Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1292504 razy)

0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.

arturk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2010
  • Wiadomości: 135
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12280 dnia: Grudnia 29, 2010, 21:24:42 pm »
autko Toyota MINOLTA dostaje się za ukończenie tego eventu więc raczej nie ma sensu jej kupować. Ja ukończyłem oba wyścigi corvettą z race mod i pełnym tuningiem.

spy_

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 19-09-2006
  • Wiadomości: 57
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12281 dnia: Grudnia 29, 2010, 21:33:02 pm »
dzieki wielkie bede testowal mazde 787b i mazde furai bo takiego posiadam , a jeszcze jedno za cholere nie moge dogonic nikogo na daytona w zawodach specjalnych nascarow nie wiem co robie zle :/ i w tych zawodach co wyjezdza sie z pit stopu nascarem :/

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12282 dnia: Grudnia 29, 2010, 21:34:48 pm »
Zmien ABS na 0 to zobaczysz roznice :)

Jak sie zdecydujesz na Furai to pamietaj aby nie dawac LSD i ponizej masz setup do tej Mazdy

Aerodynamics: Downforce:
- Front 35
- Rear 60

Transmission: Gear Ratio:
Max Speed 380 KM/H (236 MPH)

Suspension -> Wheel Alignment:
Camber Angle:
- Front 2.5
- Rear 2.0

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12283 dnia: Grudnia 29, 2010, 22:33:40 pm »
Strasznie problem mam z nadsterownością aut, nie wszystkich ale oczywiście głównie tych z napędem na tył.
Mam włączone wszelkie ułatwienia a mimo to np Lotusy z wyzwań TG sprawiają mi ogromny problem  :mad:
Chyba powyłączam te wszystkie badziewia, wezmę moją ubernadsterowną Hondę RX-7 i nie spocznę puki nie przejadę w rozsądnym czasie nurburgringa bez wypadnięcia czy obrotu. Może skill mi podskoczy.

spy_

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 19-09-2006
  • Wiadomości: 57
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12284 dnia: Grudnia 29, 2010, 22:45:46 pm »
Zmien ABS na 0 to zobaczysz roznice :)

Jak sie zdecydujesz na Furai to pamietaj aby nie dawac LSD i ponizej masz setup do tej Mazdy

Aerodynamics: Downforce:
- Front 35
- Rear 60

Transmission: Gear Ratio:
Max Speed 380 KM/H (236 MPH)

Suspension -> Wheel Alignment:
Camber Angle:
- Front 2.5
- Rear 2.0

dziekie wielkie RED wylaczenie abs duzo pomoglo a tak na marginesie wyslalem Cie zaproszenie na ps3

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12285 dnia: Grudnia 29, 2010, 23:01:46 pm »
poszukuję trzech samochodów :)
do pożyczenia:
- bolid NASCAR bez wymienionego oleju (pod zawody sezonowe)
- Formula GT

do poradzainia:
- jakiego Nissana GT-R kupić aby wygrać zawody sezonowe za milion kredytów (ja mam tego Nurburgring Ver 2 z premium, ale brakuje mi nim 2s na okrążeniu żeby mieć tam złoto)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 29, 2010, 23:04:11 pm wysłana przez pawel_k »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12286 dnia: Grudnia 29, 2010, 23:06:53 pm »
Polecam Concept GT-R z 2001 roku ;)
Oczywiście jeśli chodzi o ten wyścig ze starszych zawodów sezonowych.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12287 dnia: Grudnia 30, 2010, 00:23:12 am »
poszukuję trzech samochodów :)
do pożyczenia:
- bolid NASCAR bez wymienionego oleju (pod zawody sezonowe)
- Formula GT

do poradzainia:
- jakiego Nissana GT-R kupić aby wygrać zawody sezonowe za milion kredytów (ja mam tego Nurburgring Ver 2 z premium, ale brakuje mi nim 2s na okrążeniu żeby mieć tam złoto)
Red podawał setup na GTRa SpecV 09 w sumie jak chcesz to Ci moge go pożyczyć tak samo Nascara, Formułę bym Ci pożyczył ale ją używam do wyścigów wytrzymalościowych, podaj PSN ID to zaraz Ci podeśle GTRa.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12288 dnia: Grudnia 30, 2010, 00:26:23 am »
PSN ID mam taki jak login na forum ;) wyślij invite to zaraz włączę konsolę i zaakceptuję :)

Wiadomość scalona: [time]Grudzień 30, 2010, 02:26:09 am[/time]
ok, super, dzięki Johnny za Nissana :) jutro przetestuję bo nie chcę żony budzić warczącą kierownicą ;)

a korzystając z okazji że w dłoniach dzierżę pada a nie kierownicę postanowiłem sprawdzić Mazdę RX-7 w tym evencie specjalnym. nie brałem tej Mazdy co polecał _Red_, wybrałem tą premium RX-7 Spirit R Type A (FD) '02. zobaczyłem że nie mam do niej dokupionej skrzyni, nie mam zmienionych szyb i maski ani kupionej sztywności - więc zakupiłem ;) wszedłem jeszcze do GT Auto i kupiłem spoiler :) potem odpalam event, ustawienia zostawiam swoje standardowe, tylko skracam skrzynię - wyjeżdżam i kurde - to co wcześniej tańczyło na asfalcie teraz nie chce skręcać :D zmieniam zbieżność na bardziej nadsterowną, zmniejszyłem działanie LSD, balans hamulców wyrównuję w proporcjach 5/5 - kolejny wyjazd - no i jakoś to zaczyna jechać, chociaż dalej jest zbyt podsterownie :D widać pod pada mogę spokojnie robić znacznie miększe ustawienia zawieszenia z tyłu żeby jeszcze bardziej auto narzucać w zakręt, takie co podawał _Red_ kompletnie nie sprawdzały się na kierownicy ale tutaj sprawią że pewnie auto zacznie dopiero jechać. generalnie na padzie cały czas można auto trzymać w lekkim uślizgu, a w zakręty na Tsukubie auto można po prostu wrzucać a nie wjeżdżać, kontrola poślizgu to banał, i generalnie opanowanie kombinacji mocnego auta z nieprzyczepnymi oponami jest znacznie łatwiejsze. ogólnie dla mnie gra na padzie oszukuje w takiej kombinacji, bo na przykład zakręt w lewo zaraz za prawym przejeżdżanym pod oponą na kierownicy wymaga odjęcia gazu bo inaczej tył wyjedzie, ogólnie trzeba uważać na nadsterowność, a na padzie cisnę i auto idealnie trzyma się drogi, nawet wyjeżdża za bardzo podsterownie. i tak jak na kierownicy tą Mazdą jechałem z czasami ok. 1:03-1:04 (tą Mazdą co polecał _Red_ jechałem niskie 1:02), tak na padzie po dwóch okrążeniach jechałem spokojnie średnie 1:01, i to mimo że z jazdą padem nie jestem obeznany.

generalnie nie rozumiem czemu tak jest... jutro jeszcze sprawdzę tą Mazdę na kierownicy z tymi kilkoma częściami których nie miałem - ale szczerze to nie sądzę że skrzynia da mi 0.5 sekundy, 10 kilo mniej kolejne 0.5, a dokupiony spoiler następną sekundę ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 30, 2010, 01:32:18 am wysłana przez pawel_k »

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12289 dnia: Grudnia 30, 2010, 01:38:54 am »
Nascara też mam ustawionego więc ci podeślę w piątek bo już dzisiaj nie mogę, robię tylko te eventy za 1mln bo z resztą nie chce mi się mieszać, a akurat te ostatnie są najłatwiejsze.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12290 dnia: Grudnia 30, 2010, 08:04:49 am »
Też wczoraj pojeździłem trochę zawody seznowe RX-7 - kręcę już regularnie czasy na poziomie 1:00:xxx oraz niskie 1:01:xxx (z najlepszym 1:00:077), ale zawsze się coś kurna wydarzy. Jak mnie nie zablokują to uderzę komuś w dupę na wyjściu z łuku. W najlepszym wyścigu ukończyłem na drugim miejscu ze stratą "tylko" 3 sekund a miałem w środku wyścigu kilka incydentów i czasy rzędu 1:03:xxx i 1:02:xxx (chyba dwa kółka takie). A jak już kończyłem, to wlazłem jeszcze w ustawienia skrzyni i zauważyłem, że mam ją ustawioną na 280 km/h, czyli dużo za dużo. Z krótszą skrzynią i bez przepychanek z przeciwnikami myślę, że jestem w stanie to zrobić. Czy się uda to już inna sprawa.
@pawel_k
zakręt w lewo po oponie a przed ostrym prawym nawrotem na prostą o którym piszesz robię na pełnym gazie, bez odpuszczania i się mieszczę - wejdź w niego ciasno, łapiąc nawet pobocze lewymi kołami.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12291 dnia: Grudnia 30, 2010, 09:13:57 am »
wcześniej tego zakrętu nie mogłem jechać na pełnym gazie bo się po prostu nie dało, tył robi wyjazd i jest po zawodach... dzisiaj muszę sprawdzić to wszystko na kierownicy bo mam podejrzenie że jednak skrzydło i docisk mogą tutaj dużo zmieniać...
aha, na jakiej kierownicy jedziesz?

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12292 dnia: Grudnia 30, 2010, 09:29:39 am »
DFGT.
Ja mam problem z tym prawym przed oponą właśnie - jak wejdę za szeroko, to wyrzuca mnie na lewo na ten dołożony do toru beton przez co nie da się już tego następnego w lewo na pełnym gazie wziąć. Jak wejdę za wąsko, przednimi kołami łapiąc tarkę po wewnętrznej, to dupa mi zaczyna uciekać i po założeniu kontry robię efektownego slajda z dużą ilością dymu ale tracę na czasie.
Zajebiste są te zawody sezonowe, stanowią dla mnie w większości duże wyzwanie i o to chodzi. Tak powinien być skonstruowany A-Spec: albo z performance points albo z limitami wagi i mocy.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12293 dnia: Grudnia 30, 2010, 09:39:11 am »
o to racja, tak powinno być całe A-Spec zrobione, od początku drażni mnie brak limitów w praktycznie każdych zawodach...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12294 dnia: Grudnia 30, 2010, 09:46:39 am »
...wezmę moją ubernadsterowną Hondę RX-7...

Fixit!!!

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12295 dnia: Grudnia 30, 2010, 22:23:58 pm »
Dwudziesty poziom wpadł do świątecznego koszyka, a tu taka niemiła niespodzianka, tylko dwa wyścigi w nim (dobrze, że mam odpowiednio Audi R8 przygotowane).
By dorwać się do reszty będzie trzeba nieco pogrindować - na co mam coraz mniejsza ochotę. 40lv w A, jak i B spec wymagany do 100%. Przed kimś wiele godzin zabawy.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12296 dnia: Grudnia 30, 2010, 23:13:49 pm »
A tam marudzisz Sylvan jak stara baba, ja mam prawie 33 level w A-Spec i 21 w B- Spec i nawet nie czuje sie zmeczony gra, w sumie to nawet nie czuje ze specjalnie cos grindowalem. Sprawa wyglada tak, ze albo lubi sie jezdzic i sie jezdzi a levele wpadaja same albo gra sie na sile zeby podniesc level i marudzi sie jak stara baba.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12297 dnia: Grudnia 30, 2010, 23:22:41 pm »
dodatkowo te eventy sezonowe to kopalnia exp'a, sam na zrobieniu 8 z 10 wyścigów (dwa na srebro, sześć na złoto) skoczyłem z 22 na prawie 25 level... nie mówiąc o kasie - z 800 tysięcy skoczyło mi na prawie 3 miliony kredytów i doszło 10 samochodów (w tym trzy Mazdy RX-7 ;) ) z prawie pełnym tuningiem ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12298 dnia: Grudnia 30, 2010, 23:27:53 pm »
Właśnie miałem sprawdzić jak to w praktyce wygląda - stosunek: wyścig/exp. Nic nie grindowałem póki co, ale jak zobaczyłem tylko jedne zawody na moim poziomie, a reszta na innych, a w pamięci miałem o ile pasek doświadczenia się ostatnio przesuwał, to zgroza i rozpacz. Chyba, że faktycznie popsioczyłem za wczas, a chwila moment i wpadnie kolejny poziom.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12299 dnia: Grudnia 30, 2010, 23:29:10 pm »
w samym A-Spec nie wpadnie w chwila moment...

spy_

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 19-09-2006
  • Wiadomości: 57
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12300 dnia: Grudnia 31, 2010, 00:06:54 am »
witam mam pytanie jak mam ustawic nascara zeby ten baran z B-spec przejachal bo juz wychodze z siebie jak widze jak on jezdzi i wynosi go na kazdym zakrecie po chwili ma 1 miejsce nagle potrafii nawet spasc na 10 :/

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12301 dnia: Grudnia 31, 2010, 00:39:57 am »
w samym A-Spec nie wpadnie w chwila moment...
To słabo. Mam niemal wszystkie zawody na złoto. Licencji , fakt, sporo brązu, ale nie przysiadałem szczególnie doń, stąd jakoś płynniej te przeskoki powinny się odbywać.
Heh, a gdzie tam zabawa (tudzież "zabawa") w B spec (aktualnie pierwszy poziom).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12302 dnia: Grudnia 31, 2010, 00:48:20 am »
Panowie, potrzebuję pickup'a do amatorskich zawodów, byłby ktoś tak dobry i pożyczył by jakiegoś na 20 minut?  :roll:

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12303 dnia: Grudnia 31, 2010, 01:25:36 am »
w samym A-Spec nie wpadnie w chwila moment...
To słabo. Mam niemal wszystkie zawody na złoto. Licencji , fakt, sporo brązu, ale nie przysiadałem szczególnie doń, stąd jakoś płynniej te przeskoki powinny się odbywać.
Heh, a gdzie tam zabawa (tudzież "zabawa") w B spec (aktualnie pierwszy poziom).
sporo exp dostaje się w zawodach specjalnych - taki Nascar to 10 minut jazdy i mnóstwo kasy i punktów do doświadczenia... inne eventy też, ale wyścigi w zawodach specjalnych to już ogrom punktów które wpadają, mam nadzieję że będą często dochodzić bo dzięki nim widzę możliwość dobicia do 40 levelu ;)

@andryush wyślij invite, jutro ok. południa będę mógł wysłać ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12304 dnia: Grudnia 31, 2010, 01:49:29 am »
Ok, dzięki za odpowiedź, jak będę online to wyślę zaproszenie ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12305 dnia: Grudnia 31, 2010, 02:25:42 am »
Najpierw trzeba się dostać do tego NASCAR  :P

Z innej beczki, niezwykle ciekawy filmik (stron od groma, więc jak było to nie każdy widział, a jak nie było to podziwiajcie):


FM3 tylko przez moment występuje, więc spokojna głowa.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 31, 2010, 02:27:42 am wysłana przez Sylvan Wielki »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12306 dnia: Grudnia 31, 2010, 08:14:08 am »
@Sylvan
Jestem za połową 27 levelu A-Spec i ANI RAZU nie grindowałem. Jak będziesz przechodził wszystko co dostępne (krok po kroku) na złoto, to też nie będziesz musiał. Mam na myśli licencje, zawody specjalne, zawody A-Spec a szczególnie zawody sezonowe.

Wczoraj ponownie siadłem do RX-7 na Tsukubie. Tak jak pisałem wcześniej, zrobiłem poprawkę w skrzyni (zmiana na 230 km/h). Efekt był taki, że zrobiłem to za trzecim razem, udało mi się zejść z czasem do 58:9XX na jednym kółku, ze dwa były na poziomie 59:1xx. Prowadzącego GT-R wyprzedziłem już na 9 okrążeniu, jeszcze przed przejazdem pod wielką oponą. Ostatnie okrążenie jechałem bardzo bardzo ostrożnie (nie pamiętam, ale pewnie z 1:04:xxx). Wyniki na mecie:

Spokojnie da się zejść z całkowitym czasem poniżej 10 minut. Na moim przykładzie widać, że GT-R jedzie z czasem ok. 10:08:xxx (nie było kontaktu między nami) a więc do zwycięstwa wystarczy 10 okrążeń w okolicach niskich 1:00:xxx.

Mazda prowadziła się jak marzenie, mam przeczucie graniczące z pewnością, że na padzie nie poszło by mi tak dobrze - na kierownicy precyzyjnie i stopniowo odkręcałem koła na wyjściach z łuków, celując w zewnętrzną. Jednym płynnym ruchem. Na padzie bym kilka razy pewnie ruszał gałką z korektami.

W efekcie mam same złota w nowych zawodach sezonowych zrobione tylko na kierownicy (tak, chwalę się) i czekam z niecierpliwością na kolejne*. Co do levelowania, to 5 wygranych w poprzednich zawodach dało mi jeden pełny poziom (awans z 25 na 26 dosłownie co do piksela czerwonego paska), nowe zaczynałem z golutkim 26. Po pięciu wygranych mam jakieś 2/3 paska do poziomu 27, co oznacza, że do każdego kolejnego poziomu potrzeba o ok. 30% punktów doświadczenia wiecej niż dla poprzedniego (ich ilość w tych i poprzednich zawodach sezonowych jest taka sama).

* całe GT5 stało się dla mnie zawodami sezonowymi. W A-Specu (poza endurancami) zostały mi tylko zawody FGT. Wczoraj napompowany zwycięstwem RX-7 i przekonany o wzroście skilla, ponownie je włączyłem... Kurwać_mać, jazda tym gównem to koszmar, dohamowanie w delikatnym łuku to albo wymagające prostowania łamanie się bolidu do wewnętrznej (wspomagacze on) albo natychmiastowy spin (wspomagacze off). Kilka razy już do tego podchodziłem, no po prostu nie potrafię tym jechać. Dlatego czekam na następne zawody sezonowe, bo nie będę miał co jeździć (mam poj**any zwyczaj, że nie przechodzę dalej z zawodami/wyzwaniami, dopóki nie zaliczę obecnego na złoto a tym obecnym jest teraz ta pierońska FGT).

Wiadomość scalona: Grudnia 31, 2010, 08:22:24 am
I jeszcze jedna sprawa, ostatnio pisaliśmy o deadzone w logitechach - u mnie na DFGT nie ma żadnego. Taki test - weźcie FGT, włączcie widok "z dachu" (w przypadku FGT jest to widok na nos bolidu i koła) z którego dokładnie widać przednie koła i pokręćcie kierownicą. U mnie koła bolidu reagują na każdy najmniejszy ruch kierwonicy w obie strony.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 31, 2010, 08:22:24 am wysłana przez prart »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12307 dnia: Grudnia 31, 2010, 09:27:40 am »
Mnie te zawody bardziej denerwują niż cieszą. W pierwszych ten Fiat 500 na Tsukubie to jakiś żart. To samo RX-7 i Focus. Po prostu nie chce mi się pakować kasy w te denne auta i męczyć się na złoto. Co do FGT to zrób sobie ustawiani ReD'a i podjedź do tych zawodów wtedy kiedy będziesz miał czas oraz będziesz wypoczęty. Ja wieczorem po pracy jak siadałem do FGT, to za nic nie mogłem tego wygrać. Po prostu trzeba ciągle być skupionym bo nawet jadąc z przewagą 10 sekund, jeden błąd może doprowadzić do przegranej. Ja te zawody uważam za trudne, a do tego męczące. Tym bardziej, że grasz na kierownicy i FF w tych bolidach daje w kość.

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12308 dnia: Grudnia 31, 2010, 10:00:50 am »
Mnie te zawody bardziej denerwują niż cieszą. W pierwszych ten Fiat 500 na Tsukubie to jakiś żart. To samo RX-7 i Focus. Po prostu nie chce mi się pakować kasy w te denne auta i męczyć się na złoto. Co do FGT to zrób sobie ustawiani ReD'a i podjedź do tych zawodów wtedy kiedy będziesz miał czas oraz będziesz wypoczęty. Ja wieczorem po pracy jak siadałem do FGT, to za nic nie mogłem tego wygrać. Po prostu trzeba ciągle być skupionym bo nawet jadąc z przewagą 10 sekund, jeden błąd może doprowadzić do przegranej. Ja te zawody uważam za trudne, a do tego męczące. Tym bardziej, że grasz na kierownicy i FF w tych bolidach daje w kość.

Ja je**em Fiata 500,Mini,GT-Ra za pierwszym podejściem na złoto.Focusem zawsze dojezdzam drugi,mustangiem ok.6-7,RX7 jeszcze nie próbowałem a Nascarów nawet nie mogę dogonić na Nur więc nie wiem jak wy to przejechaliście-ustawienia są jakies inne????.Potrzebowałbym ustawień dla mustanga i starego challengera.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12309 dnia: Grudnia 31, 2010, 10:09:55 am »
Ja z kolei starego Challengera zrobiłem za pierwszym podejściem. Przetestowałem jedynie prędkość na prostej, zmieniłem ustawienia skrzyni i wygrałem ten wyścig. Mini też za pierwszym podejściem, ale inne o których wspomniałem za bardzo mnie wkurzają i dałem sobie spokój.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12310 dnia: Grudnia 31, 2010, 10:11:11 am »
Mnie te zawody bardziej denerwują niż cieszą. W pierwszych ten Fiat 500 na Tsukubie to jakiś żart. To samo RX-7 i Focus. Po prostu nie chce mi się pakować kasy w te denne auta i męczyć się na złoto. Co do FGT to zrób sobie ustawiani ReD'a i podjedź do tych zawodów wtedy kiedy będziesz miał czas oraz będziesz wypoczęty. Ja wieczorem po pracy jak siadałem do FGT, to za nic nie mogłem tego wygrać. Po prostu trzeba ciągle być skupionym bo nawet jadąc z przewagą 10 sekund, jeden błąd może doprowadzić do przegranej. Ja te zawody uważam za trudne, a do tego męczące. Tym bardziej, że grasz na kierownicy i FF w tych bolidach daje w kość.

Ja je**em Fiata 500,Mini,GT-Ra za pierwszym podejściem na złoto.Focusem zawsze dojezdzam drugi,mustangiem ok.6-7,RX7 jeszcze nie próbowałem a Nascarów nawet nie mogę dogonić na Nur więc nie wiem jak wy to przejechaliście-ustawienia są jakies inne????.Potrzebowałbym ustawień dla mustanga i starego challengera.
Recepta bardzo prosta, na ostatni najdroższy rajd powłączaj sobie wszystkie wspomagacze bo rzuca tym badziewiem, a na wszystkie inne wyłącz wszystko oprócz wychodzenia z poślizgu, wtedy z palcem w dupie zrobisz wszystko na złoto. PS tak w ogóle dzięki prart za rady ;)

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12311 dnia: Grudnia 31, 2010, 10:20:33 am »
Cytuj
I jeszcze jedna sprawa, ostatnio pisaliśmy o deadzone w logitechach - u mnie na DFGT nie ma żadnego. Taki test - weźcie FGT, włączcie widok "z dachu" (w przypadku FGT jest to widok na nos bolidu i koła) z którego dokładnie widać przednie koła i pokręćcie kierownicą. U mnie koła bolidu reagują na każdy najmniejszy ruch kierwonicy w obie strony.
albo gokart  ;)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12312 dnia: Grudnia 31, 2010, 10:59:03 am »
Mnie te zawody bardziej denerwują niż cieszą. W pierwszych ten Fiat 500 na Tsukubie to jakiś żart. To samo RX-7 i Focus. Po prostu nie chce mi się pakować kasy w te denne auta i męczyć się na złoto. Co do FGT to zrób sobie ustawiani ReD'a i podjedź do tych zawodów wtedy kiedy będziesz miał czas oraz będziesz wypoczęty. Ja wieczorem po pracy jak siadałem do FGT, to za nic nie mogłem tego wygrać. Po prostu trzeba ciągle być skupionym bo nawet jadąc z przewagą 10 sekund, jeden błąd może doprowadzić do przegranej. Ja te zawody uważam za trudne, a do tego męczące. Tym bardziej, że grasz na kierownicy i FF w tych bolidach daje w kość.
Jeździsz znacznie lepiej ode mnie, więc jak ja zrobiłem same złota to Ty też dasz radę - zapewniam, że się da. Co do pakowania kasy - opłaca się. Po każdych zawodach sezonowych, do których musiałem kupować każdy jeden samochód (nawet wliczając to zakup drugiego NASCARa za 500 000, bo pierwszy był za mocny) + pełny ich dozwolony tunning jestem ponad 1 000 000 na plusie.
FGT jeżdżę na tych ustawieniach i ni chu chu - nie poddaję się jednak, po prostu potrzebuję więcej obycia z bolidem, bo ma mniejszy zakres skrętu i kierownica inaczej reaguje na kręcenie (bardziej czuła).

Ja je**em Fiata 500,Mini,GT-Ra za pierwszym podejściem na złoto.Focusem zawsze dojezdzam drugi,mustangiem ok.6-7,RX7 jeszcze nie próbowałem a Nascarów nawet nie mogę dogonić na Nur więc nie wiem jak wy to przejechaliście-ustawienia są jakies inne????.Potrzebowałbym ustawień dla mustanga i starego challengera.
NASCARa zrobiłem z pełnym dociskiem na aerodynamice i włączonym skid recovery force + ABS 1.

Wiadomość scalona: Grudnia 31, 2010, 11:00:13 am
Cytuj
I jeszcze jedna sprawa, ostatnio pisaliśmy o deadzone w logitechach - u mnie na DFGT nie ma żadnego. Taki test - weźcie FGT, włączcie widok "z dachu" (w przypadku FGT jest to widok na nos bolidu i koła) z którego dokładnie widać przednie koła i pokręćcie kierownicą. U mnie koła bolidu reagują na każdy najmniejszy ruch kierwonicy w obie strony.
albo gokart  ;)
No tak, zapomniałem o nim.

arturk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2010
  • Wiadomości: 135
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12313 dnia: Grudnia 31, 2010, 11:43:10 am »
Moim zdaniem nowe wyzwania są znacznie trudniejsze od poprzednich. Nascar nie jest prosty. Wczoraj, po kilku próbach udało mi się dojechać na 6 miejscu.. pomimo maksymalnego docisku są miejsca gdzie łatwo jest wypaść z trasy... nie mówiąc już o śliskiej trawie na poboczach (gram z wszystkim na off z wyjątkiem abs na 1). Tutaj jednak widzę szansę w przeciwieństwie do eventu z fordem focusem.

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12314 dnia: Grudnia 31, 2010, 11:49:47 am »
Moim zdaniem nowe wyzwania są znacznie trudniejsze od poprzednich. Nascar nie jest prosty. Wczoraj, po kilku próbach udało mi się dojechać na 6 miejscu.. pomimo maksymalnego docisku są miejsca gdzie łatwo jest wypaść z trasy... nie mówiąc już o śliskiej trawie na poboczach (gram z wszystkim na off z wyjątkiem abs na 1). Tutaj jednak widzę szansę w przeciwieństwie do eventu z fordem focusem.
Widzisz,znowu ja Focusem za kazdym razem jestem 2,pierwszego nie wiem za cholere jak dogonić,a Nascarem wczoraj męczyłem chyba z 1,5 h i dupa blada,lata mi po drodze jak stara kur** po pustym sklepie ale co prawda w aero nic nie zmieniałem,sprubuje dzisiaj. :P

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12315 dnia: Grudnia 31, 2010, 11:52:53 am »
Napotkałem się na jeden przypadek na necie, w którym gra się zawiesiła komuś podczas gry online. Nie mógł włączyć nawet XMB wiec zresetował konsolę. Skończyło się na uszkodzonym sejwie i graniu od początku (miałem kiedyś dokładnie to samo z Motorstormem 2). Zróbcie sobie kopię sejwa!

grimkenshiro

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-12-2010
  • Wiadomości: 227
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12316 dnia: Grudnia 31, 2010, 12:11:11 pm »
Jak cos to za chwile wkleje moje ustawienia NASCAR'a na ring... Przejechalem za 2 razem (za 1 zle ustawilem auto) 2 razy wypadlem z trasy a i tak mialem kilka sekund przewagi... Moge tez podac ustawienia do mustanga bo ktos mial problemy... mustangiem odstawilem stawke o jakies 7s.... A rx-7 i focus nadal po wielu testach nie ma bata zebym to wygral...

NASCAR - nadal sie ciezko prowadzi ale ja nim wygralem bez najmniejszych problemow
Transmission: 360 km/h
Areo F 50 / R 55
LSD: 10/30/10
Height: F -10 / R -5
Spring: 13.8 / 15.1
Ext: 7 / 7
Comp: 6 / 7
Roll: 6 / 6
Camber: 1.5 / 0.0
Toe: 0.0 / 0.0

Mustang - opony dosc mocno go ograniczaja ale tez bez problemu wygralem
Window Weight Reduction, Carbon Bonnet, Rigidity Improvment, Sport Intake Manifod, Sport Exhaust Manifod, Catalictyc costam ( :) ) Sport, Titanium Exhaust, Supercharger - skrzynia, zawieszenie itd ofc najlepsze... Bez Areo i LSD!
transmission: 280km/h
Height: F -25 / R -20
Spring: 8.8 / 10.8
Ext: 7 /7
Comp: 7 / 7
Roll: 5 / 5
Camber: 1.0 / 0.5
Toe: 0.0 / - 0.20
« Ostatnia zmiana: Grudnia 31, 2010, 12:39:03 pm wysłana przez grimkenshiro »

arturk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2010
  • Wiadomości: 135
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12317 dnia: Grudnia 31, 2010, 12:14:58 pm »
Widzisz,znowu ja Focusem za kazdym razem jestem 2,pierwszego nie wiem za cholere jak dogonić,a Nascarem wczoraj męczyłem chyba z 1,5 h i dupa blada,lata mi po drodze jak stara kur** po pustym sklepie ale co prawda w aero nic nie zmieniałem,sprubuje dzisiaj. :P

tak, 2gie miejsce jest stosunkowo proste do zdobycia. Pierwsze jednak jest poza moim zasięgiem (przynajmniej na razie).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12318 dnia: Grudnia 31, 2010, 12:15:15 pm »
NASCAR'a bez zmian ustawień ukończyłem na złoto za 3 podejściem. Przy dwóch pierwszych próbach wykręciłem bączki, a potem już delikatnie z gazem i udało się wygrać z kilkusekundową przewagą. Także można to zrobić bez zmiany ustawień.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #12319 dnia: Grudnia 31, 2010, 12:48:27 pm »
@Sylvan
Jestem za połową 27 levelu A-Spec i ANI RAZU nie grindowałem. Jak będziesz przechodził wszystko co dostępne (krok po kroku) na złoto, to też nie będziesz musiał. Mam na myśli licencje, zawody specjalne, zawody A-Spec a szczególnie zawody sezonowe.
(....)
Ja tu widzę sukcesywne dążenie do 100%, kolego prart  :shifty:
Właśnie w tym problem, tyle tego jest, że jak zdobyłem brąz to nie chciało mi się bawić w pobijanie czasu, a później nagromadziło się całkiem sporo wszystkich zawodów i nie chce mi się powtarzać poszczególnych zagrać. I tak gdybym przeklinał puściłbym niejedna curvę przy takim Top Gear Lotusami. Podchodziłem doń kilkukrotnie zanim przejechałem metę jako 4ty, ani myślę szarpnąć się tam na złoto.
Niemniej coś będzie zaradzić na ten brak progresu. Póki co interesuje mnie "historic cup" i te szwabskie zawody z poziomu dwudziestego - jak wspominałem, R8 sobie w nich powinna poradzić (na redukcji, blisko osiemset koni, odpowiednie opony). Czekałem na darmowego Jaguara do HC i tak Japończyki brzydko zagrali z nami - będzie kolejna Hiroshima, niech się nie dziwią.
A do "all stars" podobno świetnie nadaje się pojazd zdobyty w MR w B spec (coś czuję, że w nowym roku wezmę się za niego).

Chyba, że podrzucicie stosowne bryki na jeden dzień.  :P