Autor Wątek: Hitman: Absolution  (Przeczytany 75214 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #200 dnia: Października 10, 2011, 18:38:54 pm »
Gameplay.



Zajebiście mi się podoba. Uwielbiam takie akcje stealth :D
ŁOSZ kur**! Wgniotło mnie w fotel! :o

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #201 dnia: Października 10, 2011, 19:25:00 pm »
Po początkowej akcji skradania - zajebista atmosfera :-o Końcówka, jak The Dark Knight Nolana. Wojtq niech lepiej nie ogląda...

Oby się nie okazało, że to najlepszy level w grze, bo ciężko będzie to przebić.

el becetol

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #202 dnia: Października 10, 2011, 19:30:06 pm »
Zajebiście wygląda.

Skąd to hejterstwo w komentarzach?

Ogur

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #203 dnia: Października 10, 2011, 20:06:52 pm »
Zajebiście wygląda.

Skąd to hejterstwo w komentarzach?



Mi się ten trailer podobał. Fajnie działa oprawa muzyczna, ale chciałbym zobaczyć normalną misję - taką jak w blood money, gdzie cel osiągnąć można na kilka zupełnie innych sposobów.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #204 dnia: Października 10, 2011, 21:36:48 pm »
Właśnie nie wiem co o tym myśleć, z jednej strony..fajna skradanka, ale..to ma być Hitman! Gdzie zlecenie  i tak jak Ogur pisze kilka dróg do celu?  Wprawdzie nigdy fanem Hitmana nie byłem, ale Blood Money mi się podobało, bo było najbardziej przystępne--wiele dróg i możliwości. To trochę jak z Splinter Cell--1 była lipna ale 3 zajebista.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #205 dnia: Października 10, 2011, 22:45:11 pm »
Taki trochę konwikszyn.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #206 dnia: Października 11, 2011, 00:30:25 am »
No muka trochę, i w dodatku level jak w Girsach czy deusie. MASZ TU OD HUJA SZAFEK I PÓŁECZEK I WYMIJAJ ICH KOVER SYSTEMEM. No i rentgen, radar... im disappoint

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #207 dnia: Października 11, 2011, 05:19:29 am »
Po pierwsze wydawca teraz powinien dac gameplay z natrudniejszego poziomu trudnosci i przejsc to bez zabiajania :)
To film promujacy wiec jeden level polaczony z wieloma elementami czyli dla kazdego cos milego.
Przeciez juz mowili  ,ze chca tafic do nowych graczy ,a starsi gracze niech sie nie martwia na zapas .

ps.przeciez ten radar i rentgen bedzie mozna wylaczyc i nie uzywac go wiec w czym problem...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #208 dnia: Października 11, 2011, 09:56:52 am »
Właśnie nie wiem co o tym myśleć, z jednej strony..fajna skradanka, ale..to ma być Hitman! Gdzie zlecenie  i tak jak Ogur pisze kilka dróg do celu?  Wprawdzie nigdy fanem Hitmana nie byłem, ale Blood Money mi się podobało, bo było najbardziej przystępne--wiele dróg i możliwości. To trochę jak z Splinter Cell--1 była lipna ale 3 zajebista.

Mi się wydaje, że to jest jeden z pierwszych poziomów gry, ewentualnie "przerywnik" między zleceniami, więc nie przejmowałbym się tym zbytnio.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #209 dnia: Października 11, 2011, 10:00:26 am »
Wygląda jak akcja zaraz po zleceniu. Agent zabija jakąś ważną osobistość, wzywają gliny i rozpoczyna się obecny gameplay, czyli efektowne zbicie z miejsca zdarzenia.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #210 dnia: Października 11, 2011, 13:15:44 pm »
Wygląda jak akcja zaraz po zleceniu. Agent zabija jakąś ważną osobistość, wzywają gliny i rozpoczyna się obecny gameplay, czyli efektowne zbicie z miejsca zdarzenia.
Też tak myślę, ale widzę, że wielu tutaj od razu wytacza flaming bo nie pokazali zlecenia.  :roll:

Gameplay bardzo fajny. Zauważyłem fajny myk, którego nie było w poprzedniczkach tj. "pasek incognito", kiedy 47 mija się z innymi to przysłania twarz. Bardzo fajny motyw. Rentgen też pomaga i cieszy fakt, że tam jest, bo nie każdy jest zajebistym hardkorem ze zmysłem zabójcy. Strasznie w oczy raziło mnie jednak podnoszenie przedmiotów. Ta kamienna figurka, którą 47 wykończył policjanta mogła by trafić w jego ręce za pomocą jakieś animacji, a nie takie hop siup przeskok i już. Liczę, że właśnie takie elementy dopracują w produkcie końcowym. Zapewne bibliotekę będzie można opuścić na kilka sposób, bo np. czego 47 się nie przebrał w strój policjanta już w bibliotece? Trochę skryptów też się pojawiło, co może sugerować, że jednak nie do końca będzie taka swoboda, ale pewnie majaczę.

Końcówka, jak The Dark Knight Nolana.
To samo mi przyszło na myśl.  :D

Ogur

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #211 dnia: Października 11, 2011, 15:53:54 pm »
Mnie zawsze zastanawiało czemu wszyscy noszą ten sam rozmiar odzieży co 47.

nakimushi

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #212 dnia: Października 11, 2011, 19:23:07 pm »
pierwsza polowa wylgada dretwo i nudnie ... te skradanie sie za polkami i wybijanie kolejnych przeciwnikow juz by mogli sobie darowac i nie kopiowac tego z tysiaca innych gier ....
ruszyc glowa i wymyslec cos innego !!
ale druga polowa bardzo fajna i filmowa ... mi sie podoba
animacje npc swietne ale Hitman niestety porusza sie dosyc dretwo  :-?
mam nadzieje ze to troche poprawia

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #213 dnia: Października 17, 2011, 01:59:40 am »
Wszystko wygląda straszliwie zajebiście jeśliby to rozpatrywać, jako zupełnie nowe IP. Świetny klimat, gameplejowo dzisiejsze standardy, wiadomo, fajne akcje.

Z drugiej strony, kiedy patrzę na to, jako fan czekający od kilku lat na kontynuację Hitmana to rzygać mi się chce, Hitman: Conviction - kolejny po Fisherze zajebisty bohater rozjebany na łopatki wymaganiami rynku. Jeszcze to pierdolenie klaunów z IOI choćby na Twitterze, jak to są wdzięczni za support wieloletnich fanów, gdzie wystarczy wejść na neogaf, czy inne forum, żeby poczytać 1000 stron żywego hejtu.

Gra jednak bez wątpienia będzie fajna, szkoda, że tego Hitmana na którego fani czekali, nigdy nie będzie. Idealnie wypunktowany syf po prawo (chociaż powinien byś Fisher, a nie Bat):

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #214 dnia: Października 17, 2011, 10:26:09 am »
Aha, to mi umknęło info, że Kyda nie będzie. Polewa wchuj.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #215 dnia: Października 17, 2011, 21:16:00 pm »
Pierdolenie o Szopenie. Ci "fani" już sami nie wiedzą, czego chcą. Grałem w Hitmany i bardzo mi się podobało, a to co zobaczyłem w tym gameplayu w żaden sposób nie sprawiło, że czuję się jakoś oszukany czy coś. Po prostu niektórzy nie mogą przeżyć dnia bez marudzenia.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #216 dnia: Października 17, 2011, 22:59:43 pm »
Pierdolenie o Szopenie. Ci "fani" już sami nie wiedzą, czego chcą. Grałem w Hitmany i bardzo mi się podobało, a to co zobaczyłem w tym gameplayu w żaden sposób nie sprawiło, że czuję się jakoś oszukany czy coś. Po prostu niektórzy nie mogą przeżyć dnia bez marudzenia.
Widocznie nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, bo wszyscy bardzo dobrze wiedzą czego chcą.

Pozdrawiam :)

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #217 dnia: Października 18, 2011, 10:41:47 am »
Widzę, że ktoś tu ma jakiś problem, ale nie wnikam.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #218 dnia: Października 18, 2011, 11:13:53 am »
Brawo, w końcu zdałeś sobie z tego sprawę.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #219 dnia: Grudnia 09, 2011, 13:51:01 pm »
Conviction też dostanie nowy trailer na VGA

Klatka:


lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #220 dnia: Grudnia 11, 2011, 14:32:26 pm »
Link do trailera -


Całkiem nieźle złożony, ale muzyka? Jesper Kyd pewnie parsknął śmiechem.

Ogur

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #221 dnia: Grudnia 11, 2011, 14:56:57 pm »
Muzyka jest świetna.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #222 dnia: Grudnia 11, 2011, 18:51:24 pm »
Ostatnio wyrażasz opinie w taki sposób Ohtar, że zastanawiam się, czy to aby nie trolling z Twojej strony.

Ogur

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #223 dnia: Grudnia 11, 2011, 19:00:54 pm »
Serio mi się podoba. Lubię takie bębnienie.

Cytuj
o fuck so he really killed Diana! wtf with this trailer ... too much spoiler ...
:lol:
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2011, 19:12:11 pm wysłana przez Ogur »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #224 dnia: Grudnia 11, 2011, 19:41:06 pm »
Nie grałem we wszystkie części, ale może ktoś mnie wtajemniczy, dlaczego w trailerze 47 w miejscu kodu kreskowego ma plamę, jak ślad po kuli i plaster (chyba)?

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2011, 20:02:52 pm wysłana przez Kert »

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #225 dnia: Grudnia 11, 2011, 20:04:56 pm »
Nie zostało to wytłumaczone i pewnie chodzi o sytuację w jakiej się znajduje - polowanie na niego itd.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #226 dnia: Grudnia 12, 2011, 09:59:58 am »
Ale to będzie ch**owa część. Chyba że te trailery nie mają z samą grą nic wspólnego.

Ogur

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #227 dnia: Grudnia 12, 2011, 18:45:10 pm »
Nie grałem we wszystkie części, ale może ktoś mnie wtajemniczy, dlaczego w trailerze 47 w miejscu kodu kreskowego ma plamę, jak ślad po kuli i plaster (chyba)?

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Usunął sobie tatuaż domowymi metodami?

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #228 dnia: Grudnia 12, 2011, 19:58:55 pm »
Gra fajna, tylko hitmen hujowy

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #229 dnia: Grudnia 12, 2011, 20:19:49 pm »
Gra jest spoko. Ale czy tylko mi ta gra cholernie przypomina Splinter Cell Conviction? Czy teraz kazda gra typu stealth musi opierac sie o takie szybkie akcje w sposobie wykanczania wrogow? Nie mowie, ze to zle. Te gry bardzo roznily sie od siebie (Hitman i SC) ale teraz wg mnie wygladaja identycznie.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #230 dnia: Grudnia 12, 2011, 20:21:05 pm »
Ale czy tylko mi ta gra cholernie przypomina Splinter Cell Conviction?
Chyba nie czytasz postów poza swoimi, że zadałeś takie pytanie, ziom. 8)

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #231 dnia: Grudnia 12, 2011, 20:22:32 pm »
Nie trzeba nawet czytac wystarczy dokladnie przejrzec ta strone  :roll:

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #232 dnia: Grudnia 12, 2011, 20:31:37 pm »
Już tak nie wywijaj leniwie oczami do góry Lem, poniedziałek za nami.

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #233 dnia: Grudnia 12, 2011, 20:40:07 pm »
Chyba nie czytasz postów poza swoimi, że zadałeś takie pytanie, ziom.

Heh dopiero teraz zobaczylem przerobke okladki SC w poscie Ogora bo temat na szybko przelatywalem. Ale zeby nie bylo. Ta gra mi sie tak kojarzyla juz od pierwszego trailera. Ostatnio jeszcze gralem w Hitman Contracts i ta gra miala zajebisty klimat. Np misja w rzezni. W ogole przechodzenie kazdego Hitmana tak, aby nie zostac wykrytym dawalo frajdy w cholere. A teraz to bieganie pomiedzy oslonami, zrzucanie przeciwnikow z wysokosci jakos mnie nie przekonuje. Zdaje sobie sprawe z tego, ze teraz takie trendy, ze bez cover systemu gra sie nie sprzeda ale to jest gra o mordercy na zlecenie, o kolesiu, ktorego fachem jest eliminowanie celow tak aby sie do nich nawet nie zblizac. Cala seria sie przeciez opierala na dyskrecji i jak najmniejszym robieniu szumu wokol siebie. A teraz co? Hitman stal sie maszyna do zabijania kazdego, kogo napotka na swojej drodze. W starsze czesci tez mozna bylo grac tak, ze sie strzelalo do kazdego, ale to nie dawalo zadnej frajdy, przynajmniej mi. Jak dla mnie ta czesc to skok na kase i zerowanie na fanach serii, obym sie mylil. 

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #234 dnia: Grudnia 12, 2011, 20:51:08 pm »
Już tak nie wywijaj leniwie oczami do góry Lem, poniedziałek za nami.
ALE WTOREK PRZED NAMI! :mad: :mad:

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #235 dnia: Grudnia 12, 2011, 20:54:54 pm »
Mam jutro kolosa, a i tak wolę to niż poniedziałek.  :wink2:

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #236 dnia: Grudnia 13, 2011, 10:42:25 am »
Kopersztyk - a dziwisz się, że tak robią. Gra dzisiaj się przede wszystkim musi sprzedać, a żeby tego dokonać musi wprowadzić coś co się sprzedaje (w tym wypadku sporo akcji i system osłon). Ja też bym wolał, aby Hitman pozostał Hitmanem, ale nie można mieć wszystkiego. Chcą zarobić zmiany są nieuniknione. Owszem mogą zrobić grę o 47 jak za dawnych czasów, ale co wtedy - gra sprzeda się w 100 tys. egzemplarzy, bo się okaże za trudna dla obecnych, młodych graczy wychowanych na Gearsach, koszty się nie zwrócą, studio zostanie zamknięte i tyle z tego dobrego będziemy mieli. Takie zagranie przerazi wszystkich innych deweloperów zależnych od wydawców i tym bardziej pójdą w obecne trendy. Twórcy nowego Hitmana podkreślali, że w tej grze starzy fani znajdą dla siebie wiele ciekawych rzeczy. Choć rozgrywka się trochę zmieni wierzę, że główne misje będą opierać się o schematy z poprzednich odsłon, a to co widzieliśmy w prezentowanej kilka tygodni temu rozgrywce ze starej biblioteki to mogą być tylko przerywniki między zleceniami. Ja jestem o ten tytuł spokojny. Na pewno nie będzie to taka zadyma jak Max Payne 3, a to już dobry znak.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 13, 2011, 10:44:12 am wysłana przez LukeSpidey »

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #237 dnia: Grudnia 13, 2011, 10:56:32 am »
Nie mówimy tu o ułatwionej mechanice, bo taka nie była potrzebna - Blood Money już na odpowiednim poziomie trudności był grą mocno casualową, która wpasowałaby się w dzisiejsze standardy bez problemu. Problemem jest zmiana charakteru gry ze struktury open-world na poziomie misji, na bardziej sztywną, zaskryptowaną, głośniejszą i zatopioną w cover systemie. Pozbyto się przy tym części elementów, jak mapa - tak bardzo dla Hitmana typowa. Dodatkowo wyleciał Kyd - możliwe, że był zajęty, trudno, ale Bateson nie był i został najzupełniej w świecie olany, a wraz z nim fani, dla których głos 47 był jego nierozerwalnym elementem (wyobraźcie sobie sytuację na większą skalę - wylatuje David Hayter. Jest to coś niewyobrażalnego). Można było bez problemu pociągnąć pomysły Blood Money, który dobrze się sprzedał i zarobić na tym na current-genach. Kwestia jedynie tego, w jakim stopniu za obecną sytuację odpowiada IOI, a w jakim Square Enix.

Ogur

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #238 dnia: Grudnia 13, 2011, 15:20:31 pm »
Nie mówimy tu o ułatwionej mechanice, bo taka nie była potrzebna - Blood Money już na odpowiednim poziomie trudności był grą mocno casualową, która wpasowałaby się w dzisiejsze standardy bez problemu. Problemem jest zmiana charakteru gry ze struktury open-world na poziomie misji, na bardziej sztywną, zaskryptowaną, głośniejszą i zatopioną w cover systemie. Pozbyto się przy tym części elementów, jak mapa - tak bardzo dla Hitmana typowa. Dodatkowo wyleciał Kyd - możliwe, że był zajęty, trudno, ale Bateson nie był i został najzupełniej w świecie olany, a wraz z nim fani, dla których głos 47 był jego nierozerwalnym elementem (wyobraźcie sobie sytuację na większą skalę - wylatuje David Hayter. Jest to coś niewyobrażalnego). Można było bez problemu pociągnąć pomysły Blood Money, który dobrze się sprzedał i zarobić na tym na current-genach. Kwestia jedynie tego, w jakim stopniu za obecną sytuację odpowiada IOI, a w jakim Square Enix.

Cytuj
Gdzie Ty żyjesz, Ogur? Tak się można przyje**ć do każdej serii rozpiętej na +5 latach. Takie czasy.

:(

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman: Absolution
« Odpowiedź #239 dnia: Grudnia 13, 2011, 19:35:17 pm »
O Ty chuju  :lol: Nie do końca ma się to do Hitmana, którego ostatnia część wyszła na skraju generacji i nie trzeba byłoby zmieniać całkowicie formy, żeby był sukces finansowy i zadowolenie starych fanów, o czym napisałem w tym poście. No i chodzi też o to, że nie wszystkie gry mają swój unikatowy charakter i bohatera - nie do zmiany w obrębie serii.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 13, 2011, 19:38:53 pm wysłana przez Lupi »