AC IV: Black Flag - nie obawiajmy się zmęczeniem marki
Tak w wywiadzie dla serwisu OXM stwierdził twórca czwartej odsłony Assassin`s Creed. Wielu graczy w tym i ja jesteśmy sceptycznie nastawieni do corocznych kontynuacji gier, które mogą się "przejeść". Ale jak zapewnia Guesdon nie powinniśmy się tego obawiać:
Myślę, że udowodniliśmy, iż marka jest ważna i wewnętrznie spójna oraz ma przed sobą szerokie perspektywy rozwoju. W związku z tym naszym zadaniem - jako twórców - jest z jednej strony zaskakiwanie graczy i dostarczanie świeżych pomysłów, z drugiej zaś upewnianie się, że elementy wyróżniające Assassin's Creed na tle innych marek pozostaną nienaruszone. Biorąc pod uwagę skalę i możliwości świata [w Black Flag] który budujemy, zupełnie inne realia, nowe mechanizmy w rozgrywce oraz nową obsadę bohaterów (tak głównego, jak i postaci pobocznych) zdecydowanie jesteśmy na dobrej drodze, by wykonać dobrą robotę i uniknąć zmęczenia całkowicie.
Miejmy nadzieję, że słowa Guesdona nie są rzucane na wiatr, a coroczne wydawanie AC nie pozostawi żadnej skazy na serii. Przypominam, że Assassin`s Creed IV: Black Flag trafi napółki sklepowe 29 października tego roku.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Recenzja: Adapter Brook Wingman XE2 na PS3 i Switch - 18.02.2025 16:38
• PlayStation Network z ogromną awarią. Sony proponuje rekompensatę - 09.02.2025 13:18
• Remake Obliviona niemal pewny! Gra ma zadebiutować w tym roku - 14.01.2025 15:35
• Xbox wycofa się z Polski? Konsol zaczyna brakować, a firma wydaje lakoniczny komunikat - 18.12.2024 15:24
Komentarze
Dodaj nowy komentarz: