Autor Wątek: Two Worlds II  (Przeczytany 36167 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #160 dnia: Marca 01, 2011, 18:00:02 pm »
Ty w to jeszcze grasz?!  :lol:
Tak to jest kiedy konsola umiera i trzeba pykać w starocie. Współczuję, ale rozumiem.
Ekhm, ekhm...
http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-25-microsofts-2011-xbox-360-line-up

lupinator

  • Gość
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #161 dnia: Marca 01, 2011, 18:21:39 pm »
Ty jesteś tu od banowania, a nie linkowania.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #162 dnia: Marca 03, 2011, 04:37:14 am »
Zlepek materiałów z trybu przygody (PS3), mag wody/elfka:

http://blip.tv/play/hvIwgqiaHAA

Plik macierzysty do pobrania: >>>KLIK<<<
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #163 dnia: Czerwca 12, 2011, 14:54:37 pm »
Skriny z dodatku Pirates of the Flying Fortress:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,9768741,Two_Worlds_II___w_Pirates_of_the_Flying_Fortress_znajda.html

lupinator

  • Gość
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #164 dnia: Lipca 16, 2011, 14:43:11 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #166 dnia: Lipca 17, 2011, 17:19:36 pm »
Znana jest cena tego nowego wydania? Jesli nie bedzie tyle co za nowa gre to bardzo chetnie kupie :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #167 dnia: Lipca 25, 2011, 00:53:57 am »
Znana jest cena tego nowego wydania? Jesli nie bedzie tyle co za nowa gre to bardzo chetnie kupie :)
Velvet Edition ma kosztować 50$ na PC i 70$ na Xa/Ps3. Sam dodatek na pewno będzie tańszy, ale ciężko na razie powiedzieć ile będzie kosztować.

Najważniejsze informacje odnośnie dodatku:
Cytuj
Ostatnio relacje z targów E3 zdały takie serwisy jak: RPGamer, RPGFan, GamesRadar. Każdy z tych przeglądów posiada elementy wspólne, więc informacje z E3 są jak najbardziej prawdziwe.

Wszystkie z serwisów wymienionych wyżej piszą o:

- 10 godzinach dodatkowej rozgrywki, i 25% dodatkowego terenu do eksploracji
 - nowe animacje podczas dialogów i walki, a także zupełnie nowe animacje twarzy
 - poprawienie grafiki
 - Nasz statek, a także wierzchowiec dostanie teraz własny znacznik na mapie
 - Two Worlds II: Pirates of the Flying Fortress ukaże się w wersji pudełkowej
 - Żegluga zostanie lepiej wykorzystana


RPGFan pisze także o tym iż, na wyspach będziemy mogli znaleźć wiele książek dzięki którym będziemy mogli się jeszcze lepiej zagłębić w historie Antaloru. Według wielu graczy jedna z najbardziej brakujących rzeczy jest klimat w Two Worlds II, możliwe że twórcy starają się naprawić to właśnie owymi księgami.

RPGamer wspomina także o nowych broniach i pancerzach oddanych do Naszej dyspozycji, w dalszej części przeglądu dowiadujemy się o nowym rodzaju broni dystansowej, którym są kusze
http://www.two-worlds.pl/?p=1657

Interesujący wywiad o DLC:
Cytuj
Niedawno ukazał się wywiad na łamach www.twoworldsvault.ign.com przeprowadzony przez jednego z redaktorów twoworldsvault z Joerg’iem Schindler’em z Zuxxez i Mirkiem Dymkiem prezesem Reality Pump:

TW Vault: Co oznacza tytuł dodatku – latająca forteca? W 2008 roku Reality Pump pokazało Nam szkice latających zamków, czy właśnie do tego nawiązuje tytuł?

Joerg Schindler: Twoje domniemania są bardzo słuszne! Latające zamki w rzeczywistości będą ważnym elementem „Pirates of the Flying Fortress”. Pracujemy na ten pomysł już od jakiegoś czasu, Nasz bohater będzie mógł zwiedzać podniebne fortece. Oczywiście dostanie się tam nie będzie łatwe. Trzeba będzie rozwiązać wiele ciekawych zadań przed uzyskaniem osobistej „winda do nieba”!

TW Vault: Świetnie! Więc będę obserwował niebo, że tak powiem. Skoro o niebie mowa, jak dużo nowych warunków pogodowych zostało dodanych? Czy mamy kilka różnych zjawisk klimatycznych na Sawannie i Nowym Ashos, czy nowe warunki  pogodowe ograniczają się tylko do nowych lokacji?

Joerg Schindler: Nowy system pogody rzeczywiście będzie ograniczał się tylko do nowych lokacji, ze względu na aspekty techniczne. Niemniej jednak gracz dostanie imponujące burze z błyskawicami i innymi efektami pogodowymi na nowej wyspie, gdzie oczywiście przejścia pomiędzy nimi będą bardzo płynne.

TW Vault:Te nowe wyspy, możesz powiedzieć nam więcej o nich?

Joerg Schindler: Obszar Pirates of the Flying Fortress składa się z zupełnie nowego archipelagu. Wyspy pokryte są gęstą roślinnością pełna drzew i gęstymi zaroślami. Dodaliśmy parę większych wyspa i kilka małych, istnieje także olbrzymi ocean po którym gracz będzie mógł żeglować bez przeszkód.

TW Vault: Odstawmy żeglarstwo na bok , stęskniliśmy się za podróżami lądowymi obfitującymi w niebezpieczne przygody – Pirates of the Flying Fortress wydaje się roić od niebezpiecznych potworów! A co z bossami czy będziemy mogli ich spotkać tylko i wyłącznie w misjach, czy także podczas swobodnej ekspansji?

Joerg Schindler: wrogów typu „Boss” będzie znacznie więcej niż w Two Worlds II. Uważnie słuchaliśmy opinii fanów, uważają oni że w „piratach” powinno być o wiele więcej wymagającej walki . Dlatego dodaliśmy bossów nie tylko w zadaniach głównych ale także w pobocznych. Oczywiście, stworzyliśmy nowe kreatury w tym celu, które wyglądają jeszcze bardziej imponująco ze ​​względu na nowe możliwości graficzne jakie daje nam Pirates of the Flying Fortress!

TW Vault:: Czy możesz powiedzieć coś więcej o bossa’ch, może jakiś  przykład?

Joerg Schindler: Są oni ściśle związani z fabułą questów głównych i pobocznych, nie chcielibyśmy zdradzać żadnych spoilerów. Ale możesz być pewny, że będziesz bardzo zaskoczony gdy go zobaczysz pierwszy raz. Ponadto nie będzie to już tylko hack & slash, gracz będzie musiał współpracować ze środowiskiem podczas walki z bossami. Oprócz wyglądu i zachowania przeciwników typu „boss” również poprawiliśmy sztuczną inteligencję zwykłych przeciwników.

TW Vault: W porządku. Biorąc pod uwagę wszystko co wiedzieliśmy do tej pory, będą nowe monstra, bronie, poprawiona grafika i nowe tryby multiplayer. Ale co z użytkownikami konsol – Właściciele PS3 i Xbox’a 360 otrzymają patche? Dotychczas bardzo ich brakowało.

Joerg Schindler: Tak, otrzymają patche!

TW Vault:Wspaniale! Czekaliśmy na nie długi czas … Ok. Porozmawiajmy o czymś innym. Wcześniej wspominaliście coś o nowych wierzchowcach, czy będą one dostępne tylko na Sawannie? Dotychczas walka z konia nie była możliwa, czy teraz to się zmieni?

Joerg Schindler: Tak! Można będzie zadawać obrażenia z konia. Nowy rodzaj konia będzie dostępny tylko na wyspach z dodatku.

TW Vault: Niektórzy fani chcieli, byśmy również zapytać o MP. Istnieją cztery nowe mapy dla wielu graczy w Pirates of the Flying Fortress. Jakie tryby to oznacza?

Joerg Schindler: Niestety, teraz nie mogę nic o tym powiedzieć. Więcej informacji poznacie już wkrótce.

TW Vault: Ok, w porządku. Byliśmy również zapewniani, że zespół ciężko pracuje nie tylko na nową treścią, ale także poprzez rozszerzenie istniejących już rzeczy. Czy mógłbyś krótko omówić to, co zostanie ulepszone:
-Interfejs
- Sterowanie
- grafika

Joerg Schindler: Wszystkie punkty, które wymieniłeś są w trakcie realizacji. Dlatego nie mogę zdradzić nic konkretnego. Chcemy wprowadzić jak najwięcej udogodnień, a zwłaszcza poprawić to na co narzekali fani.
http://www.two-worlds.pl/?p=1809

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #168 dnia: Sierpnia 01, 2011, 22:32:08 pm »
Gram sobie ostatnio dosyć dużo w TW2 i niestety muszę stwierdzić, że gra jest jakaś taka bez polotu. Jedynka choć miała znacznie więcej niedociągnięć, dużo gorszą grafikę i do tego skakała (grałem w wersję na Xa, w TW2 gram na PC), to jakoś bardziej mnie wciągnęła. Dużo lepiej chyba rozwiązano kwestię wyposażenia. TW2 niestety wieje nudą. Zadania są nieszczególnie ciekawe (przynieś, wynieś, pozabijaj), fabuła słaba, świat zupełnie bez klimatu i historii (nie można się wczuć), a w dodatku system zdobywanego ekwipunku również nie został zbyt dobrze przemyślany - brakuje (znanej chociażby z pierwszej części TW czy serii Diablo) radochy ze zdobywania nowego, unikatowego, wyposażenia. Gdyby chociaż zdobywane przedmioty miały dużo współczynników i faktycznie się losowały, to automatycznie gra zyskała by cel i dałoby radę przełknąć braki w fabule i klimacie. A tak, gra się dla samego grania. Fakt, że grafika jest całkiem ładna, ale to nie wystarczy. Niestety spieprzono sprawę. Co z tego, że pod pewnymi względami gra posunęła się mocno do przodu, kiedy pod innymi się cofnęła w rozwoju. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.

Jakie wrażenia mają ci, co grali w obydwie części?

Postaram się przejść jeszcze grę, ale teraz sobie chyba zrobię przerwę i zacznę grać w Dragon Age 2.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #169 dnia: Sierpnia 20, 2011, 17:54:08 pm »
Wideowrażenia z Two Worlds II: Pirates of the Flying Fortress
http://www.gram.pl/news_8A7jGeu4_Wideowrazenia_z_Two_Worlds_II_Pirates_of_the_Flying_Fortress.html

Wrażenia ograniczają się głównie do zachwytów nad efektem 3D w nowym DLC, a poza tym wielu innych informacji się nie dowiemy. Ale i tak można posłuchać.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #170 dnia: Sierpnia 24, 2011, 17:25:00 pm »
Oficjalny trailer promujący dodatek:

lupinator

  • Gość
Odp: Two Worlds II
« Odpowiedź #171 dnia: Sierpnia 24, 2011, 18:51:05 pm »
Fajnie, wygląda nawet, jak trailer nie-crapa.