Watch FINAL FANTASY XV Director Hajime Tabata and Marketing Manager Akio Ofuji tabulate the responses that YOU and everyone else around the world submitted in the FINAL FANTASY XV –EPISODE DUSCAE- Survey.
20% Japońskich graczy nie polubiło głównych postaci. Prawdopodobnie pojawi się opcja indywidualnych questów, gdzie np. tylko dwóch chłopaków będzie uczestniczyło w zadaniu. Wtedy oczywiście osobne dialogi pomiędzy nimi. Ma to jeszcze bardziej pogłębić relacje oraz uczucie, że jednak we czwórkę najlepiej i w kupie siła.
Tabata planuje wypuścić w drugiej połowie maja update Episode Duscae 2.0, w którym zaprezentują poprawki oraz jak idą prace. Ale nie wie czy będzie to tylko dla ograniczonej liczby graczy, czy dla wszystkich, którzy grali w demo. Jeżeli w ogóle uda się to podrzucić ludziom. Ale jesem dobrej myśłi, bo dużo o tym mówią i chcą się odwdzięczyć za feedback.
Na E3 będzie tylko krótki trailer. Promocja gry zacznie się od Gamescom w sierpniu (Europa), Potem Pax Prime (Ameryka) i TGS (Japonia). Eventy są blisko siebie i wtedy machina ruszy oraz będą pojawiały się konkretne, nowe info.
Bardzo podoba mi się ich postawa. Sami mają bekę, że to wygląda jak postępowanie z grą MMO, hehe. Jeszcze całego nie obejrzałem, więc na spokojnie później obadam co Taba mówi o 15 najważniejszych rzeczach z ankiety.
Jeszcze krótkie podsumowanie z novacrystallis:
http://www.novacrystallis.com/2015/04/final-fantasy-xv-episode-duscae-getting-a-content-update/Game director confirmed the following changes will be available in version 2.00 including Active Cross Battle enhancements, improved camera and targeting system, additional combat actions and rebalancing along with more joint attacks as well as the addition of dodge rolls and adjustments to MP usage and the range of action for each weapon.
The team also hopes to add in changes such as a stabilized framerate, full HD resolution and quest adjustments. Tabata said they’re still aiming for 1080p, however, framerate takes a greater priority over resolution as it impacts gameplay directly. Ultimately, the solution will be to optimize the final game at the end. They won’t be reducing the number of objects or limiting the AI to achieve those results.