Autor Wątek: Dragon Age: Origins  (Przeczytany 68193 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #120 dnia: Października 15, 2009, 22:08:34 pm »
W sumie fakt, ale ME pokazał, że w erpegu moze być grafika jak w innych produkcjach. Nie wymagam wiele, ale na moje oko to jest gorszy poziom niż Fallout... Dobrze, ze wygląda lepiej niz Risen na tri sixti. :lol:
Sprawdź Divinity 2: Ego Draconis jak wyjdzie na PC-ta. Grafika boska.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #121 dnia: Października 16, 2009, 07:57:50 am »
Only PC Dragon Age Has Baldur's Gate Camera

Cytuj
Dragon Age: Origins controls well on a PlayStation 3, BioWare proved to Kotaku yesterday ? mouse and keyboard not required. But if you want the classic overhead view seen in this game's spiritual predecessor, then a mouse is a must.

I got a chance to try a PlayStation 3 build of Dragon Age yesterday at an EA showcase of its late 2008 and early 2009 games. The single-player party-based role-playing game controlled just fine with a PS3 Dualshock 3. I was using shoulder buttons to swap through my four on-screen party members. I was using face buttons to activate default and special attacks, and holding a trigger to give me access to three more. I was running with the left stick and swiveling the camera with right stick.

I was tilting the right stick back to get a different camera view and then... blocked.

Dragon Age: Origins is being billed by publisher EA and developer BioWare as a spiritual successor to the studio's beloved Baldur's Gate games. But the ability to back the camera out and up, to go from behind-the-back action-gaming perspective to top-down strategic-perspective has been dropped from the console versions of the game. A BioWare rep told me that players who will want to zoom out will need to do so via a mouse scroll wheel. Then they'll get that Baldur's Gate look.

On the console, as far as I could see, the view will be much closer and into the action. It fits the platform, but it's a difference consumers with options should note.

Dragon Age: Origins ships on Xbox 360 and PC on November 3. The PS3 version will be out later in the month.

Szkoda. To stawia trochę pod znakiem zapytania taktyczną walkę :P. Jest też dobra wiadomość, koleś grał na PS3 i nic nie pisał, że słaby port :D.

Czyli tak to będzie wyglądać na konsolach:
« Ostatnia zmiana: Października 16, 2009, 08:32:21 am wysłana przez Chris »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #122 dnia: Października 16, 2009, 14:38:37 pm »
No i wszystko jasne - DA to gra na PieCe i na PieCa trzeba ją nabyć. Za cholerę nie wyobrażam sobie grania w to na konsoli.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #123 dnia: Października 16, 2009, 15:10:27 pm »
Myślę, że nie będzie tak źle. Dla mnie najbardziej się liczy mięsko w postaci fabuły i questów :).

Swoją drogą już trochę mi się przejadły te RPG z aktywna pauzą i wydawaniem setek poleceń. Konsole mnie zeszmaciły  :mad:

Ciapkas

  • Gość
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #124 dnia: Października 16, 2009, 15:19:53 pm »
A mja w sumie nie wiem. Na pcta jest taniej i lepiej, ale na padzie gra się o niebo lepiej. Będzie się trzeba dobrze zastanowić.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #125 dnia: Października 16, 2009, 15:22:37 pm »
Dla mnie najbardziej się liczy mięsko w postaci fabuły i questów :).

Trudno się nie zgodzić w tej materii!

Swoją drogą już trochę mi się przejadły te RPG z aktywna pauzą i wydawaniem setek poleceń. Konsole mnie zeszmaciły  :mad:

Widzę więc, drogi Chrisie, że stoimy po przeciwnych stronach barykady! Ja mam straszliwą wręcz chęć na archaicznego erpega w dobrym pecetowym stylu! Niech będzie milion statystyk, setki przeciwników "nie do przejścia", klimat fantasy, tony ekwipunku, duży świat i ... nie ma mnie już! :)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #126 dnia: Października 16, 2009, 15:29:14 pm »
Widzę więc, drogi Chrisie, że stoimy po przeciwnych stronach barykady! Ja mam straszliwą wręcz chęć na archaicznego erpega w dobrym pecetowym stylu! Niech będzie milion statystyk, setki przeciwników "nie do przejścia", klimat fantasy, tony ekwipunku, duży świat i ... nie ma mnie już! :)

No w tej kwestii to różnic raczej nie będzie. Całość rozchodzi się o sterowanie, które pewnie będzie bardziej dynamiczne na konsolach. Ot co.

Ja jak chce starego dobrego RPG to odpalam coś ze stajni Black Isle lub Bioware z początku ich kariery :). Dragon Age będzie świetne, ale do klasyki to raczej nie będzie startu :).
« Ostatnia zmiana: Października 16, 2009, 15:32:03 pm wysłana przez Chris »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #127 dnia: Października 16, 2009, 15:37:18 pm »
Ja za Chiny Ludowe nie umiał bym grać w coś typu BG na padzie. Nie wiem jak oni to zrobią, że funkcjonalnością dorówna starej dobrej myszy. Mówi to jednak gość (tak ja :D ) zakochany w serii Baldurs Gate (i jej pochodnych), zatem zwichnięty nieco. Mam nadzieję, że fabuła będzie głęboka i pełna moralnych wyborów, które bedą miały wpływ (heh jak w BG) na relacje między członkami dróżyny.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #128 dnia: Października 16, 2009, 15:40:05 pm »
Widzę więc, drogi Chrisie, że stoimy po przeciwnych stronach barykady! Ja mam straszliwą wręcz chęć na archaicznego erpega w dobrym pecetowym stylu! Niech będzie milion statystyk, setki przeciwników "nie do przejścia", klimat fantasy, tony ekwipunku, duży świat i ... nie ma mnie już! :)
Przeciwnicy "nie do przejścia" to byli zawsze w jRPG, cRPG prawie nigdy nie miały optional bossów gdzie trzeba było pakować statsy na lvl99. Tam zawsze chodziło o opowiedzienie historii i tyle. Multum statystyk też sobie nie przypominam, Baldur miał ich tyle samo co DA chyba, zresztą D&D w Baldurze było zawsze niesamowitym bełkotem, zdecydowanie najgorszy element całej serii.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #129 dnia: Października 16, 2009, 15:42:57 pm »
Ja za Chiny Ludowe nie umiał bym grać w coś typu BG na padzie. Nie wiem jak oni to zrobią, że funkcjonalnością dorówna starej dobrej myszy. Mówi to jednak gość (tak ja :D ) zakochany w serii Baldurs Gate (i jej pochodnych), zatem zwichnięty nieco. Mam nadzieję, że fabuła będzie głęboka i pełna moralnych wyborów, które bedą miały wpływ (heh jak w BG) na relacje między członkami dróżyny.

Oj nie wiem czy system rozgrywki będzie przypominał ten z BG. Sam fakt, że członkowie drużyny nie giną, a tracą przytomność jest co najmniej dziwny. Skład drużyny chyba też jest ustalony z góry :P.

Zresztą ja wyboru nie mam i muszę kupić na PS3. Zintegrowana karta graficzna w lapku raczej odpada :D.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #130 dnia: Października 16, 2009, 15:46:39 pm »
Ano! Dlatego właśnie taka we mnie nadzieja na ich obecność w DA:O(płonna)! W sumie jeśli o BG2 chodzi, to opcjonalni przeciwnicy byli (smoki), ale wszechpotężne to one nie były wcale.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #131 dnia: Października 16, 2009, 16:16:12 pm »
To w końcu będą tylko 3 rasy i klasy?!

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #132 dnia: Października 16, 2009, 16:21:54 pm »
To w końcu będą tylko 3 rasy i klasy?!

Wygląda na to, że tak. Pamiętajmy jednak, że Bioware stworzyło całe nowe uniwersum i zaimplementowanie większej liczby ras (ich historia, charakterystyczny ekwipunek, zadania, statystyki, umiejętności itp) pewnie mocno by wydłużyły tworzenie gry.

Wracając jeszcze do interfejsu/rozgrywki. Najważniejsze, żeby walka na konsolach opierała się na statystykach, a nie zręczności gracza. Tak jak w starym BG gdzie klikaliśmy na wroga i reszta działa się automatycznie + polecenia jakie wydajemy drużynie.
« Ostatnia zmiana: Października 16, 2009, 16:36:49 pm wysłana przez Chris »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #133 dnia: Października 16, 2009, 17:07:59 pm »
pewnie mocno by wydłużyły tworzenie gry.

Co i tak trwa już co najmniej 5 lat :P. Po raz pierwszy gra została zaprezentowana na E3 2004 i już wówczas była w jakimś tam stopniu grywalna: http://pc.ign.com/articles/514/514514p1.html

Odnośnie wersji konsolowej, z postów na NeoGAF wynika, że wersja konsolowa, ze względu na sposób kontrolowania postacią jak i ograniczenia co do pamięci, różni się od wersji PC-towej: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=18045865&postcount=938
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #134 dnia: Października 16, 2009, 17:26:56 pm »
5 lat  :eek: W sumie to się zacząłem interesować tą grą w tym roku. Co do różnic, to jakie by nie były to kupię dla zawartości fabularnej (jak już wyżej wspominałem) :).

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #135 dnia: Października 16, 2009, 18:18:03 pm »
No ciśnienie jest dosyć spore, mam nadzieje że nie przesadzą z tym mansonem, sexem i brutalnoscią.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #136 dnia: Października 16, 2009, 18:30:32 pm »
mam nadzieje że nie przesadzą z tym mansonem (...)

Manson w trailerach to w ogóle pomyłka. Już sam DA:O theme mówi, jak wielka jest różnica pomiędzy metalowym kawałkiem w trailerze a rzeczywistą muzyką w grze:

Na stronie Dragon Age: Origins jest zresztą music sampler http://dragonage.bioware.com/home (do znalezienia w newsach - niestety nie da się dać bezpośredniego linka do odpowiedniego newsa).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #137 dnia: Października 16, 2009, 18:32:18 pm »
Manson, krew i sex to zwykła papka marketingowa dla hamburgerów. Chcą po prostu sprzedać jak najwięcej egzemplarzy.

Wątpię, że usłyszymy jakikolwiek utwór "nie fantasy" w tej grze. Co najwyżej przy creditsach jak to było już w przypadku czy .
« Ostatnia zmiana: Października 16, 2009, 18:50:18 pm wysłana przez Chris »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #138 dnia: Października 16, 2009, 19:01:35 pm »
mam nadzieje że nie przesadzą z tym mansonem (...)

Manson w trailerach to w ogóle pomyłka. Już sam DA:O theme mówi, jak wielka jest różnica pomiędzy metalowym kawałkiem w trailerze a rzeczywistą muzyką w grze:

Na stronie Dragon Age: Origins jest zresztą music sampler http://dragonage.bioware.com/home (do znalezienia w newsach - niestety nie da się dać bezpośredniego linka do odpowiedniego newsa).
Genialny ten theme :) Juz sie nie moge doczekac na gierke ;] Licze na przygode ala Baldur's Gate lub chociaz Icewind Dale.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #139 dnia: Października 16, 2009, 19:06:16 pm »
Co najwyżej przy creditsach jak to było już w przypadku

WTF? o_O

Mam nadzieję, że przy creditsach BioWare zaskoczy (w cholernie pozytywnym tego słowa znaczeniu), jak przy Mass Effect. "M4 part II" Faunts'a jest cudowne i świetnie wpisuje się w klimat gry.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #140 dnia: Października 16, 2009, 19:18:11 pm »
Oby tylko wersja oknsolowa nie była kastratem na miarę "naszej" wersji Cywilizacji.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #141 dnia: Października 16, 2009, 22:41:32 pm »
Efekt kampanii reklamowej zauważyłem na innym forum:

Cytuj
panowie ja mam pytanie.
ktos tam wspomnial o aktywniej pauzie . czy ta gra to bedzie cos w stylu baldurs gate ?

bo ja myslalem ze to cos w rodzaju np uncharted.

Co tu dodawać? :D

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #142 dnia: Października 17, 2009, 10:59:47 am »
Nie wiem, czy było to tu zamieszczane (a nie chce mi się przeglądać tematu :P) - filmik prezentujący sterowanie na X0:
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #143 dnia: Października 18, 2009, 18:47:27 pm »
Jakby ktoś był zainteresowany to w Empikach się walają gazetki informacyjne o grze, które na odwrocie maja fajny plakacik :).

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

W CDA jest już dużo większy plakat, ale nie będę płacił tyle kasy, bo tego syfu nie czytam :D. Jednak niektórzy i na to znaleźli sposób, bo widziałem kilka sztuk pisma z powyrywanymi plakatami  :lol:
: Październik 17, 2009, 14:24:28 pm
Znalazłem fajną polską stronę o RPG. Dział Dragon Age jest już dość rozbudowany i ma sporo opisów postaci i lokacji. Jest też sporo filmików z polskimi napisami :).

Link

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #144 dnia: Października 18, 2009, 19:02:59 pm »
W sumie fakt, ale ME pokazał, że w erpegu moze być grafika jak w innych produkcjach. Nie wymagam wiele, ale na moje oko to jest gorszy poziom niż Fallout... Dobrze, ze wygląda lepiej niz Risen na tri sixti. :lol:
Mnie również oprawa w tego typu grach nie przeszkadza. Niemniej , gdy zagrałem w BG na PS2, to jakoś tak przyjemniej się zrobiło. Ogólnie chyba na śliczną grafikę nikt się nie obraża.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #145 dnia: Października 18, 2009, 19:13:23 pm »
No tak, ale ME był grą na maks ok. 30 godzin (do przejścia na 100%, włącznie ze zbieraniem różnych pierdół), gdzie większość lokacji pobocznych to była copy-pasta (trzy rodzaje pomieszczeń z różnie ustawionymi niektórymi elementami czy skrzyniami), a planety to nierówny teren pokryty teksturą. Porównywanie tego do DA:O, które, przynajmniej tak się zapowiada, jest dużo większe i pełniejsze, bogatsze w NPC'e, przeciwników i lokacje, jest trochę nie na miejscu.

Jasne, na śliczną grafikę nikt nie narzeka, ale DA:O brzydki nie jest, a zrobienie do tak wielkiej gry ślicznej grafiki zajęłoby BioWare kolejne 5 lat ;P.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #146 dnia: Października 18, 2009, 19:19:06 pm »
Tym bardziej, że zaraz będzie można o Bioshock/Diablo II można napisać , że to RPG. ME to raczej sztrzelanka, z bardzo rozbudowanym systemem na kanwie RPG.
O, trochę jak najnowsza Castlevania. Takie raczej action RPG z nastawieniem na to pierwsze.

DA to cRPG natomiast pełna gębą.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #147 dnia: Października 18, 2009, 19:49:46 pm »
Cytuj
DA to cRPG natomiast pełna gębą.

No..tak. Ale tak sobie pomyślałem, dlaczego gry z gatunku crpg tak się szufladkuje i jeśli wychodzi np. ME albo trzeci Fallout niektórzy krzyczą "a jaki to rpg, no jaki, strzelanie tylko". W sumie prawda. Tylko, że imo erpegi wciąż ewoluują i nie można mówić, że jedna gra jest bardziej rpg od innej tylko dlatego, że jedna hula na old-schoolowych schematach a inna nie.

Ale to tylko odnośnie gier bardziej/mniej rpg.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #148 dnia: Października 18, 2009, 20:04:29 pm »
Wiesz, to tak jak w przypadku przygodówek. Klasyczne przygodówki opierają się na opowiedzeniu fabuły, rozwiązywaniu zagadek (nierzadko bardzo wymyślnych i bardzo pokrętnych), prowadzeniu rozmów, kojarzeniu faktów i żmudnym klikaniu gdzie popadnie, próbując dopasować przedmiot do przedmiotu bądź przedmiot do postaci ;). Obecnie jednak, jako kolejny etap rozwoju przygodówki, niektórzy uważają np. takiego Fahrenheit'a czy Heavy Rain, ale tak naprawdę obie te gry (a przynajmniej Fahrenheit, bo w HR oczywiście nie grałem ;)) to tylko spłycone założenia przygodówki, gdzie gra prowadzi gracza za rączkę każąc mu tylko co jakiś czas wcisnąć jakiś przycisk, zrobić QTE albo wykonać pewną (oczywistą) czynność, a to wszystko podane w smacznym sosie, który można szybko przełknąć.

W Mass Effect elementy RPG były bardzo uproszczone; tak naprawdę to grając na poziomie Normal (zapomniałem, jak to się tam nazywa) nawet nie trzeba się było przejmować rodzajem używanej amunicji. Sam fakt, że w opcjach gry można sobie ustawić, by gra sama przydzielała postaciom punkty oraz w pełni kierowała drużyną (włącznie z wykorzystywaniem umiejętności) sprawia, że ME można bardzo łatwo sprowadzić wręcz do strzelanki tpp ze sporą liczbą dialogów.

Ba, jeżeli dobrze kojarzę, to nawet ktoś z BioWare powiedział, że w ME2 celność nie będzie uzależniona od statystyk postaci, tylko od zręczności gracza.

W F3 nie jest aż tak źle, ale tam również można w to grać jak w strzelankę tpp. Może to tylko moje mylne spostrzeżenia, ale wydaje mi się, że grając w widoku tpp było nawet większe prawdopodobieństwo celności strzałów, niż gdy się korzystało z systemu VAST, gdzie gra faktycznie brała pod uwagę statystyki postaci.
« Ostatnia zmiana: Października 18, 2009, 20:09:16 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

nakimushi

  • Gość
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #149 dnia: Października 18, 2009, 21:26:45 pm »
kiedy ta gra wychodzi ?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #150 dnia: Października 19, 2009, 20:46:23 pm »
kiedy ta gra wychodzi ?


6 listopada na PC i Xboxa. Około 20 listopada na PS3.

Dodatkowo napiszę, że wszystkie wersje będą posiadać pełną polską wersję językową. Jeśli chodzi o kinówkę to chyba będzie do wyboru tylko na PC.
: Październik 18, 2009, 21:42:13 pm
Nie wiem, czy było to tu zamieszczane (a nie chce mi się przeglądać tematu :P) - filmik prezentujący sterowanie na X0:

Tak teraz zauważyłem, że jest ten tryb kamery w stylu BG na konsolach. Zaiste ciekawa sytuacja :P.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #151 dnia: Października 19, 2009, 20:53:08 pm »
A przeczytałeś opis filmiku? :P

Cytuj
ATTENTION: @0:53 the camera is zoomed out until you enter the tactical view. In the final version of the game for the consoles you will NOT be able to use the tactical view.

Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #152 dnia: Października 19, 2009, 20:54:48 pm »
A przeczytałeś opis filmiku? :P

Cytuj
ATTENTION: @0:53 the camera is zoomed out until you enter the tactical view. In the final version of the game for the consoles you will NOT be able to use the tactical view.



Chujeeee  :sad: :mad:

Nie ważne. Dawać tą grę bo z nudów zapuściłem sobie Arcanum, już nie pamiętam który raz :D.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #153 dnia: Października 19, 2009, 21:02:14 pm »
Hmmm wcześniej mnie ta gra za bardzo nie interesowała, ale gameplay wygląda zachęcająco. Mi. tak samo jak naszemu moderatorowi nie bardzo chce się przeglądać tematu dlatego szybkie pytanka:
1) jest więcej gameplay'i?
2)czy system rozwoju postaci jest jak w Baldurs Gate (2 dni grania i co owocuje 1 levelem), czy bardziej czymś w rodzaju Diablo 2 (2 dni granaia--15 leveli, jak nie więcej)?
3)będzie co-op?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #154 dnia: Października 20, 2009, 14:29:41 pm »
Hmmm wcześniej mnie ta gra za bardzo nie interesowała, ale gameplay wygląda zachęcająco. Mi. tak samo jak naszemu moderatorowi nie bardzo chce się przeglądać tematu dlatego szybkie pytanka:
1) jest więcej gameplay'i?
2)czy system rozwoju postaci jest jak w Baldurs Gate (2 dni grania i co owocuje 1 levelem), czy bardziej czymś w rodzaju Diablo 2 (2 dni granaia--15 leveli, jak nie więcej)?
3)będzie co-op?

1. Na YT jest tego sporo.
2. Kij wie, nie ma ograniczenia poziomów, ale czytałem, że średnio gracz skończy grę mając 20 poziom. Gra ma starczyć na około 50-100h.
3. Nie ma opcji sieciowych.

Co do mechaniki gry to oczywiście dużo bliżej temu do BG niż Diablo.
: Październik 19, 2009, 21:05:11 pm
DLC, edytor, społeczność

Fajny artykuł na GOL'u.

Na plus:

Cytuj
Zbroja jak zbroja, niemniej na jej przykładzie opiszę sposób implementacji DLC ? za zawartość płacimy (w tym wypadku wklepujemy kod), a następnie pobieramy ją z poziomu gry. Potem w menu poświęconym dodatkom musimy zaznaczyć, że chcemy, by pojawiła się w grze i voila! ? niezależnie od naszego postępu gdzieś w świecie Dragon Age wyląduje omawiany przedmiot i ma grzecznie czekać, aż go znajdziemy.

Na minus:

Cytuj
Sytuacja jest więc ciekawa, przygoda ma zapewnić parę godzin zabawy (mnie zapewniła godzinę) ? a po jej ukończeniu, oprócz nowych przedmiotów i zdolności, dostaniemy też skrzynię. Skrzynię, w której możemy chować nadmiarowy, nie mieszczący się w naszych łachmanach, ekwipunek. Bo bazowa wersja gry takiego schowka nam nie oferuje.

Chodzi o ten dodatek do kupienia w dniu premiery.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #155 dnia: Października 20, 2009, 14:36:38 pm »
Jaki fail z ta skrzynka ... wkur**a mnie niemilosiernie dzisiejsze podejscie developerow, oj wkur**a ;\

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #156 dnia: Października 20, 2009, 14:50:02 pm »
Oczywiście tego dodatku nie ma nawet w edycji kolekcjonerskiej, która kosztuje na konsolach 300zł  :eek: :???:

Czekaj Bioware/EA już lecę kupić EK i dodatek za kilkanaście/kilkadziesiąt złotych  :lol:
« Ostatnia zmiana: Października 20, 2009, 14:53:52 pm wysłana przez Chris »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #157 dnia: Października 20, 2009, 15:07:43 pm »
O skrzyni w DLC czytałem dziś na NeoGAF :/. Ale pojawił się też inny cytat:
Cytat: Chris Priestly
If you leave items in a random chest, tent, barrel, etc it will get taken by someone else before you go back for it. There are storage crates at camp to let you store items.

Czyli jakieś schowki będą, a przynajmniej powinny być.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #158 dnia: Października 21, 2009, 03:26:42 am »
W GameInformer wersja na PC dostala ocene 9/10, dopiero co gazete w rece dostalem i jeszcze nie czytalem recki, zerknolem tylko na ocene.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dragon Age: Origins
« Odpowiedź #159 dnia: Października 22, 2009, 19:03:06 pm »
Ceny dodatków

Cytuj
Nim jednak przejdziemy do sedna warto zaznaczyć, że wymienione poniżej DLC zostaną w pełni zlokalizowane i trafią na nasz rynek wraz z oficjalnym startem Dragon Age: Początek.

Cytuj
Pierwszy z nich, Blood Dragon Armor, zostanie udostępniony bezwarunkowo wszystkim nabywcom nowej gry. Po jego aktywacji z czasem natrafimy na tytułową zbroję. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku przygody Stone Prisoner. Każdy, kto kupi nową grę, otrzyma specjalny kod, dzięki któremu bez trudu ściągnie potrzebne pliki. Warto przy tym pamiętać, że czynność ta przypisywana jest wyłącznie jednemu kontu. Za towarzystwo glinianego golema kolejny właściciel gry będzie musiał zapłacić równowartość 55 zł. Ostatnie rozszerzenie w postaci Warden's Keep jest ekskluzywną niespodzianką dla wszystkich, którzy skorzystają ze sklepu EA Store. Oznacza to, że dostęp do niego otwiera się po zakupie cyfrowej edycji specjalnej tytułu. W każdym innym przypadku przyjdzie nam uiścić opłatę w wysokości 26 zł.

Czyli postanowione. Kupuje zwykłą edycję i dodatek za 26zł. EK w przypadku DA to porażka i nie radzę się nawet zastanawiać nad kupnem  :mad:

Ten Golem trochę sporo kosztuje  :lol:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

: Październik 21, 2009, 13:22:20 pm
http://www.gamespot.com/shows/today-on-the-spot/?event=today_on_the_spot20091020&hd=1

Film z wersji na PS3. Zaczyna się od 7:50 minuty.
: Październik 21, 2009, 15:34:21 pm
PC kontra konsole

Cytuj
"Prosto z mostu ? walki w wersji na PC są dużo trudniejsze niż na konsolach. Różnica jest spora, bo poziom hard na tych ostatnich nie jest jeszcze tym samym, czym normal na ?blaszakach?."

Cytuj
W pecetowej wersji cały czas towarzyszy nam słynna ?aktywna pauza? ? kiedy tylko zechcemy możemy zatrzymać akcję, by spokojnie wydać rozkazy podwładnym.

Cytuj
Konsole to inna bajka. Pozbawieni jesteśmy ujęcia taktycznego i pauzy. Tzn. pauza jest, ale działa troszeczkę inaczej. Otóż ? cały czas obserwujemy wydarzenia zza pleców wybranego członka drużyny. Teraz - przytrzymując jeden ze spustów na padzie akcja zatrzymuje się, a my, kontrolując daną postać, możemy spokojnie wydać jej rozkaz (korzystając z kolistego menu rodem z Mass Effect).

 :???:

Tylko to mi zostało na osłodę:

Cytuj
Naturalnie na każdej z platform spotkamy się z takim samym światem, fabułą, postaciami czy wydarzeniami ? tutaj żadną z nich nie należy uważać za wyróżnioną czy poszkodowaną.

:)
« Ostatnia zmiana: Października 22, 2009, 19:12:44 pm wysłana przez Chris »