Autor Wątek: Two Worlds II  (Przeczytany 36773 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Two Worlds II
« dnia: Lipca 03, 2008, 14:50:09 pm »
Temat zakładam jeszcze raz, bo poprzedni niespodziewanie zniknął :o :mad:

Parę nowych screenów (na 99% z wersji na pieca):
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Gra zostanie pokazana na E3, więc za jakieś 2 tygodnie powinniśmy spodziewać się nowych informacji i mam nadzieję gameplayu z wersji na Xa.
« Ostatnia zmiana: Lipca 05, 2009, 13:14:26 pm wysłana przez POK »

lupinator

  • Gość
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 03, 2008, 15:06:41 pm »
Szczerze wątpię, że gra okaże się dużo lepsza od poprzedniczki, która została uznana za grę beznadziejną (49.6%).
Chciałbym się mylić, bo od pierwszych screenów liczyłem na poprzednią część, a wyszło, co wyszło.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 22, 2008, 17:02:54 pm »
Szczerze wątpię, że gra okaże się dużo lepsza od poprzedniczki, która została uznana za grę beznadziejną (49.6%).
Chciałbym się mylić, bo od pierwszych screenów liczyłem na poprzednią część, a wyszło, co wyszło.
Pierwsza część ma parę dużych wad, ale po paru godzinach grania praktycznie przestają mieć one znaczenie. W średniej ocen jest ten problem, że 90% recenzentów nie przeszło gry. Pograli parę godzin i napisali reckę. TW jest naprawdę ogromne, a do tego ma świetny system. Poza tym,  przypadku TW opinie są bardzo skrajne, jedni oceniają grę na 3, a inni na 9.
Ja tam dwójkę kupię na 100%, nie wiem tylko czy zaraz po premierze, czy dopiero jak gra stanieje. Na screenach wygląda super, ale zobaczymy jak będzie w praktyce.
Opublikowane: Lipiec 03, 2008, 18:20:27
"Sztuczna Inteligencja, która zapadnie Ci w pamięć!"
Cytuj

Ostatnio pisaliśmy o sztucznej inteligencji w nadchodzącej wielkimi krokami kontynuacji Dwóch Światów. Rozszerzymy ten wątek jeszcze trochę. Zamieszczamy przetłumaczony, krótki wywiad z bossem Reality Pump - Mirosławem Dymkiem!

Witaj Mirku. Więc, dzięki poprawionej sztucznej inteligencji, NPC potrafią zachowywać się realnie. Powiedz mi, jak dokładnie działa ten nowy system?

OK, przede wszystkim, podstawy akcji i reakcji NPCów są determinowane przez tzw. “mechanizm zapadkowy” - rzeczy takie jak znalezienie zwłok, odgłosy walki, pościgu czy otwieranie drzwi. Poza tym, NPC są podzieleni w kilka kategorii, takie jak: gracze, wrogowie, przyjaciele lub neutralni.

Czy są jeszcze inne czynniki wpływające na zachowanie NPC?

Tak, stworzyliśmy kompleksowy system różnych innych czynników. NPC podejmują decyzje na podstawie np. własnej odwagi. Tchórzliwy kupiec raczej niechętnie dołączy się do zbliżającej się walki. Poza tym, grupa dynamicznych relacji pomiędzy NPCami - tzn. do której frakcji on czy ona się zalicza – również są ważne… ale jesteśmy szczególnie dumni z umiejętności NPCów do zapamiętywania konkretnych zdarzeń!

Chcesz mi powiedzieć, że NPC w Temptation będą posiadali swoisty rodzaj pamięci?

Dokładnie. Jeżeli, na przykład, gracz zaatakuje jakiegoś NPC, ten atak zostanie przez zaatakowanego zapamiętany. Nawet NPC, którzy nie byli świadkami tej sytuacji będą o tym wiedzieli i pamiętali - ponieważ NPC wymieniają się informacjami pomiędzy sobą. Dzięki temu, reputacja gracza - dobra bądź zła - będzie szerzyła się po całym świecie!

_______________________________________________________________________

To by było na tyle w kwestii wywiadu. Mamy też kilka innych nowości. Tym razem nie pokażemy Wam żadnego nowego super stwora, z którym przyjdzie Nam walczyć. Tym razem pokażemy Wam coś, co ukazuje tylko zamiłowanie chłopaków z RP do szczegółów! Jest to napędzany i sterowany wiatrem konwejor umieszczony w skalnych pozostałościach w pobliżu bram Hatmandoru.



Jest on używany do wydobywania rzadkiej substancji - “Glow” (nie wiemy jak zostanie to słowo oficjalnie spolszczone,  ale może być to coś w rodzaju żaru). Konwejor ten jest częścią wielkiego wydobywczego kompleksu znajdującego się nad jak i pod ziemią, gdzie możemy znaleźć kupców, robotników i poszukiwaczy przygód - idealne miejsce dla czekającej na Nas ekscytującej serii nowych zadań do wykonania!

Games Convention 2008
Zostały już niecałe 4 tygodnie do rozpoczęcia tegorocznych Games Convention w Leipzigu. Oczywiście będzie tam i ZUXXEZ - razem z nowymi materiałami oraz filmami i trailerami z Two Worlds! Na ich stanowisku, w hali nr 5, pokazywane będą materiały, które nie ujrzały jeszcze światła dziennego, i nikt ich jeszcze nie widział! A My o tym oczywiście napiszemy przy nabliższej okazji!
http://www.two-worlds.pl/test/?p=51

Do informacji powyżej podchodziłbym z lekkim przymrużeniem oka, bo jakiegoś super hitu nie ma co się spodziewać, natomiast dobrej gry już jak najbardziej :)

Dodam jeszcze, że przejście głównego wątku zajmuje ok 7h, a zrobienie wszystkich zadań pobocznych od 100-150h (tak słyszałem w jednym wywiadzie).

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 23, 2008, 10:01:55 am »
Juz chyba odpowiadalem w tym temacie ale jakos mojego posta nie widac, tym razem nie chce mi sie rozpisywac, wiec powiem krotko. Ja, mimo wszystkich bledow, przy TW bawilem sie swietnie, nawet jazde na koniu opanowalem heheheh. Jesli RP dostarczy produkt taki jak w przypadku pierwszego TW (w co nie watpie, bo TW:TT juz zapowiada sie o wiele lepiej) to  mnie styka, wazne zeby bylo duuuuuzo przedmiotow i swiat byl przynajmniej tak rozlegly jak w jedynce i panowie z RP dostaja moja kaske :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 23, 2008, 19:08:33 pm »
Filmik z wersji na X360:
http://xbox360.ign.com/dor/objects/14221217/two-worlds-the-temptation/videos/twoworldstt_alphagc0822.html

Grafika bardzo ładna, animacja jednak strasznie szwankuje. Ciekawe czy dadzą radzę to poprawić do premiery :???:

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 23, 2008, 19:31:46 pm »
jak konwersji nie zdupia jak w przypadku TW to bedzie oka.

Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 23, 2008, 20:23:16 pm »
Kupiłem TW, narazie dla mnie pieniądze stracone. Chyba przez brak dysku gra mi przycina, do tego dochodzi bardzo częste doczytywanie z płyty, drętwa walka i dziwna animacja konia;p. Grałem góra 30 minut, dalej nie dałem rady. Poczekam na dysk, może to coś poprawi. Narazie jedyny plus TW to ogromny świat (przynajmniej na to wygląda po mapie;p).

A co do TW:TT wygląda świetnie, gorzej jak reszta będzie równie dopracowana jak w TW.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 27, 2008, 23:03:30 pm »
Kupiłem TW, narazie dla mnie pieniądze stracone. Chyba przez brak dysku gra mi przycina, do tego dochodzi bardzo częste doczytywanie z płyty, drętwa walka i dziwna animacja konia;p. Grałem góra 30 minut, dalej nie dałem rady. Poczekam na dysk, może to coś poprawi. Narazie jedyny plus TW to ogromny świat (przynajmniej na to wygląda po mapie;p).
Wątpię, aby problemem był dysk, ta gra po prostu tak chodzi. Ja po jakiś 3 godzinach się do tego przyzwyczaiłem i później gra mi się spodobała. TW to naprawdę fajna gra ze strasznie skopaną animacją.
Radzę Ci się zmusić i pograć jeszcze parę godzinek, może w końcu zaskoczy i gra zacznie Ci się podobać :)
: Sierpień 24, 2008, 08:59:30 am
Nowe skriny (zapewne PC):
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Info z CDA:
Cytuj
Grafika urzeka!  Dżungla wygląda prawie jak w Crysisie, rośliny się uginają gdy je depczemy, a bagna oczarowują realistyczną mgłą, poza tym odwiedzimy również sawanny, wyspy wulkaniczne, rejony skażone przez skaze i wiele więcej. Zmieniające się pory doby oraz warunki atmosferyczne sprawiają, że gra wygląda jeszcze lepiej. Świat w The Temptation dzięki temu ożywa, gdyż pory dnia i nocy wpływają na ilość spacerujących NPC po ulicach. W nocy nie zaskoczą nas jednak ?egipskie ciemność?, ponieważ autorzy korzystają z ?hollywoodzkiej nocy?, dzięki czemu będzie można poruszać się bez dodatkowego oświetlenia. Mimo, że grafika robi wrażenie, to nie jest najważniejszym aspektem gry.

Najważniejsza jest? FABUŁA! Akcja rozpoczyna się w pięć lat po wydarzeniach,  z części pierwszej. Bohater pozostanie ten sam, a fabuła będzie poprowadzona tak, aby mogły ją zrozumieć osoby nie grające w podstawową wersję. Grę będzie można ukończyć w około 10 godzin,  jednak  aby wykonać wszystkie zadania poboczne i poznać cały świat gry potrzeba będzie dużo więcej czasu. Klimat gry będzie raczej poważny, jednak będzie zawierał szczyptę humoru. Questy mają być jednym z najważniejszych i najbardziej rozbudowanych elementów gry. Zadania będą wielowątkowe i powiązane ze sobą, więc nawet rutynowy quest to zwykle tylko fragment ważniejszej historii. Pomoc w wykonywaniu questów może przyjść z wielu stron np: Żebrak udzieli nam wskazówki, bo zapamięta, że daliśmy mu kiedyś kilka drobniaków.

Rozgrywka
Ekwipunek, był w TW jedną z fajniejszych opcji, zwłaszcza łączenie przedmiotów, które tutaj zostało zmienione. Przedmioty tego samego rodzaju będziemy mogli przekuwać w ?podręcznej kuźni?.  W tej oto kuźni będziemy kładli miecze które chcemy połączyć na kowadełku a następnie  skujemy je razem w jeden potężniejszy. To samo będziemy robić z tworzeniem broni magicznych. Specjalne magiczne kamienie będziemy łączyć z bronią, gdzie znajduje się wolny slot, dzięki czemu możemy otrzymać jeszcze potężniejsze przedmioty.

Walka będzie bardziej efektywna, dochodzi kilka rodzajów ciosów, oraz uderzeń specjalnych, bloki i kontrataki co w połączeniu z magią daję naprawdę niezłą zabawę.

Alchemia - dostępnych będzie około 170 składników alchemicznych o różnych właściwościach co zapewni dużo zabawy dla tych, którzy chcą wzrastać w potęgę dzięki alchemii.

Świat - świat składa się z lokacji około pół kilometra na pół kilometra. Przechodzenie między nimi jest płynne, a całe uniwersum zajmie powierzchnie blisko 60 kilometrów kwadratowych.

Multiplayer - każdy z graczy jak już wiemy otrzyma wioskę pod władanie z możliwością jej rozbudowy. Jeden grać nie może zbudować wioski, która będzie produkować wszystko, będzie musiał wybrać co produkować w wyższej jakości np: miecze, topory, tarcze itd.  Dzięki temu między graczami dojdzie do kooperacji. Są także przewidziane areny PvP, gdzie gracze będą mogli walczyć ze sobą.
http://www.two-worlds.pl/test/?p=58

Zobaczymy jak to będzie wyglądać w praktyce (np multi zapowiada się ciekawie, ale wątpię aby było grywalne). Grafika na pewno będzie bardzo ładna, jednak na dobre animacje myślę, że nie ma co liczyć.

Tu dwa filmiki na zachętę (albo i nie):
1. http://www.gametrailers.com/player/39271.html
2. http://www.gametrailers.com/player/39273.html
Zaznaczam, że obydwa mają już kilka miesięcy i teraz najprawdopodobniej gra wygląda i chodzi dużo lepiej.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 30, 2008, 15:42:38 pm wysłana przez POK »

gron

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 24-02-2006
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 0
  • dziedzic "Pruski"
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 29, 2008, 20:07:25 pm »
Ja tylko w demo jedynki grałem i moim zdaniem gra miała potencjał. Dobrze, że się nie ukazała teraz, bo by znikła w zalewie (śliwkowej). Na razie druga część wygląda ok.
promocja aukcji allegro użytkownika konsole
inwestuj w monety

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 29, 2008, 22:59:51 pm »
Gierka wyglada mocnie  :D

lukaszczyk

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 28-10-2007
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 29, 2008, 23:36:56 pm »
Widziałem aktualną wersje na żywo, grafa niezłe robi :-) miasteczko bardzo przypomina klimatem i wyglądem Assasina no i ma świetne oświetlenie(na poziomie Fable2), ale już animacja postaci jest żałosna :mad: mam nadzieje że poprawią to do premiery

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 30, 2008, 15:47:15 pm »
Widziałem aktualną wersje na żywo, grafa niezłe robi :-) miasteczko bardzo przypomina klimatem i wyglądem Assasina no i ma świetne oświetlenie(na poziomie Fable2), ale już animacja postaci jest żałosna :mad: mam nadzieje że poprawią to do premiery
Z tego co wiem pierwsze filmiki i prezentacje opierały się na animacjach z jedynki, a w dwójce mają być podobno zupełnie nowe.
BTW gdzieś czytałem, że sama fabuła zabierze nam 10 godzin, albo mniej, ale wykonanie wszystkich sub questów może zająć nawet 150 :)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 30, 2008, 15:52:45 pm »
Kiedy mozna sie spodziewac premiery ?!

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 30, 2008, 15:56:28 pm »
w 2009 roku ;)

lupinator

  • Gość
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 31, 2008, 03:00:42 am »
w 2009 roku ;)
A dokładniej to w drugim kwartale.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #15 dnia: Marca 30, 2009, 16:50:15 pm »
w 2009 roku ;)
A dokładniej to w drugim kwartale.
Premiera już była przekładana parę razy, więc zobaczymy ;)
: Grudzień 31, 2008, 15:51:02 pm
System magii w TW:TT
Cytuj
Podstawowa struktura systemu czarów nadal będzie oparta na dobrze Nam znanych szkołach magii. Gracz będzie mógł wybrać trzy z dostępnych pięciu. Każda z tych szkół jest reprezentowana poprzez pojedyncze karty czarów, które są natomiast podzielone na 6 odrębnych amuletów - i mogą być one połączone w unikatowe zestawy kart czarów. Dlatego też, system magii będzie teraz bardziej złożony, koniec z erą oklepanych do bólu czarów! Teraz to Ty, graczu, możesz stworzyć prawie nieskończoną liczbę Twoich WŁASNYCH zaklęć!

Teraz kilka detali jak ten system magii będzie działał.

Magiczne atrybuty Twojego nowo stworzonego zaklęcia są determinowane przez pojedyncze właściwości każdej z kart, której użyłeś do utworzenia go. Są one podzielone na dwie podstawowe grupy: ?Karty Bazowe? definiują typ zaklęcia, np. czary przestrzenne, czy magiczne pociski oraz ?Karty Modyfikujące? które decydują o żywiole czaru (np. lód lub ogień) i o atrybutach takich jak prędkość czy zadawane obrażenia. To, czy zużywasz więcej lub mniej many czy też potrzebujesz odpowiednio więcej czasu na przygotowanie zaklęcia zależy właśnie od kombinacji kart, których użyłeś. Poziom gracza oraz ilość wyuczonych, z 35 możliwych, umiejętności magicznych także mają niemałe znaczenie. Jeśli czar jest dla Ciebie i Twych umiejętności zbyt skomplikowany może chybić, bądź też uszkodzić Ciebie samego. Na szczęście gra jest w tym miejscu dobrze przemyślana - nie będzie można stworzyć przesadnie potężnych kombinacji zaklęć, ale oczywiście nie będzie ograniczała zbyt bardzo waszych eksperymentów. A dla graczy, którzy będą woleli pójść na łatwiznę - gotowe kombinacje będzie można kupić od handlarzy!
http://www.two-worlds.pl/?p=67

A z bardziej konkretnych informacji:
- premiera została ustalona na czerwiec (ale może jeszcze ulec zmianie ;))
: Styczeń 31, 2009, 17:32:12 pm
The Temptation pod skrzydłami CD Projekt:
http://www.two-worlds.pl/?p=79

Co nowego w ?The Temptation?? (własne warsztaty, rasy itp.):
http://www.two-worlds.pl/?p=80#comments

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #16 dnia: Marca 31, 2009, 07:53:19 am »
Kurde, czerwiec jest idealny, niech chlopaki biora dupy w troki i do roboty, mam takie cisnienie na ta gre ze masakra.
« Ostatnia zmiana: Marca 31, 2009, 08:22:57 am wysłana przez _ReD_ »

lupinator

  • Gość
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #17 dnia: Marca 31, 2009, 18:09:18 pm »
Sam nie wiem dlaczego, ale też z chęcią bym zagrał mimo beznadziejnego dema pierwszej części, które mam w pamięci do dzisiaj. CRPG dla mnie na wagę złota. Oby dużo poprawili.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #18 dnia: Lipca 04, 2009, 00:47:52 am »
Duża i dobrze napisana zapowiedź:
http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=5443&STR=1

Sam nie wiem dlaczego, ale też z chęcią bym zagrał mimo beznadziejnego dema pierwszej części, które mam w pamięci do dzisiaj. CRPG dla mnie na wagę złota. Oby dużo poprawili.
"Na obecnym etapie prac widać ogromny postęp w stosunku do części pierwszej, praktycznie w każdym elemencie rozgrywki."
: Kwiecień 16, 2009, 15:30:36 pm
Zapowiedź z onetu:
http://gry.onet.pl/4798,1554755,1,Two_Worlds_II,zapowiedz.html
: Kwiecień 29, 2009, 19:35:42 pm
Wreszcie coś ruszyło :D

3 nowe screeny:







Info:
Cytuj
Karlsruhe, 3rd July 2009 ? in the coming winter, the role-playing world of Antaloor will once again open its portals to PC, Mac and Next-Gen consoles. Following the fantastic worldwide sales success of the game?s famous predecessor, TopWare Interactive will once again open a radically new chapter in the fantasy world of Reality Pump.

?Two Worlds II? presents a totally new gamer experience, one in which 2 years of intensive development has enabled quantum leaps in all spheres: completely overhauled AI and balancing standards, experienced authors, the active combat system and the brand-new engine all combine to provide an unforgettable experience where excitement, sheer enjoyment and graphics rule. ?Two Worlds II? simply sets new technical benchmarks in the RPG genre, thanks not least to its seemingly unlimited number of dynamic light sources, micro-detail Parallax Mapping, 24 Bit HDR Post Processing, Space Ambient Occlusion and Human Eye Accommodation.

The story of ?Two Worlds II? is staged a couple of years after Part 1 - and it will lead you into hitherto unexplored parts of Eastern Antaloor where you'll find many brand-new locations packed full of atmosphere - from dusty deserts to awe-inspiring temples.

Alexandra Constandache, the Executive Producer of TWII commented, ?We intentionally opted for a completely independent game with radical new technology. This was the only way to ensure that we harness the enormous potential and experience gained from the making of the first ?Two Worlds? project - and make full use of the further technical development of internal Reality Pump tools that has been on-going since the first ?Two Worlds? was developed. This new release window gives us enough time to systematically implement both our own requirements and the feedback of the ?Two World? fans, enabling us to create a breathtaking RPG experience.?

AND - we'll shortly be bringing out the next version of your hotly-awaited ??Two Worlds? magazine, the ?Antaloor Post? - and in it we'll tell you all about the latest developments direct from the developers at Reality Pump! If you want to be on the inside track when it comes to having inside info about Antaloor, go to www.twoworlds2.com and register for the newsletter - you won't regret it!
http://gamersyde.com/news_8200_en.html

Mam nadzieję, że teraz nowe informacje, screeny i filmiki zaczną napływać regularnie, a zimowa data premiery, będzie tą faktyczną ;)

lupinator

  • Gość
Odp: Two Worlds: The Temptation
« Odpowiedź #19 dnia: Lipca 04, 2009, 22:28:54 pm »
Techland informacją prasową wzbudził nieco zamieszania, bo wyglądało to tak, jakby zapowiadali po praz pierwszy grę Two Worlds II zupełnie zapominając o The Temptation.

Tutaj przykład newsa, którego autor zmieszał się informacją: http://www.joystiq.com/2009/07/03/hey-someones-making-two-worlds-ii/

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #20 dnia: Października 18, 2009, 22:51:11 pm »
Tak sobie pomyślałem, że nazwę tematu wypadałoby zmienić na Two Worlds II.
: Lipiec 05, 2009, 13:16:17 pm
Two Worlds II ma zupełnie nowy silnik i niewiele wspólnego z Temptation
Cytuj
Kiedy zapowiedziano Two Worlds II wszyscy myśleliśmy, że z wcześniej zapowiedzianego Two Worlds: Temptation odpadł po prostu podtytuł zastąpiony cyfrą "II". Jak się jednak okazuje sprawa nie jest wcale taka prosta, ale to bardzo dobrze wróży nowej grze. W Zuxxez twierdzą, że cała historia wyglądała tak: "The Temptation zostało zawieszone z powodu technologicznego zapóźnienia. Użyliśmy zupełnie nowego silnika dla Two Worlds II". Więcej informacji kryje się w tym co powiedział Dirk Hassinger z TopWare.

"Po skończeniu Two Worlds zespół deweloperski zabrał się za dodatek. Z czasem zrobiło się z tego coś na tyle dużego, że stało się pełnoprawnym produktem (Two Worlds: The Tempation), ale w zeszłym roku zrozumieliśmy, że technologia, której używamy jest już przestarzała i zaczęliśmy tworzyć nowy silnik od podstaw. Two Worlds II będzie więc prawdziwą drugą częścią pod względem technicznym. Oczywiście niektóre idee oraz elementy fabuły z The Tempation zostaną użyte w grze."

No i super, że podjęto takie decyzje, bo techniczna słabość to jedna z największych wad pierwszej części. Teraz jest nadzieja, że RPG od Reality Pump stanie się łakomym kąskiem dla wielbicieli gatunku.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95336,6794351,Two_Worlds_II_ma_zupelnie_nowy_silnik_i_niewiele_wspolnego.html

A tutaj podaje link do strony głównej, na której są na razie tylko 3 powyższe skriny i co ważniejsze motyw muzyczny z TWII (zapewne główny):
http://www.twoworlds2.com/

Dla mnie muzyka pierwsza klasa :)
: Lipiec 06, 2009, 21:37:26 pm




Troszkę nowego info:
http://www.two-worlds.pl/?p=98
http://www.two-worlds.pl/?p=104

Tutaj ładniej, ale po angielsku:
http://www.insidetwoworlds.com/local_links.php?action=jump&catid=25&id=286
(takie "gazetki" będą wychodzić co 2 tygodnie)
: Sierpień 13, 2009, 17:08:26 pm
Wreszcie trochę nowych screenów :)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Grafika może trochę prosta, ale i tak wygląda obiecująco i widać, że warunki pogodowe odegrają sporą rolę :D
: Sierpień 15, 2009, 20:11:55 pm
Nowe screeny:







http://www.two-worlds.pl/?p=117

Nowe Info + wywiad:
http://www.two-worlds.pl/?p=126

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #21 dnia: Października 18, 2009, 23:26:50 pm »
Wygląda słabo

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #22 dnia: Października 19, 2009, 00:28:14 am »
Gra zapowiadana jest na wszystkie 3 platformy.

http://www.two-worlds.pl/?p=33

Osobiście wątpię w jakąkolwiek jakość tej gry na PS3 :P. Coś czuje, że za duży orzech do zgryzienia będą mieli twórcy.
« Ostatnia zmiana: Października 19, 2009, 00:42:16 am wysłana przez Chris »

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #23 dnia: Października 19, 2009, 04:03:26 am »
Dla mnie to moze wygladac nawet jak czesc pierwsza, byle chlopaki wystrzegli sie bledow z jedynki i bedzie gites. Wole zeby popracowali nad mechanika niz grafika, chociaz na tych screenach gra wyglada calkiem ladnie, moze troche prosto ale ladnie.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #24 dnia: Października 19, 2009, 13:39:16 pm »
W porównaniu do jedynki to na tych screenach wygląda zajebiście.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #25 dnia: Listopada 26, 2009, 08:40:41 am »
'Two Worlds II' announced for 360, PS3:
http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news/a188569/two-worlds-ii-announced-for-360-ps3.html

Cytuj
High fantasy sequel Two Worlds II will be released on Xbox 360 and PlayStation 3.

The console versions will launch alongside the PC and Mac versions of the game, a spokesperson from TopWare Interactive confirmed to DS.

They will also share the same release date, currently scheduled for some time in spring 2010.

Two Worlds II will return to Antaloor and see the player rescued from prison by former enemies to find that the world has rapidly changed since their incarceration.

Reality Pump will return as developer, along with a new engine, open narrative and a variety of environments.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #26 dnia: Listopada 30, 2009, 17:42:41 pm »
Cytuj
Niemiecka strona iamgamer.de miała możliwość odwiedzić siedzibę firmy Zuxxez i wypróbować nadchodzące wielkimi krokami drugą część gry Two Worlds. Jak możecie przeczytać niżej, wrażenia z początkowych etapów gry zdecydowanie nie rozczarowały, aktualnie gra kształci się na coś wyjątkowego w gatunku RPG. Oto jakie opinie i informacje udało się w tymże artykule uzyskać:

- Przejście głównego wątku fabularnego zajmuje mniej więcej 20 godzin.

- Interaktywne otoczenie, podano np. odepchnięcie stojącej nam na drodze beczki w celu dostania się do skrzyni.

- Naturalna, płynna walka z prostymi combosami i aktywnym blokiem.

- Korzystanie ze sprintu powoduje obniżenie kondycji (będzie miernik kondycji).

- Opcja zbudowania własnej wioski i zapraszania do niej znajomych w trybie multiplayer, jak zapowiedziano już wcześniej.

- Grafika jest znakomita, wersja na konsolę Xbox 360 graficzne taka jak na PC.

- Światła, motion capture i generalny wygląd gry są pełne szczegółów jakich nie było jeszcze w innej grze RPG.

- Audio najwyższej jakości, synchronizacja mowy, świetny soundtrack.

- Zapowiada się świetna gra, po wizycie testerzy byli pewni, że będzie to jedna z lepszych gier z gatunku gier RPG.

- System CRAFT, system magii, mini-gry, zachowanie NPC i decyzje jakie będą mogli podjąć gracze zaspokoją zarówno hardkorowych jak i casualowych graczy.
http://www.two-worlds.pl/?p=145#comments

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 03, 2010, 01:32:37 am »
Gameplay:

Wygląda znakomicie 8) Animacje jeszcze trochę sztywne, ale w porównaniu do jedynki skok jest ogromny :) Oby na Xie tez tak wyglądało.

Nowe screeny:
http://twoworldsvault.ign.com/screenshots/?category_select_id=cat_9
kilka na zachętę:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2010, 01:35:35 am wysłana przez POK »

lupinator

  • Gość
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 03, 2010, 01:57:07 am »
Jak pisałem pod filmem na PPE - liczy się progres, a tu widać ogromny. Jestem na "tak" i czekam z niecierpliwością starając się zapomnieć o demie jedynki.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 03, 2010, 07:10:44 am »
Jakby ktoś nie wiedział, to gra wyjdzie po polsku na wszystkich trzech platformach :).
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 03, 2010, 07:31:04 am wysłana przez tytacz »

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #30 dnia: Kwietnia 24, 2010, 19:17:24 pm »
Z zapowiedzi w extreme trochę się nawet zainteresowałem tą gierką, jednak po zobaczeniu tego trailera...


Nie skreślam gierki naturalnie, ale design mi się wybitnie nie podoba, no i to chyba jedna z najgorszych zajawek jakie w życiu widziałem- czy nikt tego nie oglądał z reality pump zanim wysłano w świat!?

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #31 dnia: Kwietnia 24, 2010, 19:38:49 pm »
A mnie wrecz przeciwnie design podoba sie bardzo, widac ze beda zajebste zbroje  8) Ale sam trailer to padaka straszna, jesli chca sprzedac gre i pokazac ja z jak najlepszej strony to ten trailer nie powinien sie ukazac.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #32 dnia: Maja 04, 2010, 20:57:45 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 25, 2010, 22:53:31 pm »
Debut trailer:


lupinator

  • Gość
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 31, 2010, 17:43:44 pm »
Kolejne wideo:


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwca 04, 2010, 18:17:31 pm »
Kolejne wideo:


Całkiem niezły nawet ten trailer :D  Spodziewałem się tandety, a wyszło całkiem nieźle. Kupię na bank, bo takich gier jest ostatnio jak na lekarstwo, a TW2 zapowiada się przynajmniej dobrze :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwca 04, 2010, 18:18:58 pm »
W tym roku mamy dość dużą liczbę RPG co mnie bardzo cieszy :). TW, Arcania i Fallout na liście zakupów :P.

Jeszcze jakby potwierdzili port gry akcji Mass Effect 2 to bym się ucieszył :).

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwca 04, 2010, 19:56:50 pm »
Fallout to akurat zupełnie inne klimaty, choć jeśli poprawą bolączki F3 to dostaniemy porządnego RPGa. O Arcania natomiast zapomniałem. Pewnie obydwie gry (TW2 i Arcania) będą prezentować podobny poziom, stawiam jednak, że gra naszych rodaków będzie lepsza :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwca 04, 2010, 20:43:24 pm »
Tez czuje, ze Two World 2 moze byc czarnym koniec jesli chodzi o RPG'i w 2010. Fajna magia jest w grze, a Alpha Protocol troche zawiodl, poza tym wiadomo, ze Fantasy RPG dobrze sie sprzedaja ;]

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwca 17, 2010, 19:11:00 pm »
Foty stoiska z E3:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)