Autor Wątek: BattleField: Bad Company 2  (Przeczytany 261042 razy)

0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #721 dnia: Stycznia 27, 2010, 19:12:49 pm »
Raczej tylko na PC, bo wątpię, żeby z grami na konsole sprzedawano jednorazowe kody do rejestracji. Taka sytuacja na rynku komputerów specjalnie mnie nie zaskakuje - wystarczy spojrzeć, co graczom planuje zaserwować Ubi...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 657
  • Reputacja: 253
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #722 dnia: Stycznia 27, 2010, 19:16:08 pm »
Grunt, by gra była co najmniej wysokich lotów, i miała jak najlepszą oprawę  8) Graficznie będzie musiała się postarać. MoH nowy zapowiada się kapitalnie w tej materii.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #723 dnia: Stycznia 28, 2010, 09:50:02 am »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #724 dnia: Stycznia 28, 2010, 10:34:30 am »
Cytuj
Our demo took place across Dice's local network, which allowed us to experience the PC's 32 player limit, which is six players more than the consoles' 24 player count.

24 + 6 = 32 <ok>

Mrocz

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #725 dnia: Stycznia 28, 2010, 10:35:56 am »
Cytuj
Our demo took place across Dice's local network, which allowed us to experience the PC's 32 player limit, which is six players more than the consoles' 24 player count.

24 + 6 = 32 <ok>

:lol: :lol: :lol: Dobre...  

Może kiedyś pomylą się z ceną DLC i będzie za darmo... Bo jak widać w DICE matematyka dużej roli nie gra :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #726 dnia: Stycznia 28, 2010, 12:22:07 pm »
Battlefield: Bad Company 2: Multiplayer demo now available for download for Xbox 360
http://translate.google.de/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.videogameszone.de%2Faid%2C703948%2FBattlefield-Bad-Company-2-Beta-Version-ab-sofort-als-Download-fuer-Xbox-360%2FNews%2F&sl=de&tl=en&hl=&ie=UTF-8

Cytuj
Surprise: DICE and Electronic Arts have just announced the multiplayer demo of Battlefield: Bad Company 2 on the Xbox Live Marketplace pushed.

Surprising announcement: About Twitter developer DICE has just announced that the multiplayer version of Battlefield: Bad Company 2 now available through the Xbox Live Marketplace for Xbox 360 ready for download - the size of the Scan version is 1,35 GB.

Ściągać i zdawać relację :)

Wiadomość scalona: [time]Styczeń 28, 2010, 12:41:53 pm[/time]
http://twitter.com/OfficialBFBC2
Cytuj
Surprise Reveal: Xbox 360 Battlefield Bad Company 2 MP Demo is live on Xbox Marketplace! Go get it!!!!!!!

Wiadomość scalona: [time]Styczeń 28, 2010, 13:27:46 pm[/time]
Battlefield Bad Company 2 - Squad Rush Extended Gameplay


Co do dema to będzie to plansza zimowa.
http://www.el33tonline.com/past/2010/1/28/battlefield_bad_company_2_demo/
Cytuj
“Welcome to the Battlefield: Bad Company 2 multiplayer demo! Get ready to feel the heat of battle in the vast Port Valdez map set on the Alaskan coastline. Fight together to secure valuable crates in ‘Rush Mode’ as the action progresses seamlessly across a variety of different locations.

Ciekawe, może PSN też dziś dostanie demko?  :P Chyba, że to rekompensata dla X360 za brak bety - dlatego dostali demko tydzień wcześniej.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 28, 2010, 13:29:35 pm wysłana przez Ryo »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #727 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:05:20 pm »
Ten "pistolet maszynowy", to mnie co najmniej zniesmaczył :|

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #728 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:09:32 pm »
Ja mam takie pytanie. Czy w tej grze będzie tryb, gdzie nie ma respów, tylko czekamy do końca rundy? Coś na wzór S&D w MW2. Bo jak nie będzie, to ja podziękuje za ten chaos i bezmyślne bieganie. Bez takiego trybu BC2 na publicznych serwach będzie syfem do potęgi.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #729 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:13:55 pm »
Ja mam takie pytanie. Czy w tej grze będzie tryb, gdzie nie ma respów, tylko czekamy do końca rundy? Coś na wzór S&D w MW2. Bo jak nie będzie, to ja podziękuje za ten chaos i bezmyślne bieganie. Bez takiego trybu BC2 na publicznych serwach będzie syfem do potęgi.
:o
Nawet nie wiem jak mam to skomentować. Chyba tylko tak, że nie warto wypowiadać się na temat gier o których nie ma się pojęcia.

Info dla Ciebie i Devilka:
świat gier multiplayer nie kończy się na MW2!!
« Ostatnia zmiana: Stycznia 28, 2010, 14:18:05 pm wysłana przez A-n »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #730 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:24:36 pm »
Oki, cieszę się razem z Tobą A-n, ale czy ktoś może udzielić mi odpowiedzi? Będzie taki tryb czy nie?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #731 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:25:52 pm »
Ja mam takie pytanie. Czy w tej grze będzie tryb, gdzie nie ma respów, tylko czekamy do końca rundy?
Ma być Realism Mode.

Bez takiego trybu BC2 na publicznych serwach będzie syfem do potęgi.
:lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #732 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:27:34 pm »
Zdjęcia z dema multi:







Ludzie którzy już grają na XO piszą, że wiekszość broni i specjalizacji jest wyłączona  :-?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #733 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:29:51 pm »
Ja mam takie pytanie. Czy w tej grze będzie tryb, gdzie nie ma respów, tylko czekamy do końca rundy?
Ma być Realism Mode.

Bez takiego trybu BC2 na publicznych serwach będzie syfem do potęgi.
:lol:


To jest nadzieja, że coś z tej gry będzie.

Żeby pocieszyć i połechtać plujących jadem napiszę, że MW2 na public'u w innym trybie niż S&D to też cholerny syf.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #734 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:31:00 pm »
Gameplay z bety PC:


Ludzie którzy już grają na XO piszą, że wiekszość broni i specjalizacji jest wyłączona  Confused
Może trzeba będzie odblokowywać?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #735 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:35:43 pm »
Jeszcze jedno pytanko. Polska wersja będzie?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #736 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:36:30 pm »

Może trzeba będzie odblokowywać?
Właśnie nie. Możesz grać tylko klasami z podstawowym wyposażeniem. Np medyk może używać tylko M1A1

Wiadomość scalona: Stycznia 28, 2010, 14:36:39 pm
Jeszcze jedno pytanko. Polska wersja będzie?
oby nie

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #737 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:40:17 pm »

Może trzeba będzie odblokowywać?
Właśnie nie. Możesz grać tylko klasami z podstawowym wyposażeniem. Np medyk może używać tylko M1A1
No cóż.

Jeszcze jedno pytanko. Polska wersja będzie?
Jak na razie nic nie wiadomo na ten temat, ale powiem tak jak A-n - oby nie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #738 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:46:00 pm »
Filmik który dał Ryo bardzo dobrze przedstawia problem tej gry. 5 minut gry, koleś zabija ledwo 3 przeciwników. Nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Pół godziny biegania i trochę pyrkania z pukawek. Dlatego właśnie nie trawię tej gry. Efekciarska to ona jest, ale co z tego skoro wieje tam cholerną nudą. Strzelają do kolesia, nawet nie wie skąd tylko biegnie w przód i ch**. Wybaczcie panowie ale nie rajcuje mnie totalnie takie badziewie. Do tego fakt że kompletnie nie czuć kiedy przeciwnik padnie. Nie wiadomo czy go trafiamy czy nie. Raz trzeba wpakować chore ilości ołowiu w gościa, a za chwilę dwoma strzałami ze zwykłego pistoleciku kładzie się go na glebe. Bezsens totalny. Niech pokażą czym jest ten Realism Mode i niech okaże się czymś wyjątkowym bo BC2 nawet nie piernie do MW2 w kwestii popularności rozgrywek sieciowych.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #739 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:49:33 pm »
Oby nie.
Tym bardziej że pewnie znowu by nie było opcji wyboru oryginału i wtedy trzeba bawic się w importy.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #740 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:50:08 pm »
Olewając już BF'a martwi mnie fakt, że DICE macza palce przy Medal of Honor, które ma konkurować z MW2. :/ Nie wróży to nic dobrego.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #741 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:56:31 pm »
Filmik który dał Ryo bardzo dobrze przedstawia problem tej gry. 5 minut gry, koleś zabija ledwo 3 przeciwników. Nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Pół godziny biegania i trochę pyrkania z pukawek. Dlatego właśnie nie trawię tej gry. Efekciarska to ona jest, ale co z tego skoro wieje tam cholerną nudą. Strzelają do kolesia, nawet nie wie skąd tylko biegnie w przód i ch**. Wybaczcie panowie ale nie rajcuje mnie totalnie takie badziewie. Do tego fakt że kompletnie nie czuć kiedy przeciwnik padnie. Nie wiadomo czy go trafiamy czy nie. Raz trzeba wpakować chore ilości ołowiu w gościa, a za chwilę dwoma strzałami ze zwykłego pistoleciku kładzie się go na glebe. Bezsens totalny. Niech pokażą czym jest ten Realism Mode i niech okaże się czymś wyjątkowym bo BC2 nawet nie piernie do MW2 w kwestii popularności rozgrywek sieciowych.
Jeśli w grach multiplayerowych tylko zabijanie daje ci fun, a reszta to nuda - to żal mi Ciebie.
Dla mnie największy fun to wspólne wykonanie zadania określonego w misji - pokonanie przeciwnika w ten sposób.
Liga Killzone 2 nauczyła mnie, że nie ten co ma najwięcej fragów wygrywa mecz - w BC2 jest podobnie i dlatego czekam na tą grę z wywieszonym językiem.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #742 dnia: Stycznia 28, 2010, 14:59:49 pm »
@BoBaN - Co do filmiku z bety, to wieje nudą, bo w 04:03 widać, że chłopaki grają 8 vs 7. Przed chwilą się beta rozpoczęła, tak więc dajmy ludziom czas na ściągnięcie, zainstalowanie itp. Natomiast co do Realism Mode to ma być w nim zwiększony damage, jest friendly fire, nie ma HUDa, nie ma kill cam, nie mam mini-map, nie ma spotingu selectem.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #743 dnia: Stycznia 28, 2010, 15:01:07 pm »
BC2 przedstawia trochę inny typ rozgrywki i tyle. Co do fragów to też da się ich nabić sporo np: ja w becie byłem w stanie nabić 40 grając gościem od rpg.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #744 dnia: Stycznia 28, 2010, 15:13:50 pm »
Filmik który dał Ryo bardzo dobrze przedstawia problem tej gry. 5 minut gry, koleś zabija ledwo 3 przeciwników. Nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Pół godziny biegania i trochę pyrkania z pukawek. Dlatego właśnie nie trawię tej gry. Efekciarska to ona jest, ale co z tego skoro wieje tam cholerną nudą. Strzelają do kolesia, nawet nie wie skąd tylko biegnie w przód i ch**. Wybaczcie panowie ale nie rajcuje mnie totalnie takie badziewie. Do tego fakt że kompletnie nie czuć kiedy przeciwnik padnie. Nie wiadomo czy go trafiamy czy nie. Raz trzeba wpakować chore ilości ołowiu w gościa, a za chwilę dwoma strzałami ze zwykłego pistoleciku kładzie się go na glebe. Bezsens totalny. Niech pokażą czym jest ten Realism Mode i niech okaże się czymś wyjątkowym bo BC2 nawet nie piernie do MW2 w kwestii popularności rozgrywek sieciowych.
Jeśli w grach multiplayerowych tylko zabijanie daje ci fun, a reszta to nuda - to żal mi Ciebie.
Dla mnie największy fun to wspólne wykonanie zadania określonego w misji - pokonanie przeciwnika w ten sposób.
Liga Killzone 2 nauczyła mnie, że nie ten co ma najwięcej fragów wygrywa mecz - w BC2 jest podobnie i dlatego czekam na tą grę z wywieszonym językiem.

Jeżeli myślisz że na serwerach publicznych cokolwiek będziesz wspólnie wykonywał, to dopiero mi jest żal Ciebie przez Twoją naiwność. Nie wiem w ogóle po co pieprzysz o lidze KZ2, gdyż liga a co za tym idzie, zgrana drużyna to zupełnie co innego niż gra na public'ach. Bzdury piszesz żeby tylko obronić swoje śmieszne tezy.

Krótka piłka i wygląda to tak. Jeśli BC2 nie będzie mieć typowo taktycznych trybów, gdzie gracz musi uważać co robi a nie biegać jak debil, ciągle się respawnując to gra umrze bardzo szybko. Bo o ile taki MW2 jest grą zjebaną, tak ma tryb S&D w który nawet na publicznych serwerach można z powodzeniem pograć. BC2 brak czegoś takiego.

Podkreślam że mówimy tutaj o grze na public'ach bo widzę że to nie dociera do Ciebie. Granie z kumplami w zgranej drużynie to inna bajka i całkowicie zmienia to odbiór gry. Pojmij to wreszcie.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #745 dnia: Stycznia 28, 2010, 15:15:41 pm »
Przecież jest tryb 4 vs 4.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #746 dnia: Stycznia 28, 2010, 15:19:11 pm »
Filmik który dał Ryo bardzo dobrze przedstawia problem tej gry. 5 minut gry, koleś zabija ledwo 3 przeciwników. Nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Pół godziny biegania i trochę pyrkania z pukawek. Dlatego właśnie nie trawię tej gry. Efekciarska to ona jest, ale co z tego skoro wieje tam cholerną nudą. Strzelają do kolesia, nawet nie wie skąd tylko biegnie w przód i ch**. Wybaczcie panowie ale nie rajcuje mnie totalnie takie badziewie. Do tego fakt że kompletnie nie czuć kiedy przeciwnik padnie. Nie wiadomo czy go trafiamy czy nie. Raz trzeba wpakować chore ilości ołowiu w gościa, a za chwilę dwoma strzałami ze zwykłego pistoleciku kładzie się go na glebe. Bezsens totalny. Niech pokażą czym jest ten Realism Mode i niech okaże się czymś wyjątkowym bo BC2 nawet nie piernie do MW2 w kwestii popularności rozgrywek sieciowych.
Jeśli w grach multiplayerowych tylko zabijanie daje ci fun, a reszta to nuda - to żal mi Ciebie.
Dla mnie największy fun to wspólne wykonanie zadania określonego w misji - pokonanie przeciwnika w ten sposób.
Liga Killzone 2 nauczyła mnie, że nie ten co ma najwięcej fragów wygrywa mecz - w BC2 jest podobnie i dlatego czekam na tą grę z wywieszonym językiem.

Jeżeli myślisz że na serwerach publicznych cokolwiek będziesz wspólnie wykonywał, to dopiero mi jest żal Ciebie przez Twoją naiwność. Nie wiem w ogóle po co pieprzysz o lidze KZ2, gdyż liga a co za tym idzie, zgrana drużyna to zupełnie co innego niż gra na public'ach. Bzdury piszesz żeby tylko obronić swoje śmieszne tezy.

Krótka piłka i wygląda to tak. Jeśli BC2 nie będzie mieć typowo taktycznych trybów, gdzie gracz musi uważać co robi a nie biegać jak debil, ciągle się respawnując to gra umrze bardzo szybko. Bo o ile taki MW2 jest grą zjebaną, tak ma tryb S&D w który nawet na publicznych serwerach można z powodzeniem pograć. BC2 brak czegoś takiego.

Podkreślam że mówimy tutaj o grze na public'ach bo widzę że to nie dociera do Ciebie. Granie z kumplami w zgranej drużynie to inna bajka i całkowicie zmienia to odbiór gry. Pojmij to wreszcie.
Ja patrzę na BC2 z punktu widzenia gry w drużynie - mam zgraną ekipę i dlatego wiem, że wspólna gra będzie dawała nam mnóstwo funu.
Inne granie w tego typu gry dla mnie nie ma sensu - skoro planujesz grać w lidze MW2 to myślałem, że masz podobne podejście.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #747 dnia: Stycznia 28, 2010, 15:20:47 pm »
@Aph
Dlatego też czekam na jakieś prezentacje trybów nadających się do gry na public'ach w BC2. Chciałbym bardzo taki tryb gdzie nie ma respów. Po prostu szukam alternatywy dla MW2, ale jak na razie nie widzę nic takiego na horyzoncie.

Wiadomość scalona: Stycznia 28, 2010, 15:22:33 pm
Ja patrzę na BC2 z punktu widzenia gry w drużynie - mam zgraną ekipę i dlatego wiem, że wspólna gra będzie dawała nam mnóstwo funu.
Inne granie w tego typu gry dla mnie nie ma sensu - skoro planujesz grać w lidze MW2 to myślałem, że masz podobne podejście.

No chyba że tak. Tutaj nie wątpię że BC2 będzie bardzo dobrym tytułem. Jednak z autopsji wiem że rzadko kiedy gra się z kumplami. Tym bardziej w gre gdzie mozna walczyć w 32 graczy, ciężko jest zebrać grupę znajomych. Dlatego oczekuję od BC2 trybu, który sprawdzi się też na public'ach, bez kumpli.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 28, 2010, 15:22:33 pm wysłana przez BoBaN »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #748 dnia: Stycznia 28, 2010, 15:25:59 pm »
Posiadacze PS3 nie dostaną dziś dema - musimy poczekać tydzień czasu...

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #749 dnia: Stycznia 28, 2010, 15:27:10 pm »
No to pogram jeszcze tydzień w MW2.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Mrocz

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #750 dnia: Stycznia 28, 2010, 15:37:59 pm »
Ja patrzę na BC2 z punktu widzenia gry w drużynie - mam zgraną ekipę i dlatego wiem, że wspólna gra będzie dawała nam mnóstwo funu.
Inne granie w tego typu gry dla mnie nie ma sensu - skoro planujesz grać w lidze MW2 to myślałem, że masz podobne podejście.

I właśnie dla tego Bad Company 2 jest IMHO lepszy... w MW 2 mamy zwykłe latanie po mapie na publicach, a Bad Company 2 rozwija skrzydła z dobrym squadem...

Drużynę mam... Praktycznie w Betę grałem tylko z KKRT, Ryo, Spyro i chyba paroma innymi osobami... W pełniaka też tak będę grać. Co więcej, nawet sesje, bez znajomych, były bardzo przemyślane. Naprawdę można trafić do obcego squadu i bez problemu grać drużynowo.

Dodam, jeszcze, że cholernie mi się podoba movement w Bad Company 2... Jest zbliżony do tego z Killzone 2, który mi bardzo pasował. Czuć bezwładność naszej postaci, czuć że nosimy na sobie sporo sprzętu, i nikt nie robi jakiś kosmicznych ewolucji... Jak "Headshoty w locie" czy inne badziewie...
« Ostatnia zmiana: Stycznia 28, 2010, 15:43:04 pm wysłana przez Mrocz »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #751 dnia: Stycznia 28, 2010, 16:48:04 pm »
O 18 bedzie na tej stronce 10k kodow do bety PC!
http://www.fileplay.net

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #752 dnia: Stycznia 28, 2010, 17:10:22 pm »
Cytuj
Dodam, jeszcze, że cholernie mi się podoba movement w Bad Company 2... Jest zbliżony do tego z Killzone 2, który mi bardzo pasował. Czuć bezwładność naszej postaci, czuć że nosimy na sobie sporo sprzętu, i nikt nie robi jakiś kosmicznych ewolucji... Jak "Headshoty w locie" czy inne badziewie...
A dla mnie jest to właśnie coś pomiędzy K2 a MW. Nie jest szybko, ale tak wolno jak w K2 też nie (z miejsca podkręciłem czułość na maxa i było idealnie). Owszem postać przy sprincie wolno się obraca, nie biega jakoś strasznie szybko, ale też jeśli dostaniemy kulkę gdzieś z tyłu to mamy odpowiedni czas na reakcję i wprawny gracz zdąży się wybronić.

Cytuj
Jeżeli myślisz że na serwerach publicznych cokolwiek będziesz wspólnie wykonywał, to dopiero mi jest żal Ciebie przez Twoją naiwność.
Sorka, ale to teraz mi jest ciebie żal jeśli myślisz że to niewykonalne. Ja miałem naprawdę sporo dobrych momentów a grałem gównie sam. Moment jak biegniesz razem z medykiem (który był w zupełnie innym sqadzie), wbijasz do pomieszczenia ty sprzątasz większość (a to z racji tego że gram assaultem), supportuje cię medyk, podkładasz ładunek, przy okazji zrespawnowało się na tobie jeden ze sqadu, u medyka też i role się zamieniają, teraz atakujący bronią celu.
Czy zobaczyć jak podprowadziłeś czołg i każdy mechanick biegnie i cię reperuje, a pozostali zaznaczają cel do likwidacji.... i to wszystko na "publicu".

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #753 dnia: Stycznia 28, 2010, 17:11:52 pm »
O 18 bedzie na tej stronce 10k kodow do bety PC!
http://www.fileplay.net
Chyba się skuszę :)

Battlefield: Bad Company 2 'Port Valdez Demo Gameplay' Trailer



Wiadomość scalona: Stycznia 28, 2010, 17:28:16 pm
Jeszcze mały gameplay z dema:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 28, 2010, 17:28:16 pm wysłana przez Ryo »

Ohtar

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #754 dnia: Stycznia 28, 2010, 17:30:46 pm »
O 18 bedzie na tej stronce 10k kodow do bety PC!
http://www.fileplay.net
Chyba się skuszę :)

Battlefield: Bad Company 2 'Port Valdez Demo Gameplay' Trailer



SPADOCHRONY !!!

0:27 - pięknie oddana szybkostrzelność MG3
1:23 - my weapon of choice.  :angel:

Ładnie trailer złożyli. Fajnie że snajpera jest pomalowana w śnieżny kamuflaż. Minigun też niezgorszy - mam nadzieję, że czołgów nie będzie można nim niszczyć ;/


blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #755 dnia: Stycznia 28, 2010, 17:34:49 pm »
Czuć bezwładność naszej postaci, czuć że nosimy na sobie sporo sprzętu, i nikt nie robi jakiś kosmicznych ewolucji... Jak "Headshoty w locie" czy inne badziewie...
Zrobiłem w becie - podobało mi się :D Wprawdzie ja byłem tym kampiącym, a nieszczęśnikiem jakiś pacjent który chciał sobie zeskoczyć z budynku.

Whining MarcePana jest dość żałosny. Operation Flashpoint/Armed Assault jest także wg Ciebie beznadziejną grą, 'bo trzeba dużo biegać'? A, nie grałeś? OK.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #756 dnia: Stycznia 28, 2010, 17:38:45 pm »
Cytuj
Zrobiłem w becie - podobało mi się Very Happy Wprawdzie ja byłem tym kampiącym, a nieszczęśnikiem jakiś pacjent który chciał sobie zeskoczyć z budynku.
Chodziło raczej o to że to ty jesteś w locie i ty robisz headshota...
Najlepiej jeszcze obracając się o 180 stopni..choć to tylko w MW2 :P

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #757 dnia: Stycznia 28, 2010, 17:42:10 pm »
Ściągam demko, tylko idzie jak krew z nosa i dziś już chyba nie zagram, w każdym bądź ocenie czy ta gra jest coś warta ;)

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #758 dnia: Stycznia 28, 2010, 17:42:56 pm »
Wiem wiem, ale był hed w locie? Był :angel: Zresztą sam zdumiony trochę byłem, bo odległość była dość spora (z 250-300metrów? W każdym razie brałem sporą poprawkę na trajektorię lotu pocisku)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #759 dnia: Stycznia 28, 2010, 17:43:16 pm »
Czuć bezwładność naszej postaci, czuć że nosimy na sobie sporo sprzętu, i nikt nie robi jakiś kosmicznych ewolucji... Jak "Headshoty w locie" czy inne badziewie...
Zrobiłem w becie - podobało mi się :D Wprawdzie ja byłem tym kampiącym, a nieszczęśnikiem jakiś pacjent który chciał sobie zeskoczyć z budynku.
Nie wiem, wydaje mi się, iż Mrocz miał na myśli to, że to my wyskakujemy z budynku, robimy obrót 360 w locie (w 180 sadząc headshota gościowi piętro niżej) i lądujemy na glebie.  ;)

Wiadomość scalona: Stycznia 28, 2010, 17:44:00 pm
O, już mnie SS wyprzedził. ;)