Aktualizacja, 16:40:
Mleko się rozlało, zatem gra została oficjalnie zapowiedziana. Gry nie zostaną poprawione pod względem grafiki (co rozważałem wcześniej) i będą jedynie przeskalowane (bez rozmycia) do Full HD, ale za to pojawią się filtry graficzne (palety barw różnych konsol, jak SNES czy GameBoy), możliwość rozpoczęcia gier od dowolnego etapu, tryb "widza" gdzie gra przechodzi się sama (i możemy do niej wejść w dowolnej chwili) czy możliwość odsłuchiwania soundtracków. Dokładnej daty premiery jednak nadal nie podano i wciąż jest to "jesień 2019". Cena będzie oscylować wokół 120zł.


Orginalna treść
W trakcie imprezy GME Conference (impreza dla managerów GameStopów), pokazano trailery i zapowiedzi paru gier, które jeszcze nie wyszły (zarówno nowe fragmenty gameplayów jak i zapowiedzi całych tytułów). Dwie z nich, to Aladdin oraz The Lion King, które mają się pojawić w wersji "zremasterowanej" na PS4, Xboxa One i Switcha. Całość ma pojawić się w sprzedaży jeszcze tej jesieni, oficjalna zapowiedź czai się więc pewnie tuż za rogiem.

Nie wiadomo na czym dokładnie mają polegać te remastery - czy tylko podciągnięto gry aby wyświetlały się w HD (przeskalowane i bez rozmycia), czy może narysowano ręcznie na nowo animacje i tła. Tak właśnie zrobiono chociażby przy remasterze Monkey Island - można było w locie przełączać się między starą pikselową a nową malowaną grafiką.

Obie Disneyowe gry były platformówkami, wydanymi odpowiednio w 1993 i 1994 roku na Segę Genesis (na PSX pojawiła się inna gra z Królem Lwem).

Gameplay z obu oryginalnych wersji poniżej (ostrzegam, że niektóre efekty dźwiękowe są głośne i warto przyciszyć głośniki/słuchawki)