tenchi2 opisał wszystko ładnie, to ja tak króciutko
Pierwsze co się rzuca w oczy po odpaleniu demka to... grafika ^^. Scenki przerywnikowe wykonane sa genialnie, gra pod tytm wzgledem zjada wszystko co do tej pory ukazało sie na next-genach. Najwieksze wrazenie robią twarze, reszta tez jest wykonana jak najbardziej poprawnie (Nariko ma poobijane nogi :ninja: ) Całe otoczenie, sceneria, naprawde robi wrazenie, wodospady, jakies wielkie budowle, tęcza
Wszytsko w bardzo żywywch kolorach. Graficznie gra robi bardzo dobre wrażenie, to jest tego typu tytuł, ze w pierwszych minutach za bardzo człowiek nie wie co sie dzieje bo podziwia to co widac na ekranie (wypieki na twarzy, wyższa temperatura i te sprawy
)
System walki wydaje sie byc mocna strona HS, co cieszy bo własnie o ten element najbardziej sie obawiałem (i o poziom trudnosci - tzn. o jego brak). Mamy trzy rózne style/bronie, oczywiscie kazda bron ma dopisana własną command liste. Combosy/style mozna łaczyc, co ciekawe do wklepywanie combosów uzywamy takze sixaxisa...trzeba nim potrząsnąć 0_0. Na poczatku wydaje sie to troche dziwne, ale po czasie idzie sie przyzwyczaić. To co robi spore wrazenie to znakomite, brutalne, coutery (pod trójkątem). Nariko łamie swoich przeciwników z piękną kobiecą gracją ^^. Mamy takze specjalne rzuty/łamania pod kółkiem, ale do tego celu musimy naładować "kółeczka". Oczywiscie ładujemy je za pomocą combosów (czym efektowniej tym szybciej sie ładuje). Maksymalnie mozna naładowac trzy kółka. Gdy mamy dwa i wcisniemy kółko, Nariko wykona dobrze nam znane cięcie...krocza
az człowiek skreca nogi
heheh. Podsumowując mimo ze to demko zawieraz jakis tam minimalny procent combosów, rzutów, łamian, smiało mozna stwierdzic ze pod tym wzgledem gra bedzie trzymała bardzo wysoki poziom.
Animacja stoi na bardzo dobrym poziomie. Walka wyglada mega efektownie, jezeli łączymy dobrze combosy to na ekranie ukazuje sie piekny taniec Nariko
To samo przy łamaniach i rzutach, naprawde swietnie to zostało wykonane. Zdarzają sie różne bugi, jak np. dziwnie odbijace sie przedmioty (beczki, krzesła itp.) od przeciwnikow, ale jestem pewien ze to poprawią.
Za dzwiek odpowiedzialna jest filmowa ekipa od min. "Przyczajony tygry ukryty smok", wiec dalszy komentarz jest zbędny
Minusy? wolałbym blok pod jakims przyciskiem, no i czemu to demko jest takie krótki!
Poza tym widac ze gra ma mega potecjał którego nie da sie zmarnować. Po prostu az czuc ze ta gra bedzie killerem. Osobiscie jestem przekonany ze ta gra pozamita Devile i inne Kratosy
Must-kuna-have?...jak-kuna-najbardziej!
z innego forum:
HiV napisał:
Sorry, właśnie wyjeżdżam w podróż, więc będzie króciutko. Demko nie pokazuje nawet 1/10 tego, co ja widziałem. Grafika jest tu wyraźnie słabsza, że nie wspomnę o systemie walki (ja już miałem troszkę dopakowaną Nariko). Cut-scenki rządzą, ale tutaj ich zabrakło (w demku na wejściu odgrywany jest filmik). QTE widziałem znacznie lepsze (w demku tylko bieg po linie), a i scenerie konkretne (tutaj straszna bieda). Jeśli komuś nie podoba się demko, proszę wziąć pod uwagę, że to demko... DEMKO!!! No i przeciwnicy byli najsłabsi, a ja oklepałem 2 bossów:). Spokojnie, to demo należy potraktować jak... grywalny trailerek. Spadam, bye.
wcale mnie to nie dziwi, na forum Ninja Theory zostało podane ze bulid na którym opiera sie demko ma prawie rok!
Tylko stwierdzenie ze "grafika jest wyraźnie słabsza" to ja sie pytam jak ta gra wyglada obecnie, jezeli prawie roczne demko robi takie...kuku