Autor Wątek: BattleField: Bad Company 2  (Przeczytany 257056 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

mateo

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1040 dnia: Lutego 05, 2010, 12:09:55 pm »
zagrałem 4 minuty w demo i wyłączyłem :roll: Taki typ rozgrywki mi nie pasuje, wole dynamiczne megaa rajcowowne multi w Uncharted 2, albo jak choćby w nadchodzącym Lost Planet 2.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1041 dnia: Lutego 05, 2010, 12:19:19 pm »
W Modern Combat jak ktoś wjeżdżał czołgiem to wszyscy spier*****i po kątach. Tutaj tego nie ma. Pojazdy nie są przerażające.

Na forach była boruta, że pojazdy są za silne i wystarczy nimi wjechać w centrum akcji i wszystko pozamiatać.
Pojazdy faktycznie zostały mocno znerfowane. Powinny wytrzymać moim zdaniem minimum 3 strzały z bazooki.

Nauczyłem się jednak odpowiednio z nich korzystać w demie i nie jest AŻ tak źle.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1042 dnia: Lutego 05, 2010, 12:23:14 pm »
Gra niestety zostanie zlokalizowana...

Mirosław Baka jako Haggard z Bad Company 2


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1043 dnia: Lutego 05, 2010, 12:23:20 pm »
Ktos ma ochote na squadzik za chwile? :>

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1044 dnia: Lutego 05, 2010, 12:38:49 pm »
Gra niestety zostanie zlokalizowana...

Mirosław Baka jako Haggard z Bad Company 2


Przecież to genialnie brzmi, kur** ludzie jak wy mnie wkurwiacie z tymi narzekaniami na polonizacje, jak ich nie ma to zle, jak są to jeszcze gorzej, ręce opadają

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1045 dnia: Lutego 05, 2010, 12:43:37 pm »
Ja jestem przeciwnikiem lokalizacji gier, które lokalizacji nie wymagają. Sieciowe FPSy należą do takich gier. Wkurza mnie dokumentnie polskie nazewnictwo perków, klas, itd. Być może zraziła mnie akcja z MW2.
Nic nie mam do M. Baki ani do lokalizowania gier na język polski.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1046 dnia: Lutego 05, 2010, 12:49:33 pm »
Ja jestem przeciwnikiem lokalizacji gier, które lokalizacji nie wymagają. Sieciowe FPSy należą do takich gier. Wkurza mnie dokumentnie polskie nazewnictwo perków, klas, itd. Być może zraziła mnie akcja z MW2.
Nic nie mam do M. Baki ani do lokalizowania gier na język polski.
Popieram, a przy okazji polonizacji pewnie umknie trochę śmiesznych tekstów i aluzji słownych.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1047 dnia: Lutego 05, 2010, 14:03:41 pm »
Ja jestem przeciwnikiem lokalizacji gier, które lokalizacji nie wymagają.
Nic nie mam (...) do lokalizowania gier na język polski.
to jak to jest w koncu?
i kto ma decydowac o tym, jaka polonizowac a jaka nie?

daj spokoj, kazda jedna gra powinna byc wydawana w naszym kraju w jezyku polskim. kazda jedna. powinna byc takze do wyboru wersja angielska - do wyboru.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1048 dnia: Lutego 05, 2010, 14:07:41 pm »
Ja jestem przeciwnikiem lokalizacji gier, które lokalizacji nie wymagają.
Nic nie mam (...) do lokalizowania gier na język polski.
to jak to jest w koncu?
i kto ma decydowac o tym, jaka polonizowac a jaka nie?

daj spokoj, kazda jedna gra powinna byc wydawana w naszym kraju w jezyku polskim. kazda jedna. powinna byc takze do wyboru wersja angielska - do wyboru.
to popieram jeszcze bardziej!!! :P mam nadzieję że w BC2 będzie do wyboru.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1049 dnia: Lutego 05, 2010, 14:09:35 pm »
Ja jestem przeciwnikiem lokalizacji gier, które lokalizacji nie wymagają.
Nic nie mam (...) do lokalizowania gier na język polski.
to jak to jest w koncu?
i kto ma decydowac o tym, jaka polonizowac a jaka nie?

daj spokoj, kazda jedna gra powinna byc wydawana w naszym kraju w jezyku polskim. kazda jedna. powinna byc takze do wyboru wersja angielska - do wyboru.
Jeżeli gra pozwala dokonać wyboru - to masz oczywiście rację.
Jeżeli jest tak jak w przypadku MW2 i atakują mnie kwiatki w stylu "przypadkowego leżenia" to ja dziękuje za polską wersję.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1050 dnia: Lutego 05, 2010, 14:19:10 pm »
wg mnie nalezy przyjac, ze gra spolonizowana + dajaca mozliwosc wlaczenia oryginalnej sciezki/angielskiej jest idealem do ktorego nalezy dazyc.
kwestia jakosci tej polonizacji to osobna sprawa. masz racje co do MW2 i zasluguje to na zainteresowanie: kto to robil, kto to zatwierdzil i kto za to zaplacil. szok po prostu.

zeby nie bylo off topu:
w weekend sprawdze demo z pozycji kompletnego nooba - multi podobalo mi sie jak do tej pory jedynie w KZ2 i tylko w niego gralem sporo. cala reszta nigdy mnie nie wciagnela. jestem ciekawy na ile Bad Company 2 jest dla kogos takiego przystepna.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1051 dnia: Lutego 05, 2010, 15:20:08 pm »
Gra niestety zostanie zlokalizowana...

Mirosław Baka jako Haggard z Bad Company 2


W 1:01 Mirek kulturalnie sprzedał wszystkim faka :lol:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1052 dnia: Lutego 05, 2010, 15:49:25 pm »
Czolgi sa w porzadku, po prostu na tej mapie jest duzo budynkow i krzakow, wiec trzeba bardziej uwazac na sniperow z C4, ale jak sie gra uwazanie to nadal czolg sieje rzez i zniszczenie ;]

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1053 dnia: Lutego 05, 2010, 16:26:21 pm »
Co do sterowania pojazdami, postacią i helikopterem proponuję przestawić sterowanie na BAD COMPANY 1 w opcjach. Gaz w czołgu pod L1, a wsteczny L2 świetnie się spisują. Helikopterem też łatwiej się steruje, a postać ma nóż pod trójkątem. Faktycznie zmniejszyli damage czołgu, ale dalej jest to maszyna do robienia punktów.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1054 dnia: Lutego 05, 2010, 16:36:18 pm »
Czolgi sa w porzadku, po prostu na tej mapie jest duzo budynkow i krzakow, wiec trzeba bardziej uwazac na sniperow z C4, ale jak sie gra uwazanie to nadal czolg sieje rzez i zniszczenie ;]

Nie, nie są. Już w becie były dosyć słabe. Tutaj przesadzili.

PS. Zwiększacie sobie czułość sterowania? Jeśli tak o ile?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1055 dnia: Lutego 05, 2010, 16:39:58 pm »
PS. Zwiększacie sobie czułość sterowania? Jeśli tak o ile?
Ja nic nie ruszałem.

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1056 dnia: Lutego 05, 2010, 16:43:32 pm »
Boban w becie mogłeś strzelić 5 metrów obok przeciwnika, on by zginął (to była przesada). Teraz trzeba bardzo blisko niego strzelić, aby umarł. To jest tak jak w BC1, jeśli ktoś naprawdę potrafi operować czołgiem, i tak będzie nie do zatrzymania ;)     

Wiadomość scalona: Lutego 05, 2010, 16:44:45 pm
PS. Zwiększacie sobie czułość sterowania? Jeśli tak o ile?
Ja nic nie ruszałem.
A ja zwiększyłem sobie na maxa :angel:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1057 dnia: Lutego 05, 2010, 16:56:17 pm »
Cytuj
Nie, nie są. Już w becie były dosyć słabe. Tutaj przesadzili.

PS. Zwiększacie sobie czułość sterowania? Jeśli tak o ile?
Tak? To powiedz to druzynie przeciwnej po ostatnim moim meczu z Ryo. I nie, przeciwna druzyna to nie byly lamy, bo my przegralismy w koncu.


Co do sensitivity to ja gram na polowie, ale jedna kreska za polowe do przodu tez jest ok, ale dla mnie to juz troche za szybko.

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1058 dnia: Lutego 05, 2010, 17:00:51 pm »
A i nie wiem skąd te narzekania na mapę w demie. Jest bardziej zróżnicowana niż w becie. Fajne są te ostatnie dwie bazy gdzie można działać po cichu i zajść wroga od tyłu, uwielbiam takie akcje. Może po prostu wolicie pustynną scenerie od zimowej :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1059 dnia: Lutego 05, 2010, 17:11:39 pm »
A i nie wiem skąd te narzekania na mapę w demie.
Wpis.

@BoBaN - co do czołgów to zależy jak kto nimi operuje, Jak rysiek wyjedzie centralnie drogą, stanie na środku bazy i zacznie strzelać to wiadomo, że zaraz wyłapie jakieś C4/bazookę/SAT. Tak samo trzeba czyścić krzaki, bo w nich jak wiadomo czają się snajperzy. Jak ktoś gra umiejętnie czołgiem, nie wali na pałę byle przed siebie strzelając z działa to potrafi ładnie naruszyć siły wroga. Vide ostatni mecz z KKRT. Wbiliśmy do czołgu i kosiliśmy jak leci. W odpowiednim czasie wycofka i naprawa, chowanie się czołgiem za kamieniami i drzewami, również tak, żeby nie być na celowniku SAT. Nad głową non stop latały nam czerwone darty, bo już nie wytrzymywali, że jeden czołg ich tak kosi. Nawet Apache'a na nas wysłali, ale wyrwał z działa od naszego turo-czołgu i było po sprawie. Nawet jak zostało nam 15 respów do przegranej, to zniszczyliśmy działem punkt B w drugiej bazie i mogliśmy atakować kolejny region. Ostatecznie i tak przegraliśmy, ale napsuliśmy im krwi tym czołgiem.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1060 dnia: Lutego 05, 2010, 17:47:37 pm »
To pomyśl co działoby się gdyby czołg miał taki dmg jak w BF:MC. W tamtej grze jak ktoś wjeżdżał czołgiem to był jeden wielki strach. Trzeba było natychmiast się pochować (było to możliwe dzięki w ch*j lepszym mapom) i obrać taktykę jak to podejść dziada, żeby straty dla drużyny były jak najmniejsze. To było coś i wtedy każdy chciał kierować czołgiem. Teraz to jest mi obojętne, bo i tak wiem że w czołgu nie jestem specjalnie bezpieczny.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1061 dnia: Lutego 05, 2010, 18:16:05 pm »
Czolgi sa takie jakie powinny byc, po prostu zalezy kto i jak nimi gra. Wczoraj jednym czolgiem zdobylismy wszystkie bazy lol Dwie osoby wsiada do czolgu, jedna najlepiej z extra karabinem odblokowanym i jeden wali z tego karabinu i dziala, drugi naparza z drugiego karabinu a dwoch inzynierow z tylu za czolgiem caly czas biega i go reperuje. Czasami jakis randomowy inzynier dolaczy sie od tylu to wtedy juz jest nie do zniszczenia. Na dodatek inynierowie oslaniaja czolg przed snajperami z C4. Nikt przeciez w czolgu nie stoi w miejscu, trzeba caly czas sie poruszac, inaczej to wiadomo ze cie zajada RPG i innymi wybuchowymi dobrodziejstwami. Dla mnie pojazdy  sa takie jak powinny byc i nic bym nie zmienil. W MC na czolg tez wystarczyly dwa RPG, pod tym wzgledem nie ma zadnej roznicy.

nakimushi

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1062 dnia: Lutego 05, 2010, 19:26:50 pm »
RED dobrze gada / w tej grze o to chodzi zeby grac w druzynie a nie samemu
gdyby czolg byl zbyt silny i jedna osoba czulaby sie zapewnie to mysle ze byloby minusem w tej grze /
a tak jest wiekszy balans

i o to w tej grze chodzi ;)
Ja bym tylko chcial zeby pojazdy mialy lepsza fizyke w tej grze ale to pewnie ograniczone jest konsolami itd ./
moze w nastepnej generacji

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1063 dnia: Lutego 05, 2010, 21:35:14 pm »
Pograłem dziś w składach 6 vs 6 i gra zmienia wtedy swoje oblicze. Gra się świetnie. Wiem przynajmniej kto do mnie strzela, skąd i mogę kombinować jak tu go podejść. Nawet wjazd czołgiem nabiera rumieńców, bo nie ma tylu przeciwników więc czołg szybko nie zostaje rozwalony. Oby był jakiś tryb max 10 vs 10 i gierkę kupuje przy premierze.

PS. Swoją drogą potem odpaliłem MW2 i okrutnie widać jak bardzo IW spieprzyło kod sieciowy tej gry.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1064 dnia: Lutego 05, 2010, 21:54:54 pm »
To nie wina IW, a tego, ze serwy sa p2p. Dedyki zmieniaja wszystko. Poza tym to nie zalezy od ilosci osob, a od teamu ;] BC 2 promuje gre druzynowa i tak zostala zaprojektowana, jak nie grasz druzynowo to nie dosc, ze biegasz dlugo to walczysz samemu.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1065 dnia: Lutego 05, 2010, 21:59:11 pm »
No ale to chyba IW mogło dedyki postawić co nie? Czemu więc to nie ich wina?

lupinator

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1066 dnia: Lutego 05, 2010, 22:26:00 pm »
Pograłem dziś w demo, gra oczywiście genialna, najlepszy sieciowy FPS w jakiego grałem. Mapa trochę  gorsza od tej z bety, w fullu liczę na dużo zieleni i ogólną różnorodność. Czekam z niecierpliwością.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1067 dnia: Lutego 05, 2010, 23:08:28 pm »
No ale to chyba IW mogło dedyki postawić co nie? Czemu więc to nie ich wina?
No niby ich, ale ze p2p to standart na konsolach to ciezko ich winic za podejscie standartowe. Problem jest taki, ze maja wlasne algorytmy na p2p, ktore balansuja rozgrywke, jesli kazdy serwer p2p traktowac jak dedyk to przy dobrych laczach nie byloby 'host advantage', za to przy kiepkich gra bylaby niemozliwa ;\

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1068 dnia: Lutego 06, 2010, 03:42:41 am »
RED dobrze gada / w tej grze o to chodzi zeby grac w druzynie a nie samemu
gdyby czolg byl zbyt silny i jedna osoba czulaby sie zapewnie to mysle ze byloby minusem w tej grze /
a tak jest wiekszy balans

i o to w tej grze chodzi ;)
Ja bym tylko chcial zeby pojazdy mialy lepsza fizyke w tej grze ale to pewnie ograniczone jest konsolami itd ./
moze w nastepnej generacji
Jasne, że dobrze mówi. Dzisiaj włączyłem demo na chwilę i jakimś trafem byłem sam na serwie. Polatałem sobie śmigłowcami i sprawdziłem obrażenia zadawane czołgom oraz innym pojazdom pancernym. Wychodzi na to, że RPG w :
- przód to 26-28 dmg
- tył i bok 54-58 dmg
To, że czołg zostaję szybko rozwalony to wina grającego i być może złego nawyku z bety (gdzie wbita do ost bazy czołgiem to w zasadzie zwycięstwo). Grając w czwartek byłem w stanie ubić sporo ludzi i chyba 2 ciężkie pojazdy grając light tankiem. Wystarczyło się dobrze ustawić i mieć kogoś do ewentualnej naprawy. W pewnej chwili ktoś chciał przykozaczyć i podjechał mi pod nos czołgiem. 1 vs 1 bym przegrał ale, że miałem wsparcie w postaci rpg to przeciwnik nie miał nic do powiedzenia.

Wiadomość scalona: Lutego 06, 2010, 03:43:32 am
Swoją drogą jak się robi zoom w UAV?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1069 dnia: Lutego 06, 2010, 12:01:37 pm »
Battlefield: Bad Company 2 Beta Now Played More than BF2
http://altplusf4.com/index.php/201002042899/PC-News/battlefield-bad-company-2-beta-now-played-more-than-bf2.html

Cytuj
It's only taken a week for the BFBC2 beta to move ahead of Battlefield 2 in the Xfire rankings. BF2 has been in the top 6-7 at Xfire since its the game's launch way back in June 2005. Not anymore. According to Xfire's stats, Battlefield: Bad Company 2 was the sixth most played game they track and BF2 was down at number 10. When I checked late last week BF2 was in the sixth spot with BFBC2 beta nowhere to be seen.

It's remarkable that a game in a more-or-less limited beta can already be played more minutes than the ever-popular BF2 that has sold millions of units and has been a mainstay for years with gamers. While we wait for EA to release a formal sequel to Battlefield 2, it looks like the BF torch is being passed to BFBC2 by the fans of the game.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1070 dnia: Lutego 06, 2010, 14:27:57 pm »


Genialna kompilacja ;]

BTW gramy o 15?

Unlimited

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1071 dnia: Lutego 06, 2010, 14:32:00 pm »
Ja będę o 15, fajnie mi się grało z Ryo w czołgu, mimo że bez Headseta to doskonale się czuliśmy i wykosiliśmy trochę jednostek nieprzyjaciela :D

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1072 dnia: Lutego 06, 2010, 14:36:51 pm »
Ja w sumie mogę pograć, bo w to demko jeszcze nie pykałem :) Tyle że headseta nie mam :/

Unlimited

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1073 dnia: Lutego 06, 2010, 14:39:14 pm »
Ja też nie mam, ale jakoś dajemy radę, Polak z Polakiem się z komunikują i bez headseta.

Ps. Zna ktoś jakiegoś taniego headseta który na pewno będzie współpracował z PS3. (Taki do 50zł)

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1074 dnia: Lutego 06, 2010, 14:43:44 pm »
Jabra działa :P

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1075 dnia: Lutego 06, 2010, 14:45:54 pm »
Dokłanie - Jabra w tym przedziale będzie do kupienia.

BTW. Przepraszam, że nie dołączam do meczy(dostaje tony zaproszeń) - ale praktycznie cały czas gram z ekipą z mojego klanu, a system party w demie jest żenująco słaby.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1076 dnia: Lutego 06, 2010, 16:35:43 pm »
Ja też nie mam, ale jakoś dajemy radę, Polak z Polakiem się z komunikują i bez headseta.

Ps. Zna ktoś jakiegoś taniego headseta który na pewno będzie współpracował z PS3. (Taki do 50zł)
Jakikolwiek kupisz będzie działał, ja mam np jakis z noki

nakimushi

  • Gość
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1077 dnia: Lutego 06, 2010, 17:09:49 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1078 dnia: Lutego 06, 2010, 18:42:36 pm »
World War II Levels In Bad Company 2?
http://connectedconsoles.com/ps3-World-War-II-Levels-In-Bad-Company-2.cfm

Cytuj
Whilst in the process of my daily ESRB ratings check, I came across the summary for EA DICE's Battlefield: Bad Company 2. To my surprise, it seems to reveal that the game starts with some missions set in World War II. The summary of the rating states;

"In single-player mode, players conduct missions on an unnamed Japanese island during World War II and then move into the modern day through jungles, deserts, and snowy terrain."

We were only expecting the game to offer a modern combat scenario, but it seems we'll once again be going back in time with an FPS. It could be a test of DICE's to see the reaction they receive from console gamers on their own World War II setting, which could lead to their very own Call of Duty: World at War rival.

If it's anywhere near as good as the modern setting, we'll be more than happy.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: BattleField: Bad Company 2
« Odpowiedź #1079 dnia: Lutego 06, 2010, 19:43:43 pm »


Uber filmik z BETY PC ;]

Jakby co jestem z Ohtarem online w BC2 :P
« Ostatnia zmiana: Lutego 06, 2010, 19:46:01 pm wysłana przez KKRT »