kwestionujesz samo zdarzenie czy sposób jego przedstawienia? Poza tym 3 ostatecznie zginęło, jeden ledwo przeżył. W sam raz jak po wpier**lu życia.
Wg filmu wszyscy zginęli od kul, nie od upadków z kilkunastu metrów. Co do pierwszego, to chodzi o przedstawienie tego w filmie. Przyjęli na nieosłonięte głowy i całe ciało grube ciosy od uderzeń w kamienne zbocze, skały i drzewa poniżej. Schumacher jadący w kasku i uderzający w skałę jest w śpiączce, o spotkaniu z drzewem przy dużej prędkości bezwładnego ciała chyba pisać nie muszę. Navy Seals mają w ciele adamantium.
chyba oglądaliśmy inne filmy - liczyli każdy nabój
W tej kwestii były tylko dwie sceny, żeby nie wyszło na kolejną część Rambo - Michael oddający Luttrellowi magazynki przed heroiczną akcją nawiązania połączenia i szybka wymiana zdań między komandosami, ile im zostało zapasów. Karabiny pojawiają się nagle w łapie Luttrella po ukryciu się pod skałą, po każdym upadku od razu cały sprzęt w rękach wojaków, oczywiście nie ma to związku z historią, może jest wynikiem montażu, ale dopełnia obraz bzdury, o czym zresztą napisałem.
pooglądaj w necie wspólne zdjęcia Luttrella i Pasztuna, poczytaj jak Pasztunowi zapewniono ochronę i zmieniono miejsce zamieszkania, bo grozili mu talibowie
Brak związku, napisałem, jak to zostało zaprezentowane w filmie.
Najbardziej wymuszona scena, to opuszczanie wioski przez Luttrella i ukazanie pożegnania z tymi, którzy udzielili mu schronienia - film w ogóle nie pozwolił na domniemanie o takim zbudowaniu relacji.
znowu, kwestionujesz zdarzenie (śmierć Michaela podczas nawiązywania łączności) czy jego przedstawienie ?
Przedstawienie. Po raz czwartym mam Szymku o tym pisać, czy chcesz żebym przytaczał swoje cytaty?
-5x mniej talibów - wiesz, w praktyce było 4 SEALS vs kupa talibów, i w życiu i w filmie proporcje były mocno ch**owe
Było o zgodności zdarzeń i kolorowaniu, a nie o chujowych proporcjach.
- heros nie miał ataku serca - brak wpływu na historię poza delikatną zmianą dramaturgii
Jak chcesz zero-jedynkowo, to jest niezgodność z faktycznymi wydarzeniami. To jest fakt.
3/4 tego filmu zostało tak zbudowane, żeby zaprezentować większą dramaturgię.