więcej niż Ty , bo przecież część wyścigu pojedzie za ciebie kumpel...
Wyedytowałem posta zanim napisałeś swojego...
Brak konsekwencji twoich błędów... Taka jest różnica... Jedziesz 24 godziny i pod sam koniec popełnisz błąd to masz przekichane, ale jedziesz dalej, ponosząc konsekwencje gorszego czasu czy też gorszej pozycji...
a nie "ups i ładujemy stan gry" .... Proste...
A łatwiej powtórzyć 4 godziny wyścigu, niż 24 godziny...
No to tutaj zupełnie się nie zrozumieliśmy.
Oczywiście jest możliwość , że ludzie będą tak robić , ale chyba nikt poważny nie zachowywał by się w taki sposób.
Co z tego , ze popełniłem błąd , mam całe 24 godziny na wywalczenie pierwszej pozycji.
Ja zapisywał bym stan gry tylko wtedy , gdybym miał już dość siedzenia przed telewizorem.
Poza tym to wcale nie było by takie łatwe te zapisy i ładowanie sejwów co 15 minut , bo przecież pit-stop kosztuje nas cenne sekundy , i chyba więcej byśmy sobie szkody narobili tak kombinując jak napisałeś , niż korzyści.
Także uważam , że sejw był by przydatny i w wyścigu pełnej skali jednak nie pozwolił by cwaniakom chwalić się osiągnięciami zdobytymi niesprawiedliwym sposobem.
W skróconym wyścigu owszem - szybsze zużywanie się opon , szybsze "spalanie" = częstsze zjazdy do boxu = częstsze sejwy = możliwość korygowania błędów wczytywaniem sejwów sprzed 10 minut.
Wyścig 24h + sejwy - wolniejsze zużywanie opon , realistyczne zużycie paliwa = rzadkie pit-stopy , a co za tym idzie , brak możliwości wczytywania sejwów sprzed 15 minut , co najwyżej sprzed godzinki , co chyba zbytnio nam sprawy nie załatwi , bo na własne zyczenie wydłużymy sobie czas wyścigu.
Dla mnie sejw był by bardzo dobrym rozwiązaniem , bo chce przejechać 24 godziny , jednak są ograniczenia , które nie pozwolą mi na taki wyczyn. Sejw otworzył by mi możliwość ukończenia tego wyścigu w pełni.