Autor Wątek: Dead Island  (Przeczytany 30135 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #120 dnia: Września 06, 2011, 10:40:59 am »
Możnaby wysunąć tezę, że nie wszyscy odbierają jednakowo dzieła kultury!

No kur** bez przesady.

Spidey^

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #121 dnia: Września 06, 2011, 11:30:15 am »
Playbox 9/10

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #122 dnia: Września 06, 2011, 12:25:44 pm »
Nie wiem czy brać to, czy Space Marine.

Ogur

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #123 dnia: Września 06, 2011, 15:29:53 pm »


uwaga, spoilery!

 :lol: :lol: :lol:

Właśnie miałem to wrzucać.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #124 dnia: Września 06, 2011, 15:41:33 pm »
Okazuje się, że na steam najprawdopodobniej wrzucona została wersja dev  :lol: chyba nigdy nie słyszałem o takim przypadku :D
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Ogur

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #125 dnia: Września 06, 2011, 17:05:16 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #126 dnia: Września 06, 2011, 19:26:45 pm »
PlayBox (nowy drukowany miesięcznik o grach gdyby ktoś po 4 numerach jeszcze nie wiedział) wystawił 9.0.

Plusy: super klimat, smaczki, super przemyślany co-op, rozmach świata, doskonała muzyka, solidne, nienużące mechanizmy rozgrywki

Minusy: mankamenty w interfejsie, słabości Chrome Engine 5
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2011, 19:28:16 pm wysłana przez Lupi »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #127 dnia: Września 07, 2011, 11:55:17 am »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #128 dnia: Września 07, 2011, 12:17:55 pm »
http://www.lensoftruth.com/head2head-dead-island-screenshot-comparison/

Niezła grafa (nieco lepsza na PS3), HD, dobra jakość obrazu (MLAA/FXAA?) - jeśli to jeszcze chodzi płynnie, to jestem pod wrażeniem pracy Techlandu.

Spidey^

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #129 dnia: Września 07, 2011, 13:28:46 pm »
Wersja na X0 bardziej zblurowana, ciekawe co chcieli tym zabiegiem ukryć...

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #130 dnia: Września 07, 2011, 15:44:55 pm »


Wersja ze Steama > all  8)  btw animacja postaci w tej grze jest tak zalosna ,ze az smieszna.

el becetol

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #131 dnia: Września 07, 2011, 15:52:35 pm »
Właśnie miałem to wrzucać, najlepsze od 4.20 kiedy zmienia kamere na zza pleców :lol:
Chociaż tak pewnie by wyglądała animacja w każdym fpsie jakby zmienić kamere na "trzecią osobę".

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #132 dnia: Września 07, 2011, 15:54:33 pm »
Miałem kupować kod do steama  :lol: btw, 9.09 premiera w sklepach i w Realu gra będzie po 69zł (wersja pc), także okazja ; ) nie wiem ile na konsole. No i wersja z płyty ma nie być wersją dev  :lol:
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #133 dnia: Września 07, 2011, 19:06:46 pm »
Jeszcze jeden filmik z genialną animacją z trzeciej osoby. Po co oni wrzucali opcję grania z tej perspektywy?

« Ostatnia zmiana: Września 07, 2011, 19:10:25 pm wysłana przez Wooyek »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #134 dnia: Września 07, 2011, 20:11:37 pm »
Jeszcze jeden filmik z genialną animacją z trzeciej osoby. Po co oni wrzucali opcję grania z tej perspektywy?
A to nie jest przypadkiem jakas funkcja wersji developerskiej?

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #135 dnia: Września 07, 2011, 20:59:21 pm »
Jeszcze jeden filmik z genialną animacją z trzeciej osoby. Po co oni wrzucali opcję grania z tej perspektywy?
A to nie jest przypadkiem jakas funkcja wersji developerskiej?

No właśnie jest, tylko Internet robi ludzi głupszymi, i nie myślenie zaczyna boleć.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #136 dnia: Września 07, 2011, 21:16:08 pm »
Mają być jakieś bonusy dla graczy steamowych za to co się stało, a grę już popatchowali na tyle przynajmniej, że nie ma tych "dodatkowych" opcji już ; )
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #137 dnia: Września 09, 2011, 02:45:34 am »
Jak na razie DI w moim elite rankingu bije nawet Dead Rising 2.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #138 dnia: Września 10, 2011, 18:47:00 pm »
Jak na razie DI w moim elite rankingu bije nawet Dead Rising 2.

A DR1?

http://www.lensoftruth.com/head2head-dead-island-analysis/

Wygląda spoko, ale niestety nie śmiga najlepiej  :/

Spidey^

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #139 dnia: Września 12, 2011, 21:41:15 pm »
Po tych wszystkich recenzjach spodziewałem się średniaka a gra jest rewelacyjna. To najlepszy sandbox w jakiego grałem zaraz po Bully. Klimat jest kapitalny, non stop czuć zaszczucie, ataki zombiaków czasami powodują aż ciarki na plecach dzięki naprawdę dobremu podłożeniu głosów i ich szybkości (na szczęście trupy jak w większości obecnych filmów są "runnerami"). Gra jest zaskakująco rozbudowana, generalnie mamy tu połączenie FPP z RPG mocno wzorowanym na Diablo (podobne drzewka umiejętności, klasy postaci, tworzenie sobie broni - swoją drogą rewelacyjnie zrobione). Misje są mocno zróżnicowane, nie ma czegoś takiego jak chociażby w Infamous że misje poboczne są tak nudne, głupie i powtarzalne, że po dwóch zbiera się na wymioty. Bardzo przyjemne jest też jeżdżenie samochodem. Grafika to ekstraklasa, momentami jest lepsza niż w Uncharted 2 a przecież to sandbox (!). Recenzje są wręcz niesprawiedliwie niskie. Zabawne że ci sami recenzenci robią GTA na metacritic średnią na poziomie 96%, w której misje są strasznie powtarzalne i wystarczy minąć jakiś samochód, a po chwili będzie stał tam inny (w DI nieważne gdzie zostawisz jakiś przedmiot czy np. samochód to nawet idąc na drugi koniec wyspy gdy wrocisz będzie stał w dokładnie w tym samym miejscu).

I jeszcze obalę większość mankamenów wymienionych w recenzji na polygamii które utwierdzają mnie w przekonaniu że te pipki gry nie ukończyli albo grali po łebkach:
1. niemożliwe jest odcięcie kończyny, głowy, ręki - bullshit, jest możliwe, ale tylko odpowiednia bronią (np. specjalną maczetą)
2. gra jest mocno zabugowana - też nieprawda, przez około 10 godzin gry nie natrafiłem na żadnego buga, zapewne większość jak nie wszystkie poprawił patch wypuszczony na premierę.
3. system walki jest bardzo ubogi a gra to hack`n slash - jak ustawi się walkę w trybie cyfrowym to może i jest ubogi ale wystarczy zmienić sterowanie na 'analog' i od razu walka staje się wymagająca i niesamowicie satysfakcjonująca.

Dobra, ja wracam na Banoi bo w tej generacji jeszcze żaden sandbox mnie tak nie wciągnął :D
« Ostatnia zmiana: Września 12, 2011, 21:43:47 pm wysłana przez amsterdream »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #140 dnia: Września 12, 2011, 22:38:15 pm »
Ta gra to czysty fun z tego co widze ;p Obejrzyjcie to


Spidey^

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #141 dnia: Września 12, 2011, 22:51:42 pm »
Takie rzeczy można robić chyba tylko w wersji developerskiej.

Jeszcze jedna ważna sprawa, te wszystkie wylatujące cyferki, paski zdrowia, podpowiedzi i tym podobne można wyłączyć, praktycznie można wyłączyć cały hud i wtedy gra robi się naprawdę klimatyczna. A system walki tylko analog, wtedy fun jest największy.

Wiadomość scalona: Września 12, 2011, 23:09:40 pm
W kilku recenzjach narzekano też na pop-up, są w internecie filmiki z późnym doczytywaniem. U mnie coś takiego nie występuje. Albo te osoby grają na Xboxie ;) albo mają stare mocno zjechane napędy.
« Ostatnia zmiana: Września 12, 2011, 23:09:40 pm wysłana przez amsterdream »

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #142 dnia: Września 13, 2011, 18:52:40 pm »
Takie coś jak KKRT dał, to można nie w wersji developerskiej, a dzięki modowi ; ) na forum steam pracują nad kilkoma ciekawymi modami przez edycje niektórych plików z gry.

Ja gram na pc, poczekałem aż się uporają z problemami i kupiłem kod na alledrogo. Gra jest fenomenalna, pozytywne zaskoczenie równe Deus Ex. Chodzi jak marzenie (full hd i wszystko na max na moim kilkuletnim pc, to lubię), działa jak marzenie (zero wieszania się, zero pop-up, wczytuje się w kilka sekund), wygląda super i jest o wiele bardziej rozbudowana niż się spodziewałem. Tworzenie i ulepszanie broni daje mega fun, ulepszanie statystyk daje fajne możliwości i już widzę, że będę powracał do tej gry wielokrotnie. Na razie próbuje grać samodzielnie, jestem w akcie 2 i jest już dość trudno, ale nawet jak się ginie wiele razy, to i tak nie ma nerwów i chce się brnąć dalej.

Gdyby nie Deus Ex, to bym chyba dziś napisał, że game of the year ; )
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #143 dnia: Września 13, 2011, 19:46:04 pm »
Końcówka trochę kuleje i przynudza przez mało porywające lokacje, ale po ukończeniu stawiam DI obok DX3, NBA2k12 i BF3 jako najlepsze tytuły tego roku. BRAWO POLAKI!

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #144 dnia: Września 14, 2011, 04:13:09 am »
Chrome Engine 5 - Beauty of Dead Island

Spidey^

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #145 dnia: Września 14, 2011, 14:01:38 pm »
Na razie natrafiłem na jednego poważnego buga. W grze pojawiają się magnetofony na których można odsłuchiwać relacje na żywo jakiegoś dziennikarza z pojawienia się zarazy na wyspie niestety po odsłuchaniu dwóch reszta nie chce się włączyć. Wkurza to trochę bo w sumie pozbawia części fabuły. Poza tym nieraz przy niektórych misjach punkty celu trochę wariują i wskazują złe miejsce albo wogóle znikają. Chyba faktycznie w dzisiejszych czasach nie ma co kupować gier po premierze tylko poczekać miesiąc czy dwa jak wyjdzie paczka patchy które wszystko usprawnią. Poza tym Techland trochę przesadził z ogromem świata bo mógł skupić się tylko na wyspie, dopracować ją, trochę rozbudować, wyeliminować wszystkie bugi zamiast wrzucać jeszcze miasto. Zawsze za najlepsze sandboxy uważałem te z mniejszymi światami (np. Bully) bo miały je dopracowane w każdym calu. Zbyt duże światy w sandboxach są IMO wadą a nie zaletą, szkoda że twórcy gier tego nie zauważają.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #146 dnia: Września 14, 2011, 14:14:11 pm »


Wersja ze Steama > all  8)  btw animacja postaci w tej grze jest tak zalosna ,ze az smieszna.
Przecież animacja jest dobra. Aaaa chyba że oceniasz animację z trzeciej osoby, który jest przeznaczony tylko dla developerów, ok rozumiem (proponuję odstawić dopalacze)  :roll:  :P
W ogóle moment kiedy wchodzi TPP i koleś komentujący...  :lol:

Ta gra to czysty fun z tego co widze ;p Obejrzyjcie to


Hah też dobre :D

I trzeba przyznać że wydanie wersji developerskiej do sprzedaży to epic fail :/ A szkoda bo z tego co widać to gra wymiata, a przez to sprzedaż może spaść.
« Ostatnia zmiana: Września 14, 2011, 14:17:08 pm wysłana przez szmajdzik »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #147 dnia: Września 15, 2011, 09:26:15 am »


:lol:

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #148 dnia: Września 15, 2011, 09:56:46 am »
Muszę przyznać, że optymalizacja tej gry na pc jest świetna. Pykam na rocznym laptopie (ze średniej półki) w natywnej rozdzielczości i maks ustawieniami. Gra wygląda i ładnie, i płynnie chodzi.
Multiplayer jest świetny, tak jak w Borderlands daje to bardzo dużo do zabawy.
Pytanie do grających na konsolach - jest co-op na jednej konsoli? Bo jak tak, to podręczę kumpla aby kupił.
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #149 dnia: Września 15, 2011, 10:04:23 am »
Multiplayer jest świetny
Nawet nie wiedziałem, że tam jest multi.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #150 dnia: Września 15, 2011, 11:06:57 am »
Nawet nie wiedziałem, że tam jest multi.
Podejrzewam, że multi w sensie co-op.

Wiadomość scalona: Września 15, 2011, 11:09:01 am
Pytanie do grających na konsolach - jest co-op na jednej konsoli? Bo jak tak, to podręczę kumpla aby kupił.
Z tego co patrzyłem to nie.
« Ostatnia zmiana: Września 15, 2011, 11:09:01 am wysłana przez Snake_Plissken »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #151 dnia: Września 15, 2011, 11:53:06 am »


:lol:
Hahahaha :)

Wiadomość scalona: [time]Wrzesień 15, 2011, 12:45:55 pm[/time]
Cytuj
Dead Island has seen mixed, but mostly favorable reviews since its release on September 6, and the game is clearly getting noticed as publisher Deep Silver today announced that it's shipped over 1 million units of Techland's zombie invasion title in North America in the first week alone.

Deep Silver also noted that Dead Island "has held the #1 chart position in many global markets including the UK and France as well as on Steam, and will have sold 2 million units globally to retailers by the end of this week."

“We’re thrilled at the retail reception Dead Island has achieved in its first few days,” said Geoff Mulligan, Chief Operating Officer at Deep Silver, “The critical ‘first week’ of game sales has been an enormous sales success for Deep Silver. We’re working quickly with our distribution partner in North America, Square Enix, to restock shelves as quickly as we can.”

"With more than a million copies sold, I feel good knowing that the world is now more prepared than ever for what to do should a real zombie invasion ever threaten humanity." said Mike Fischer, president and CEO of Square Enix, Inc.
Zrodlo: http://www.industrygamers.com/news/dead-island-ships-over-1-million-units-in-first-week-in-north-america/
« Ostatnia zmiana: Września 15, 2011, 12:46:17 pm wysłana przez KKRT »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #152 dnia: Września 17, 2011, 11:55:53 am »

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #153 dnia: Września 18, 2011, 23:25:57 pm »
Z każdą spędzoną godziną gra podoba mi się coraz bardziej. I nie chodzi tu o samą rozgrywkę, tylko o to, jak przedstawiono "rajską" wyspę. Kurort, który padł od razu - prawie zero walki z zombiakami, minimalne próby obrony i fortyfikacji - wszystko działo się za szybko aby się dało zareagować.
Potem miasteczko, które bosko przedstawia wizję apokalipsy. Przez chwilę myślałem, że to dzielnica Racoon City. Barykady, wszędzie porozbijane samochody, od czasu do czasu słychać w oddali ciche, pojedyńcze krzyki ludzi...
Kumpel parę razy wściekał się na mnie za to, że więcej stałem i się gapiłem, niż walczyłem.

Propsy dla Techlandu, za na prawdę świetny design wyspy!
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #154 dnia: Września 18, 2011, 23:47:14 pm »

Spidey^

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #155 dnia: Września 19, 2011, 14:46:27 pm »

nakimushi

  • Gość
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #156 dnia: Września 19, 2011, 15:31:54 pm »
ja wczoraj sie dowiedzialem ze gra jest wyprzedana u nas w kanadzie i dlatego zdecydowalem sie kupic .... znalazlem jedna kopie w jakims muzycznym sklepie poza centrum
i jakie bylo moje zdziwienie ... gra jest naprawde kapitalna
ma moze pare niedopracowanych elementow ale ogolnie to jedna z lepszych zombie gier w jakie gralem
oprawa jest swietna / klimat bardzo przypomina survival movies / masa rzeczy do robienia i pobocznych questow
narazie po paru godzinach jestem zachwycony !!!
no i muza jest naprawde pierwsza klasa :grin:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #157 dnia: Września 19, 2011, 17:41:20 pm »
Poczekam aż zostanie porządnie spatchowana i trochę stanieje, wtedy zakupię. Ogólnie widać, że gra została naprawdę ciepło przyjęta, i to bardzo cieszy :) Niech ktoś tylko napisze jak się sprawdza coop (bo chyba jest?) i jak dopracowano ten element gry.

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #158 dnia: Września 19, 2011, 18:13:13 pm »

no i muza jest naprawde pierwsza klasa :grin:


Właśnie - muzyka. Świetna. W kanałach, biurze policyjnym przygrywał podczas walki taki ambient, który brzmiał jakby żywo był wyjęty ze starego Świtu czy Dnia Żywych Trupów.

W dupie mam bugi, dawno tak dobrze się nie bawiłem w coopie.
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Dead Island
« Odpowiedź #159 dnia: Września 19, 2011, 18:47:30 pm »
Po waszych opisach w końcu dzisiaj nabyłem gierkę w dobrej cenie 159 zł za nówkę............sprzedawca tłumaczył że taka cena bo to Polska gra :o i co z tego-Polacy produkują grę za mniejsze nakłady finansowe?????Tak czy siak dzisiaj zaczynam przygodę na Martwej Wyspie :lol: