Autor Wątek: Alan Wake  (Przeczytany 138326 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #400 dnia: Lutego 19, 2010, 10:11:42 am »
Z postu Mr_Zombie wywnioskowałem, że AW może być thillerem psychologicznym mając kategorię T.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #401 dnia: Lutego 19, 2010, 10:31:45 am »
Ale ja nie widzę w tym nic dziwnego (ok, jedyną dziwną rzeczą jest to, że Alana wciąż nie ma na stronie esrb.org).

Kategoria T: "Titles in this category may contain violence, suggestive themes, crude humor, minimal blood, simulated gambling, and/or infrequent use of strong language."
Kategoria M: "Titles in this category may contain intense violence, blood and gore, sexual content, and/or strong language."

Nie rozumiem, czemu niby brak "mocnej przemocy", gore, nawiązań seksualnych i mocnych przekleństw miałby przeszkodzić grze w byciu dobrym psychologicznym thrillerem? Odbiegając od Alana, nie wiem, czy ktokolwiek widział może filmy Lyncha - Eraserhead dosłownie ryje beret, nie ma w nim jednak ani krzty krwi i np. w Hiszpanii był dozwolony od 13 lat. Ba, w niektórych krajach nawet takie filmy jak The X-Files, czy The Shining (Kubricka), oraz większość filmów Stephena Kinga są dozwolone od 14-16 lat.

Brak przemocy i nagości (w Ameryce głównie patrzą na to drugie) != niedorosła gra/film.
« Ostatnia zmiana: Lutego 19, 2010, 10:43:21 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #402 dnia: Lutego 19, 2010, 10:54:40 am »
Filmy nieco inaczej działają na widza niż gry wideo - w grze bierzemy czynny udział w wydarzeniach, następuje identyfikacja z głównym bohaterem, itd - co z pewnością uwzględnia ESRB przyznając oznaczenia.

Kategoria T wzbudza moje zdziwienie, bo nie przypominam sobie gry mającej silnie oddziaływać na psychikę widza grającego dostępną od lat 13.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #403 dnia: Lutego 19, 2010, 11:01:54 am »
Nie wiem, zobaczymy jak to będzie. Jeżeli nie brać pod uwagę tego T (chociaż wciąż dziwi mnie, że nie ma żadnego info na oficjalnej stronie ESRB), to z trailerów i gameplay'u wychodzi naprawdę świetny klimat. Jeżeli taki klimat zostanie utrzymany do końca, to dla mnie gra może być pozbawiona kompletnie krwi.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #404 dnia: Lutego 19, 2010, 11:07:23 am »
Info o ratingu wydaje się być potwierdzone
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3178017

Jaki będzie miało to wpływ na odbiór gry - okaże się.
Martwi mnie skasowanie wersji na PC - chciałem obadać ten tytuł.

Hoobertoo

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 16-02-2009
  • Wiadomości: 35
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #405 dnia: Lutego 19, 2010, 13:20:35 pm »
Gdybyście mogli zadać konkretne pytanie deweloperowi Alan Wake. Jakie by było?:)

Niczego nie obiecuję, ale postaram się je zadać :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #406 dnia: Lutego 19, 2010, 13:32:44 pm »
Gdybyście mogli zadać konkretne pytanie deweloperowi Alan Wake. Jakie by było?:)

Niczego nie obiecuję, ale postaram się je zadać :)
Co ma znaczyć, kur...., to gadające światło? ;)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #407 dnia: Lutego 19, 2010, 16:28:04 pm »
Kilka technicznych detali:

Link
Cytuj
We hate dithering and aliasing just as much as you I think. Hardware 4xAA on the Xbox360 is nice for a lot of things - it did take us a while to get the most out of it (E.g, refactoring the renderer quite a few times).

Shadow aliasing doesn't really have anything to do with the generic framebuffer resolution or aliasing quality, but having the game run with 4xAA in the framebuffer is kind of rubbing in any other visual quality problems there might be.

We don't like ugly things, so we fix them before shipping.


Link
Cytuj
   We like 4xAA. Due to the alpha-to-coverage feature on the Xbox 360 GPU, it's one of the key reasons we can render a lot of "alpha test" foliage like trees and bushes without them starting to shimmer or dither (as alpha-to-coverage with 4xAA effectively gives us 5 samples of alpha "blend" without actually using alpha blend). Of course that leads into a lot of interesting ways how to get the the other "standard" z-buffer based rendering schemes to not alias, but let's not get into that discussion right now.


Link
Cytuj
The game is locked to 30 FPS (well, except menus, manuscript pages, etc which run at 60 FPS). All cinematics are guaranteed to run 30 FPS (as we actually background load the next location, in case there's a location change). If you saw video tearing in the published press material, it's 99% due to video sync issues (E.g, PAL video cams or 59.97 Hz vs. 60.00 Hz screen update).

While playing Alan Wake on a Xbox 360, if the game framerate drops below 30 FPS we resort to screen tearing (same idea as Gears of War uses).

We're right now just fixing bugs and making sure nowhere in the game would the framerate never dip below 30 FPS. I know there's still a few heavy locations in the game where we resort to dipping below 30 FPS, but we're working very very hard to get all those solved.


Czyli: 30fps + 4xAA + V-sync.
« Ostatnia zmiana: Lutego 19, 2010, 16:30:25 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

nakimushi

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #408 dnia: Lutego 19, 2010, 16:31:32 pm »
ten ostatni filmiki wyglada kapitalnie  / nie rozumiem czepiania sie o glosy i oswietlenie  :-?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #409 dnia: Lutego 19, 2010, 16:32:39 pm »
Tez to znalazlem dzisiaj. Very impressive.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #410 dnia: Lutego 19, 2010, 16:38:20 pm »
Hands On z Eurogamera


Cytuj
The way the developer toys with the player's emotions is impressively frightening; as Wake picks up the keys to his cabin from a diner, the entire mood of the scene spins on a dime from friendly and folksy to chilling.

It's also a testament to the storytelling that Alan Wake himself is a man of substance. He's a bruised, conflicted individual; intelligent but also prone to violent outbursts. What makes him compelling, however, is less that he's flawed, but more that he knows he is and that he's trying to resist the weaker side of his personality. He's already facing a fractured marriage and writer's block, but the game suggests his problems run a lot deeper. Wake's fallibility also enhances the gameplay, which puts a premium on light as a weapon.

Cytuj
Meanwhile the presentation is stunning, caught in a beautiful twilight between ethereal and realistic. The game's story, gameplay and atmosphere all creep into the player's periphery at an elegant pace, but the visuals win you over before you pick up the pad. Remedy's latest adventure is set in the Pacific North West and every item in the environment looks and feels authentic: there's not a vehicle model or a style of building or a piece of vegetation that looks out of place. The team also boasts that the weather, lighting and even the animals on the soundtrack are region-specific, as are the clothing styles and accents of the townsfolk.

Cytuj
Even after an hour in Wake's company, the game burrows into your head and stays with you long after you've stopped playing it. The more you think about it, the longer its list of accomplishments becomes, and the further away that May release date starts to feel. "A psychological action thriller that contains elements of horror"? It should be worth finding out.

;]
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #411 dnia: Lutego 19, 2010, 16:41:51 pm »
Cytuj
Even after an hour in Wake's company, the game burrows into your head and stays with you long after you've stopped playing it. The more you think about it, the longer its list of accomplishments becomes, and the further away that May release date starts to feel. "A psychological action thriller that contains elements of horror"? It should be worth finding out.
;]

zapomnieli dodać, że DLA DZIECI!!!

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #412 dnia: Lutego 19, 2010, 17:01:56 pm »
Gdybyście mogli zadać konkretne pytanie deweloperowi Alan Wake. Jakie by było?:)

Niczego nie obiecuję, ale postaram się je zadać :)

Kiedy wyjdzie, i dlaczego tak późno  :grin:

Osobiście, tak jak już wspominałem. Jeśli dostanę coś w desń AitD z chęcią wydam pieniądze. Ale może być równie potężnym zaskoczeniem Alan, co Dead Space przecież.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #413 dnia: Lutego 19, 2010, 17:02:10 pm »
zapomnieli dodać, że DLA DZIECI!!!

Heh... Zobaczymy, może będzie pierwsza gra z dojrzałym klimatem i ratingiem T  :P

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #414 dnia: Lutego 19, 2010, 17:07:09 pm »
Żeście się przyczepili tego T jak cholera.
Czy Batman: Arkham Asylum to również w takim razie gra dla dzieci bez "dojrzałego klimatu"?  :roll:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

lupinator

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #415 dnia: Lutego 19, 2010, 17:14:56 pm »
Czy Batman: Arkham Asylum to również w takim razie gra dla dzieci bez "dojrzałego klimatu"?  :roll:
Pytanie retoryczne, wiadomo, ale przyznaj - nie wkurzało Cię założenie bohaterów DC, którzy nie zabijają? Bo mnie strasznie, brutalność to jedyne, czego batmanowi brakowało.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #416 dnia: Lutego 19, 2010, 17:22:37 pm »
Wkurzało, bo trochę tak dziwnie to wyglądało, że pomimo silnych ciosów czy podwieszania przeciwników za nogi do gargulców (yay, wiszenie głową w dół przez kilka godzin :dance:) oni byli tylko "nieprzytomni" ;D. Ale DC ma swoje zasady i nic tego nie zmieni.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #417 dnia: Lutego 19, 2010, 18:00:23 pm »
Czy Batman: Arkham Asylum to również w takim razie gra dla dzieci bez "dojrzałego klimatu"?  :roll:
Ależ skąd, przecież marzeniem każdego dorosłego jest wcielić się w postać sprawiedliwego, noszącego obcisłe kalesony zakładane pod majty na wzór pasa cnoty oraz fikuśną myckę z uszkami  :shifty:

deepthroat

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #418 dnia: Lutego 19, 2010, 18:30:40 pm »
Czy Batman: Arkham Asylum to również w takim razie gra dla dzieci bez "dojrzałego klimatu"?  :roll:
Ależ skąd, przecież marzeniem każdego dorosłego jest wcielić się w postać sprawiedliwego, noszącego obcisłe kalesony zakładane pod majty na wzór pasa cnoty oraz fikuśną myckę z uszkami  :shifty:
Kolego, tym samym możesz sprowadzić do wspólnego mianownika jakikolwiek jRPG dla przykładu. Każdy mężczyzna przecież marzy wprost o tym by wcielić się w nastolatka z wielką głową i oczami większymi od nóg, by w ferii barw ubijać kaktusy i kolorowe kulki rzucające czarami, a w przerwach pojeździć na kurczaku wielkości konia. :shifty:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #419 dnia: Lutego 19, 2010, 19:20:33 pm »
Kolego, tym samym możesz sprowadzić do wspólnego mianownika jakikolwiek jRPG dla przykładu. Każdy mężczyzna przecież marzy wprost o tym by wcielić się w nastolatka z wielką głową i oczami większymi od nóg, by w ferii barw ubijać kaktusy i kolorowe kulki rzucające czarami, a w przerwach pojeździć na kurczaku wielkości konia. :shifty:
Nie twierdze ani nie twierdziłem, że owe elementy jrpg'ów są "dorosłe" i po tysiąckroć bardziej cenie sobie Ashley'a z (który też co prawda świeci gołą dupą) niż Zidane'a z ogonkiem.
I trochę dziwne mi się wydaje podawać  dwie ameryckie bajeczki (U2 i Batman) jako dowód na to, że gry z tego przedziału wiekowego mogą mieć dojrzały klimat. Obydwie to imo familijne kino akcji, z tym że jeden woli obcisłe kalesony i nietoperze a drugi grać w berka na basenie i oglądać poślady Cloe.
Pozatym nie koleguję się z gardłami glębokimi bo mi się dziwnie kojarzy, nie wiedzieć czemu  :P

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #420 dnia: Lutego 19, 2010, 22:35:00 pm »

Też bohater DC i ceni sobie przebicie potylicy swymi hakami.

A co do AW, to zobaczymy za kilka miesięcy, czy wzorem GT5 nie przełożą go na "święta 2010", a w listopadzie "pierwszy kwartał przyszłego roku".
Dalej tak pójdzie, to jak z Too Human będzie.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #421 dnia: Lutego 20, 2010, 23:00:25 pm »
Stary ale Ty bredzisz, najpierw o natalu, teraz o AW, przestań wróżyć z fusów.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #422 dnia: Lutego 20, 2010, 23:24:31 pm »
Soul, strasznie spięty jesteś ostatnio. Spinasz się to tu, to w temacie o Natalu. Jak cie ktoś drażni, to możesz go ignorować - polecam. Najlepiej zignoruj wszystkich, którzy piszą cokolwiek negatywnego w tym dziale, bo w przeciwnym razie zacznę się martwić o twoje zdrowie.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #423 dnia: Lutego 20, 2010, 23:41:09 pm »
Fakt, czasami warto przemilczeć.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #424 dnia: Lutego 22, 2010, 15:23:02 pm »
Stary ale Ty bredzisz, najpierw o natalu, teraz o AW, przestań wróżyć z fusów.

"Zobaczymy czy tak będzie", to raczej nie wróżenie. Ale jeśli tak sądzisz, to może niech nikt (nienlicząc Plissken'a) tu nic nie pisze, bo wszytko to przypuszczenia. Poza tym , ja życzę tej grze, by była jak najlepsza. Co do natal'a to podawałem oficjalne informacje. Zresztą jak widać, nie tylko ja widzę w nim nowe eye toy, a nie przełom.

Wiadomość scalona: Lutego 23, 2010, 22:42:16 pm
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7576375,Alan_Wake__rozszerzenia__sezon_drugi_i_odrobina_rozgrywki.html

« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2010, 22:42:16 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Unlimited

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #425 dnia: Marca 01, 2010, 15:52:07 pm »


Wygląda to bardzo obiecująco. :)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #426 dnia: Marca 01, 2010, 19:01:09 pm »
To filmik z firmy odpowiedzialnej za animację twarzy z AW, tak?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Unlimited

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #427 dnia: Marca 01, 2010, 19:42:37 pm »
Sesja motion capture dla twarzy postaci w Alan Wake była realizowana oddzielnie od pozostałych części ciała i została zakończona dopiero teraz, pół roku później. Oznacza to, że animacja twarzy znana ze wcześniejszych zwiastunów gry w wersji finalnej będzie wyglądać zupełnie inaczej.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #428 dnia: Marca 01, 2010, 20:20:24 pm »
Tak wiem, czytałem o tym. I to świetna nowina, bo animacja twarzy postaci innych niż Alana była taka sobie. Że też wspomnę kelnerkę z trailera puszczanego przed Max Payne.

BTW. Cholernie podoba mi się to, jak gościu na filmiku powyżej wykrzywia lekko usta w lewą stronę :lol:.
« Ostatnia zmiana: Marca 01, 2010, 20:22:19 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #429 dnia: Marca 01, 2010, 20:42:30 pm »
Ten filmik tez jest spoko, widac nawet jak sie jezyk rusza :)


Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #430 dnia: Marca 02, 2010, 16:37:28 pm »
To z Pulp Fiction cytat, nie? świetny tekst

Unlimited

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #431 dnia: Marca 03, 2010, 13:51:20 pm »
Yep :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #432 dnia: Marca 03, 2010, 19:07:37 pm »

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #434 dnia: Marca 03, 2010, 23:34:33 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #436 dnia: Marca 05, 2010, 00:23:47 am »
W Microsoft Poland usłyszeli, że ludzie po dzisiejszej akcji na nich źle mówią, to się odegrali :P
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #437 dnia: Marca 05, 2010, 18:56:10 pm »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #438 dnia: Marca 05, 2010, 18:58:27 pm »
No i w pizdu. Tyle powiem. Najlepsze jest to że kombajn nie robi mu prawie żadnej krzywdy.  :lol:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #439 dnia: Marca 05, 2010, 19:05:25 pm »
Najlepsze jest to że kombajn nie robi mu prawie żadnej krzywdy.  Laughing

To fakt :?
Mam nadzieję, że będzie jakiś poziom trudności, na wzór Max Payne, w którym świat będzie działał, jak powinien (czyt: jeżeli wjedzie na Ciebie traktor, to jesteś martwy).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.