Wczoraj grając online w ME3 spotkał mnie głupi błąd.
Albowiem miałem resztkę kasy na PSN jakieś 7 zł z którymi i tak nic nie zrobię, to sobie kupiłem skrótowo Pakiet Widma. I tu się zaczął problem. Kasę mi zabrało, ale wyskoczył błąd i pakietu NIE dostałem. Za każdym razem jak wchodzę do sklepiku ME3 to wyskakuje błąd, że "nie można sprawdzić ostatniego zakupu spróbuj ponownie później"
Teraz pytanie gdzie się najlepiej zgłosić w tej sprawie, niby tylko 7 zł ale trochę czuje się okradziony.
Żeby było zabawniej błąd ten powoduje niezłego Glitcha, który może być zauważony jako oszustwo, ponieważ przy każdym wejściu do sklepu w Mass Effect 3 moja postać Vanguarda dostaje za darmo niezależnie od poziomu 5 punktów Skilla... Mógłbym więc sobie stworzyć postać, które ma napakowane na maksa wszystkie umiejętności (co jest nie możliwe nawet po uzyskaniu maksymalnego 20 poziomu) Nie powiem, trochę obawiam się, czy nie groziłby mi ban gdyby ktoś z BioWare zauważył, że mam więcej skillpointów niż przewiduje to poziom postaci (nie wszystkie przydzieliłem, żeby nie było)
Nie bardzo wiem gdzie się z tym zgłosić, z jednej strony 7 zł to nie jest jakaś strata by mi jakoś mega na tym zależało, ale nie powiem bardziej obawiam się czy nie grozi mi ban za tego glitcha. (w wielu grach banuje się za wykorzystywanie glitchy na swoją korzyść)