Autor Wątek: Battlefield: Bad Company  (Przeczytany 81068 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #320 dnia: Czerwca 07, 2008, 08:55:50 am »
Cytuj
ale jednak balans piechota-pojazdy jest imo kompletnie w tej grze zdupczony
Jak w zyciu; ehh wyskocz tu na taki czolg.
Juve chciałby w grze takie oto czołgi:


Balans! Balans! Balans!

Sora

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 18-03-2005
  • Wiadomości: 1 279
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #321 dnia: Czerwca 07, 2008, 09:08:48 am »
EE, wole CODa. Gra nie jest zla. Ale za chorele nie moge ustawic dobrego sensivity do gry, zawsze ni w 5 ni w 10. moze to wina pada od ps3. Pozatym nie podoba mi sie taka rozpierolka czolgami itd. Wole kazdy na piechote i kto ma lepszego skilla i zgranie wygrywa, jak np. Search and Destroy w COD czy CS.
Nie wiem tez czy to wina dema, ale na singlu od chorely rzeczy znika i pojawia sie, lecz pozatym graficzka ladna i fajnie sie domy rozpadaja.
Jak stanieje pewnie kupie, ale narazie sa lepsze wydatki

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #322 dnia: Czerwca 07, 2008, 12:12:12 pm »
BF zawsze polegał na współpracy pojazdów i piechoty (szczególnie w terenach zabudowanych, gdzie piechota ma pomagać pojazdowi przejechać przez trudny teren). Jeżeli ktoś nie łapie założeń gry, to z reguły rozpętywana jest chaotyczna strzelanka i klimat sie ulatnia. Na razie grałem tylko w single, a już mi sie podoba :) Stary, dobry BF - nie to co uczynili w 2142. Jedynie boli brak prone'a :???:

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #323 dnia: Czerwca 07, 2008, 12:56:05 pm »
pograłem dzisiaj trochę i przeinstalowałem demko i to samo...

u was też jest takie rwanie dźwięku na multipleju jak jest większa zadyma ?

Diuk

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #324 dnia: Czerwca 07, 2008, 13:04:45 pm »
nakimushi a ty masz takie problemy z dźwiękiem jak ja i above89?

też mam coś z dźwiękiem nie teges, ale tylko w multi. Słychać, tak jakby dziwne trzaski, aż się zdygałem, że to coś z moimi głośnikami  :lol: z-5500 podłączone optykiem.

nakimushi

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #325 dnia: Czerwca 07, 2008, 13:06:17 pm »











+ pare z x360






Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #326 dnia: Czerwca 07, 2008, 13:19:25 pm »
Infinity Ward fajnie pomyslalo ze wyszlo demo Battlefield to dali caly weekend double XP

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #327 dnia: Czerwca 07, 2008, 13:21:45 pm »
nakimushi a ty masz takie problemy z dźwiękiem jak ja i above89?

też mam coś z dźwiękiem nie teges, ale tylko w multi. Słychać, tak jakby dziwne trzaski, aż się zdygałem, że to coś z moimi głośnikami  :lol: z-5500 podłączone optykiem.
Może inni nie zwracają na to uwage :D w każym bądź razie dziwna sprawa ;/

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #328 dnia: Czerwca 07, 2008, 13:29:50 pm »
Cytuj
dokladnie, tez gram tym bazookowiczem, bo chce rozwalac ludzi co w czolgach siedza, ale jednak balans piechota-pojazdy jest imo kompletnie w tej grze zdupczony [ tak samo, jak w kazdej innej z pojazdami Wink ]
W BF2:MC było tak samo, że w demie pojazdy wydawały się strasznie przeładowane (czołgiem na jednym życiu potrafiłem 10 killi zrobić), a w pełnej wersji z pojazdów sprawdzał się tylko helicopter (pod warunkiem, że umiało się nim dobrze latać). Tu będzie to tak samo widoczne (albo nawet bardziej), ponieważ miny trzeba odblokować za credity. Parę min i pojazdy naziemne są praktycznie bezużyteczne. Inna sprawa, że koleś z bazooką jest znacznie bardziej zwrotny od czołgu i jeśli ten pierwszy nie jest na otwartym terenie, to ten drugi nie ma szans ;)

nakimushi a ty masz takie problemy z dźwiękiem jak ja i above89?

też mam coś z dźwiękiem nie teges, ale tylko w multi. Słychać, tak jakby dziwne trzaski, aż się zdygałem, że to coś z moimi głośnikami  :lol: z-5500 podłączone optykiem.
Mam to samo. Myślę, że te zakłócenia mogą powodować headsety innych graczy, ale to tylko domysły.

Cytuj
Gra nie jest zla. Ale za chorele nie moge ustawic dobrego sensivity do gry, zawsze ni w 5 ni w 10. moze to wina pada od ps3.
Też mam z tym lekki problem :???:

Jakie ulepszenia kupiliście za credity? Ja zakupiłem M16 i leczenie do Assaulta :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #329 dnia: Czerwca 07, 2008, 13:35:07 pm »
Jakie ulepszenia kupiliście za credity? Ja zakupiłem M16 i leczenie do Assaulta :)
Ja tak samo.

Kupuje ktoś fulla?

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #330 dnia: Czerwca 07, 2008, 13:39:33 pm »
Mam to samo. Myślę, że te zakłócenia mogą powodować headsety innych graczy, ale to tylko domysły.
To na bank nie jest od tego, ten sam problem dokładnie ten sam jest w Condemned 2 DEMO :/

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #331 dnia: Czerwca 07, 2008, 13:49:17 pm »
Cytuj
Kupuje ktoś fulla?
No pewnie :) ale na 99% na Xa. Jak pisałem u mnie w chacie net mi w Ps3 nie działa (mam Inee), więc wybór jest oczywisty. Kupię na pewno, poczekam jednak, aż stanieje poniżej 150zł.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #332 dnia: Czerwca 07, 2008, 14:36:17 pm »
Ja niestety nie kupuje, o ile sama gra jest swietna, nawet w multi, to calosc psuje pad... tym sie nie da sterowac w FPS'ach i basta, z gry taktycznej pad robi gre chaotyczna.

Ps.  Snajperka w tej grze jest jakas dziwna, strzela ze znacznym opoznieniem.

Ps2. Mialem ten bug z dzwiekiem, wiec wylaczylem gre i konsola sie sama zresetowala ;\

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #333 dnia: Czerwca 07, 2008, 14:37:27 pm »
No bo jakieś dziwne lagi są ;/ to samo jest jak się strzela z czołgu i z wyrzutni rakiet :)

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #334 dnia: Czerwca 07, 2008, 14:43:59 pm »
Ja niestety nie kupuje, o ile sama gra jest swietna, nawet w multi, to calosc psuje pad... tym sie nie da sterowac w FPS'ach i basta, z gry taktycznej pad robi gre chaotyczna.

Ps.  Snajperka w tej grze jest jakas dziwna, strzela ze znacznym opoznieniem.

Ps2. Mialem ten bug z dzwiekiem, wiec wylaczylem gre i konsola sie sama zresetowala ;\

Masz racje z ta snajperka w Cod4 jakos mozna zabic w biegu a w Battlefied trzeba strzelac jakos przed kolesiem lagi ze smiech na sali ale nie zgodze sie z tym ze na padzie nie da sie grac ja gram na padzie prawie jak myszka to kwestia przyzwyczajenia sie

paprot

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 11-08-2005
  • Wiadomości: 1 372
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: paprotPL
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #335 dnia: Czerwca 07, 2008, 14:45:32 pm »
tez miałem lagi pare razy w ogóle gra fajna ale zdecydowanie COd4 lepszy i do niego wracam, jak wyjdzie full BF to moze pomyśle nad zakupem jak stanieje do 120zł

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #336 dnia: Czerwca 07, 2008, 14:49:45 pm »
Ps2. Mialem ten bug z dzwiekiem, wiec wylaczylem gre i konsola sie sama zresetowala ;\
No jak się da quit z ps button w Mp to sie restartuje ;/

i ten dźwięk denerwujący ;/

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #337 dnia: Czerwca 07, 2008, 14:52:29 pm »
IMO snajperka jest dobrze dopracowana w tej grze. Jak koleś stoi albo idzie w naszym kierunku to można go ustrzelić trafiając prosto w niego ale gdy posuwa się on w jakimś kierunku to normalne że trzeba nieco naddać celownikiem bo przecież kula też jakąś odległość musi przebyć. Tutaj snajperka przynajmniej ma zastosowanie bo w COD4 mija si z celem gdyż ze względu na rozmiar map można szybko skrócić dystans. W BF:BD dzięki wielkim mapom faktycznie można powalczyć jako snajper.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #338 dnia: Czerwca 07, 2008, 15:06:43 pm »
IMO snajperka jest dobrze dopracowana w tej grze. Jak koleś stoi albo idzie w naszym kierunku to można go ustrzelić trafiając prosto w niego ale gdy posuwa się on w jakimś kierunku to normalne że trzeba nieco naddać celownikiem bo przecież kula też jakąś odległość musi przebyć. Tutaj snajperka przynajmniej ma zastosowanie bo w COD4 mija si z celem gdyż ze względu na rozmiar map można szybko skrócić dystans. W BF:BD dzięki wielkim mapom faktycznie można powalczyć jako snajper.

Zbyt trudno zabic jest kogos ze snajperki specjalnie tak jest gdyz snajperka zabija jednym strzalem a Cod4 jakos nie zawsze Najbardziej zabanowana snajperka AWP jest w CS Source  nie trzesie sie i zabija jednym strzalem w byle co
Opublikowane: Czerwiec 07, 2008, 15:02:03
@Marcepan chyba noobem nie jestem i umiem strzelac jakos ze snajperki tylko mowie ze jest za trudno troszke i lagi to kosmicznie utrudniaja

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #339 dnia: Czerwca 07, 2008, 15:08:19 pm »
Mi utrudnia strzelanie pad a co do lagow to nie jest az tak tragicznie. Przy strzelaniu do poruszajacych sie ludzi celujesz troszeczke przed i wsio.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #340 dnia: Czerwca 07, 2008, 15:12:49 pm »
Mi utrudnia strzelanie pad a co do lagow to nie jest az tak tragicznie. Przy strzelaniu do poruszajacych sie ludzi celujesz troszeczke przed i wsio.

Dokładnie. Gdy ktoś się porusza musisz celować przed niego. Ja nie mam jakoś problemów aby kogoś ustrzelić tutaj ze snajpy. W COD4 owszem snajpa jest popsuta. Zresztą to ponoć nawet jakiś błąd gry jest gdyż wychodziły łatki poprawiające celność karabinu snajperskiego w COD4. Czasem nawet w gościa nie trafiłem tylko gdzie za nim a go zabijało. IMO snajperka w BF:BD jest znacznie lepiej dopracowana.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #341 dnia: Czerwca 07, 2008, 15:19:38 pm »
Cytuj
Najbardziej zabanowana snajperka AWP jest w CS Source  nie trzesie sie i zabija jednym strzalem w byle co
Oj nie prawda. Nie zabija jednym strzalem jak strzelisz w reke czy w noge, jak dostaniesz przez drzwi to bez problemu tez przezyjesz [no chyba, ze dostaniesz head shota]. To fakt, ze nie trzesie sie, bo zadna bron sie nie trzesie, ale recoil jest, tyle ze nie widoczny, musisz stac w miejscu by w cos trafic.

Cytuj
ja gram na padzie prawie jak myszka
Tak, na pewno :)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2008, 15:23:04 pm wysłana przez KKRT »

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #342 dnia: Czerwca 07, 2008, 15:29:57 pm »
Jest coś w BF:BC na styl Hardcore mode z COD4 (że nie ma celownika, radaru, i wystarczy jedna bardzo krótka seria z M4 w brzuch, aby goscia powalic)?

nakimushi

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #343 dnia: Czerwca 07, 2008, 16:12:34 pm »
super sie gra w multi  :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #344 dnia: Czerwca 07, 2008, 16:16:27 pm »
super sie gra w multi  :D

To super. :P

nakimushi

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #345 dnia: Czerwca 07, 2008, 16:30:21 pm »
fotki z  pioneera kuro  :P












Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #346 dnia: Czerwca 07, 2008, 16:49:45 pm »
Najbardziej wkurza to ze za kazdym razem dlugo przeladowywuje zwlaszcza w M95 ale juz nie ma problemow ze strzelaniem za dlugo gralem Cod4  mogliby troche zwiekszyc dmg z karabinow bo laduje sie w goscia 30 naboji

nakimushi

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #347 dnia: Czerwca 07, 2008, 17:36:54 pm »
mi nic w tej grze nie przeszkadza z tego co wymieniliscie - czolgi sa mocne i trzeba 3 razy przywalic z bazooki ale gdyby padaly po 1 strzale byloby to smieszne /

ja jakos nie musze walic mase naboi w ludzi - padaja po krotkich serjach chyba ze strzela sie z daleka - z bliska jeden strzal shotgunem/

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #348 dnia: Czerwca 07, 2008, 17:50:47 pm »
Nie jestem pewien czy w tej części też, ale we wcześniejszych BF'ach, używając wyrzutni granatów PPC na czołgi, najlepiej strzelać w miejsca najmniej opancerzony (boczki).

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #349 dnia: Czerwca 07, 2008, 18:05:48 pm »
Na tych skrinach gra wyglada lepiej niz w realu :>
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #350 dnia: Czerwca 07, 2008, 18:30:04 pm »
Na tych skrinach gra wyglada lepiej niz w realu :>
Dokładnie Naki ma jakiś mega TV co dodaje AA, AF i zwieksza detale bo na fotkach wygląda cudnie a w rzeczywistości straszy ;P

nakimushi

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #351 dnia: Czerwca 07, 2008, 18:56:54 pm »
Na tych skrinach gra wyglada lepiej niz w realu :>
Dokładnie Naki ma jakiś mega TV co dodaje AA, AF i zwieksza detale bo na fotkach wygląda cudnie a w rzeczywistości straszy ;P

kazda gra wyglada duzo lepiej na zdjeciach / na fotce z tv tekstury zawsze wygladaja lepiej i obraz jest lekko rozmyty przez co nie widac braku aa

chociaz dobry tv i dobre ustawienia tez dzialaja cuda  :grin:

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #352 dnia: Czerwca 07, 2008, 19:06:10 pm »
Na tych skrinach gra wyglada lepiej niz w realu :>
Dokładnie Naki ma jakiś mega TV co dodaje AA, AF i zwieksza detale bo na fotkach wygląda cudnie a w rzeczywistości straszy ;P

kazda gra wyglada duzo lepiej na zdjeciach / na fotce z tv tekstury zawsze wygladaja lepiej i obraz jest lekko rozmyty przez co nie widac braku aa

chociaz dobry tv i dobre ustawienia tez dzialaja cuda  :grin:
Niestety mój monitor ma tyle opcji co kot napłakał zwykle sam ustawia najlepsza jakość obrazu ;)

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #353 dnia: Czerwca 07, 2008, 19:19:48 pm »
Grałem troszkę więcej ostatnio po multi (pozdro SIEKIER_PL, SHADOW_SAKE ( :mad:) i magik666 :D) i gra MIAŻDŻY. Jest po prostu świetna.
Może graficznie nie ma jakiegoś kosmosu, ale mi się osobiście podoba.
Dźwięk i muzyka - masakra, coś wspaniałego - w żadnej wojennej grze nie słyszałem takich dźwięków, do tego na 5.1 - mmm  8-)
Klimat - niszczy, fajne i przemyślane map(y), ale najbardziej klimat tworzy palący się samochód, obok wybuchający czołg lub wysadzany budynek albo padający bądź przejeżdżani pojazdami kolesie z naszego teamu , wspaniałe dźwięki wybuchów/strzałów/rozpadających się budynków - wojna!  :-D
Gameplay - no po prostu miód, super bronie, fajny system punktów za które kupujemy nowe, czujemy postać którą gramy, fajnie sie strzela, super animacja przeładowywania broni, fajne prowadzenie pojazdów. Super system respawnów (Squad daję radę - nie trzeba biec przez całą mapę na pole bitwy.

Co do minusów, to na pewno spadający framerate - leciutko ale jednak idzie odczuć, oczywiście dzieje się to przy sporych zadymach.

A jeżeli o te wszystkie problemy tu wypisywane, to po kolei:
- lagi? też miałem parę razy laga
- dziwne trzaski? również mi się zdarzyły
- podskakująca kamera wchodząc po drabinie? też mam (ale to pierdół)
- restart konsoli przy próbie wyłączenia gry? miałem jak w czasie grania wcisnąłem szybko ps button i wziąłem QUIT
Jak widać to jakieś dziwne błędy w grze, a do tych trzasków wydaje mi się, że to coś związanego z headsetami albo tym, że mamy podpięte 5.1 przez optyka do konsoli (ja mam i ktoś tam pisał, że również ma) więc... chociaż w sumie trzaski miałem raz więc olewam to:). Poza tym, te rzeczy występują tylko w multi - jak wiemy to często multi w demach zawiera dziwne bugi.

Co do tego, że trudno zabić ze snajperki czy bazooką rozwalić czołg, no cóż, trzeba złapać skilla i tylę, BF ma to do siebie, że na początku irytuję i nie jest łatwy :cool:

Rozwalają mnie akcje w tej grze nieraz, uciekam do budynku a tu ścianę rozwalają hehe. Albo wóz opancerzony przejeżdżał przez most i obok niego ludzie biegli, rozwaliłem most a oni wszyscy ładnie łącznie z wozem wpadli do wody - :).

Ogólnie gierka świetna, na bank kupię.
Gramy dziś? :D
« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2008, 19:23:59 pm wysłana przez crasch »

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #354 dnia: Czerwca 07, 2008, 19:46:59 pm »
Moge zagrac

nakimushi

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #355 dnia: Czerwca 07, 2008, 20:12:21 pm »
to ja tylko dodam ze fenomenalny pomysl jest z tym ze jak jedziemy czolgiem to wciskajac R2 zdaje sie wypuszczamy zaslone dymna - wystrzeliwane sa flary na okolo i robi sie ogromna chmura przez co mozna szybko uciec czolgiem i sie schowac  :grin:

wyglada to po prostu fenomenalnie - tak samo jak taranowanie drzew i plotow przez rajd czolgiem


dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #356 dnia: Czerwca 07, 2008, 20:20:25 pm »
Ja moge po meczu Portugalia - Turcja
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

nakimushi

  • Gość
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #357 dnia: Czerwca 07, 2008, 20:23:34 pm »
no ja tez po meczu moge zagrac  :grin:  a jak to jest z tymi zaproszeniami - mozna sie dolaczaz z listy ?

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #358 dnia: Czerwca 07, 2008, 20:24:54 pm »
Gra w multi wymiata - to jest to, czego się spodziewałem po BFie. Jedyne do czego sie nie moge przyzwyczaić to kierowanie pojazdami. Jest bardzo nieintuicyjne (może za bardzo jestem przyzwyczajony do 'myszkowego' sterowania puszkami). Być może z czasem nabiorę wprawy, ale i tak wole pomykać na piechotę lub poirytować ludzi heli :D Miód, dla mnie must-have - CoDem już rzygam :P

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Battlefield: Bad Company
« Odpowiedź #359 dnia: Czerwca 07, 2008, 20:34:03 pm »
Dla mnie multi jest praktycznie niegrywalne. Kosmiczne lagi- największa zmora gry, beznadziejny balans broni- żeby zabic gościa z karabinu trzeba wyskrzelać cały magazynek, ze snajperki zdażyło mi się że trafiłem gościa 5 razy i przeżył (zapewne wina złego silnika gry), granaty, granatnik, rakietnica to całkowita porażka- tylko strzał bezpośrednio w przeciwnika jest groźny, jeżeli juz granatnikiem się strzeli metr od gościa to nic mu się nie dzieje- porażka, ponadto dziwny pomysł z tą altylerią- którą można męczyc non-stop przeciwną drużyne. Celowanie równiez mi sie nie podoba, jeżeli się naciska przycisk celowania z ramienia, to czułośc powinna się drastycznie zmniejszać jak to jest w 95% strzelanek, jednak tutaj czułośc jak taka sama jak przy zwykłym celowaniu.
Strasznie sie zawiodłem na grze.