Autor Wątek: Alan Wake  (Przeczytany 132697 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #520 dnia: Kwietnia 16, 2010, 19:27:34 pm »
I tak, klimat jest bardzo dobry, jednakże jak przypuszczałem, na tym się skończy i gra straszyć nie będzie

No pewnie ze nie bedzie bo to nie horror jest tylko thriller. Poza tym to nie ma takiej gry (albo ja w taka nie gralem), ktora mogla by gracza wystraszyc :)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #521 dnia: Kwietnia 16, 2010, 19:58:27 pm »
ja tam przy silent hillu dwójce miałem trochę fefra.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #522 dnia: Kwietnia 16, 2010, 22:34:38 pm »
11 minut z rozgrywki w dzień: http://videos.videogameszone.de/v/0iXBnFTIQ0l/Alan-Wake/Die-ersten-Spielminuten/

Największe rozczarowanie to chyba animacja i mimika twarzy - zupełnie nienaturalna, nie ma nic wspólnego z filmikami z firmy, która podobno odpowiada za ten element. Tekstury poniżej oczekiwań. Jest ładnie, ale nie ma czym się zachwycić.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #523 dnia: Kwietnia 16, 2010, 22:54:57 pm »
iras co ci sie nie podoba w teksturach?
po tych wszystkich filmikach smialo mozna powiedziec ze to zdecydowanie najladniejsza gra na x360 i jedna z najladniejszych na wszystkie platformy, jedynie mimika jest srednia.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2010, 02:53:57 am wysłana przez Wulfen »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #524 dnia: Kwietnia 16, 2010, 22:58:23 pm »
Cytuj
klimat jest bardzo dobry, jednakże jak przypuszczałem, na tym się skończy i gra straszyć nie będzie
a jaka  gra straszy?
Z ostatnio wydanych to Dead Space, przynajmniej w niektórych miejscach i na wyższym poziomie trudności. Ogólnie jednak to grą w której najbardziej się bałem był AvP, szczególnie grając marinsem i czasem predatorem (jedna misja mi utkwiła wyjątkowo w pamięci). Ciemne pomieszczenia, dziwne odgłosy (obowiązkowe granie na słuchawkach, najlepiej w nocy), wysoki poziom trudności (zginąć było bardzo łatwo nawet na najłatwiejszym poziomie), niekończący się wrogowie, a co za tym idzie ciągła ucieczka, no i jeszcze na deser brak save'a (w patchu dodali możliwość zapisu, co trochę ugrzeczniło grę, nawet pomimo tego, że było ograniczone). Uczucie adrenaliny było ogromne :D

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #525 dnia: Kwietnia 16, 2010, 23:00:22 pm »
iras co ci sie nie podoba w teksturach?
po tych wszystkich filmikach smialo mozna powiedziec ze to zdecydowanie najladniejsza gra na x360 i jedna z najladniejszych na wszystkie platformy jedynie mimika jest srednia.

On tak dla zasady, nawet jak cos mu sie bedzie podobac to powie ze srednie :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 305
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #526 dnia: Kwietnia 16, 2010, 23:08:23 pm »
Nie zaczynajcie znowu tych walk. Trzymamy sie tematu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #527 dnia: Kwietnia 17, 2010, 00:22:38 am »
W tej grze kolekcjonuje się termosy?

Wiadomość scalona: Kwietnia 17, 2010, 00:32:44 am
Alan Wake prequel to release April 22nd
http://www.thelostgamer.com/2010/04/16/alan-wake-prequel-to-release-april-22nd/

Cytuj
Whilst many are keen to get their hands on Alan Wake when it releases next month, you may be able to wet your appetite a little by checking out a prequel for the psychological action thriller that is due to go live on April 22nd.

It was just last week that Microsoft announced that the European release date had been moved forward a week to May 14th.

In regards to the prequel a magazine advertising campaign for the title reveals, “Before you play the game, watch the prequel. ‘Bright Falls’ premiering 22nd April at xbox.com/AlanWake.”

Heading over to the page in question presents us with a splash page to promote the title that also allows us to see an image that links to “Watch Bright Falls: The Series.” Whilst many may have been hoping for a demo ahead of the title’s May release date, this prequel is seemingly set to encompass a number of live-action episodes that will lead up to its anticipated launch.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2010, 00:32:44 am wysłana przez Ryo »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #528 dnia: Kwietnia 17, 2010, 02:50:31 am »
Cytuj
Poza tym to nie ma takiej gry (albo ja w taka nie gralem), ktora mogla by gracza wystraszyc
no wlasnie ja tez nigdy sie nie balem bo czego :P w takim silent hillu klimat byl niesamowity, ale bac to sie nie balem. jedynie w doomie 3 kilka razy sie przestraszylem jak mi jakis stwor wyskoczyl za plecami :) ale potem to sie zrobilo zbyt przewidywalne.
Cytuj
Z ostatnio wydanych to Dead Space, przynajmniej w niektórych miejscach i na wyższym poziomie trudności
o wlasnie zapomnialem o tej genialnej grze musze przyznac ze regeneratora sie na prawde balem  :D
ale i tak dla mnie najwazniejszy jest klimat a tego jak widze na filmikach alanowi nie brakuje.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2010, 02:59:44 am wysłana przez Wulfen »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #529 dnia: Kwietnia 17, 2010, 11:09:41 am »
Dead Space byl swietny, glownie przez brak HUD'a i pause'y, to naprawde pomagalo w utrzymaniu klimatu ;]

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #530 dnia: Kwietnia 17, 2010, 11:16:54 am »
Nowa galeria:
http://www.gram.pl/galeria.asp?id=3008

Kilka lepszych:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wygląda świetnie i klimatycznie :D
Ciekawe ile czasu będzie potrzebne na przejście gry? Tak 15-20 godzin byłoby w sam raz.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #531 dnia: Kwietnia 17, 2010, 11:18:44 am »
Dead Space byl swietny, glownie przez brak HUD'a i pause'y, to naprawde pomagalo w utrzymaniu klimatu ;]
Dla mnie jeszcze klimat potęguje to, jak wiem, że mogę zginąć w okrutny sposób. Np. w Dead Space poprzez odcięcie kończyn albo w RE4 poprzez odcięcie głowy piłą przez szaleńca z workiem na łbie (na sam dźwięk piły już miałem gęsią skórkę :P )

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #532 dnia: Kwietnia 17, 2010, 15:52:08 pm »
Alan Wake w sub HD... właściwie to już nawet w sub SD.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=20809732&postcount=415

Quaz51 potwierdza:

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1421736&postcount=1595

Ohtar

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #533 dnia: Kwietnia 17, 2010, 15:57:51 pm »
ile ty masz gier? ciebie nawet graczem nazwać nie można...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2010, 15:59:44 pm wysłana przez Ohtar »

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 987
  • Reputacja: 132
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #534 dnia: Kwietnia 17, 2010, 16:16:24 pm »
Parodia się dzieje, to już nawet współczesne konsole nie potrafią normalnie 720p wyświetlić :/ Takie GTA na ps3 to rozmyta paćka..

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #536 dnia: Kwietnia 17, 2010, 17:45:32 pm »



W kwestii wykonania cudu nie ma i Alan Wake jest dwa poziomy niżej niż Heavy Rain.
Gameplay i klimat wygląda solidnie - to może być dobra gra, pewnie kiedyś sprawdzę na PC...
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2010, 17:47:33 pm wysłana przez A-n »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #537 dnia: Kwietnia 17, 2010, 17:49:39 pm »
Parodia się dzieje, to już nawet współczesne konsole nie potrafią normalnie 720p wyświetlić :/ Takie GTA na ps3 to rozmyta paćka..

Krew mnie zaraz zaleje. Zamiast się cieszyć z grania, to ci wciąż narzekają, a tu człowiek w ogóle nie ma na czym grać, kur**. :evil:
PSN ID: WojtqGO

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 631
  • Reputacja: 252
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #538 dnia: Kwietnia 17, 2010, 18:13:15 pm »
Nowa galeria:
http://www.gram.pl/galeria.asp?id=3008

Kilka lepszych:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wygląda świetnie i klimatycznie :D
Ciekawe ile czasu będzie potrzebne na przejście gry? Tak 15-20 godzin byłoby w sam raz.

W rzeczy samej. Choć nadal mam nieodparte wrażenie, że to taki inny AitD. MNie się podoba, gdyż przygody Edward'a były niczego sobie.
Jednak jeśli faktycznie wyjdzie na PC, to raczej x0 z szafy dlań nie wyciągnę. Ponieważ moc aktualnych kart, jak i wsparcie D11 przełożą się na odpowiednio wysokie doznania wizualne.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 987
  • Reputacja: 132
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #539 dnia: Kwietnia 17, 2010, 21:06:32 pm »
Parodia się dzieje, to już nawet współczesne konsole nie potrafią normalnie 720p wyświetlić :/ Takie GTA na ps3 to rozmyta paćka..

Krew mnie zaraz zaleje. Zamiast się cieszyć z grania, to ci wciąż narzekają, a tu człowiek w ogóle nie ma na czym grać, kur**. :evil:

A z czego mam się cieszyć, z tego że twórcy zaniżają rozdzielczość aby gra względnie dobrze chodziła ? Kompletnie mi się to nie podoba, bo dzięki takim praktykom gry zaczynają tak sobie wyglądać i nie jadę tylko po Alan Wake, mówię ogółem. Jak tobie podoba się sztuczne 720p to twoja wola, mnie to nie podchodzi.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #540 dnia: Kwietnia 17, 2010, 21:44:48 pm »
New Alan Wake screenshots are fake?
http://www.n4g.com/xbox360/News-510050.aspx

Cytuj
Looks like the story repeats... Some months ago Square-Enix posted fake FF13 screenshots of Xbox 360 version. Now is Remedy, they just took 1 year old Alan Wake screenshot and added the HUD.

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ru&sl=ru&tl=en&u=http://www.madfanboy.com/forum/remedy-b-la-poymana-na-obmane-kakoy-pozor-t1182.html&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhi919M4aryEcQ-Jd1NrcgO5pzx60g#p31836
Cytuj
That's what they showed us a year ago:



Cytuj
And this is what showed the other day, pissing bullshot with sticky HUD'om:


s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #541 dnia: Kwietnia 18, 2010, 00:17:58 am »
Alan Wake w sub HD... właściwie to już nawet w sub SD.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=20809732&postcount=415

Quaz51 potwierdza:

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1421736&postcount=1595

http://gameonly.pl/news/alan-wake-w-pelnym-hd

no sam jestem ciekaw. zobaczymy po premierze.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #542 dnia: Kwietnia 18, 2010, 00:44:59 am »
no to jak to w koncu jest z ta rozdzielczoscia?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #543 dnia: Kwietnia 18, 2010, 00:52:02 am »
Post Quaza51 pojawił się po tłumaczeniu ze strony Remedy i się do niego odnosi.

Cytuj
it's 960x540, no doubt. video resolution don't change the result of the native resolution

Zresztą zabawnie kiedy mówią o jakości materiałów niezależnych serwisów, a sami podrzucają bullshoty jak powyżej.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #544 dnia: Kwietnia 18, 2010, 01:47:12 am »
no to jak to w koncu jest z ta rozdzielczoscia?
Jest juz prawie pewne, ze 540p, teraz trzeba czekac tylko na confirm z innych zrzutow.

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #545 dnia: Kwietnia 18, 2010, 11:42:04 am »
Cytuj
Alan Wake w pełnym HD
17.04.2010 12:26, Morfi
Xbox 360
Serwis NeoGaf przeprowadził analizę obrazu w Alan Wake. Wynika z niej,  że gra nie będzie działać w 720p, czyli w tzw. HD Ready, a jedynie w 520p, które określane jest mianem sub-HD. Community manager na oficjalnym forum gry zdementował tę wiadomość stwierdzając, że serwis posługiwał się próbkami screenów zrobionych w mniejszej rozdzielczości.

Zaznaczył także, że serwisy, które do tej pory wypuściły materiały video przedstawiające grę, z których wzięto screeny zrobiły to bez zgody autorów, przez co nie podpisują się oni pod jakością wspomnianych filmików. Pozostaje nam jedynie wierzyć samym twórcom. Osobiście nie mam wątpliwości co do tego, że gra ta będzie świetna. Premiera już w maju! Tym czasem, zobaczcie wspomniany wcześniej ( wypuszczony w niższej rozdzielczości ) 10 minutowy wstęp do Alan Wake:

http://gameonly.pl/news/alan-wake-w-pelnym-hd

OBY!

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #546 dnia: Kwietnia 18, 2010, 12:18:55 pm »
Wali mnie cała ta wasza wojenka na killery graficzne, ważne że mi się podoba :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #547 dnia: Kwietnia 18, 2010, 13:35:17 pm »
Cytuj
Alan Wake w pełnym HD
17.04.2010 12:26, Morfi
Xbox 360
Serwis NeoGaf przeprowadził analizę obrazu w Alan Wake. Wynika z niej,  że gra nie będzie działać w 720p, czyli w tzw. HD Ready, a jedynie w 520p, które określane jest mianem sub-HD. Community manager na oficjalnym forum gry zdementował tę wiadomość stwierdzając, że serwis posługiwał się próbkami screenów zrobionych w mniejszej rozdzielczości.

Zaznaczył także, że serwisy, które do tej pory wypuściły materiały video przedstawiające grę, z których wzięto screeny zrobiły to bez zgody autorów, przez co nie podpisują się oni pod jakością wspomnianych filmików. Pozostaje nam jedynie wierzyć samym twórcom. Osobiście nie mam wątpliwości co do tego, że gra ta będzie świetna. Premiera już w maju! Tym czasem, zobaczcie wspomniany wcześniej ( wypuszczony w niższej rozdzielczości ) 10 minutowy wstęp do Alan Wake:

http://gameonly.pl/news/alan-wake-w-pelnym-hd

OBY!
Community Manager nie do konca wiedizal, co zrobil MagazinerDUDE. On nie analizowal rozdzielczosci na podstawie video, a na podstawie zrzutow na tej stronie, ktore byly w 720p, HUD mialy w 720p, a cala reszta byla w 540p.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #548 dnia: Kwietnia 18, 2010, 16:27:32 pm »
No, ale jakby nikt nic nie napisał to nawet byście nie wiedzieli i jeszcze zachwalali, a teraz to bee? :lol:
Jak nie widac? Wlacz sobie COD'a, a pozniej gre w 720p z 2xAA, a zobaczysz roznice. Tylko, ze w COD masz 640p, tu masz 540p.

Cytuj
D O K Ł A D N I E !

Czytać w ogóle temat co podał Iras i nie gadać głupot. Ma to trochę sens i jest uzasadnione.
A ty Iras możesz się śmiać, nie widzisz różnicy a się brechtasz ?
Nikt nie widzi różnicy zresztą...
To co napisal ten koles w tamtym topicu to czysta jego fantazja. Im blizej 720p tym czystszy obraz. Jak nie wierzysz zrob sobie test. Odpal jakas gre w oknie i zmien jej rozdzielczosc na 540p, 720p i 1080p, zrob sobie trzy zrzuty ekranowe i potem powieksz do 1080p, zobaczysz, ze roznica miedzy 720p@1080p, a 540p@1080p bedzie widoczna. Kazde skalowanie w dwoch kierunkach strasznie psuje jakosc, juz lepiej skalowac w jednym tak jak to robi GT 5:P, K2 czy Wipeout HD w stresie i najlepeij w poziomie.


Wiadomość scalona: [time]Kwiecień 18, 2010, 17:11:51 pm[/time]
Zrobilem male porownanie dla osob, ktore nie widza roznicy miedzy 720p, a nizszymi rozdzialkami do tego uwzgledniajac rozne formy AA. Wszystko w System Wars.
http://gameonly.pl/forum/index.php/topic,2178.msg609631.html#msg609631
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 18, 2010, 17:29:19 pm wysłana przez KKRT »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #549 dnia: Kwietnia 18, 2010, 17:47:37 pm »
Ci sami kolesie wczesniej robili porownanie Dante's Inferno, wedlug ich porownania wersja na xboxa wygladala strasznie blado, miala niby gorsze tekstury, brakowalo efektow i animacja byla niby ujowa. (obie wersje sa identyczne) I jak ukazaly sie inne porownania, na ktorych gra wygladala tak samo na obu platformach to goscie usuneli swoje porownanie a retuszowane screeny, przy ktorych sami grzebali zamienili na oryginalne i teraz wszystko wyglada tak samo. Ciekaw jestem czy historia sie powtorzy ponownie :)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #550 dnia: Kwietnia 18, 2010, 17:53:46 pm »
Dlatego wolę poczekać z opinią, czy to faktycznie prawda, do jutra. Chociaż screeny, które dali, mówią tak naprawdę same za siebie - HUD w 720p, cała reszta 540p.

Jeżeli jednak byłaby to prawda, to dziwiłaby mnie postawa Remedy. Już nawet nie mówię tutaj o tekście Community Menager'a, że gra jest w 720p, bo tak naprawdę to CM jest tylko od relacji z tłumem i o technikaliach zapewne mało wie. Jednak już cytat z twittera Matiasa Myllyrinne, Managing Director Remedy Entertainment, który pojawił się wczoraj, co nieco sugeruje:
Cytuj
If a chimp takes a b&w photo of the Mona Lisa , it does not make the original blurry and lacking in colour.
http://twitter.com/MausRMD/status/12335781269

Zobaczymy. Szkoda by było, gdyby Alan po tylu latach produkcji skończył jako gra w sub-HD :/.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #551 dnia: Kwietnia 18, 2010, 19:18:30 pm »
Cytuj
Dlatego wolę poczekać z opinią, czy to faktycznie prawda, do jutra
Co bedzie jutro? :>
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 18, 2010, 19:20:23 pm wysłana przez KKRT »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #552 dnia: Kwietnia 18, 2010, 19:21:58 pm »
Poniedziałek :P
Ludzie uważają, że nikt z Remedy dlatego jak na razie nie wydało żadnego "oficjalnego" oświadczenie w tej sprawie, nikt z nich nie wypowiedział się na forum, bowiem mamy... weekend i ludzie po prostu nie pracują ;). Jeżeli jutro również nie pojawi się żadna wypowiedź, to cóż, nie będzie wówczas żadnych wątpliwości co do rozdzielczości gry. Oczywiście jest to takie swoiste łudzenie się, ale nikt nie zabrania ludziom mieć nadziei ;d.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Unlimited

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #553 dnia: Kwietnia 19, 2010, 09:24:06 am »
Można powiedzieć tak, to jest wielki EX na platformę X360, prawdopodobnie największy EX tego roku, i wybuchła międzynarodowa debata na temat rozdzielczości w tej grze która powinna być 720P jak na taki EX przystało, a nie jest, albo inaczej są póki co sprzeczne informacje na ten temat, i mimo że gra się prezentuję bardzo dobrze(celowo do niczego jej tu nie porównuję) to jednak ten feler nie powinien mieć miejsca. W końcu dłubie się nad tą grą wyjątkowo długo i optymalizuję pod jedną platformę. ;)

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #554 dnia: Kwietnia 19, 2010, 12:56:06 pm »
Ja tam ciesze sie, ze sa tutaj dociekliwcy! ;)

Niech tylko fabula mnie zajmie, sprawi, ze nie bede chcial odejsc od konsoli, no k***a niech!

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 981
  • Reputacja: 120
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #555 dnia: Kwietnia 19, 2010, 16:13:12 pm »

Odnosnie AL to jakby dodali efekt szumu na obraz jak to w Silentach jest (było?), dodali lepsze wykorzystanie Depth of field oraz zrobili Motion Blur całej sceny to gierka mogłaby miec fajny filmowy wygląd. Właśnie zastosowanie niższej rozdziałki z upscalowaniem plus duzym AA tworzy bardziej miękki, filmowy wygląd.

Zgadzam się , ale w konsolowym świecie post-processing darmowy nie jest... no oczywiście można zmniejszyć rozdziałkę ale w tym przypadku to bardzo ryzykowna sprawa.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #556 dnia: Kwietnia 19, 2010, 17:49:51 pm »
No takie przypuszczenia byly tez na Beyond3D, ale raczej mysle, ze 2xMSAA przy wyzszej rozdzialce by wystarczylo.
Gdyby wystarczyło, to by przypuszczam, że Remedy nie poświęcałoby rozdzielczości na rzecz AA. Bowiem nawet, jeżeli gra nie miałaby mieć pełnego 720p, ale nawet coś w pokroju 640p, to już wyglądałoby to sporo lepiej.

Przy okazji, porównanie gry bez i z post-processingiem:



Robi różnicę ;)
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 981
  • Reputacja: 120
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #557 dnia: Kwietnia 19, 2010, 18:51:32 pm »
I stąd chyba te cięcia w rozdziałce. (jeśli to prawdziwa informacja) Zobaczcie ile tutaj bajerów jest. Przecież na to idzie masa cyklów procesora. Może gdyby było mniej tych wszelakich efektów to i było by to 720p. Ale nie z takim takim balastem , za dużo pixeli do obróbki , za mało "rąk do pracy". (no , chyba że potwierdzi się info , że gra śmiga w natywnym 720p , wtedy możecie wykreślić ostatnie zdanie)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2010, 19:37:27 pm wysłana przez andryush »

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #558 dnia: Kwietnia 19, 2010, 19:39:05 pm »
Czego nie pójdziecie do System Wars?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 305
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #559 dnia: Kwietnia 19, 2010, 19:41:15 pm »