Autor Wątek: The Conduit  (Przeczytany 11180 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lupinator

  • Gość
The Conduit
« dnia: Lipca 18, 2008, 02:19:02 am »
Jeden z najkonkretniejszych tytułów tego, jakże biednego dla Nintendo, E3.

IGN opisuje grę jako "fantastic looking first-person shooter with great controls to match."

Polecam obejrzeć filmy i obrazki.
Posiadacze Wii - powinniście mieć na uwadze ten tytuł.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 18, 2008, 02:38:33 am »
Jak na Wii wygląda nieźle, ale w porównaniu do obecnych FPSów to wygląda słabiutko. W każdym razie gierka może być nawet fajna.
Lepiej zrobiliby coś na Ps3 i Xa, a nie tracili czas na Wii :P

svonston

  • Gość
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 19, 2008, 13:13:27 pm »
Wygląda jak Halo 3. :lol:

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #3 dnia: Października 03, 2008, 13:44:27 pm »
Filmik przedstawia elementy grafiki jakie podejmuje specjalnie stworzony silnik.
Nowy trailer:
http://www.gametrailers.com/player/40747.html
Opublikowane: Październik 02, 2008, 22:46:39
First Level Part 1
trailer:
http://wii.ign.com/dor/objects/14248157/the-conduit/videos/conduit1_10min_100208.html

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #4 dnia: Października 04, 2008, 09:40:47 am »
Jak na Wii wygląda nieźle, ale w porównaniu do obecnych FPSów to wygląda słabiutko. W każdym razie gierka może być nawet fajna.
Lepiej zrobiliby coś na Ps3 i Xa, a nie tracili czas na Wii :P

Na Wii stracą czas zyskają pieniądzę. Na PS3 , Xa stracą pieniądze zyskają uznanie pana POK :P



dziewczyny, nie palcie marihuany ...

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #5 dnia: Października 04, 2008, 22:48:17 pm »
Gra będzie wykorzystywała to ustrojstwo zwiększające precyzję Wiilota oraz Wii Speak.

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #6 dnia: Października 06, 2008, 11:11:49 am »
Gra będzie wykorzystywała to ustrojstwo zwiększające precyzję Wiilota oraz Wii Speak.

Ło, może będzie można normalnie gadać przy rozgrywce online ! :)
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #7 dnia: Października 07, 2008, 13:22:43 pm »
nowy gameplay prezentuje sie fachowo - tylko czekac na gierke :)

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #8 dnia: Października 30, 2008, 10:39:07 am »
Graphics and Gameplay Interview
http://www.gametrailers.com/player/41038.html
Ładnie to wygląda , oby na zajawce się nie skończyło .
Opublikowane: Październik 09, 2008, 13:58:06
It’s official - Sega publishing The Conduit
Cytuj
    AN FRANCISCO & LONDON, Oct 29, 2008 (BUSINESS WIRE) — SEGA(R) of America, Inc. and SEGA(R) of Europe Ltd. today announced a worldwide partnership with High Voltage Software to publish and distribute the Wii(TM) home video game system-exclusive title, The Conduit. The first-person shooter garnered multiple awards at E3 2008, including Best Wii Game by GameTrailers and three awards from IGN: Best Shooting Game (Wii), Best Graphics Technology (Wii) and Best Overall Wii Game. The Conduit is a stunning, futuristic title powered by a new game engine technology that delivers remarkable visuals and effects, as well as a rich interactive experience that is unlike any other title on the Wii.

    “The Conduit is one of the most talked-about Wii games this year and High Voltage Software has only scratched the surface of the game in terms of what they have shown so far,” says Simon Jeffery, President of SEGA of America, Inc. “They have proven that graphical and technological innovation can be exciting to the Wii market, and SEGA is thrilled to partner with a team that truly shares our belief in the Wii’s gaming potential beyond the casual market.”

    “High Voltage Software’s partnership with SEGA to publish The Conduit represents an important milestone for this studio,” said Kerry Ganofsky, CEO and founder of High Voltage Software, Inc. “SEGA shares our vision for the title and its tremendous potential, which is why we chose them from a long list of potential partners. With their support, we are confident that The Conduit will deliver the definitive shooter experience that Wii fans have been waiting for.”

    The Conduit takes players into a dark story in Washington D.C. after a vicious alien invasion has rocked the country. An organization called the Trust has sent in Secret Service agent, Mr. Ford, to go up against the insect-like alien race known as “The Drudge.” Armed with an array of futuristic weaponry and an intelligence-gathering device simply called the “All-Seeing Eye,” players follow an intricate storyline filled with conspiracy, shady government activity and terrifying aliens.

    The Conduit’s detailed control system allows players to customize and configure look sensitivity, turning speed, the dead zone and much more. As players delve further into the mystery behind the extraterrestrial invasion, shocking details reveal that the invasion may have been brought on with help from the government itself.

    Powered by High Voltage Software’s groundbreaking Quantum 3 engine, The Conduit ensures that players will experience single and multiplayer gameplay with graphical fidelity never seen before on the Wii. The Conduit will also support the recently announced Wii Speak peripheral, allowing online multiplayer gamers the ability to chat as they destroy aliens in each terrifying level. Additionally, the game will take advantage of the Wii MotionPlus for optimal control.

    The Conduit, exclusively for the Wii, is slated to ship in spring 2009. For more information on the game, please visit www.conduitgame.com.
http://www.marketwatch.com/news/story/SEGA-Gets-Zapped-High-Voltage/story.aspx?guid={F5F5B522-06A7-4DA5-B6ED-EE5666E29878}
SEGA Talks The Conduit
The company gives us the lowdown on why it picked up the Wii-exclusive FPS.

http://wii.ign.com/articles/925/925233p1.html

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #9 dnia: Października 31, 2008, 13:18:20 pm »
nowe screeny:






oraz artwork:


Opublikowane: Październik 31, 2008, 14:03:56
Wygląda na to, że prace nad grą cały czas w toku bo wygląda toto coraz lepiej  :cool:
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #10 dnia: Listopada 01, 2008, 10:14:03 am »
Wyglada fachowo - kandydat moze nawet do najlepszego fps'a na wii jesli nie liczac metroida, ktory takim klasycznym fps'em nie jest ;)

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 16, 2009, 14:39:24 pm »
The Conduit - two new videos
Improvement Feature
http://wii.ign.com/dor/objects/14248157/the-conduit/videos/conduit_improvementvideo_011509.html
Developer Feature
http://wii.ign.com/dor/objects/14248157/the-conduit/videos/conduit_devfeaturesvid_011509.html
Pierwszy filmik przedstawia postęp graficzny w stosunku do wczesnej  wersji gry .

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 20, 2009, 14:10:12 pm »
garść screenów:
(popracowali nad wyglądem broni widać)
(ogólnie to jest coraz lepiej)







« Ostatnia zmiana: Stycznia 20, 2009, 14:23:24 pm wysłana przez narkoman »
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #13 dnia: Stycznia 20, 2009, 19:12:07 pm »
No fajnie wreszcie w cos dobrego  zagram na Wii  :grin:



Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #14 dnia: Marca 19, 2009, 09:53:55 am »
How does Capcom feel about The Conduit?
Cytuj
All hail The Conduit. They?ve done some nice work?The Conduit has really solid tech and art direction. Beyond that, we don?t know much right now. We?ll see what the reviews and fans say in a few months. What people seem to be reacting positively to is the realistic art direction a la Halo/Resistance/etc. given that it?s has rarely been attempted on Wii. If that?s working for them, fantastic.
http://www.nintendoeverything.com/?p=9613
: Luty 05, 2009, 11:43:37 am
Troche informacji z Nintendo Power :
Cytuj
The Conduit was present in a six page preview focusing on the game's single and multiplayer modes. Some interesting facts present in the issue include:

    * Game features a 16 player online mode. The game will either find random players from around the world or players whom you've registered a friend code with. WiiSpeak is present, though you can only talk with players you've registered a friend code with.
    * All of the game's multiplayer maps are based on single player locations, though updated dramatically. One stage they played was a Medical Facility. Another stage was a Training Complex. In the Training Complex everyone starts the match with a rocket launcher.
    * Sega is pondering over whether they should implement an attack that turns the player 180 degrees and quickly attacks a player from behind.
http://nintendo.wikia.com/wiki/Nintendo_Power_V239

New York Comic-Con 09: Developer Walkthrough (Cam)
http://www.gametrailers.com/player/45246.html
NYC Comic-Con 09: Gameplay (Cam)
http://www.gametrailers.com/player/45196.html
: Luty 07, 2009, 14:05:46 pm
The Conduit's Storyline
Agent Ford, The Trust, viruses and aliens -- what is going on in Washington D.C.? High Voltage fills us in.
http://wii.ign.com/articles/963/963610p1.html
Nowe screeny :
http://media.wii.ign.com/media/142/14248157/imgs_1.html

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 270
  • Reputacja: 537
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #15 dnia: Marca 23, 2009, 23:55:44 pm »

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 01, 2009, 09:36:03 am »
Nowe filmiki :

GDC 09: Airport Assault Gameplay (Cam)
http://www.gametrailers.com/player/47201.html
GDC 09: Monorail Death Trip Gameplay (Cam)
http://www.gametrailers.com/player/47203.html
: Marzec 26, 2009, 19:14:14 pm
Conduit bonuses unlocked through ASE
Cytuj
The All Seeing Eye is not just an object which unlocks doors but it will help with unlockables as well.

You may have noticed in The Conduit the odd writing on the walls which is written in Drudge language and is only seen with the ASE. It has been confirmed that by searching for and decoding these strange Drudge writings throughout the Conduit that you will in turn unlock bonuses for the game.


If this sounds a little familiar to you thats because it is. Metroid Prime 3 had a similar design in that you had to search for Lore by scanning certain spots in the environment to unlock credits which could ?buy? you extras in the game such as concept art, music and the infamous cockpit bobblehead Mii.


The bonuses are unknown but regardless this will increase the replay value and add a little more play time to the single player side of things which is never a bad thing.


In addition to the unlockables, stats will include how many headshots you have had and how many kills with what weapon you have had to name a few. Multiplayer will have these same type of stats for online play.
http://nintendodpad.com/+/Dpad_|_News/Entries/2009/3/31_Conduit_bonuses_unlocked_through_ASE.html

mateo

  • Gość
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 07, 2009, 13:59:06 pm »
Po dwóch godzinach grania łapy będą same opadać. :] Wydaje mi, że to będzie średniak, ale z osądami poczekam do stosownych recenzji na łamach pism branżowych. (only gamerankings)

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #18 dnia: Kwietnia 07, 2009, 14:03:46 pm »
Grałem w Metroida 23 godziny i ręce jakoś nie bolały  :cool: .

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 07, 2009, 15:27:28 pm »
Po dwóch godzinach grania łapy będą same opadać. :] Wydaje mi, że to będzie średniak, ale z osądami poczekam do stosownych recenzji na łamach pism branżowych. (only gamerankings)

A co ty Mikazuki z Ameryki? Jak nie masz siły ręki "w powietrzu" trzymać to ją połóż i graj sobie dalej ;)
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #20 dnia: Kwietnia 07, 2009, 16:06:52 pm »
Zwłaszcza, że ręce można na kolanach oprzeć i precyzyjnie grać (przynajmniej w Metroida). Jedyna gra po której odpadały mi ręce to SSX Blur

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #21 dnia: Kwietnia 08, 2009, 20:19:48 pm »

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #22 dnia: Kwietnia 09, 2009, 16:32:08 pm »
nie spodziewałem się, że będzie jeszcze ładniej - a jednak :)
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

mateo

  • Gość
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 09, 2009, 16:40:34 pm »
Design Lokacje na jedno kopyto, ale.. zobaczymy. :)

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 09, 2009, 16:41:47 pm »
W sumie i racja, ale może nie pokazali wszystkiego...
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

mateo

  • Gość
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 09, 2009, 17:51:14 pm »
nie może, tylko na pewno ;)

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 17, 2009, 16:35:00 pm »
High Voltage - using Friend Codes in an elegant manner, no DLC for The Conduit but perhaps for a sequel, High Voltage doing more WiiWare work, and ?cool announcements? coming at E3
Cytuj
D : Do you have to exchange Friend Codes to hear people speak to you?

EN : We do have Friend Codes. It was something we wanted to make as elegant as possible, but while still working within the boundaries of Nintendo. I personally am not a fan of Friend Codes; however, I understand why they are there. As long as it?s not a pain in the butt to get it in there, and you don?t have to continually re-enter it or anything like that, I think folks will be fine with entering it once and away you go.

D : I know the Wii isn?t known for being DLC friendly, however, could we see DLC for The Conduit?

EN : For The Conduit, there will not be downloadable content, but that?s something that?s definitely on our radar. With the version 4 update to the Wii, it?s incredible. I know for myself, I?m doing a lot more WiiWare right now, now that I have the space to put stuff on there. It?s definitely something we are aware that first-person shooter fans like is being able to download maps, download weapons, download new skins. It?s great for developers, as it?s a steady, incremental revenue streams, and it?s great for players, as it extends the gameplay in new and meaningful ways. All the way around, we are keenly aware, and it?s definitely something to keep an eye out for what we have cooking in the future.

?We?re going to have some really cool announcements around E3 and we?re really excited to show off some our new tech.
http://www.destructoid.com/interview-high-voltage-on-the-conduit-s-multiplayer-128857.phtml
: Kwiecień 17, 2009, 15:03:35 pm
The Conduit - even more multiplayer details (WiiSpeak functionality specifics revealed)
Cytuj
- online headcount was brought down from 16 players to 12 in order to keep things running smoothly
- Free for All mode: players frag each other until a predetermined frag count is met
- Marathon mode: get as many kills as you can in a certain time limit
- Three Strikes: play a match with only 3 lives to spare
- Last Man Standing: be the last man standing
- ASE Football: the player that holds onto the ASE the longest wins
- Bounty Hunter: take out specific targets, lose points for taking out wrong targets
- Team Reaper: play Quick Match and Marathon with sides
- Shared Stock: teammates share lives from a team pool
- Team Objective: capture the flag style, but with the ASE replacing a flag
- Team Objective 2: one ASE in a level, grab it and bring it back to your base to score
- WiiSpeak supported, but you?ll only hear the players that are actually standing close to you in the game
- at peak WiiSpeak saturation, you?ll hear the 6 closest players
http://gonintendo.com/?p=79201
: Kwiecień 17, 2009, 15:31:16 pm
The Conduit ?Multiplayer? trailer
http://gamevideos.1up.com/video/id/24375
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2009, 16:39:01 pm wysłana przez Malutki »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 270
  • Reputacja: 537
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 18, 2009, 12:43:24 pm »
European release date for The Conduit:
http://www.nintendoeverything.com/?p=14387

Cytuj
SEGA has already dated the anticipated Wii FPS The Conduit for June 23 in North America. Gamers living in Europe meanwhile, have been left waiting to see when the game would arriving. If SEGA?s own official The Conduit site is to be believed, European gamers will be able to purchase the game on June 26. That?s not too long of a wait, considering it will come out just three days before in North America.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 29, 2009, 20:35:36 pm »
The Conduit - more detailed multiplayer footage
http://gonintendo.com/?p=80598
: Kwiecień 28, 2009, 21:01:08 pm
The Conduit - more multiplayer details, screens (online ranking system)
Cytuj
- Three Environments were shown: Hospital, On the Streets, the Pentagon
- Hospital: lot of corridors, corners and small rooms. Fit for pistol and small guns
- The Pentagon: Very good combination of big central area with rooms and ?balconies?. At the end, everybody goes to the central space. Some sewers, too. Fit for all types of weapons, snipers particularly
- On the Streets: big empty area with destroyed buildings around. This demo was played with Bazookas only
- 25 ranks to gain online, level up with experience poitns
- Three stages types: small (2-6 players), medium (8-10 and big (8-12 players)
http://gonintendo.com/?p=80570
High Voltage discusses more multiplayer details for The Conduit - WiiSpeak limited to friends/friends of friends, Friend Code details, and more
Cytuj
* Proximity voice only applies for Free-for-All games. Team chat is used for Team Reaper and Team Objective game types. You can?t, however, talk to members on the opposing team in team games.
* You can only talk to Friends and Friends of Friends with WiiSpeak per Nintendo guidelines. While we would have liked to have been able to open it up to everyone, we?re obligated to follow Nintendo?s requirements.
* You can mute/unmute anyone, both in the Lobby and in-game.
* There is a ranking and XP system.
* You can add Friends in-game without having to manually enter a Friend Code either through sending a console friend request to a Wii console friend or through our UI if a player is a Friend of a Friend. For everyone else, you?ll have to manually enter their Friend Code. Again, we?re obligated to follow Nintendo requirements for Friend Codes.
* We won?t be supporting DLC or system updates for The Conduit. It?s something that we?ve looked at very closely and plan to implement moving forward with our future titles.
http://gonintendo.com/?p=80572
: Kwiecień 28, 2009, 21:10:19 pm
The Conduit - story trailer

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 29, 2009, 20:48:04 pm »
super ten najnowszy trailer wyglada :) tak bardzo filmowo :)

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #30 dnia: Maja 23, 2009, 20:51:07 pm »
First Impressions: The Conduit Multiplayer Madness
http://wii.nintendolife.com/news/2009/05/first_impressions_the_conduit_multiplayer_madness#comment101030
The Conduit Multiplayer Impressions
We finally get a chance to experience the online component of the Wii's best first-person shooter candidate.
Cytuj
Overall I was having a blast ? I'll freely admit that I'm nowhere near as good at first-person shooters as most people, and by the time everyone else was up to speed on the game's controls I was having my ass handed to me on a platter. And going by the reaction in the room it seems that The Conduit is a hit with the FPS fanatics. This is easily one of the Wii's best titles of the year, and definitely a shining moment for hardcore gamers with a Wii in their possession.
http://wii.ign.com/articles/979/979932p1.html
Filmiki :
Alley Death
http://wii.ign.com/dor/objects/14248157/the-conduit/videos/conduit_gmp_alleydeath_050509.html
Melee Kill
http://wii.ign.com/dor/objects/14248157/the-conduit/videos/conduit_gmp_mellee_050509.html


: Maj 06, 2009, 09:51:18 am
Nintendo Power review :

Ocena: 8.0
http://i293.photobucket.com/albums/mm43/PDTempest/scan0001.jpg

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #31 dnia: Maja 24, 2009, 08:01:13 am »
Czyli ocena jest ok ale bez szalnstw - zobaczymy po jkich cenach bedzie na allegro chodzic i wtedy jak beda akceptowalne mozna bedzie pomyslec nad zakupem.

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #32 dnia: Maja 24, 2009, 08:40:14 am »
W miarę ocena. Jak na pierwszy strzał tej firmy, to można powiedzieć, że udało im się wbić na rynek :) W tej recce chwalony jest tryb multi, więc jeśli tylko będzie dużo graczy, to chętnie kupię grę, by poszaleć przez neta :)
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 28, 2009, 13:37:42 pm »
Europe boxart :

: Maj 27, 2009, 21:24:30 pm
The second review for The Conduit is in

Cytuj
This time we have the German gaming mag 'Wii Magazine'. They've published their final review for The Conduit, and the game manages to come away with a score of 87% out of 100%. That's two review scores for The Conduit that fall into the 80s region, which sounds pretty damn good to me.
http://gonintendo.com/viewstory.php?id=84080

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 28, 2009, 13:46:34 pm »
Ta okładka jest tragiczna, 15 minut w Photoshopie.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwca 09, 2009, 21:57:44 pm »
E3 09: Conference Trailer

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwca 11, 2009, 13:24:36 pm »
kiedy ta premiera?
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwca 13, 2009, 14:18:30 pm »
Chyba 26 czerwca

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwca 18, 2009, 09:52:25 am »
The Conduit - more online footage
http://gonintendo.com/viewstory.php?id=86311

mateo

  • Gość
Odp: The Conduit
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwca 18, 2009, 18:33:55 pm »
kiedy ta premiera?

Cytuj
The Conduit Delayed in Europe & Australia Sega has confirmed a short delay for the European and Australian versions of High Voltage's exclusive Wii FPS, The Conduit.

The game was originally slotted in for a June 26th release, and still is on track for June 23rd in the US, however due to localisation issues will come out a fortnight later in Europe, on July 10th. Oddly enough the Australian version also sees a similar delay, being held back to July 16th.

« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2009, 18:38:15 pm wysłana przez Mikazuki »