Nie grałem w Wiedźmina, więc za bardo nie mam się co wypowiadać, ale biorąc pod uwagę tutejsze głosy i kilka gameplayów, które widziałem, to zdecydowanie wybieram dynamiczne oświetlenie, plastyczną walkę z dobrymi hitboxami, z olbrzymia możliwością kombinowania i wymagającą sporego sklilla (jeżeli chce się robić fajne akcje), również przy pomocy 3 kompanów, którzy jeszcze bardziej podnoszą dynamikę starć
Kolo delikatnie wyjaśnia system walki:
Możliwość kombinowania w powietrzu:
http://imgur.com/4xrXn2gW Armigerze widac kuszę i halabardę:
Złapałem screena z halabardą, bo ciężko ją wyłapać:
Zdjęcia kolekcjonerki:
Aerial z trailera:
Tutaj też walka w powietrzu:
Warto zaznaczyć, że powyżej koleś używa soft lock-on, dzięki czemu jak puszcza L1 to może zrobić normalnego warpa za plecy Iron Giganta i kontynuować combo.
Grając zauważyłem też, że jak trzymamy sof lock-on (L1) i zabijemy przeciwnika, to automatycznie mamy namierzonego kolejnego. Przy hard lock-on (R3) tego nie ma.
Noctis przy 0HP. Po użyciu Cure otarcia oczywiście znikają:
Nie powiedziałbym żeby to demo zachęcało do gry, nie wiem po co coś takiego dawali - rzucają z dziwnej lokacji do kolejnej i bijesz gumowym młoteczkiem
Demo ma pokazać technikalia głównie, lokacja druga to przerobiona miejscówka z trailera, co woda wlewała się do pokoju:
Gameplay z niej budzi mocne skojarzenia z Kingdom Hearts. Demo głównie dla osób, które grały w ED. Na tych, co nie miały możliwości pośmigać po Duscae może rzeczywiście wydawać się dziwne.
a przy walce z bosem można fire rzucić tylko dwa razy?
Fire można rzucać do woli, bo można go odnawiać wchodząc na przyciski, na przeciwległych krańcach placu. Juz od jakiegoś czasu wiadomo, że magia będzie na sztuki i będzie się ją pozyskiwało z konkretnych miejsc na świecie.
Odzyskujesz manę to powinieneś móc rzucać tyle czarów na ile ci jej starczy, a tu jakieś traktowanie czarów jak przedmiotów.
"Mana" w tej części czyli MP nie oznacza Magic Points, tylko Motion Points i odnosi się do ataków bronią, uników etc.