Autor Wątek: Dead Space 2  (Przeczytany 75746 razy)

0 użytkowników i 18 Gości przegląda ten wątek.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #360 dnia: Kwietnia 21, 2011, 22:32:10 pm »
Nie jestem w pełni zaznajomiony z definicją, może Dead Space pod to nie podpada (moje skojarzenia to bardzo duża ilość tzw "otoczki technologicznej" w tej grze, lecz to chyba nie wystarczy), uznajmy więc, że już to wiem, a Ty się nie dojebałeś.

Jacek84

  • Gość
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #361 dnia: Kwietnia 21, 2011, 23:02:23 pm »
Ok. Ten użytkownik wie co robi <ok>.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #362 dnia: Kwietnia 22, 2011, 13:38:50 pm »
Mam nadzieję tylko, że nie wyszedłem z wprawy i 2 tygodnie przerwy nie podniosą znacząco poziomu trudności w końcowych rozdziałach (jestem w 12).
Pod koniec jest kilka "stresujących momentów".

Fabuła też nieco słabawa i liczę, że zakończenie mi to jakoś zrekompensuje.
Nie licz na to. Imo zakończenie jest do bani.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #363 dnia: Kwietnia 22, 2011, 23:44:01 pm »
Nie pomyliłeś się.

Liczyłem, że końcówka mną sponiewiera w ramach zadośćuczynienia za przebijanie się przez hordy nekrosów, a dostałem apogeum wszystkiego, co wcześniej mnie drażniło + patent przeciwnika z jedynki (rzeczywiście, nawet na poziomie normal się spociłem). Jest bardzo intensywnie i zdecydowanie trudniej niż w jedynce, lecz co z tego, że wprowadzono w kontynuacji kilka ciekawych patentów, jak wszystko niweczy klimat shooterka niczym RE5.
Technicznie rewelacja, za to klimat nieco uleciał. DS zaczynałem drugi raz od kopa, tutaj mi się nie chce (choć nie wykluczone, że zabiorę się za DS2 jeszcze raz, ale ciśnienia nie ma). Syndrom kontynuacji, ciężko graczy zaskoczyć drugi raz tym samym.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Gra ma mocne momenty (jak już napisałem, przez część gry odczuwałem większy niepokój, niż przy pierwowzorze), ale za dużo tu akcji i zbyt szczątkowego potraktowania fabuły. Mimo wszystko warto (dla fanów jedynki to wręcz obowiązek).

Czekam, aż ktoś pochwali się platynką w DS2 - tryb hard core wydaje się nie do przeskoczenia, jak sama nazwa wskazuje.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #364 dnia: Kwietnia 22, 2011, 23:54:04 pm »
tryb hard core wydaje się nie do przeskoczenia, jak sama nazwa wskazuje.
Kiedyś może bym się podjął, jednak teraz szkoda mi czasu i nerwów.

Ciekawe, że nikt nie pisze o trybie online. Chyba też macie odczucia, że został wrzucony na siłę. Zagrałem 2 mecze i mi wystarczy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #365 dnia: Kwietnia 23, 2011, 00:05:11 am »
Myślę o sprzedaży gry, więc nie gram po sieci (on-line pass). Wystarczy, że zobaczę te bzdury na YouTubie. Poza tym Dead Space to dla mnie typowy singiel, gdzie nie ma miejsca na multi, jedynie co-op w takich eksperymentach, jak DS:Extraction.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #366 dnia: Maja 11, 2011, 15:00:07 pm »
Dołożyli w kontynuacji Uncharted, dodali także i drugimBioshock. Jest także i w trzecim AC. Wszędzie niemalże go teraz ładują. Komu odpowiada ta forma zabawy - bawi się. Komu nie, ten neguje taką opcję. Zawsze lepiej by coś było. Gracz ma wtedy wybór. Ja chyba, wraz z dodatkiem, powrócę do tego tytułu i zobaczę co tam w trawie piszczy.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #367 dnia: Maja 12, 2011, 10:20:14 am »
Co nie oznacza, że to od razu dobre rozwiązanie. Jeśli studio nastawia się tylko na singla to ten z reguły jest dopieszczony. Kiedy w grze pojawia się multi to często na nim skupia się większość uwagi, bo to on po kampanii może przedłużyć żywotność gry - często kosztem singla właśnie. I tak jak napisał Kret - DS to tytuł, który żyje kampanią.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #368 dnia: Maja 24, 2011, 08:47:47 am »
Dead Space 2 getting free multiplayer maps
http://www.thatvideogameblog.com/2011/05/23/dead-space-2-getting-free-multiplayer-maps/

Cytuj
In a short and sweet Twitter/Facebook announcement just now, EA’s announced a new multiplayer map pack for Dead Space 2.

Called the “Outbreak Map Pack,” the new add-on will come with two maps included — The Academy and The Concourse — and is to arrive on Xbox Live on May 31st and PlayStation on June 3rd. No mention of a PC release. But the price? Free.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #369 dnia: Maja 24, 2011, 10:16:57 am »
Ktoś w ogóle gra w multi tej gry?

iko

  • Gość
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #370 dnia: Września 21, 2011, 11:47:23 am »

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #371 dnia: Września 21, 2011, 11:49:34 am »
A Ty wiesz, że Dead Space robi inne, główne studio Visceral?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #372 dnia: Września 21, 2011, 11:52:44 am »

iko

  • Gość
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #373 dnia: Września 21, 2011, 12:22:19 pm »
Czyli o przyszłość uniwersum Dead Space nie musimy się martwić! :o :)

iko

  • Gość
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #374 dnia: Września 22, 2011, 15:27:31 pm »
http://www.ppe.pl/news-10481-Nie_zgadniecie_powstaje_Dead_Space_3!.html

Kupuje dwójkę i czekam spokojnie na trójeczkę. To moje ulubione uniwersum na tej generacji! :angel:
« Ostatnia zmiana: Września 22, 2011, 15:36:52 pm wysłana przez Mateo »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #375 dnia: Września 22, 2011, 16:09:43 pm »
To moje ulubione uniwersum na tej generacji!
Uniwersum? To tam jakieś 'uniwersum' jest?  :curve:
« Ostatnia zmiana: Września 22, 2011, 16:12:18 pm wysłana przez Piter_neo »

iko

  • Gość
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #376 dnia: Września 22, 2011, 16:40:56 pm »
Może to górnolotnie zabrzmiało (uniwersum), powiedzmy że seria Dead Space jest jedną z najlepszych gier tej generacji, a zarazem moją ulubioną.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #377 dnia: Września 28, 2011, 08:22:24 am »
Właśnie skończyłem - wspaniała gra, super grafika, świetna fabuła, wzorcowy gameplay ale... końcówka (14 i 15 level) ma jakiś chory poziom trudności i ile bluzgów poleciało to wie tylko moja rodzina (oraz sąsiedzi, przechodnie obok mojego domu i ci po drugiej stronie ulicy raczej też)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #378 dnia: Września 28, 2011, 08:31:31 am »
ja właśnie przez to nie przeszedłem gierki. przyzwyczajony do śmiesznie niskiego poziomu trudności, nie zaopatrzyłem się w ostatnim sklepie w odpowiednią ilość amunicji. dalej okazało się, że sklepu już nie ma, a przeciwników na pęczki. nie chciało mi się szukać odpowiedniego stanu, przełazić końcówki jeszcze raz i ostatecznie odpuściłem:/

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #379 dnia: Września 28, 2011, 08:59:05 am »
Właśnie skończyłem - wspaniała gra, super grafika, świetna fabuła, wzorcowy gameplay ale... końcówka (14 i 15 level) ma jakiś chory poziom trudności i ile bluzgów poleciało to wie tylko moja rodzina (oraz sąsiedzi, przechodnie obok mojego domu i ci po drugiej stronie ulicy raczej też)

W końcówce jest sraka, jak Cię goni ten potwór, którego nie da się zabić. I co najlepsze - potrafi otwierać drzwi, tak więc nie ma spokoju :)

Ostatnia walka również irytująca. Nawet nie chcę myśleć, co by się działo w końcówce na Hardcore...

Btw: krążą ploty, że DS3 będzie miał miejsce na lodowej planecie.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #380 dnia: Września 28, 2011, 09:13:43 am »
Ostatnia walka również irytująca. Nawet nie chcę myśleć, co by się działo w końcówce na Hardcore...

Hardcore - max 3 save'y przez całą grę, respawn obok save'u a nie w checkpoint - to zdecydowanie dla masochistów

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #381 dnia: Września 28, 2011, 09:22:09 am »
Ja mam nadzieje że 3 będzie bardziej podobna do 1 niż do 2, bo 2 nie przeszedłem nie przez poziom trudności.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #382 dnia: Września 28, 2011, 09:49:05 am »
Po lekturze forum wiedziałem, że będzie ciężko i ciułałem powernody i ammo - 13 leveli poszło gładko w miarę. Ale na końcówkę to trzeba mieć full stasis packów, medikitów i zręczne paluszki

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #383 dnia: Września 28, 2011, 09:54:15 am »
Szkoda, że wysiłek z końcówki gry w żaden sposób nie jest wynagrodzony poprzez jej zakończenie... :-?

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #384 dnia: Września 28, 2011, 10:35:32 am »
Tzn. ja nie mam jakiegoś niedosytu na tym tle. Bardzo podobał mi się sposób prowadzenia fabuły, zachowania bohaterów były logiczne czy też przynajmniej uzasadnione z punktu widzenia ich doświadczeń. Wiele osób chwali końcówkę za subtelne, aczkolwiek czytelne nawiązanie do zakończenia pierwszej części... Dla mnie ok.


A tu nagroda za ukończenie Hardcore mode
« Ostatnia zmiana: Września 28, 2011, 10:50:35 am wysłana przez Szymku »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #385 dnia: Września 28, 2011, 11:11:29 am »
Tzn. ja nie mam jakiegoś niedosytu na tym tle. Bardzo podobał mi się sposób prowadzenia fabuły, zachowania bohaterów były logiczne czy też przynajmniej uzasadnione z punktu widzenia ich doświadczeń. Wiele osób chwali końcówkę za subtelne, aczkolwiek czytelne nawiązanie do zakończenia pierwszej części... Dla mnie ok.

Dl amnie zakończenie jedynki było mega jebnięciem i jednym z fajniejszych zakończeń ever. Tak naprawdę nie wiadomo o co cho i ten przeraźliwy krzyk, który na zawsze będę pamiętał.

Tym bardziej po dwójce spodziewałem się równie konkretnego zakończenia. A co dostałem - niemalże kopię zakończenia z jedynki. Wręcz kpina, ponieważ jeszcze to było okraszone niby humorem. Dla mnie fail :-?

Nie wiem, może to było szybkie nawiązanie do intra trójki, że sobie lecą stateczkiem i rozbijają się na tej lodowej planecie. Nie wiem... Jak olbrzymi fan jedynki powiem, że się bardzo zawiodłem tym zakończeniem.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #386 dnia: Października 06, 2011, 21:13:28 pm »
Jestem dopiero w szóstym rozdziale i odkryłem, że Daina była z Unitologii. Gra się bardzo fajnie, mechanika to stary dobry Dead Space, ale brakuje mi tutaj klimatu zaszczucia, ciasnoty, osamotnienia, jaka miała miejsce na USG Ishimura. Po przejściu jedynki człowiek już wie czego może się spodziewać. Tak ze dwa razy na razie skoczyłem na siedzeniu i to wszystko, a tak poza tym to nic szczególnego, jeśli chodzi o straszenie. Milczący Isaac miał więcej charakteru według mnie, niż ten gadający. Zobaczymy jak będzie dalej. Na razie mi się podoba.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #387 dnia: Października 11, 2011, 01:01:55 am »
Jak dla mnie, sprawa nieco zbliżona do Bioshock i jego sequela. Pierwsza odsłona to objawienie mające kapitalna oprawę A/V. Następna część, to nie do końca typowa kontynuacja. Niemniej, gra również znakomita.

LukeSpidey

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 10-05-2010
  • Wiadomości: 1 451
  • Reputacja: 10
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #388 dnia: Października 15, 2011, 01:15:16 am »
Ok, gra zaliczona. Kto już się chciał wypisać na tej grze już to zrobił, a kto chciał poczytać opinie też pewnie ma to już za sobą, więc będę zwięzły. Według mnie "jedynka" była lepsza. Tam można było się bać. Lokacje były bardziej wyludnione, było czuć klimat osamotnienia. W drugiej części w sumie nie zaskakuje nas nic nowego, więc sposób straszenia jaki sobie obrali twórcy był łatwy do przewidzenia. W pewnym momencie gry już tylko czekałem, kiedy, skąd i ilu Necromorphów wyskoczy mi pod lufę.

Graficznie bardzo mi się podoba, bronie na duży plus. Cieszy fakt, że karabin pulsacyjny wreszcie ma moc. Nowe gatunki przeciwników też fajne.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Sama zakończenie też trochę rozczarowuje. Przyznam szczerze, że z niecierpliwością czekałem na jakiegoś wielgaśnego stwora, a tutaj taka niemiła niespodzianka.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
I choć bardziej cenię sobie część pierwszą tak uważam, że Dead Space 2 to kawał porządnej gry, wciągające i dającej sporo frajdy, ale jednak to nie to samo co samotna walka na przeklętym statku.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #389 dnia: Lutego 13, 2012, 12:04:20 pm »
Jedynkę skończyłem dwa razy i zrobiła na mnie potężne wrażenie - świeżość i kapitalnie wykonanie (na wszystkich płaszczyznach). Wczoraj skończyłem dwójkę i od razu zaczynam kolejne podejście - jest rewelacyjna. Kontynuacja idealna.

Grafa jest wspaniała i co najważniejsze - całość działa BARDZO płynnie i szybko, nie ma żadnych zacięć a loadingi są sprytnie poukrywane. Ten silnik to kawał wspaniałej programistycznej roboty [na chuj zmiana na Frostbite (jak wieść niesie) to nie wiem - ktoś chyba szuka na siłę zastosowań dla nowego i drogiego silnika, co by inwestorzy nie marudzili]. Jednak większe wrażenie zrobiło na mnie audio (tak samo jest z jedynką) - nie wiem co to za technologia, ale gra brzmi wspaniale i wyraźnie wybija się spośród tłumu innych gier: kapitalna scena i szczególnie świetne efekty niskich częstotliwości (sub ma sporo roboty). Dźwięk jest bardzo naturalny - ten towarzyszący rozczłonkowywaniu (co za słowo) mogę mieć w telefonie na przychodzącą wiadomość. Takie przyjemne, soczyste "plask".  ;) Największe jednak wrażenie robi fizyka i zabawa nią - rzucanie przedmiotami, reakcja przedmiotów na akcje, zachowanie przeciwników i kilka innych rzeczy (o czym później) nadal robią wrażenie (było już w jedynce).

Całość developerskiej roboty jest godna pochwały - kolorystyka, gra świateł, efekty audio, mechanika, levelowanie sprzętu, zróżnicowanie broni, cały design (przeciwnicy, bronie, pomieszczenia, przedmioty, interfejs) - dosłownie wszystko pasuje to do siebie idealnie i tworzy jeden z najlepszych tytułów jakie ostatnio skończyłem. Po tej grze widać, że tematyka sci-fi pasuje twórcom idealnie, świetnie się czują w takich klimatach i robią to z pasją i przyjemnością - a nie odpierdalają kontrakt dla EA jak pańszczyznę ("STFU! Macie zrobić klona God of War i to na wczoraj!"). Nic bym nie zmienił, niczego bym nie poprzestawiał poza jednym - przydała by się jakaś swoboda na koniec, pozostawienie decyzji graczowi co zrobić i co za tym idzie - kilka (choćby dwa) alternatywnych zakończeń.

Gameplay jest mocno zróżnicowany, dużo różnych ciekawych akcji, wycieczek, lokacji, sprzętu - doprawione wykorzystaniem stazy ("slo-mo" potraktowanych nią obiektów), telekinezy i stanu nieważkości. Co z tego, że jest więcej strzelania niż w jedynce, skoro i tak jest ciągłe napięcie, pełne skupienie i obawa przy wchodzeniu w nowe pomieszczenie. Efekt ten sam więc ten zarzut jest nietrafiony i zupełnie mi to nie przeszkadzało. Poza tym, cięcie przeciwników w tej grze jest tak zajebiste (oprawa+fizyka), że sprawia samą przyjemność. Co zostało przegięte, to to jak często stosowana jest sztuczka typu "przechodzisz obok kibla i nagle słychać spuszczaną wodę" albo "przechodzisz przez sypialnie i nagle dzwoni budzik" - za dużo, za często i później już niestety przewidywalnie. Spacery po otwartej przestrzeni (świetne efekty dźwiękowe) czy zasysanie przez rozszczelnione okna są kapitalne. To ostatnie jest popisem dla fizyki, kapitalnie to wygląda, jak cały syf i sterta gratów zderza się ze sobą, pcha wzajemnie i wylatuje w przestrzeń czy blokuje się na innych przytwierdzonych elementach. Tego mi brakuje bardziej na tej generacji niż wyjebanych teksturek - tym bardziej, że taki DS2 pokazuje, że można.

Fabuła - napiszę tak: jak ktoś szuka wieloznaczności na poziomie Silent Hill 2 czy twistów na poziomie Metala Geara Solida aka "mindfuck", to powinien szukać gdzie indziej (przy okazji powodzenia). Nie ten gatunek i nie przyjmuję zarzutów, że fabuła jest słaba - aczkolwiek jakiś sprytny zwrot akcji by się przydał, bo ten związany z
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
był oczywisty, przewidywalny i wielokrotnie w branży już przemaglowany (po mistrzowskim zastosowaniu w System Shock 2 jestem na to wyczulony).

Cieszy mnie informacja o tym, że powstaje kolejna część - dla mnie to jedno z najlepszych nowych IP tej generacji (obok np. wspaniałego MotorStorma), jeden z powodów dla których ta się jako tako broni swoją biblioteką tytułów.

PS - tak się wciungłem, że kupię (o currentgenowska zgrozo!) DLC.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #390 dnia: Lutego 13, 2012, 14:20:56 pm »
DLC to lipa na 20 minut. Nie polecam!

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #391 dnia: Lutego 13, 2012, 14:26:55 pm »
No właśnie czytam, że jest bardzo krótkie, niezbyt się przyłożyli (akcja toczy się w tych samych pomieszczeniach co w podstawie) i in. niezbyt pozytywne opinie.

Chyba dziś spróbuję hard-core mode...

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #392 dnia: Lutego 13, 2012, 14:32:08 pm »
Też myślałem nad HC, muszę jednak przemyśleć kiedy te dwa sejwy zrobić...

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #393 dnia: Lutego 13, 2012, 14:38:54 pm »
Chyba dziś spróbuję hard-core mode...
Hard-core mode to ten z max 3 save'ami przez całą grę?

Jeśli tak, to życzę powodzenia i późniejszej zabawy z hand-cannon.

Ja nie miałem siły na więcej, niż jedno posiedzenie z tym tytułem. O ile jedyneczka bardzo mi podpasowała, tak kontynuuacja nie jest sequelem idealnym. Tu nawet nie chodzi o samą ilość strzelania (choć te przeprawy z małymi pizdami drażniły strasznie, a na plus ewidentnie potyczki z chowającymi się po kątach "pieskami"), jedynka miała po prostu o wiele lepszy klimat brudu i osamotnienia na zardzewiałej stacji kosmicznej. Zgadzam się jednak, że to jedno z najlepszych nowych IP tej generacji. Z utęsknieniem czekałem na dobry sci-fi horror, czerpiący garściami z pierwszych filmów o Obcym i Event Horizon. Może nie do końca się spełniło, ale "marka" jest świetna.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #394 dnia: Lutego 13, 2012, 15:06:40 pm »
Kert - TRUE THAT!

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #395 dnia: Lutego 13, 2012, 15:11:49 pm »
Mi delikatna zmiana klimatu zupełnie nie przeszkadza i dwójka jest dla mnie taką samą rewelacją jaką była jedynka.

@kun
jutro coś napiszę, jak mi poszło z HC.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #396 dnia: Lutego 14, 2012, 00:54:00 am »
Mi delikatna zmiana klimatu zupełnie nie przeszkadza i dwójka jest dla mnie taką samą rewelacją jaką była jedynka.

@kun
jutro coś napiszę, jak mi poszło z HC.
Opasłej recenzji nie będę tu analizował. Kawał fachowej roboty. Należy się :
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Zgadzam się w pełni. Ludzie, którzy psioczą na kontynuację "to samo/nudno/to nie horror, to strzelanina", gadają bzdury (podobnie jest przy kontynuacji fenomenalnego Bioshock).

Dead Space 2, podobnie jak poprzedniczka, to przecudowna pozycja i oby nie podzieliła losu serii Resistance.

Też myślałem nad HC, muszę jednak przemyśleć kiedy te dwa sejwy zrobić...
Szósty, później dziewiąty i przed trzynastym.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #397 dnia: Lutego 14, 2012, 08:29:08 am »
Dead Space 2, podobnie jak poprzedniczka, to przecudowna pozycja i oby nie podzieliła losu serii Resistance.
Mam nadzieję, że na razie niepotwierdzone oficjalnie plotki o produkcji DS3 nie okażą się tylko plotkami, bo seria ma taka konstrukcję fabularną, że spokojnie można robić kolejne części (jak choćby seria filmowa Obcy).

@kun
wczoraj wieczorem miałem Dead Space, ale między uszami - chwilę po 21:00 robiłem ziuziu. Startuję jutro.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #398 dnia: Lutego 14, 2012, 08:32:11 am »
Co powiesz prart na temat zakończenia DS2? Spełniło Twoje oczekiwania?

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Dead Space 2
« Odpowiedź #399 dnia: Lutego 14, 2012, 08:53:13 am »
Jak zobaczyłem niemal identyczne ujęcie kamery jak w jedynce to myślałem, że będzie powtórka. Bardzo dobrze, że jednak z tego zrezygnowali.
Jednak to o co zrobili to było pójście na łatwiznę, ale moim zdaniem to przygotowanie pod kolejną część. Nie mogli wszystkiego ostatecznie wyjaśnić, zakończyć, bo planowali dalej to pociągnąć -
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
to potwierdza.
Więc gdyby je oceniać jako zakończenie całości (podsumowanie) to mega padaka; jako wyprowadzenie do kolejnej części - trochę nieudolne (krótkie) ale skuteczne.