AC IV: Black Flag - nie obawiajmy się zmęczeniem marki
Tak w wywiadzie dla serwisu OXM stwierdził twórca czwartej odsłony Assassin`s Creed. Wielu graczy w tym i ja jesteśmy sceptycznie nastawieni do corocznych kontynuacji gier, które mogą się "przejeść". Ale jak zapewnia Guesdon nie powinniśmy się tego obawiać:
Myślę, że udowodniliśmy, iż marka jest ważna i wewnętrznie spójna oraz ma przed sobą szerokie perspektywy rozwoju. W związku z tym naszym zadaniem - jako twórców - jest z jednej strony zaskakiwanie graczy i dostarczanie świeżych pomysłów, z drugiej zaś upewnianie się, że elementy wyróżniające Assassin's Creed na tle innych marek pozostaną nienaruszone. Biorąc pod uwagę skalę i możliwości świata [w Black Flag] który budujemy, zupełnie inne realia, nowe mechanizmy w rozgrywce oraz nową obsadę bohaterów (tak głównego, jak i postaci pobocznych) zdecydowanie jesteśmy na dobrej drodze, by wykonać dobrą robotę i uniknąć zmęczenia całkowicie.
Miejmy nadzieję, że słowa Guesdona nie są rzucane na wiatr, a coroczne wydawanie AC nie pozostawi żadnej skazy na serii. Przypominam, że Assassin`s Creed IV: Black Flag trafi napółki sklepowe 29 października tego roku.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• EA wyłącza serwery kolejnych gier. Pod nóż idą legendy Codemasters — DIRT 3 i GRID Autosport - 12.09.2025 12:24
• [OPINIA] Czy Stare gry rzeczywiście Były Lepsze, a my ich Nie Doceniliśmy? - 22.08.2025 15:33
• EA wyciąga wtyczkę NFS: Rivals - 11.07.2025 12:00
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: