Autor Wątek: Dead Space: Extraction  (Przeczytany 15740 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Dead Space: Extraction
« dnia: Lutego 04, 2009, 00:17:46 am »
Cytuj
Company CEO John Riccitiello just revealed that the company?s well-received XBox 360 / PS3 horror game ?Dead Space? will be coming to the Wii. The implied timeframe was some time in the next year or so. Riccitiello immediately signaled that the game wouldn?t be a weak port: ?It is absolutely going to be the quality of fear factor of the Xbox 360 and PS3 versions.?

Źródło: MTV Multiplayer

No, no. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
« Ostatnia zmiana: Października 19, 2009, 22:57:48 pm wysłana przez Chris »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 04, 2009, 04:38:28 am »
Coś czuję, że nic dobrego.

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 04, 2009, 07:52:47 am »
a mi się zdaje że będzie GIT 8)
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 04, 2009, 15:41:09 pm »
Oby tylko grafka byla ok :)

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 04, 2009, 15:59:57 pm »
Cytat: Patosław
Coś czuję, że nic dobrego.
Czemu tak uważasz ?? Treyarch pokazał , że jeżeli się chce można zrobić porządną konwersje na Wii .
Ciesze się niezmiernie , iż Ea w końcu się przełamało i dostarczy trochę hardcoru na konsole N .Informacje z IGN'u zaczynają się potwierdzać , teraz czekamy na zapowiedzi od Konami , Capcomu i Ubisoftu  :smile: .
Dla przypomnienia :
EA, Konami, and Ubisoft have big titles on the way - Wii fans will ?flip? over EA, Konami titles
Cytuj
?Wii owners can look forward to some exciting announcements from third-parties like Electronic Arts, Konami and Ubisoft. We know of at least two major EA and Konami IPs that Wii fans are going to flip over when they become official?? - IGN article
http://wii.ign.com/articles/936/936938p1.html

The Essential Elements of Dead Space Wii
With the Wii version now official, we break down the must-have elements of a Wii Dead Space.
http://wii.ign.com/articles/950/950774p1.html

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 04, 2009, 16:07:00 pm »
ciekawe co takie konami lub ubi moga nam dac  8) dobrze, ze wlasnie third-parties sie przelamuja i wypuszcza jakies prawdziwe gierki a nie popierdulki :) za tego dead space'a bede 3mal mocno kciuki bo gra mi sie niezmiernie podobala w wersji na 360. mam tez nadzieje jeszcze wieksza, ze sprzeda sie dobrze bo to by otworzylo duza szanse na wiecej "doroslych i powaznych " ;) gierek na wii a tych swego czasu troche brakowalo i choc aktualnie jest juz pod tym wzgledem lepiej to zawsze moze byc jeszcze lepiej ;)

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 04, 2009, 17:50:31 pm »
Cytat: Patosław
Coś czuję, że nic dobrego.
Czemu tak uważasz ?? Treyarch pokazał , że jeżeli się chce można zrobić porządną konwersje na Wii .
Ciesze się niezmiernie , iż Ea w końcu się przełamało i dostarczy trochę hardcoru na konsole N .Informacje z IGN'u zaczynają się potwierdzać , teraz czekamy na zapowiedzi od Konami , Capcomu i Ubisoftu  :smile: .
Dla przypomnienia :
EA, Konami, and Ubisoft have big titles on the way - Wii fans will ?flip? over EA, Konami titles
Cytuj
?Wii owners can look forward to some exciting announcements from third-parties like Electronic Arts, Konami and Ubisoft. We know of at least two major EA and Konami IPs that Wii fans are going to flip over when they become official?? - IGN article
http://wii.ign.com/articles/936/936938p1.html

The Essential Elements of Dead Space Wii
With the Wii version now official, we break down the must-have elements of a Wii Dead Space.
http://wii.ign.com/articles/950/950774p1.html


Dead Space jest grą w której nie zmieniłbym absolutnie nic, a mam przeczucie, że dostaniemy kiepski port ze słabą grafiką + obsługą Wiilota  :sad:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 04, 2009, 18:17:52 pm »
To posiadacze WII grają w tak brutalne gry?? :-D

EA w czasie kryzysu łapie się każdej możliwości zarobienia kasy...

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 04, 2009, 18:19:27 pm »
I znowu bedzie, że dzieci zabijają przez gry ehhh
Yeahh, me and hate that's an odd couple

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 04, 2009, 19:02:56 pm »
Cytat: Patosław
Coś czuję, że nic dobrego.
Czemu tak uważasz ?? Treyarch pokazał , że jeżeli się chce można zrobić porządną konwersje na Wii .
Ciesze się niezmiernie , iż Ea w końcu się przełamało i dostarczy trochę hardcoru na konsole N .Informacje z IGN'u zaczynają się potwierdzać , teraz czekamy na zapowiedzi od Konami , Capcomu i Ubisoftu  :smile: .
Dla przypomnienia :
EA, Konami, and Ubisoft have big titles on the way - Wii fans will ?flip? over EA, Konami titles
Cytuj
?Wii owners can look forward to some exciting announcements from third-parties like Electronic Arts, Konami and Ubisoft. We know of at least two major EA and Konami IPs that Wii fans are going to flip over when they become official?? - IGN article
http://wii.ign.com/articles/936/936938p1.html

The Essential Elements of Dead Space Wii
With the Wii version now official, we break down the must-have elements of a Wii Dead Space.
http://wii.ign.com/articles/950/950774p1.html


Dead Space jest grą w której nie zmieniłbym absolutnie nic, a mam przeczucie, że dostaniemy kiepski port ze słabą grafiką + obsługą Wiilota  :sad:

Oby wiec to byl dobry port z dobra JAK NA wii grafika i dodatkowymi etapami a bedzie super.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 13, 2009, 10:40:38 am »
Cytat: Patosław
Dead Space jest grą w której nie zmieniłbym absolutnie nic, a mam przeczucie, że dostaniemy kiepski port ze słabą grafiką + obsługą Wiilota  Sad
Mi wystarczy , aby zawierała takie elementy :
-grafika na poziomie Metroida 3
-sterowanie na wzór  Medal of Honor Heroes 2 , Metroid 3 , Resident Evil 4
-Zapewnienia EA: ?Dead Space? Coming To Wii, Won?t Be A Weak Port

Cytat: A-n
To posiadacze WII grają w tak brutalne gry?? Very Happy
Ba , czasami się zdarza  :cool: .
: Luty 05, 2009, 12:11:10 pm
Jak mogłoby wyglądać sterowanie w Dead Space na Wii
Cytuj
Osobiście bardzo zaskoczyła mnie zapowiedź Dead Space na Wii, ale z punktu widzenia graczy to doskonała decyzja EA. Wygląda na to, że niezależni deweloperzy przekonują się do tej konsoli i po Sedze teraz EA uderza w bardziej doświadczonych użytkowników. Na powyższym wideo nie widać wersji na Wii, ale za to pewien internauta tak przerobił grę na PC, aby dało się w niej sterować Wiilotem. Efekt nie jest idealny, są problemy z kamerą i kontrolą, ale generalnie nie jest źle. Skoro coś takiego zrobił amator, to jestem pewien, że EA spisze się przynajmniej na piątkę. No i wczesnowiosenne wróble ćwierkają, że do pracy zaprzęgnięty ma być też Wii Motion Plus. Bajerancko.
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95339,6237730,Jak_mogloby_wygladac_sterowanie_w_Dead_Space_na_Wii.html#article_comments

: Luty 09, 2009, 22:05:12 pm
IGN Nintendo Voice Chat podcast summary
EA news
Cytuj
- Moving half to development to Wii
- Dead Space heading to Wii
- Daemon, Bozon, Matt big Dead Space fans
- Game is really good + atmospheric
- Want someone really competent to bring the game to Wii
- Matt has high hopes for the game - doesn?t think it?ll be exactly what everyone thinks it?ll be but it?ll still be pretty awesome
- Next week and a half to 2 weeks - more news will probably come
- Kind of knew it was coming
- Matt thinks it?ll be fun - doesn?t think people have to worry about it being a port
http://www.nintendoeverything.com/?p=9918
: Luty 10, 2009, 11:04:17 am
W ramach ciekawostki :
Dead Space Original Xbox Demo


Dead Space Website Drops First Hint Of Wii Release
Cytuj
We know most of you may have already heard the slipped news on the upcoming Wii release of Dead Space. Today came the first hint of it from the official Dead Space website. The hint came in a form which should be familiar to Dead Space vets, as alien coded markings on a wall. Because I am fluent in the alien code, or obsessed on finding out more on the Wii release, I managed to translate it. The image above, from the Dead Space website's blog, translates to: "The End Will Be Set In Motion".

"Motion" likely refers to the Wii game, but could the Wii game be some kind of conclusion to the original Dead Space game? Nothing concrete just yet, but keep a lookout on deadspace.ea.com. Hopefully a press release is just around the corner!

http://www.gamingbits.com/content/view/5219/1/

mateo

  • Gość
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 13, 2009, 15:44:48 pm »
Liczę na bardzo dobrą grę. Wiilot spisywał się znakomicie w specjalnej edycji RE4. Tym razem może być podobniej, a nawet jeszcze lepiej.

gidek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-09-2008
  • Wiadomości: 261
  • Reputacja: 7
  • Zielony gracz z niebieskim sercem :D

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 18, 2009, 18:29:40 pm »
Tylko mi się wydaje, że to będzie celowniczek ?

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 18, 2009, 18:34:41 pm »
Nie wydaje Ci się, to już potwierdzone info.
EA explains why Dead Space Extraction is on-rails
http://n4g.com/industrynews/News-280174.aspx
PSN ID: WojtqGO

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 18, 2009, 18:39:43 pm »
Tylko mi się wydaje, że to będzie celowniczek ?

trochę tym śmierdzi ale oby nie...
: Luty 18, 2009, 18:36:31 pm
Nie wydaje Ci się, to już potwierdzone info.
EA explains why Dead Space Extraction is on-rails
http://n4g.com/industrynews/News-280174.aspx

i już pograne :-x :-x :-x
: Luty 18, 2009, 18:37:29 pm
gidek, witaj u nas 8) pamiętaj tylko, że tu sami terroristen.
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 18, 2009, 18:58:56 pm »
skoro to celowniczek to jestem strasznie zawiedziony na chwile obecna :(

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 18, 2009, 19:23:41 pm »
Miał być porządny port , a dostaliśmy crapa na szynach .Heh , przynajmniej oprawa audio-wizualna jest na wysokim poziomie .Ja w takiej sytuacji pasuje .

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 18, 2009, 19:26:50 pm »
moze nie zaraz crapa, ale mysle ze dosc sporo graczy "normalnego" dead space'a oczekiwalo

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 18, 2009, 19:36:49 pm »
Szczerze powiedziawszy mam dosyć gier typu on-rail .Oczekiwałem projektu na wzór Residenta 4  bądź Metroida 3  , niestety dzisiejsze info trochę mnie zabolało .

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 18, 2009, 20:03:59 pm »
mnie tez zabolalo, jednak moze to bedzie cos wiecej niz tylko sklecona na szybko gra dla kasy i jakis wielki crap. czego sobie chyba wszyscy mozemy zyczyc.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 19, 2009, 13:58:56 pm »
New pics for Dead Space Extraction



Pozostałe :
http://gamekyo.com/images5_4_30297.html

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 19, 2009, 14:00:35 pm »
Przynajmniej wizualnie prezentuje się bardzo dobrze.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

mateo

  • Gość
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 19, 2009, 16:00:09 pm »
zgadzam się wizualnie doprawdy dobrze.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #24 dnia: Lutego 19, 2009, 17:16:54 pm »
To az za dobrze wyglada... oby grywalnosc stala na rownie wysokim poziomie

mateo

  • Gość
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #25 dnia: Lutego 19, 2009, 17:34:54 pm »
ja bynajmniej trzymam kciuki z tą grę.

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #26 dnia: Lutego 19, 2009, 18:26:16 pm »
mój kciuk się złamał od trzymania za różne gry na Wii
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

mateo

  • Gość
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #27 dnia: Lutego 19, 2009, 18:57:12 pm »
najbardziej zależy mi na udanym DQX (na wzór ósemki) :]

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #28 dnia: Lutego 19, 2009, 18:59:41 pm »
pomimo, ze to nie klasyczny dead space to jednak bedzie to oddzielna historia, a ze grafika jak juz wczesniej inni pisali jest jak na mozliwosci wii dobra to mozna dac jej pewien kredyt zaufania. choc pewnie u wielu posiadaczy wii silne uczucie zawodu pozostanie.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #29 dnia: Lutego 19, 2009, 19:15:57 pm »

mic

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 31-01-2005
  • Wiadomości: 676
  • Reputacja: 1
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #30 dnia: Lutego 19, 2009, 19:37:23 pm »
i tak nie sadze, ze to cos da :) ale tak jak bylo w petycji uwzglednione dostajemy niestety czesto tylko "odlamy" od gier wydawanych na 360 lub ps3

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #31 dnia: Lutego 20, 2009, 08:52:51 am »
obejrzałem trailer kilka razy i stwierdzam, że gra może mieć klimacik. tak czy siak podpisałem petycję :)
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #32 dnia: Lutego 20, 2009, 08:54:56 am »
Myślicie, że w tym stadium zaawansowania produkcji są szanse na zmianę koncepcji?

narkoman

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 01-05-2006
  • Wiadomości: 716
  • Reputacja: 0
  • palenie zabija
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #33 dnia: Lutego 20, 2009, 08:58:17 am »
Myślicie, że w tym stadium zaawansowania produkcji są szanse na zmianę koncepcji?


szczerze to wątpię, ale spyborgs też było zaawansowane a z powodu niezadowolenia i zimnego przyjęcia przez graczy zaczęli ją ostro zmieniać...
dziewczyny, nie palcie marihuany ...

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #34 dnia: Lutego 20, 2009, 09:06:15 am »
Hm, byłoby miło, bo celowniczek faktycznie spieprzy wszytko.
Kiedyś była petycja o DMC na PSP i dupa z tego wyszła niestety.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #35 dnia: Marca 10, 2009, 23:33:50 pm »
EA Confirms MotionPlus Support for ?Dead Space? Wii
Cytuj
Electronic Arts COO John Pleasants today mentioned that ?Dead Space Extraction,? a Wii-exclusive rail-shooter prequel to the survival-horror original, will support the gyroscopic Wii MotionPlus peripheral when the game debuts in fall 2009.

At the 2009 Goldman Sachs Technology and Internet Conference in San Francisco, details about how MotionPlus would be integrated were not available; Pleasants merely told attendees that the new ?Dead Space? title would be ?taking advantage of the MotionPlus controller,? and that the title would include zero-G dismemberment.

Earlier today, EA announced that ?Tiger Woods PGA TOUR 10? and ?EA SPORTS Grand Slam Tennis? would also use Nintendo?s MotionPlus accessory.
http://www.gamecyte.com/ea-confirms-motionplus-support-for-dead-space-wii

EA talks up Dead Space: Extraction - ?one of the best looking games on Wii?
Cytuj
dsH : Recently, Dead Space Extraction for Wii has been announced. Do you plan to integrate any new features? Will map sizes and number of enemies have to be reduced compared to Dead Space? Will it still be physics heavy?

Glen : You should see it. It looks fantastic on the Wii. In my opinion (and others) its one of the best looking games so far on the Wii. Obviously we will make a couple compromises but in other ways we can add more, especially taking advantage of the Wii controllers. There are new enemies, characters, story, puzzles, co-op and weapons. And yes, physics and even zero-g play a huge part in the game.

dsH : Can we expect it to look as good as the recently shown footage of Dead Space running on the original Xbox?

Glen : Better, I think. It really looks freakin great. I kid you not.
http://www.deadspacehorror.com/dshorror-exclusive-interview-dead-space-director-glen-schofield

Dead Space: Extraction - don?t call it on?rails, it?s a ?Guided First Person Experience?, plus multiplayer co-op details
Cytuj
MTV Multiplayer : ?Dead Space Extraction? has been announced as a first-person addition to the Dead Space franchise. I understand that that means the game will be on-rails, as opposed to being a standard first-person shooter, but can you clarify exactly what kind of game this is and how we?ll be playing it?

Papoutsis : ?Dead Space Extraction? is a Guided First Person Experience. The player will be presented with many choices as they play the game, ranging from which path they wish to explore to maneuvering in Zero-G. The game is being developed from the ground up to leverage the unique controls of the Nintendo Wii. Players will use their Wii Remote to aim and dismember oncoming enemies as well as use other mechanics from ?Dead Space? such as Stasis and Telekinesis to name a few. When we started designing Extraction, it was important to us to make sure the Controls on the Wii felt natural and made sense. Having the use of motion controls opened up a lot of interesting possibilities for the game that we hope players will enjoy.

MTV Multiplayer : What kind of support does Dead Space Extraction have for multiple players?

Papoutsis : One of my favorite new features in Extraction is our Co-Op play. Say you are playing the story mode at home and a friend drops by, with the push of a button on your second Wii Remote your friend can jump in with you and start blasting apart Necromoprhs.

It is very important to us that people can play with their friends. Our game offers players a lot of strategy options, one person can focus on Dismemberment while the other is using Stasis to slow down enemies for example. So far when we play we are having a great time figuring out what the best strategy to use is on our variety of enemies and encounters.

Another important goal for us is to make sure that both players always feel engaged, challenged and are using their skills in the game. We want player 2 to feel just as involved and important as player 1 throughout the game.
http://multiplayerblog.mtv.com/2009/02/26/dead-space-wii-interview/
: Luty 27, 2009, 10:24:04 am
Nowy screen :

http://www.nintendopower.com/
: Marzec 04, 2009, 14:18:04 pm
Dead Space Control, Gameplay Details
Cytuj
The latest issue of Nintendo Power has shed a few new details on the Wii-exclusive Dead Space: Extraction.

As revealed in the original announcement, the game will be a spin-off from the Xbox 360/PS3 original as a ground-up prequel developed with Nintendo's console in mind. There was some initial confusion about whether it'd be on rails, EA have described the experience as "guided", and in the magazine itself it's once again confirmed as on rails.

-New female lead known as Lexine - won't see much of her due to the on-rails design.Wii remote was the deciding factor to switch to this view/gameplay style.
- Nunchuck is used to reload, shake off enemies by waggling both controllers, and use telekinesis with an on-screen pointer. Tilting/motion control for close attacks, precise aiming with the pointer.
-Wii-remote speaker used as an audio-log throughout the game.
http://www.cubed3.com/news/11870

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #36 dnia: Marca 15, 2009, 16:38:54 pm »
Cytuj
-Wii-remote speaker used as an audio-log throughout the game.
Będzie fajny klimat.
: Marzec 10, 2009, 23:54:28 pm
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,6384161,Extraction_tak_dlugie_jak_oryginalny_Dead_Space.html

Nowe wiadomości:
Cytuj
    * Dead Space Extraction będzie "podobnej długości co oryginalny Dead Space".
    * Pojawią się nowe tereny Aegis VII, czyli kolonii górniczej, na której wybucha infekcja oraz Ishimury.
    * Kooperacja będzie pozwalała drugiemu graczowi wskoczyć do zabawy w trakcie już trwającej sesji. Nie trzeba zaczynać misji od początku we dwóch graczy.
    * Nowe bronie, mroczniejsi przeciwnicy, inni bossowie itd.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #37 dnia: Marca 17, 2009, 22:05:15 pm »
Dead Space Extraction Interview
We sit down with the game's executive producer. New screens included.
http://wii.ign.com/articles/963/963176p1.html
Nowe screeny i arty  :






Pozostałe :
http://media.wii.ign.com/media/143/14320036/imgs_1.html

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #38 dnia: Marca 17, 2009, 22:15:50 pm »
 :shock:
To Dead Space wychodzi na PSP? Grafika jak na handhelda może być.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Dead Space
« Odpowiedź #39 dnia: Marca 21, 2009, 10:15:47 am »
Cytuj
To Dead Space wychodzi na PSP? Grafika jak na handhelda może być.
Niezły żart , szkoda , że nieudany . Zobacz trailer .
: Marzec 17, 2009, 22:18:07 pm
Dead Space Producer: 'We're Pushing The Boundaries'
Cytuj
The producer of Dead Space: Extraction has told ONM that the game aims to push the boundaries of mature gaming on the Wii

In an interview with ONM, EA's Steve Papoutsis revealed more details about the forthcoming sci-fi shooter and confirmed that it won't use MotionPlus technology.

"Bringing Dead Space: Extraction to the Wii means delivering on a mature and hard-edged title for Wii gamers," said Papoutsis. "At this moment there are some very cool games already on the Wii that are in that mature space but our goal is to push the boundaries of what a mature game on the Wii means."

Advertisement:
He also told us that unlike other EA games such as Grand Slam Tennis and Tiger Woods, Dead Space: Extraction won't be using the new MotionPlus adapter designed to make motion control more accurate. Papoutsis said: "Given our gameplay we are not currently planning on using the MotionPlus add-on. I think that the technology has a great deal of potential but with our aiming mechanic the existing precision achievable with the Wii Remote works great as it is."

So how will it make use of the Wii's control system? Papoutsis added: "We are using a frenetic first person perspective, so all shooting and dismemberment is handled by aiming the Wii Remote and firing at the Necromorphs in the game. In addition to shooting, our Telekinesis and Stasis mechanics are also handled in a similar way. We have gone to great lengths to make sure the controls feels natural for the Wii and are trying to avoid any unnecessary gestures that do not make sense in the Dead Space universe."
http://www.officialnintendomagazine.co.uk/article.php?id=7503
Gra mogłaby być świetna , EA popełniło duży błąd wprowadzając prehistoryczny "system kontroli " .
: Marzec 20, 2009, 19:26:49 pm
Eurogamer interview
Cytuj
Eurogamer: What did you make of House of the Dead: OVERKILL, another on-rails Wii shooter? How do you feel your two game compares?

Steve Papoutsis: Dead Space: Extraction is a guided first person experience - we have branching paths, areas of player controlled camera, zero-g, dismemberment, stasis, an array of unique weapons, TK, and a few other surprises that evolve the genre in many ways. Overkill was fun and, yes, it was a pure rail shooter. We have added so much to Extraction that comparisons to it should quickly fade away.

Eurogamer: HOTD was celebrated for its sense of humour, inventive level design and its replay value, which is often a problem for on-rails shooters. What were your main considerations in adapting Dead Space to Wii?

Steve Papoutsis: As I've mentioned, we have a diverse set of features and mechanics, co-op, a great new story, dismemberment and on and on. We took Dead Space's mechanics, added more, and evolved the genre just like the original Dead Space evolved the action/horror genre. Dead Space won over 60 awards worldwide and we are bringing that same design team, commitment to quality and some absolutely amazing visuals to Extraction. I assure you, this is no dumbed down version of Dead Space, this is a high quality, fantastic addition to the Dead Space Universe.
http://www.eurogamer.net/articles/dead-space-extraction-interview