Nie ma porównania z modelem lotu z BF2 Oczywiście model lotu w BFach nie jest żadną symulacją, ale w BF2 czuje się, że masz kontrolę nad maszyną. Z kolei w BC heli było jakieś drewniane i 'ograniczone' ruchowo. Beczki itp ewolucje w BF2 są spokojnie wykonywalne, czego chyba się nie da zrobić skutecznie w Bad Company Sprawdź sobie filmiki na youtube z heli w BF2, to będziesz miał jakiś tam zarys.
Symulacja to to nie była, ale SKUTECZNE latanie w Heli wymagało sporej wprawy, pamiętam, że trzeba było trochę poćwiczyć, by porządnie zawisnąć w miejscu. Fajnie się też zwroty robiło.... Nos maksymalnie do góry i obrót w lewo/prawo (orczykiem)... Efekt był super, a na niskim pułapie zrobienie tego to była sztuka
. Jeszcze pamiętam przelatywanie w myśliwcu i heli przez korytarze u podstawy tamy na mapie Kubra Dam. Generalnie, jak dorwę się do heli w BC 2 to nieźle będę go katował. Ale martwią mnie te "drewniane ruchy"... Jak latałem w UAV w Becie, to właśnie takie były
No nic. BF 2 był pod tym względem niezastąpiony
EDIT: Na tym filmiku nie wygląda to tak źle... Gameplay z PC czy Xbox 360? (stawiam to drugie, bo w rogu jest napis Demo nie Beta
, ale nigdy nie wiadomo )
EDIT2: na bank Xbox360 bo jakiś Achievment wyskoczył czy coś