Technikaliami nic Crysisa nie przebije w tej generacji. Nic nie jest w stanie wygenerować takiej grafiki, takiej fizyki i to w dodatku w Full HD. Także bez przesady zostańmy przy konsolach
A Ty grales w ogole w Crysisa?
W ogole co to za pisanie o fullHD? Przeciez Uncharted 2 tez wyrenderujesz w fullHD, tylko PS3 jest na nie za slabe. BTW jedyna karta, ktora wzglednie plynnie wyswietla Crysisa w fullHD z AA to GTX 295 - najmocniejsza obecnie karta na rynku - sama jest 2x silniejsza niz PS3 jesli chodzi o raw-power. Crysis ma spieprzona totalnie optymalizacje i chodzi tak jak chodzi, a nie wyglada wcale tak genialnie, poki sie nie dogra do niego tysiecy modow i nie stweakuje na maxa ustawien, choc wtedy i tak wiele archaizmow silnika zostaje.
Wy widzieliscie w ogole jak wygladaja niektore tekstury w Crysisie? Albo jaka swietna fizyka jest?
Ze niektorych drzew i krzakow sie nawet z bazooki nie da rozwalic? Ja rozumiem, ze w 2007 ludzie sie jarali proceduralnie niszczacymi sie drzewami, ale my mamy juz rok 2009, a silnik swoje lata juz ma [dlatego wychodzi juz CE 3].
Jak odpalilem Crysisa w 2009 roku na swoim sprzecie i nie zrobil na mnie zadnego wrazenia - brak wsparcia anizo przez silnik, pop-up masakryczny tekstur, w tym sporo jest srednich, pop up obiektow 15 metrow od Ciebie, woda to nic szczegolnego - tylko fale sa naprawde genialnie zrobione [nie mowie, ze wszystkie elementy crysisa sa zle np wybuchy nie maja sobie rownych], znacznie wieksze wrazenie na mnie zrobil Killzone 2 cut-scenkami, animacja, efektami czastkowymi, fizyka wiatru, niebem i misja na moscie tym bardziej, ze wiedzialem na jakim sprzecie to dziala.