Myślę, że nie ma co liczyć na wizję czarno-białego świata zyskującego dodatkowe odcienie po ubiciu bossa. Wystarczy popatrzeć na drzewa z dwóch screenów - zniszczone, wysuszone, i taką też wizję zakładam. Na początku gry wszystko będzie wyjałowione, surowe, będziemy otoczeni przez pustkę. Zakładam kilka typów takiego zdegradowanego środowiska - pustynia, wszechobecny lód, jakieś posępne jaskinie. Z czasem wszystko zacznie nabierać barw - pojawią się kwiatuszki, listeczki, motylki (w ogóle liczę na sporą obecność fauny), słoneczko
. Obszar koloryzowania pewnie obejmie tylko pewną strefę od miejsca zabicia bossa.
Nawiązanie do SotC odczytuje jako wielkie starcia z jeszcze większymi Bossami (których to w WW i TTT nie brakowało).
Zastępstwo zamiast kolejnej części SotC zawsze mile widziane
. Wspinaczka po wielgachnym przeciwniku za pomocą rękawicy, w towarzystwie upływającego czasu (zamiast wytrzymałości znanej z Cenia Kolosa), co byłoby wyjaśnione oddziaływaniem mrocznej siły emanującej z bossa na Księcia (trzeba by go zlikwidować, zanim Prince cały stanie się, np. czarny
).
Nowy Prince wyrósł na jedną z najbardziej oczekiwanych gier w moim prywatnym rankingu
Opublikowane: Maj 01, 2008, 16:08:16
Zupełnie nowe arty z magazynu EDGE
Całe skany:
- Z tego co wyczytałem, to nie jest TEN Prince - "We introduce a new Prince, who won't start as a prince, more a drifter and adventurer...". A nawet jeśli jest to ta sama postać, nie będzie żadnych odwołań do poprzednich jego przygód.
- Gra korzysta z jeszcze bardziej dopasionego silnika Assassin's Creed, więc o wizualną stronę gry możemy być spokojni.
- Struktura gry będzie wyglądała tak: dostaniemy otwarty świat, z którego będziemy w dowolnej kolejności dochodzić do wybranych poziomów. W momencie, kiedy "uleczymy" jeden z terenów, pozostałe wzmocnią się w swoim zniszczeniu, co przejawi się np. w napotykaniu mocniejszych wrogów.
- KAŻDA walka będzie pojedynkiem jeden na jednego, z mocnym naciskiem na wykorzystanie otoczenia.
- Twórcy trzymają w tajemnicy pewien element, który będzie w znaczny sposób wpływał na cały gameplay