Autor Wątek: Final Fantasy XV  (Przeczytany 260392 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #880 dnia: Marca 24, 2015, 13:29:39 pm »
R1 + X i masz Warp Strike do namierzonego przeciwnika. Sam X w walce to teleportacja w wybranym kierunku (dobra do szybkiej ucieczki z walki). Nie można teleportacji użyć na drzewach, tylko na wybranych miejscach. I tylko podczas walki.

Tak wiem, jednak podczas walki chciałem skoczyć sobie na drzewa i sprawdzałem, czy pojawi się marker. Szkoda ;).

Dobrze, że ktoś jeszcze gra, będzie można porozmawiać 8)

Zobaczymy, bo jeszcze w tym tygodniu mam mało czasu a i dziś odbieram Bloodborne. Na pewno jednak chcę dokładnie sprawdzić, w końcu demo XIII z Blu-Ray'a Advent Children ogrywałem wiele razy ;).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #881 dnia: Marca 25, 2015, 09:04:02 am »

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #882 dnia: Marca 25, 2015, 09:36:46 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jak reklama japońskiego bojsbandu dla nastolatek (choć już wszyscy się przyzwyczailiśmy ;) ).
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #883 dnia: Marca 25, 2015, 09:46:08 am »
Oryginalnie to w formie gifów jest, ja łapnąłem print screena. Jakby było większe i lepsza rozdziałka to od razu na ścianę 8) Sausage fest na maksa, wiadomo, dlatego każda nowa dupka w grze będzie przyjmowana z wielce otwartymi ramionami ;)

Uwielbiam tę animację i ogólnie ubóstwiam wszelakie zdolności na zasadzie quick recovery:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

A Gladio madafakersko odrzuca miecz 8)
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2015, 10:17:38 am wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #884 dnia: Marca 25, 2015, 20:05:21 pm »
Te chujki Gobliny w jaskini kradną Potiony. Zaraz po kradzieży je używają i rozbijają kryształ o glebę, fajnie to wygląda. Nie sprawdzę niestety czy można użyć Summona w jaskini, bo... nie mogę zginąć :lol: Za szybko w walce się odnawia HP, a Gobliny za mało zabierają przy moim obecnym levelu i coś nie kwapią się do częstego uderzania.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #885 dnia: Marca 26, 2015, 10:03:44 am »
Również grałem dość długo w demo i jestem zachwycony, ale na pewno do poprawy jest namierzanie przeciwników w trakcie walki. Jak już zaznaczam jednego, to obracając prawą gałką powinno mi zmieniać przeciwników. W kwestii grafiki to na pewno drzewa są ulepszenia, ale te które są pewien dystans od nas.
Natomiast oprawa jako całość prezentuje się świetnie, ale mam wrażenie, że build tego dema jest dość stary.

Podoba mi się system walki - niby coś w stylu Kingdom Hearts, ale mogę ustawić sobie która broń jest od czego. Przykładowo, wybieram jakiej broni Noctis używa w przypadku kontry, której jako pierwsze uderzenie i rozwijający atak a na końcu finiszer. Obecnie ustawiłem sobie Avenger'a + Dragoon Lance i Drain Sword na koniec.

Demko mocno mnie nakręciło na pełną wersję, mam nadzieję, że już niedługo określą się kiedy będą chcieli FF XV wydać, bo jest na co czekać. :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #886 dnia: Marca 26, 2015, 10:14:59 am »
Jak już zaznaczam jednego, to obracając prawą gałką powinno mi zmieniać przeciwników
Tak jest. Targetujesz przytrzymując przez sekundę R1 i potem jak obracasz kamerą to Ci przeskakuje na kolejnych przeciwników. Jak przez cały czas chcesz mieć namierzonego tylko tego jednego przeciwnika, to po R1 lockujesz przez R3.

mam wrażenie, że build tego dema jest dość stary.
Jest stary. Luminous Engine 1.5. Full ma być na ver. 2.0.

Przykładowo, wybieram jakiej broni Noctis używa w przypadku kontry, której jako pierwsze uderzenie i rozwijający atak a na końcu finiszer. Obecnie ustawiłem sobie Avenger'a + Dragoon Lance i Drain Sword na koniec.
Ja mam na start Drain Sword, potem Wyvern Lance i na koniec Partisan. Czyli combosuję głównie jako Dragoon (w połączeniu jeszcze z technikami) :) Avenger na atak z powietrza i Zweihander na kontrze.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #887 dnia: Marca 26, 2015, 10:37:37 am »
Jak już zaznaczam jednego, to obracając prawą gałką powinno mi zmieniać przeciwników
Tak jest. Targetujesz przytrzymując przez sekundę R1 i potem jak obracasz kamerą to Ci przeskakuje na kolejnych przeciwników. Jak przez cały czas chcesz mieć namierzonego tylko tego jednego przeciwnika, to po R1 lockujesz przez R3.
Muszę w takim układzie posprawdzać to dokładnie, bo czasami jak zaczynam walkę z żołnierzami imperialnymi to dołączają mi się później te całe wilki i te neutralne stwory. :P Wilki są bardzo mobilne i często robią uniki, a Ci więksi mają tendencję do taranowania. xD Mayhem jest wtedy konkretny, ale parry i uniki dają radę. :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #888 dnia: Marca 26, 2015, 10:48:43 am »
Jak już zaznaczam jednego, to obracając prawą gałką powinno mi zmieniać przeciwników
Tak jest. Targetujesz przytrzymując przez sekundę R1 i potem jak obracasz kamerą to Ci przeskakuje na kolejnych przeciwników. Jak przez cały czas chcesz mieć namierzonego tylko tego jednego przeciwnika, to po R1 lockujesz przez R3.
Muszę w takim układzie posprawdzać to dokładnie, bo czasami jak zaczynam walkę z żołnierzami imperialnymi to dołączają mi się później te całe wilki i te neutralne stwory. :P Wilki są bardzo mobilne i często robią uniki, a Ci więksi mają tendencję do taranowania. xD Mayhem jest wtedy konkretny, ale parry i uniki dają radę. :D

No, czasem jest ostra zadyma. Po przejściu dema oddziały imperium wbijają ze zwiększoną siłą i jest ich 2x więcej. Jak jeszcze załapie się noc i Gobliny to już qrwa jak na bazarze w godzinach szczytu. Uwielbiam jak chłopaki zeskakują ze swojego pojazdu, stoją w szeregu (lub dwuszeregu) i dostają na wejście Tempest 8)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #889 dnia: Marca 26, 2015, 14:33:13 pm »
Zastanawiam się jak będzie w pełnej wersji wyglądać kwestia levelowania - niby demo zaczyna się od 4 lvl, ale po 2 godzinach można już mieć 20 lvl. A limit w demie to 99. Więc albo w pełnej wersji będzie exp wolniej wpadał, albo zwiększą limit poziomów.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #890 dnia: Marca 26, 2015, 14:39:34 pm »
No na razie nie ustalili jeszcze limitu na fulla, więc możliwe, że będzie powyżej 99 lvl. Jednak wolałbym opcję, że maks to 99, a doświadczenie wpada wolniej. Na bank będzie się to różniło od dema, bo ma ono bardzo dużo ułatwień i uproszczeń. Jeszcze jak mamy mnożnik expa w przyczepkach to już w ogóle po dniu i nocy spędzonych na walce wpada po takiej kimce kilkanaście leveli.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #891 dnia: Marca 31, 2015, 23:13:31 pm »
http://kotaku.com/a-woman-might-join-final-fantasy-xvs-party-1694739945

Cytuj
In a recent interview with Weekly Famitsu, Final Fantasy XV director Hajime Tabata once again addressed the issue. Here's how the exchanged played out:

    Famitsu: A lot of comments from people who wanted a female party member seemed to stand out.

    Tabata: It is possible that a female character may join the party as a guest. Because it's four guys traveling together, it may be an interesting point to see how these youths react to a woman when she is in the party as a guest. (laughs)

Cytuj
Even the presence of one female in the group will change their behaviour, so that they'll act differently. So to give the most natural feeling, to make them feel sincere and honest, having them all the same gender made sense in that way.

Xell

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-02-2010
  • Wiadomości: 1 944
  • Reputacja: 40
  • Easy Rider
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #892 dnia: Marca 31, 2015, 23:17:41 pm »
http://kotaku.com/a-woman-might-join-final-fantasy-xvs-party-1694739945

Cytuj
In a recent interview with Weekly Famitsu, Final Fantasy XV director Hajime Tabata once again addressed the issue. Here's how the exchanged played out:

    Famitsu: A lot of comments from people who wanted a female party member seemed to stand out.

    Tabata: It is possible that a female character may join the party as a guest. Because it's four guys traveling together, it may be an interesting point to see how these youths react to a woman when she is in the party as a guest. (laughs)

Cytuj
Even the presence of one female in the group will change their behaviour, so that they'll act differently. So to give the most natural feeling, to make them feel sincere and honest, having them all the same gender made sense in that way.
Wszystko spoko, byle nie dało się romansować z postaciami z drużyny ;)
Lepiej mieć spokój czy jaja? Współczesne dylematy.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #893 dnia: Marca 31, 2015, 23:39:14 pm »
Demo sugeruje, że Gladio i Prompto będą robili podbity do duperek. Noctis i Ignis wyjebka ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #894 dnia: Kwietnia 28, 2015, 08:27:21 am »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/bqPFqMOqJDc?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Cytuj
Watch FINAL FANTASY XV Director Hajime Tabata and Marketing Manager Akio Ofuji tabulate the responses that YOU and everyone else around the world submitted in the FINAL FANTASY XV –EPISODE DUSCAE- Survey.

20% Japońskich graczy nie polubiło głównych postaci. Prawdopodobnie pojawi się opcja indywidualnych questów, gdzie np. tylko dwóch chłopaków będzie uczestniczyło w zadaniu. Wtedy oczywiście osobne dialogi pomiędzy nimi. Ma to jeszcze bardziej pogłębić relacje oraz uczucie, że jednak we czwórkę najlepiej i w kupie siła.

Tabata planuje wypuścić w drugiej połowie maja update Episode Duscae 2.0, w którym zaprezentują poprawki oraz jak idą prace. Ale nie wie czy będzie to tylko dla ograniczonej liczby graczy, czy dla wszystkich, którzy grali w demo. Jeżeli w ogóle uda się to podrzucić ludziom. Ale jesem dobrej myśłi, bo dużo o tym mówią i chcą się odwdzięczyć za feedback.

Na E3 będzie tylko krótki trailer. Promocja gry zacznie się od Gamescom w sierpniu (Europa), Potem Pax Prime (Ameryka) i TGS (Japonia). Eventy są blisko siebie i wtedy machina ruszy oraz będą pojawiały się konkretne, nowe info.

Bardzo podoba mi się ich postawa. Sami mają bekę, że to wygląda jak postępowanie z grą MMO, hehe. Jeszcze całego nie obejrzałem, więc na spokojnie później obadam co Taba mówi o 15 najważniejszych rzeczach z ankiety.

Jeszcze krótkie podsumowanie z novacrystallis:
http://www.novacrystallis.com/2015/04/final-fantasy-xv-episode-duscae-getting-a-content-update/

Cytuj
Game director confirmed the following changes will be available in version 2.00 including Active Cross Battle enhancements, improved camera and targeting system, additional combat actions and rebalancing along with more joint attacks as well as the addition of dodge rolls and adjustments to MP usage and the range of action for each weapon.

The team also hopes to add in changes such as a stabilized framerate, full HD resolution and quest adjustments. Tabata said they’re still aiming for 1080p, however, framerate takes a greater priority over resolution as it impacts gameplay directly. Ultimately, the solution will be to optimize the final game at the end. They won’t be reducing the number of objects or limiting the AI to achieve those results.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 28, 2015, 08:59:48 am wysłana przez Ryo »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #895 dnia: Kwietnia 28, 2015, 12:16:45 pm »
Hehe, dzisiejsze newsy przypomniały mi o demku :D. Bloodborne tak mnie wciągnął, że nawet nie mam kiedy wrócić do tego.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #896 dnia: Kwietnia 28, 2015, 21:26:39 pm »
Podsumowanko odnośnie feedbacku:
http://kotaku.com/square-addresses-the-top-xv-criticisms-of-final-fantasy-1700668422

Cytuj
Here’s the list:

1) “The lock-on is useless” - Lock-on doesn’t keep enemies on screen; the camera doesn’t follow them properly. Tabata agreed, noting that you could press R3 for a better lock-on option, but that the demo never quite made that clear. Things will be FIXED.

2) “The camera is too close, I can’t tell what’s going on.” Especially during battles and in confined spaces. “Not being able to tell what’s going on in the game is unacceptable,” Tabata said, promising that they’ve got a lot of work left to do on the camera. “...Ultimately, we may consider allowing the player to choose from different camera distances.”

3) Poor/”heavy” camera control: “We’ll make sure the camera is smoother.”

4) “The AI is dumb. Allies get in the way.” Players say that party members get in Noct’s way as they try to move around. For the final game, Tabata said he wants to get more feelings of camaraderie—bros broing out—so they’re doing plenty more work on the AI, and adding a lot more of the types of bro interactions you see in the demo. “The demo is just a glimpse of what might be possible,” he said. So this will presumably become less of a problem.

5) “The jaggies. But the drop in frame-rate is even more concerning.” They’re going to add anti-aliasing to fix the jaggies. Frame-rate—which they say was the #1 complaint from players in North America and Europe—is a “high-priority issue,” Tabta said. They’re going to prioritize it during optimization. Their goal is “full HD” (1080p) and 30FPS, but frame-rate is more important to them than resolution. (Smart!)

6) “So I get that motion is realistic. But because of that, it feels slow.” Heavy weapons will feel sluggish, Tabata noted. “We are highly focused on footing, or being connected to the ground.” Immersion is a big thing for them, which might have led to these complaints. Tabata wondered if this particular gripe drew from people watching the E3 2013 trailer—which Tabata admits was a target, not a reflection of real gameplay—and thinking combat should look more like that.

7) “Can you at least add a minimap or compass?” That’s the plan. They’re also looking into a radar of some sort to show where enemies/allies are on screen, although Tabata won’t promise that.

8 ) “I want a dodge action that doesn’t rely on MP.” There actually is a dodge roll, Tabata said—that’ll be your default dodge action. The “warp-dodge” that was in the demo is a higher-level dodge; the normal dodge-roll couldn’t be implemented for Duscae.

9) “A game that’s all about hiding behind rocks and replenishing MP.” Huh. “That’s one way to put it,” Tabata said, laughing. I guess the real complaint here is that people had to spend too much time regenerating their MP, which Tabata says won’t really be a problem, because in the final game you’ll have many more options in combat—magic, combos, etc.—and battles will be shorter, so you won’t have to replenish MP as much. But Tabata said he likes the strategy of running away and recovering MP when you’re in a pinch. “It’ll be about how you construct your battles with the available MP.”

10) “Battles are too difficult. No, battles are too easy.” Japanese players said the game was too hard; Western players said it was too easy. “I think the best solution is to include difficulty options,” Tabata said. They’re planning on a simultaneous worldwide release for FFXV instead of releasing first in Japan and then in the rest of the world.

11) “It’s too monotonous.” Battles felt repetitive, players said, both because of control issues and because they were way too lengthy. The devs said they’re thinking about adding button remapping. “The monotony is probably due to battles feeling long,” Tabata said, adding that in the real game, you’ll have more options, so battles won’t feel as repetitive.

12) “The stamina needed for dashing is annoying.” Tabata and Ofuji both agreed that this isn’t really a problem, although they said that dashing distance and speed could be improved by eating certain foods at camp.

13) Players would like to see warping usable as a regular means for moving around. “Until some part of February, this was actually possible,” Tabata said. That was the plan, but it caused a lot of bugs, so they scrapped warps for regular field movement. All that said, Tabata noted that the final release will offer a lot more warp points, especially in battles—”It will become part of your strategy.”

14) “Please let me cancel attacks by evading.” Tabata agreed. “I was actually screaming inside for this too.” In the final game, you’ll be able to evade mid-attack.

15) “Lots of bugs.”

Ofuji: “We’re very sorry.”

Tabata: “Who would’ve thought you could get to Titan like that?”

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #897 dnia: Maja 18, 2015, 15:11:32 pm »
Na początku czerwca Episode Duscae dostanie wersję 2.0.

http://kotaku.com/square-enix-announced-it-s-releasing-version-2-0-of-the-1705185355?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow
Cytuj
Square Enix announced it’s releasing Version 2.0 of the Final Fantasy XV demo in early June. It’s expected to address many of the previous version’s issues, but Square Enix says it will provide details about this update, so sit tight.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #898 dnia: Maja 18, 2015, 19:45:03 pm »
Bardzo fajnie, z chęcią obadam - w szczególności przetestuję zmienione namierzanie w trakcie walk, ponieważ przy tym dynamizmie było trochę problematyczne na początku.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #899 dnia: Maja 18, 2015, 19:54:27 pm »
Osobiście jakoś się odnalazłem w tym namierzaniu i nie miałem większego problemu. Najważniejsze by frame rate oraz rwanie poprawili, no i delikatnie pracę kamery, żeby pokazywała w trakcie starć większy obszar. No i fajnie, jak dadzą cancel-dodge w trakcie ciosów. Wniesie to jeszcze więcej dynamizmu w i tak intensywne walki.

Ogólnie czekam :angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #900 dnia: Maja 26, 2015, 21:33:10 pm »
Kolejny Active Time Report 4 czerwca.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #901 dnia: Maja 28, 2015, 21:15:08 pm »
Square nie ma w wykazie Final Fantasy XV na obecny rok fiskalny, czyli premiera nie wcześniej niż 31 marca 2016.

http://www.dualshockers.com/2015/05/28/square-enix-announcing-several-games-at-e3-no-final-fantasy-xv-listed-in-current-fiscal-year/
Cytuj
We also get a list of the games planned for release in the the current fiscal year, and it doesn’t include Final Fantasy XV, which means that the game probably won’t launch before March 31st, 2016 (perhaps surprising really no one).


Po cichu liczyłem na premierę w marcu 2016 :neutral:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #902 dnia: Maja 28, 2015, 21:16:06 pm »
Lipnie, liczyłem na luty.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #903 dnia: Maja 29, 2015, 07:32:32 am »
Farsa. Chciałbym nieśmiało przypomnieć, że temat na forum z pierwszymi zajawkami założono w 2006 r. :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #904 dnia: Maja 29, 2015, 08:59:56 am »
Komedia :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #905 dnia: Maja 29, 2015, 09:21:56 am »
Spokojnie, premiera pewnie będzie w 2016 i tego prawie każdy się spodziewa. Sęk w tym, że obstawiany był początek roku, a tutaj możemy przygarnąć grę dopiero na Boże Narodzenie 2016. Skoro już tyle czekam, to i poczekam jeszcze ten rok, byle gierka dała radę i była dopracowana.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #906 dnia: Maja 29, 2015, 09:39:38 am »
możemy przygarnąć grę dopiero na Boże Narodzenie 2016
Dobry termin, wyrobią się na okrągłą rocznicę oczekiwania, będzie dodatkowa okazja do świętowania.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #907 dnia: Maja 29, 2015, 10:57:08 am »
możemy przygarnąć grę dopiero na Boże Narodzenie 2016
Dobry termin, wyrobią się na okrągłą rocznicę oczekiwania, będzie dodatkowa okazja do świętowania.
To już lepiej w maju 2016, wtedy będzie co do miesiąca pełna dekada od zapowiedzi ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #908 dnia: Czerwca 04, 2015, 00:42:53 am »
Dla przypomnienia, jutro (a właściwie to dzisiaj) kolejny ATR:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #909 dnia: Czerwca 04, 2015, 10:43:30 am »
Może powiedzą, kiedy tego patcha wydadzą. :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #910 dnia: Czerwca 04, 2015, 12:33:05 pm »
No mam nadzieję. Może akurat jak E3 będzie, albo zrobią niespodziankę i powiedzą, że już jest dostępny ;)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #911 dnia: Czerwca 04, 2015, 16:07:36 pm »
9 czerwca będzie patch, z nowości, które na szybko wypatrzyłem będzie można walczyć z tymi wielkoludami co stoją w wodzie. :mad:
Dojdą też ataki grupowe i prawdopodobnie kilka nowych umiejętności ataku.
Widać też, że teleport działa sprawniej.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #912 dnia: Czerwca 04, 2015, 16:22:05 pm »
Do mnie wbili znajomi i nie obejrzałem całego :mad: Później na spokojnie ogarnę. Wiem, że Stella out i jest Luna, części z trailerów Versusa nie ma w FFXV i w sierpniu będzie nowa strona i ostro lecą z promocją gry.

9 czerwca będzie patch
Pięknie 8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #913 dnia: Czerwca 05, 2015, 13:12:32 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/rGGuOhyCjp4?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Cytuj
Previously, Square Enix said it would showcase a short trailer at E3 before beginning the main game’s promotion at Gamescom. That trailer will not longer be showcased. You’ll have to wait for Gamescom, sorry.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/ZeIxyPzaToo?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2015, 13:51:50 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #914 dnia: Czerwca 06, 2015, 10:59:53 am »
Cytuj
Square Enix will be focusing full force on the German show, with director Hajime Tabata offering up a bit of a teaser in the form of a piece of rough concept art featuring a young Noctis and King Regis.



Po Gamescom chyba będę już musiał przystopować z chłonięciem nowych informacji, albo lepiej po TGS, gdzie mam nadzieję padnie wyczekiwana data premiery.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #915 dnia: Czerwca 09, 2015, 14:12:35 pm »
Zmiany, które wprowadzi pacz:

http://www.siliconera.com/2015/06/09/final-fantasy-xv-episode-duscae-2-0-update-adds-new-quest-and-more/
Cytuj
- Added cooperation attacks that come from ally suggestions.
 
- Guarding just before being hit by an enemy attack will no longer consume MP.
 
- Evasive maneuver has been changed into a dodge roll, no longer consumes MP, and can be shifted into from various actions.
 
- Pressing the left stick during a consecutive attack will change the attack movement.

- You can now charge great sword attacks by holding down the button.
 
- The shift (warp) command has been changed into a long Circle button hold. If you hold Circle for a short period, you’ll perform a mid-range shift.
 
- The areas you can warp to have been greatly increased.

- Attack power, MP consumption, and more have been adjusted.

- Camera turning speed and acceleration has been improved. The lock-on tracking has been improved, and target-switching has been simplified.

- Camera can now be moved down during combat.

- Party AI has been improved.
 
- “Individual action quests” that are suggested by party members has been added.
 
- The Catoblepas monster by the lake can now be fought.

Będzie dzisiaj grane :mad:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #916 dnia: Czerwca 09, 2015, 17:32:10 pm »
Też testuję wieczorem. :mad:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #917 dnia: Czerwca 09, 2015, 17:33:00 pm »
Screeny wrzućcie!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #918 dnia: Czerwca 09, 2015, 17:52:56 pm »
Ściągam już pacza, 3,5 GB.

Screeny wrzućcie!
Połapię coś i wrzucę.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #919 dnia: Czerwca 09, 2015, 18:00:08 pm »
Ściągam już pacza, 3,5 GB.
Chyba dzisiaj nie pogram. xD