Autor Wątek: Heavenly Sword  (Przeczytany 223715 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #600 dnia: Lipca 27, 2007, 13:36:59 pm »
Marcepan ja tego tak nie odebralem ... z tego co zrozumialem to Soul napisal ze HS jest gra dobra nawet bardzo dobra ale nie wybitna (chodzi oczywiscie o grafike).
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #601 dnia: Lipca 27, 2007, 13:57:17 pm »
ps moja opina cały czas od nosi się do dema o czym wspomniałem wcześniej , full wersje na pewno kupię bo nie dla grafiki się gra w slashery ;]

Weź no pokaż mi lepiej wyglądający slasher. Aż jestem ciekaw co takiego zaproponujesz. Bo piszesz jak by HS był słaby wizualnie.

Póki co nie ma takowego , może jak Team Ninja w końcu się ogarnie NG2 ma ogromne szanse na to , ale to daleka przyszłość .
Mówię i piszę po raz enty  grafa jest ładna miła dla oka ale nie szokuje , nie powala , i mam tu na myśli demo . System walki daję rade jest dobrze IMO nie lepiej jak w NG , tyle że w NG już gram i gram i je znam i chcę w końcu zagrać w coś nowego ;]

aphelion

Widzę że Ty jeden mnie rozumiesz:P
« Ostatnia zmiana: Lipca 27, 2007, 14:06:30 pm wysłana przez Soul »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #602 dnia: Lipca 27, 2007, 14:22:25 pm »
:> pewnie znajdzie sie jeszcze kilka osob heh

btw dzieki ze jako pierwsza osoba napisales mojego nicka z malej literki (nie wiem czemu ale jak widze duze A przy moim nicku to mnie chwyta ... nie powiem co)
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

makiaveli666

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 17-07-2007
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
  • ChWDM ;)
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #603 dnia: Lipca 27, 2007, 15:52:12 pm »
Dawno nie czytaem takiej glupoty ... Ninja Gaiden i mashowanie :lol: Jezeli chodzi o Heavenly Sword to dalem swojej dziewczynie i nawalala w przycisku bez opamietania i nie miala zadnego problemu, zeby rozwalic kazdego (pewnie jakies very easy czy cos). W Ninja Gaiden nie szlo jej juz tak dobrze ;]
no to musze powiedzięć,że przeszedłem demko ngs napie..alając na oślep.tak samo można przejść HS,ale w grze na normalu i na hardzie na bank nie będzie tak łatwo.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #604 dnia: Lipca 27, 2007, 16:54:23 pm »
Hiv o różniach pomiędzy demem a tym w co on grał:
Cytuj
Sorry, właśnie wyjeżdżam w podróż, więc będzie króciutko. Demko nie pokazuje nawet 1/10 tego, co ja widziałem. Grafika jest tu wyraźnie słabsza, że nie wspomnę o systemie walki (ja już miałem troszkę dopakowaną Nariko). Cut-scenki rządzą, ale tutaj ich zabrakło (w demku na wejściu odgrywany jest filmik). QTE widziałem znacznie lepsze (w demku tylko bieg po linie), a i scenerie konkretne (tutaj straszna bieda). Jeśli komuś nie podoba się demko, proszę wziąć pod uwagę, że to demko... DEMKO!!! No i przeciwnicy byli najsłabsi, a ja oklepałem 2 bossów:). Spokojnie, to demo należy potraktować jak... grywalny trailerek. Spadam, bye.
Pozamiatane

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #605 dnia: Lipca 27, 2007, 17:12:50 pm »
Czyli chyba jest tak jak myslalem ja i pokryty ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #606 dnia: Lipca 27, 2007, 18:34:06 pm »
Hiv o różniach pomiędzy demem a tym w co on grał:
Cytuj
Sorry, właśnie wyjeżdżam w podróż, więc będzie króciutko. Demko nie pokazuje nawet 1/10 tego, co ja widziałem. Grafika jest tu wyraźnie słabsza, że nie wspomnę o systemie walki (ja już miałem troszkę dopakowaną Nariko). Cut-scenki rządzą, ale tutaj ich zabrakło (w demku na wejściu odgrywany jest filmik). QTE widziałem znacznie lepsze (w demku tylko bieg po linie), a i scenerie konkretne (tutaj straszna bieda). Jeśli komuś nie podoba się demko, proszę wziąć pod uwagę, że to demko... DEMKO!!! No i przeciwnicy byli najsłabsi, a ja oklepałem 2 bossów:). Spokojnie, to demo należy potraktować jak... grywalny trailerek. Spadam, bye.
Pozamiatane
Jest tak jak mówilem. Demka mają to do siebie, że często pokazują bardzo mało z gry i często nie prezentują finalnej jakości (np. Forza2).

Z końcową oceną polecam się wszystkim wstrzymać do premiery.

mateo

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #607 dnia: Lipca 27, 2007, 18:48:24 pm »
No wlasnie w tym problem ze widzialem ... nawet nie ogladalem wersji SD a od razu siagalem ta "HD" ... zobaczylem to z 5 razu i nie twierdze ze nie jest fajnie ale ... kosmosu to tam na pewno nie ma ...
Tylko, że dla fanatyka RE4 jest to pozycja nr.1!
Jak będą tak wyśmienite walki jak np ta z Krauserem to ja nie mam pytań.

Aha kosmosu tutaj nie widze....

Youn

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 16-07-2006
  • Wiadomości: 1 320
  • Reputacja: 1
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #608 dnia: Lipca 27, 2007, 19:55:39 pm »
Aha kosmosu tutaj nie widze....

A kosmos miał być.

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #609 dnia: Lipca 27, 2007, 20:57:29 pm »
http://kotaku.com/gaming/justintv-kotaku/the-complete-second-level-of-heavenly-sword-283378.php
Kotaku streamuje HS Chapter 2 na żywca, spoiler będzie jak nic i nic nie widać :cool: ale trochę warto obejrzeć.

O jezuu facet nie potrafi przytrzymać X'a :lol:
« Ostatnia zmiana: Lipca 27, 2007, 21:19:30 pm wysłana przez Cielo »
I do not comprehend.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #610 dnia: Lipca 27, 2007, 23:26:14 pm »
tenchi2 opisał wszystko ładnie, to ja tak króciutko ;)

Pierwsze co się rzuca w oczy po odpaleniu demka to... grafika ^^. Scenki przerywnikowe wykonane sa genialnie, gra pod tytm wzgledem zjada wszystko co do tej pory ukazało sie na next-genach. Najwieksze wrazenie robią twarze, reszta tez jest wykonana jak najbardziej poprawnie (Nariko ma poobijane nogi :ninja: ) Całe otoczenie, sceneria, naprawde robi wrazenie, wodospady, jakies wielkie budowle, tęcza :) Wszytsko w bardzo żywywch kolorach. Graficznie gra robi bardzo dobre wrażenie, to jest tego typu tytuł, ze w pierwszych minutach za bardzo człowiek nie wie co sie dzieje bo podziwia to co widac na ekranie (wypieki na twarzy, wyższa temperatura i te sprawy ;) )
System walki wydaje sie byc mocna strona HS, co cieszy bo własnie o ten element najbardziej sie obawiałem (i o poziom trudnosci - tzn. o jego brak). Mamy trzy rózne style/bronie, oczywiscie kazda bron ma dopisana własną command liste. Combosy/style mozna łaczyc, co ciekawe do wklepywanie combosów uzywamy takze sixaxisa...trzeba nim potrząsnąć 0_0. Na poczatku wydaje sie to troche dziwne, ale po czasie idzie sie przyzwyczaić. To co robi spore wrazenie to znakomite, brutalne, coutery (pod trójkątem). Nariko łamie swoich przeciwników z piękną kobiecą gracją ^^. Mamy takze specjalne rzuty/łamania pod kółkiem, ale do tego celu musimy naładować "kółeczka". Oczywiscie ładujemy je za pomocą combosów (czym efektowniej tym szybciej sie ładuje). Maksymalnie mozna naładowac trzy kółka. Gdy mamy dwa i wcisniemy kółko, Nariko wykona dobrze nam znane cięcie...krocza ;) az człowiek skreca nogi ;) heheh. Podsumowując mimo ze to demko zawieraz jakis tam minimalny procent combosów, rzutów, łamian, smiało mozna stwierdzic ze pod tym wzgledem gra bedzie trzymała bardzo wysoki poziom.
Animacja stoi na bardzo dobrym poziomie. Walka wyglada mega efektownie, jezeli łączymy dobrze combosy to na ekranie ukazuje sie piekny taniec Nariko :) To samo przy łamaniach i rzutach, naprawde swietnie to zostało wykonane. Zdarzają sie różne bugi, jak np. dziwnie odbijace sie przedmioty (beczki, krzesła itp.) od przeciwnikow, ale jestem pewien ze to poprawią.
Za dzwiek odpowiedzialna jest filmowa ekipa od min. "Przyczajony tygry ukryty smok", wiec dalszy komentarz jest zbędny :D
Minusy? wolałbym blok pod jakims przyciskiem, no i czemu to demko jest takie krótki!
Poza tym widac ze gra ma mega potecjał którego nie da sie zmarnować. Po prostu az czuc ze ta gra bedzie killerem. Osobiscie jestem przekonany ze ta gra pozamita Devile i inne Kratosy :)
Must-kuna-have?...jak-kuna-najbardziej! ;)


Cytat: Pavlis
z innego forum:
HiV napisał:
 Sorry, właśnie wyjeżdżam w podróż, więc będzie króciutko. Demko nie pokazuje nawet 1/10 tego, co ja widziałem. Grafika jest tu wyraźnie słabsza, że nie wspomnę o systemie walki (ja już miałem troszkę dopakowaną Nariko). Cut-scenki rządzą, ale tutaj ich zabrakło (w demku na wejściu odgrywany jest filmik). QTE widziałem znacznie lepsze (w demku tylko bieg po linie), a i scenerie konkretne (tutaj straszna bieda). Jeśli komuś nie podoba się demko, proszę wziąć pod uwagę, że to demko... DEMKO!!! No i przeciwnicy byli najsłabsi, a ja oklepałem 2 bossów:). Spokojnie, to demo należy potraktować jak... grywalny trailerek. Spadam, bye.

:)
wcale mnie to nie dziwi, na forum Ninja Theory zostało podane ze bulid na którym opiera sie demko ma prawie rok!
Tylko stwierdzenie ze "grafika jest wyraźnie słabsza" to ja sie pytam jak ta gra wyglada obecnie, jezeli prawie roczne demko robi takie...kuku :)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #611 dnia: Lipca 27, 2007, 23:30:24 pm »
Mnie tylko zastanawia jedno - demko zawierające zaledwie dwie lokacje (areny) i jedną cut-scenkę zajmuje 1gb? Na co poszło aż tyle tego miejsca?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Emiel

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 30-01-2007
  • Wiadomości: 252
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #612 dnia: Lipca 28, 2007, 00:21:54 am »
Jest tam też filmik w HD, który się włącza gdy nie grasz w grę. Pewnie filmik swoje 200-300 mega też zajmuje. Poza tym pewnie jest sporo kodu, którego już po prostu nie wycinali już z samego builda. Jest tego trochę widziałem i krótsze dema po tyle ważące.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #613 dnia: Lipca 28, 2007, 11:09:55 am »
Cytat: 'hiv'
Sorry, właśnie wyjeżdżam w podróż, więc będzie króciutko. Demko nie pokazuje nawet 1/10 tego, co ja widziałem. Grafika jest tu wyraźnie słabsza, że nie wspomnę o systemie walki (ja już miałem troszkę dopakowaną Nariko). Cut-scenki rządzą, ale tutaj ich zabrakło (w demku na wejściu odgrywany jest filmik). QTE widziałem znacznie lepsze (w demku tylko bieg po linie), a i scenerie konkretne (tutaj straszna bieda). Jeśli komuś nie podoba się demko, proszę wziąć pod uwagę, że to demko... DEMKO!!! No i przeciwnicy byli najsłabsi, a ja oklepałem 2 bossów:). Spokojnie, to demo należy potraktować jak... grywalny trailerek. Spadam, bye.


Choć napisał to Hiv cieszy mnie to , że demko to nic przy pełnej wersji ,i dobrze tak ma być!

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #614 dnia: Lipca 28, 2007, 12:36:01 pm »
Znamy date premiery!
http://www.ps3site.pl/heavenly-sword-data-premiery-oficjalnie

Mimo ze od czasu premiery w Stanach do premiery w Europie mija tylko 10 dni, to raczej zdecyduje sie na import.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #615 dnia: Lipca 28, 2007, 14:27:02 pm »
Dowalą Ci cło(chyba ze znasz jakis sposób zeby to pominac, podziel sie ;) ) a grę dostaniesz po 2och tygodniach, już po premierze EU, ja bym nie ryzykował xD

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #616 dnia: Lipca 28, 2007, 14:29:11 pm »
Dawno nie czytaem takiej glupoty ... Ninja Gaiden i mashowanie :lol: Jezeli chodzi o Heavenly Sword to dalem swojej dziewczynie i nawalala w przycisku bez opamietania i nie miala zadnego problemu, zeby rozwalic kazdego (pewnie jakies very easy czy cos). W Ninja Gaiden nie szlo jej juz tak dobrze ;]
No a do mnie przedwczoraj przyszedl kumpel, zobaczyc jak wyglada to cale PS3, odpalilem mu demko NG:S, powiedzialem ze atakuje sie kwadratem, trojkatem i opcjonalnie kolkiem, reszte dopowiadalem w czasie gry i dalem mu wladze. Gral praktycznie tylko kwadratem i trojkatem, sporadycznie skaczac. Kombosy wychodzily mu dosc przypadkowo, naciskajac na przemian w/w przyciski i doszedl do bossa, ale nie dal mu rady ze wzgledu na koniecznosc uzywania bloku :) - gral na normalu.
Moze nieprecyzyjnie sie troche wyrazilem co do mashowania (fakt, masherowanie tez dla mnie dziko brzmialo :) ). Po prostu w HS jest szerszy wachlarz ciosow, kombosow i innych pierdolek, mamy wieksze zroznicowanie przyciskow odpowiada za walke, zdecydowanie wieksza interakcja z otoczeniem. W NG:S na dobra sprawe walczymy tylko dwoma przyciskami odpowiadajacymi za cięcia (no i blokiem). Dopatrzylem sie skutecznego schematu: kombinacje skok-gwiazdki-spadanie z cięciem-dalsza eksterminacja juz tylko kwadr. i trójkątem... Troche to nuży po jakimś czasie...
Teraz powiedzialbym ze system walki w HS jest lepszy od tego z NG:S, ale nie jest tak ze NG:S tylko leży i kwiczy.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #617 dnia: Lipca 28, 2007, 16:28:18 pm »
Stary zagraj sobie w tą grę na wyższych poziomach ,i sprawdź ten swój schemat zobacz jak działa , jak się sprawdza. W demie o tyle jest dobrze że masz na starcie pod pakowane bronie i jest ich kilka , w pełnej wersji masz Dragon Sworda i tyle  :o Wiesz to samo ja mogę napisać , zapraszam kumpla daje mu pada , włączam HS i mówię wciskaj tylko kwadrat i trójkąt. I tak można powiedzieć o każdym shlasherze , tylko po co ?! , i jestem pewien że kolega pomagał sobie potionikami ;p Co do wachlarzu ciosów , gdzie Ty niby widzisz że jest większy ? ( w demie nie ma command listy do Broni , więc skąd w ogóle takie przypuszczenia  o_O ? ) jest jeszcze UT i ET ,opóźnienia ,countery, a combosy tak można tam łączyć ,że sobie nawet z tego sprawy nie zdajesz. W NGS używasz do ataku trzech przycisków , prócz X - skok (dzięki niemu Ryu jest 100X zwinniejszy niż  czerwono włosa ) Po za tym w HS na dobrą sprawę do uderzeń służą też dwa przyciski kwadrat i trójkąt , kółko i X(?)  to rzuty w NG też są rzuty tyle że robi się je n/p kwadrat + X.Co do interakcji to się zgodzą , ale trzeba pamiętać że to konwersja z pierwszego ixboxa!! A tak po za tym zanim zaczniesz wypisywać bzdury typu że coś nuży, zagraj sobie w pełną wersje gry i zobacz na co ją stać , a stać ją na wiele .  I wtedy się wypowiedz co TWOIM ZDANIEM jest lepsze a do tego czasu nic nie pisz , bo się pogrążasz wypisując takie bullshity.

A i w każdej grze tego typu ,obiera się jakiś schemat i w HS będzie to samo , po pewnym czasie gdy ludzie   ogarną co i po czym jest najlepsze a zarazem najmocniejsze , zaczną się ograniczać. I zwyczajnie przestaną używać bez użyteczne comba.

No i ten beznadziejny blok. Neutral...

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #618 dnia: Lipca 28, 2007, 17:27:45 pm »
Cytuj
No i ten beznadziejny blok. Neutral...
Ja nie grałem, ale wolałbym jednak blok pod jakimś przyciskiem. Jeśli jednak "w praniu" to sie sprawdzi to może zostać. Swoją drogą ta gra pod względem sterowania (poza blokiem właśnie) przypomina mi God of War. I bardzo dobrze bo mi system z GoW strasznie sie podoba.

Supersonic

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #619 dnia: Lipca 28, 2007, 20:25:21 pm »
Widać że demo podzieliło mocno graczy a tzn że gra wcale nie musi być taka super co od początku wałkowałem.

Coiler

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 24-05-2004
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #620 dnia: Lipca 28, 2007, 21:03:58 pm »
na http://www.ps3site.pl/ pisze ze to co jest do ściągniecia jest kodem z przed roku... po tym co hiv pisał i inne stronki możliwe że to prawda
I can see what you see not visions milky then eyes rot. When you turn they will be gone,wisphering their hidden song. Then you see what can not be shadows move where light should be. Out of darknees out of mind cast down into the Halls of The Blind!

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #621 dnia: Lipca 28, 2007, 21:11:07 pm »
Każdy,kto śledzi ten temat , wie o tym doskonale.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #622 dnia: Lipca 28, 2007, 21:28:51 pm »
na http://www.ps3site.pl/ pisze ze to co jest do ściągniecia jest kodem z przed roku... po tym co hiv pisał i inne stronki możliwe że to prawda

Mnie dziwi dlaczego nie dali demka wcześniej, jeśli to jest rzeczywiście taka stara wersja (tak jak zrobili to w przypadku Lost Planet). Pół roku temu na pewno by robiło większe wrażenie, przy okazji prezentując moc Ps3.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #623 dnia: Lipca 28, 2007, 23:25:38 pm »
Cytuj
Mnie dziwi dlaczego nie dali demka wcześniej

A nie powinno ...

Heh Soul sie niezle podirytowal  :P a co do samego NG to jest dokladnie tak jak pisal czyli na samiutkim poczatku moze to dziala ale potem to juz inna bajka ... ja co prawda calej gry nie przeszedlem (zakonczylem u kumpla na walce z koscianym smokiem - normal) ale nawet przez chwile sie nie znuzylem ... to co potrafi Ryu jest po porstu zajefajnie ... najlepsza w tym wszystkim jest satysfakcja z opanowania gry i klepania kombosow  ... szkoda troche ze nie moglem pograc dalej ale kumpel zaczal biedzic jaki jest ten NG nudny itp i wlaczyl nam TR:Legend ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #624 dnia: Lipca 29, 2007, 22:16:50 pm »
Soul, model walki NGS nie jest dla mnie beznadziejny i nieakceptowalny. Jest bardzo dobry, mozliwosc skoku i wallrunow poszerza pole manewru, lecz walka nie sprawia mi takiej radosci jak to jest w HS. W HS sa jeszcze przyciski L1 i R1 ktore pozwalaja zmieniac bronie 'w locie' i laczyc w combosy wsyzstkie 3 dostepne style walki. W NGS niestety bronie zmieniamy tylko w inwentarzu, i to mi nie pasuje zbytnio. W HS moge wykonac praktycznie kazda dostepna kombinacje (oczywiscie gdy jest odkryta, bo nowe ciosy nabywamy z czasem), kiedy tylko chce i nie musze sie 'babrac' ze zmiana broni, dzieki temu gra jest szybka i plynna...
Po prostu HS jest gra nowsza i wprowadzono ta innowacje, dzieki ktorej walczy sie bardzo przyjemnie. Jezeli by tego ficzera nie bylo - wygrywa NG:S... Oczywiscie bardzo licze na druga czesc NG, ktora nie bedzie juz tylko konwersja tylko pelnoprawną grą pod PS3 z wszystkimi dobrodziejstwami nextgenow.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #625 dnia: Lipca 29, 2007, 22:52:32 pm »
To czy bedzie pod PS3 sie jeszcze okaze ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #626 dnia: Lipca 29, 2007, 22:58:46 pm »
Byc moze bedzie to czasowy exclusive dla X360, a pozniej wyjdzie na PS3 (tak wynika ze slow gostka z Team Ninja w wywiadzie z wrzesnia 06). Sa scisle zwiazani z community od Xa i chca, aby ich kolejne gry wychodzily najpierw na X, a potem beda wydawali na inne platformy.

http://www.videogamesblogger.com/2006/09/07/ninja-gaiden-2-confirmed-for-xbox-360-by-team-ninjas-lead-designer.htm

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #627 dnia: Lipca 29, 2007, 22:59:28 pm »
Zaraz ,zaraz nie czaje .....

"...model walki NGS nie jest dla mnie beznadziejny i nieakceptowalny. Jest bardzo dobry,"

To jest w końcu beznadziejny i nieakceptowalny , czy bardzo dobry?! ( co to ku*** znaczy nieakceptowalny?! o_O)
Tak tylko powiedz mi ,na kiego czorta robić wszystkiego combosy ?! Skoro  nie które z nich są bez użyteczne.
I odkąd to za płynność i szybkość gry od powiada sposób w jaki zmienia się broń , nikt Ci tego nie każę robić ,zmieniać broń pod czas walki. Tak czy siak nie wpływa to na nic.A tą "innowacje" pożyczyli sobie od DMC 3  :-o A beznadziejne to jest blokowanie w tej grz i ułomność czerwono włosej która nawet nie wie jak się skacze(!) i nie chodzi mi tu o walki.

A co do NG2 to tak może (podkreślam może) kiedyś PS3 dostanie konwersję z X360 .Po żyjemy zobaczymy.

Po graj sobie w NG odkryj wszystkie jej tajniki , później przejdź HS zrób to samo i wtedy napisz coś od siebie , a ja to uszanuję . A póki co grałeś w tylko w demka i się mądrzysz , jak byś zjadł wszystkie rozumy i wiedział o obu gra dużo , a wiesz tyle co nic.

Nie napisałeś nić , po czym mógł bym śmiało stwierdzić że HS ma lepszy system walki . NIC! a zmiana stylów to za mało,to tylko jeden element, po za tym to nie jak się ma do systemu walki.To jest tylko jedna możliwość ,którą dany system walki oferuje.




« Ostatnia zmiana: Lipca 29, 2007, 23:08:43 pm wysłana przez Soul »

makiaveli666

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 17-07-2007
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
  • ChWDM ;)
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #628 dnia: Lipca 29, 2007, 23:17:44 pm »
Zaraz ,zaraz nie czaje .....

"...model walki NGS nie jest dla mnie beznadziejny i nieakceptowalny. Jest bardzo dobry,"

To jest w końcu beznadziejny i nieakceptowalny , czy bardzo dobry?! ( co to ku*** znaczy nieakceptowalny?! o_O)
Tak tylko powiedz mi ,na kiego czorta robić wszystkiego combosy ?! Skoro  nie które z nich są bez użyteczne.
I odkąd to za płynność i szybkość gry od powiada sposób w jaki zmienia się broń , nikt Ci tego nie każę robić ,zmieniać broń pod czas walki. Tak czy siak nie wpływa to na nic.A tą "innowacje" pożyczyli sobie od DMC 3  :-o A beznadziejne to jest blokowanie w tej grz i ułomność czerwono włosej która nawet nie wie jak się skacze(!) i nie chodzi mi tu o walki.

A co do NG2 to tak może (podkreślam może) kiedyś PS3 dostanie konwersję z X360 .Po żyjemy zobaczymy.

Po graj sobie w NG odkryj wszystkie jej tajniki , później przejdź HS zrób to samo i wtedy napisz coś od siebie , a ja to uszanuję . A póki co grałeś w tylko w demka i się mądrzysz , jak byś zjadł wszystkie rozumy i wiedział o obu gra dużo , a wiesz tyle co nic.






http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.html :cool:
A póki co grałeś w tylko w demka i się mądrzysz , jak byś zjadł wszystkie rozumy i wiedział o obu gra dużo , a wiesz tyle co nic.
ja też grałem w te demka i też mi bardziej sposób walki Nariko przypadł do gustu niż ngs,a ty zapewne ukończyłeś już HS?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #629 dnia: Lipca 29, 2007, 23:48:15 pm »
Zaraz ,zaraz nie czaje .....

"...model walki NGS nie jest dla mnie beznadziejny i nieakceptowalny. Jest bardzo dobry,"

To jest w końcu beznadziejny i nieakceptowalny , czy bardzo dobry?! ( co to ku*** znaczy nieakceptowalny?! o_O)

Przecież blach0r napisał wyraźnie "model walki NGS nie jest dla mnie beznadziejny i nieakceptowalny. Jest bardzo dobry," Nie rozumiesz konstrukcji tego zdania? Przeczytaj raz jeszcze i powoli.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #630 dnia: Lipca 30, 2007, 01:04:21 am »
Zgadza się moja wina  :lol: Rozumieć , rozumiem , po prostu nie doczytałem i stąd  takie nie porozumienie.Sorry

@ makiaveli666

To forum a nie lekcja języka Polskiego  :eek:  więc daruj sobie.
Nie ,nie skończyłem HS jeszcze , bo niby gdzie i kiedy miał bym ją przejść  :lol: Tyle że ja wyraźnie pisałem że moja opinia odnosi się do dema.
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2007, 01:10:06 am wysłana przez Soul »

makiaveli666

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 17-07-2007
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
  • ChWDM ;)
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #631 dnia: Lipca 30, 2007, 17:03:33 pm »
lekcja j.Polskiego to to nie jest,ale może przyswoisz.na dobre ci to wyjdzie.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #632 dnia: Lipca 31, 2007, 15:35:34 pm »

Supersonic

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #633 dnia: Sierpnia 02, 2007, 08:29:58 am »
Nie wiem czy było.
Heavenly Sword/Ratchet '1UP Impressions' (16 minut)
http://www.gamevideos.com/video/id/13497
Mimika twarzy Bohana w jednej cutscence mnie zrowaliła. Jak żywy :shock:

Dino

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-05-2007
  • Wiadomości: 363
  • Reputacja: 0
  • "You Have To Find Sisters Of Fate"
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #634 dnia: Sierpnia 02, 2007, 12:55:22 pm »
Osobiście demko mi się nie spodobało ;P O wiele bardziej podoba mi się God of War.Niby chodzi o to samo, rozwalać przeciwników na miliony sposobów itp. ale jednak, jak dla mnie to God of War ma to "coś" a Heavenly sword nie :P Ale to jest tylko moje zdanie :)



Hannibal Lecter Pwnz ! :D

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #635 dnia: Sierpnia 02, 2007, 15:30:16 pm »
Nie wiem czy było.
Heavenly Sword/Ratchet '1UP Impressions' (16 minut)
http://www.gamevideos.com/video/id/13497
Mimika twarzy Bohana w jednej cutscence mnie zrowaliła. Jak żywy :shock:
Moze mi ktos napisac jak oceniajaj gre redaktorzy 1up (wysiadły mi głosniki :/)

nakimushi

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #636 dnia: Sierpnia 02, 2007, 16:16:41 pm »
mówili ze gra jest bardzo ladna oprócz wlosów ;) a system walki jest pomiedzy GoW a Ninja Gaiden/ tzn nie jest taki techniczny jak w NG ale tez nie jest taki automatyczny i slasherski jak w GoW
cos jeszcze chyba mówili ze dialogi nie bardzo pasuja do mimiki ust w cut scenkach czasami/
Opublikowane: Sierpień 02, 2007, 14:59:28
ok obejrzalem calosc zeby nie pisac glupot i ;)

usta nie zgadzaja sie z dialogami ale tylko w innych wersjach jezykowych( co jest normalne)

marudzili jeszcze ze nie mozna skakac w tej grze oraz ze jest bardzo liniowa - (bardziej niz GoWar)

Marcepan oczywiscie twierdzi ze gra jest przeogromna i ma ogromne obszary  :lol:

no ale prawda jest taka ze idzie sie jak po sznurku od areny do areny i troche ludziam z 1up brakowalo eksploracji/

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #637 dnia: Sierpnia 02, 2007, 16:27:13 pm »
Pisze sie GoW a nie GoWar ... To ze jakas inna gra z innej platformy ma identyczny skrot nie znaczy ze ludzie nie wiedza ktora byla 1 i do ktorej takowy nalezy ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

nakimushi

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #638 dnia: Sierpnia 02, 2007, 17:01:16 pm »
nastepnym razem wysle najpierw tobie posta z prosba o potwierdzenie  :lol:
a pisac bede jak mi sie podoba

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #639 dnia: Sierpnia 02, 2007, 17:39:53 pm »
a pisac bede jak mi sie podoba

Ooo typ buntownika.  :lol: :lol: :lol: