Autor Wątek: Alan Wake  (Przeczytany 138073 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #240 dnia: Czerwca 17, 2009, 14:12:13 pm »
Alan został nominowany przez gametrailers w kategorii most disappointing of E3.

Cytat: gametrailers
Alan Wake looked nothing more than a 3rd person shooter with unconvincing horror elements which is abit dissapointing after waiting that long for it

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #241 dnia: Czerwca 17, 2009, 15:31:59 pm »
W sumie jakby się zastanowić, to trochę racji w tym jest.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #242 dnia: Czerwca 17, 2009, 16:16:22 pm »
Mialem dokladnie takie same odczucia - mial byc hit, a wyjdzie kolejny glupi TPS

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #243 dnia: Czerwca 17, 2009, 16:39:38 pm »
Alan został nominowany przez gametrailers w kategorii most disappointing of E3.

Cytat: gametrailers
Alan Wake looked nothing more than a 3rd person shooter with unconvincing horror elements which is abit dissapointing after waiting that long for it

Uuu ale siara. Klimatycznie po trailerze gra zdawała się być dosyć ciekawa. Może faktycznie te dziwne snopy światła itp. zabijają wspomniany klimat.

mateo

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #244 dnia: Czerwca 17, 2009, 16:45:32 pm »
Alanek co dopiero się obudził i już po nim jadą.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #245 dnia: Czerwca 17, 2009, 16:49:19 pm »
A ja i tak na nią czekam. AW ma u mnie kredyt zaufania jak żadna inna gra obecnie. Ale jak spartolą, to zabije.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #246 dnia: Czerwca 17, 2009, 17:03:19 pm »
Cytuj
Alan Wake looked nothing more than a 3rd person shooter with unconvincing horror elements which is abit dissapointing after waiting that long for it

No tak, spodziewali sie kosmicznego shootera lol Siare to sobie troche GT robi takimi komentarzami.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #247 dnia: Czerwca 17, 2009, 17:16:16 pm »
Nie mówię, że nie mają prawa być zawiedzeni z tym, że trzeba brać pod uwagę, że to była zaledwie kilkuminutowa prezentacja, w czasie której musieli pokazać fragment, który nie zanudzi ludzi na śmierć; jasne, mogli pokazać akcję za dnia (bo, z tego co można wywnioskować z informacji o grze, jedynie w ciemności pojawiają się przeciwnicy), kiedy Alan łazi sobie po mieście i gada z ludźmi, ale wówczas dostałoby to również tą samą nominację z dopiskiem "wawawa, wygląda jak zwykła przygodówka, wawawa".

Poza tym, co znaczy "nothing more than a 3rd person shooter"? Czy 5 minut z Silent Hill (PSX) również nie wygląda jak "typowy shooter"? A z Gearsów? A z RE4? Z Maxa Payna? Z GTA? Mógłbym tu wymieniać jeszcze sporo gier, które zawierały elementy strzelanki tpp, a które okazały się być pod pewnymi względami grami przełomowymi bądź po prostu bardzo dobrymi i unikatowymi.

Podobnie jak windomearl wciąż daję tej grze kredyt zaufania. Fakt, nie tego spodziewałem się, co zobaczyłem na E3, ale nawet pomimo sporej dozy elementów strzelanki klimat horroru był zarąbisty.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mateo

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #248 dnia: Czerwca 17, 2009, 17:20:31 pm »
Dev. poszedł w akcję, a nam dalej brakuje gry pokroju pierwszego SH. (bezlitosne poczucie strachu)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #249 dnia: Czerwca 17, 2009, 17:29:09 pm »
Moja pamięć jest słaba, ale gdy ostatni raz grałem w Silent Hill 1, Harry trzymał w swojej kieszeni gazrurkę, nóż, pistolet, młot (?), strzelbę, gwintówkę, siekierę i całym tym orężem zabijał wszystko dookoła, co tylko żyło i dało się zabić (i nie latało, nie cierpię tych Air Screamerów) - ba, nawet boga zdołał ustrzelić; czy ten fakt oznacza, że to również była gra akcji?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mateo

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #250 dnia: Czerwca 17, 2009, 17:33:48 pm »
W przypadku SH nie było czuć tak ostrej wymiany akcji. Liczył się strach.

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #251 dnia: Czerwca 17, 2009, 18:10:34 pm »
GT moim zdaniem przesadzili, podobnie jak z wygraną w tej kategorii przez FF XIV, jedyne co mnie zawiodło podczas pokazu Alana to, to, że autorzy postanowili pokazać namiastkę tego co gra może nam dostarczyć (i prawdopodobnie zrobi to). Oprócz zasadniczego podziału dzień/noc, a co za tym idzie bardzo zróżnicowanego gameplayu, w ów trailerku można znaleźć jeden ważny, bardzo dobrze widoczny, a zarazem nieco lekceważony, element. Stworki boją się światła, i to boją się go na tyle, że nie podbiją do jasnych pomieszczeń itd. Wprawdzie nie zostało to zaprezentowane w należyty sposób. Ale wyobraźmy sobie, atakuje nas grupka jakiś powyginanych istot, my jednak mamy całkowicie wyzerowaną amunicję, w akcie rozpaczy odpalamy flarę i pełzniemy przez sam środek otaczających nas z każdej strony przeciwników z nadzieją, że ta nie zgaśnie w odpowiednim momencie, gdy zbliżamy się już do jasnego wejścia do jakiejś ukrytej w lesie chatki, flara wydaję swój ostatni pokłon światła i gaśnie... Czy to brzmi jak "nothing more than a 3rd person shooter"? Problem w tym, że tak naprawdę Alan kryty jest póki co mgłą ciemności, i autorzy skrzętnie bronią go by przypadkiem nie padło na niego za dużo światła jupiterów. A w takim wypadku stwarza to pewien niepokój, ja tam jestem dobrej myśli, dając tym samym duży kredyt zaufania remedy. I co by nie mówić, czekam jak diabli.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #252 dnia: Czerwca 17, 2009, 18:50:06 pm »
...jedyne co mnie zawiodło podczas pokazu Alana to, to, że autorzy postanowili pokazać namiastkę tego co gra może nam dostarczyć...

Może więcej nie mają. :P

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #253 dnia: Czerwca 17, 2009, 19:17:31 pm »
Jasna sprawa, że Remedy pokazało taki a nie inny fragment, aby nie zanudzić ludzi na widowni. Oczywiście, znalazłoby się kilku, którzy jaraliby się powolniejszym przebiegiem zdarzeń, ale taka opcja nie miałaby miejsca na wielkiej konferencji wielkiego M$ - musiało być głośno i efektownie. To co zobaczyliśmy to z pewnością zaledwie powierzchnia tego, czego uświadczymy w samej grze. A nawet gdyby stało się inaczej, gra i tak miałaby coś, co odznaczałoby ją od typowych strzelanek - klimat przez duże K.

Dev. poszedł w akcję, a nam dalej brakuje gry pokroju pierwszego SH. (bezlitosne poczucie strachu)
Marz sobie dalej ;) . To już nie te czasy. Nikt Ci nie zrobi dzisiaj tytułu, którego kręgosłupem będzie wykonywanie wielu zagadek przy nikłej ilości walki.
PSN ID: WojtqGO

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #254 dnia: Czerwca 17, 2009, 19:22:46 pm »
Nikt Ci nie zrobi dzisiaj tytułu, którego kręgosłupem będzie wykonywanie wielu zagadek przy nikłej ilości walki.

Silent Hill: Shattered Memories, gdzie nie ma w ogóle walki (jest tylko ucieczka przed potworami i w ostateczności szarpanina z nimi), się z tobą nie zgadza ;).
Nie mówiąc już o licznych przygodówkach p&c, gdzie masz właśnie wiele zagadek przy nikłej ilości walki (zazwyczaj to nie ma jej wcale :P).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Unlimited

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #255 dnia: Czerwca 17, 2009, 21:21:16 pm »
Jak dla mnie ta nominacja to jakieś jaja, tak samo jak FF ;)
Alan jeszcze Nas zje Fabuła i KLIMATEM, bo graficznie i dźwiękowo mnie już ma :)

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #256 dnia: Czerwca 17, 2009, 21:28:41 pm »
Ok, nie do końca sprecyzowałem, to co miałem na myśli. Chodziło mi mianowicie o ogólnie pojętą akcję. Nowy Silent Hill jest o tyle dziwny, że chociaż nie będzie w nim samej walki, to intensywnej akcji nie zabraknie (bohater uciekający przed ok. 5 potworami, przy czym te nie poruszają się z szybkością do jakiej przyzwyczaiły nas monstra z serii).

Nie mówiąc już o licznych przygodówkach p&c, gdzie masz właśnie wiele zagadek przy nikłej ilości walki (zazwyczaj to nie ma jej wcale :P).
Miałem na myśli gry, które wychodzą w pudełkowych wersjach na konsole ;) . Mój błąd, że nie dopowiedziałem tego.
PSN ID: WojtqGO

Unlimited

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #257 dnia: Czerwca 17, 2009, 21:33:07 pm »
Nie wiem jak Ty, ale ja oglądając ten trailer z E3 na słuchawkach przy zgaszonym świetle czułem to co chcą Nam zaprezentować goście z Remedy w pełnej wersji. Tą opowieść... :cool:

mateo

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #258 dnia: Czerwca 17, 2009, 21:38:50 pm »
Z całym szacunkiem Wojtq, ale czy grałes w SH: Origins!? Mówiłeś, że podobno Climax jest/ma być odpowiedzialny za nowego Silenta. Huh gdyby tak było to mamy nowego króla Cichego Wzgórza.

ps. Wstęp tej gry (Origins), kiedy to bohatrer biegnie przez mgliste SH w akompaniamencie przeuroczej wokalistki zrył mi strasznie beret. Toż to prawdziwy oldcholoowy Silent Hill. Można wydać chorą grę.. ale tylko przy pomocy Climax.

sorry za offa/


Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #259 dnia: Czerwca 17, 2009, 23:18:12 pm »
Nie grałem w Origins, cena jak na tą chwilę jest odstraszająca (100 zł nie dam za 5 godzin gry). Ale z tego co widziałem, część ta jest bardzo bliska klimatowi SH. A odwołując się do mojego poprzedniego posta, niech nikt mi nie zarzuci, że krytykuję Climax! Bardzo podoba mi się to, że zespół ten wziął sobie za cel odnowienie serii i tchnienie w nią powiewu świeżości. Aż się boję co zrobią z Silent Hill na PS3/XO :cool:

Sory za offtopa, więcej nie będzie.

Nie wiem jak Ty, ale ja oglądając ten trailer z E3 na słuchawkach przy zgaszonym świetle czułem to co chcą Nam zaprezentować goście z Remedy w pełnej wersji. Tą opowieść... :cool:
Do mnie ten post ? Domyślam się, że tak, skoro zaraz pod moim ;) . Nie oglądałem prezentacji na słuchawkach, ale zgaszone światło również wystarczało mi, by poczuć tą wspaniałą atmosferę.
PSN ID: WojtqGO

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #260 dnia: Czerwca 17, 2009, 23:38:10 pm »
...jedyne co mnie zawiodło podczas pokazu Alana to, to, że autorzy postanowili pokazać namiastkę tego co gra może nam dostarczyć...

Może więcej nie mają. :P

Mają, oto przykład:
http://gamersyde.com/stream_11159_en.html
:P

Swoją drogą świetnie zrobiony filmik :cool:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #261 dnia: Czerwca 17, 2009, 23:59:35 pm »
To mi się właśnie nie podobało w konferencji Microsoftu - na każdą grę było zaledwie kilka minut i odbywało się to wg schematu: wychodził na scenę reprezentant danej firmy (na IRCu wszyscy tylko wypatrywali, czy dzierży w dłoniach pada xD), chwilę pogadał, następnie kilka minut gameplay'u, dziękuję, do widzenia, następny. Przez to na prawdę nie było dużo czasu, żeby zaprezentować dłuższy kawałek gry :/.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #262 dnia: Czerwca 18, 2009, 02:59:06 am »
Mialem dokladnie takie same odczucia - mial byc hit, a wyjdzie kolejny glupi TPS

 :lol:

Unlimited

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #263 dnia: Czerwca 18, 2009, 08:14:18 am »
...jedyne co mnie zawiodło podczas pokazu Alana to, to, że autorzy postanowili pokazać namiastkę tego co gra może nam dostarczyć...

Może więcej nie mają. :P

Mają, oto przykład:
http://gamersyde.com/stream_11159_en.html
:P

Swoją drogą świetnie zrobiony filmik :cool:
Wpis :) Coraz bardziej nie mogę się doczekać 8)

mateo

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #264 dnia: Czerwca 28, 2009, 17:29:22 pm »
Mialem dokladnie takie same odczucia - mial byc hit, a wyjdzie kolejny glupi TPS

 :lol:

Ja bym się nie śmiał.. po prezenatcji licze na zajebistą przygodę w klimatach survial-horror. :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #265 dnia: Czerwca 28, 2009, 21:44:02 pm »
Te snopy iskier i tego typu podobne efekty raczej potęgować klimatu nie będą. Mi się prezentacja na E3 bardzo podobała ale samo wykańczanie przeciwników to jakiś żart. Raczej wątpię że jakiejkolwiek grze uda się przebić klimat Silent Hill 2 (w moim rankingu najlepszy horror ever).

Maugan Ra

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 10-04-2009
  • Wiadomości: 1 179
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #266 dnia: Czerwca 29, 2009, 08:37:50 am »
Te snopy iskier i tego typu podobne efekty raczej potęgować klimatu nie będą. Mi się prezentacja na E3 bardzo podobała ale samo wykańczanie przeciwników to jakiś żart. Raczej wątpię że jakiejkolwiek grze uda się przebić klimat Silent Hill 2 (w moim rankingu najlepszy horror ever).

tak masz racjię marcepanie jakaś wioska wychodzi i tyle...  :?

mi się tam wszystko podoba, gra już prezentuję się klimatycznie.... aby tylko nic nie  popsuli  :cool:

Eldarion

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 238
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #267 dnia: Czerwca 29, 2009, 09:18:00 am »
u mnie ciśnienie lekko spadło , mimo to liczę na jakiegoś bundle packa z konsolą :)

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #268 dnia: Czerwca 29, 2009, 13:12:45 pm »
Te snopy iskier i tego typu podobne efekty raczej potęgować klimatu nie będą. Mi się prezentacja na E3 bardzo podobała ale samo wykańczanie przeciwników to jakiś żart. Raczej wątpię że jakiejkolwiek grze uda się przebić klimat Silent Hill 2 (w moim rankingu najlepszy horror ever).
A ja przyznam racje, te snopy iskier z deczka dziwnie się prezentowały. Co do klimatu to się zobaczy, gra w końcu kiedyś wyjdzie i wtedy pogadamy. Alan wciąż nie odkrył nawet połowy swoich kart, a sam potencjał akurat iskrzy i akurat na to narzekać nie wypada. Nie chcę mi się powtarzać tego na okrągło, ale wątpię, żeby gra przez 100 % czasu wyglądała w taki sposób jak podczas prezentacji na E3. Dnia w miasteczku Town Falls jeszcze nie widzieliśmy, nie wiemy jak dokładnie będzie skonstruowana fabuła, w jakim tempie w ogóle to wszystko będzie się rozwijać itd.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #269 dnia: Czerwca 29, 2009, 20:40:26 pm »
Motyw z latarką to zrzynka z Luigi's Mansion, tak??
 :lol:

mateo

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #270 dnia: Czerwca 29, 2009, 21:19:51 pm »
marna prowokacja.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #271 dnia: Lipca 05, 2009, 21:19:07 pm »
New Alan Wake Information-Let The Darkness Shroud
http://www.skoar.com/news/admin/new-alan-wake-information.html?Itemid=46

Cytuj
Our favourite insomniac writer has been garnering a lot of attention post his sinfully delightful E3 outing.Here is some latest information that has trickled out of Pelaaja regarding numerous questions that have remained shrouded in the mist that haunts the game and its protagonist.

-Alan Wake is not late. Before E3 2009, Remedy have never given a release date and all previous dates found floating on the web were made up by other sources. In fact Remedy have never missed a release date for any of their previous games and does not intend to with Alan Wake. Alan Wake will be released Spring 2010 for the Xbox 360.

- The original vision hasn?t changed but the way the game plays out has been experimented with along the development process. One of the major changes is that the game is no longer a sandbox type of game where the player can roam freely (ala Grand Theft Auto). Since Remedy wanted to focus heavily on having a compelling storyline, sandbox style gameplay does not mix well with what Remedy wanted to achieve. Remedy stressed that this does not mean the game will be linear and that you have to follow a set path throughout the game. ?The player must not feel they?re being pulled from strings. The player must feel like they?re making the decisions themselves?.

- Throughout the game the player will be finding the missing pages from Alan Wakes new manuscript, however not all the pages will be found through the normal game?s missions. Similar to how Bioshock handled it?s audio logs, Alan Wake will allow you to roam freely around looking for manuscript pages.

- Remedy has said from the beginning that light will be an important element of the gameplay. Alan Wake?s most important weapons are his flashlight and other light sources found in the game world. The dark force can possess both the residents and animals in Bright Falls and make even lifeless objects attack Alan. They are vulnerable only in the light. (Just an addition to this. Light seems to strip the shield that the darkness adds and once that shield is stripped you can use conventional weapons, like a gun, to get rid of the enemy -ADM)

- Even though Microsoft is publishing Alan Wake, Remedy still own all rights to the game and Alan Wake is planned to be only the beginning of the story. Remedy arn?t covering the fact that they want to expand out into other forms of media as well. Although Remedy have yet to make any decisions on this.

- Perhaps the biggest surprise is that Remedy haven?t spoken about the PC version of the game yet and the release of a PC version is up in the air. When asked about it Remedy replied saying that both Microsoft and them are only speaking about the Xbox 360 version at the moment.

Remedy has slept for a long time over the game, although we do not mean malign the potential of the game but most of its mechanics that look to reinstill horror in a dying genre seems to have already been implemented in most modern generation survival horror games that are moving towards "light" instead of away from it.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #272 dnia: Lipca 05, 2009, 21:48:25 pm »
Perhaps the biggest surprise is that Remedy haven?t spoken about the PC version of the game yet and the release of a PC version is up in the air.

:?
Czy mi się tylko wydaje, czy była mowa, że materiał z trailera z zeszłego roku (ten, który był prezentowany przy premierze filmu Max Payne) pochodzi właśnie z wersji PC, ale wersja na X0 nie odbiega od niego. Padło chyba coś w tym stylu.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #273 dnia: Lipca 06, 2009, 02:05:15 am »
Perhaps the biggest surprise is that Remedy haven?t spoken about the PC version of the game yet and the release of a PC version is up in the air.

:?
Czy mi się tylko wydaje, czy była mowa, że materiał z trailera z zeszłego roku (ten, który był prezentowany przy premierze filmu Max Payne) pochodzi właśnie z wersji PC, ale wersja na X0 nie odbiega od niego. Padło chyba coś w tym stylu.
Dokladnie, byc moze po prostu zrobia to jako czasowy exclusive. Chca jakos wesprzec X0 i wymyslii, ze tak bedzie fajnie ...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #274 dnia: Lipca 07, 2009, 19:52:55 pm »
Remedy: Alan Wake is only the first season
http://www.gamezine.co.uk/news/remedy-alan-wake-only-first-season-$1309626.htm

Cytuj
It looks like we'll be getting more from Alan Wake's psychological thriller.

When Alan Wake eventually comes out for the Xbox 360 in early-2010 (the PC release is currently up in the air) it looks like it won't be the end of the psychological thriller author's adventures.

It's already known that Remedy Games is targeting an episodic-like structure for Alan Wake, but it wasn't clear that the developer was targeting further entries. However, Sam Järvi of Remedy told LEVEL:

"Yeah we see Alan Wake like a DVD-box containing the first season of a bigger story.

"It is like a TV-series that became a game. The story is cut into episodes that are all ending with a cliffhanger."

Now we wouldn't want to read too much into what's said, but describing Alan Wake as the "first season of a bigger story" certainly appears to imply a sequel.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #275 dnia: Lipca 15, 2009, 22:57:22 pm »
Remedy nie pracuje już nad Alan Wake w wersji na PC
Cytuj
Wygląda na to, że posiadacze PC mogą powoli zapominać o Alan Wake. Niedawno pojawiły się plotki, że ta wersja gry jest coraz bardziej wątpliwa, a dziś serwis Digital Spy poinformował, że prace nad nią zostały wstrzymane. Remedy skupia się w chwili obecnej jedynie na konsolowej wersji gry, a jej ewentualna przyszłość na PC zależy wyłącznie od wydawcy - Microsoftu. Jednak nawet, jeśli firma dałaby zielone światło, to na jednoczesną premierę nie ma już najmniejszych szans.
 
AKTUALIZACJA: Mamy potwierdzenie od Microsoftu. Alan Wake jest grą, która ukaże się wyłącznie na Xboksie 360. Jak na razie wydawca nie ma nic do ogłoszenia a propos przyczyn tej decyzji, czy ewentualnej edycji na PC. Jak pisał wcześniej Maciu prace skupiają się wyłącznie na wersji konsolowej.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,6823370,Remedy_nie_pracuje_juz_nad_Alan_Wake_w_wersji_na_PC.html

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #276 dnia: Lipca 15, 2009, 22:59:19 pm »
No ciekawe takie były narzekania że gra na XO i na PC to nie exclusiv to teraz Ci krzykacze sobie poczekają. Raczej pewne jest że wyjdzie na PC ale możliwe że nawet pół roku po konsolowej.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #277 dnia: Lipca 15, 2009, 23:21:10 pm »
Fajnie, gdy gra, która miała promować Vistę i DX10 nagle, na ostatniej prostej, okazuje się być exclusivem na konsole...

FU MS :/
Dzięki Bogu Microsoft nie jest wydawcą Mass Effect 2.
« Ostatnia zmiana: Lipca 15, 2009, 23:39:51 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #278 dnia: Sierpnia 17, 2009, 11:44:04 am »
New Exclusive Alan Wake Gameplay & Story Video

http://www.eurogamer.fr/videos/presentation-alan-wake-exclusive

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #279 dnia: Sierpnia 17, 2009, 12:58:26 pm »
Rozwinięcia scen, które już wszyscy poniekąd znają, klimacik dobrego thrillera wydziera się z tej gry na kilometr, ale to już wiemy od dawna, gafika robi coraz mniejsze wrażenie (szczególnie co mi się rzuciło w oczy to poziom detali tego łysego, co gada w jeden scenie z Alanem, ubranie jest jakby "wprasowane" z modelem postaci). Ogólnie kolejny filmik promujący grę, który skupia się w 98 procentach na porze nocnej i akcji, ciekawe czy dzień w pełnej wersji będzie miał równie marginalne znaczenie, czy to tylko chwyt marketingowy. Tak, czy inaczej Alan Wake wciąż ma szansę na zostanie najlepszym Survival Horrorem tej generacji. Fakt, konkurencja nie duża, bo jedynym godnym konkurentem jest Dead Space i kilka tytułów na Wii, ale osobiście zacieram już ręce, dla posiadaczy XO to chyba drugi po ME 2 must-have na horyzoncie.