Ostatnio zarówno na PC jak i na konsolach znaleziono dosyć poważny błąd.
Otóż połowa naboi z magazynku nie dosięga celu strzelając ogniem ciągłym!
Podejzewam ze tu chodzi tylko o optymalizacje kodu. Obcieto ilosc dziur zeby specjalnie nie mulilo to gry, ale ilosc naboi jaka wychodzi z broni zgadza sie z tym co jest w magazynku
Może i tak, ale z drugiej strony jak wezmę medyka, albo nawet i inzyniera i jak z daleka strzelam pojedyńczymi nabojami (takie króciutkie serie) to przeciwnik ginie po 3-6 strzałach. Z kolei jak jest sie blisko i wali się z pełnej serii w przeciwnika to czasami cały magazynek się wystrzela, a przeciwnik stoi. Mimo mniejszej celności i ogólnie rozrzutu broni myślę, że te kilka naboi powinno dojśc do celu.
Ja dokładnie pamiętam podobny był błąd w Diablo 2. Jak się rozwijało Paladyna i jego umiejętność 'zapał' (czy jakoś tak) to z czasem zadawał tak szybkie ciosy, że do przeciwnika dochodził tylko co 2-3. Dletego najlepiej było rozwinąć tą umiejętnośc bodajże tylko do 6-7 poziomu, bo później za szybkie ataki robił i silnik gry nie wyłapywał tego, szczególnie jak jeszcze się miało jakieś bronie, amulety co przyspieszały szybkośc ataku.