Bethesda: PS3 jest potężne, to my zasysamy
Nie tak dawno miałem okazję pisać o tym, jaką cnotą jest cierpliwość w kontekście ostatniego DLC do Skyrima - Dawnguard. Dzisiaj Bethesda rzuciła nieco światła na sytuację dodatku w wersji PlayStation 3
Na oficjalnym forum Bethesdy pojawił się post twórcy gry - sytuacja nie jest ciekawa: developer rzuca oklepane hasła, jak to PS3 nie tryska mocną, jak to pracują wspólnie z Sony aby rozwiązać problem, ale dodaje również, że Dawnguard to oczywiście nie jedyny dodatek nad jakim pracują i wcale nie są pewni, że uda im się rozwiązać ten problem. Wiadomość warto skończyć kolejnym przysłowiem: nadzieja umiera ostatnia (wersja alternatywna: nadzieja matką głupich).
Platformy:
Czas czytania: 1 minuta, 24 sekund
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Mojang aktualizuje Minecraft, ale na natywną wersję na PS5 jeszcze poczekamy - 10.09.2024 11:52
• Minirecenzja: Call of Duty Classic - 18.08.2024 12:42
• Stop Killing Games! - 09.08.2024 10:00
• TEST: Dysk SSD w PS3 — Czy warto? - 08.08.2024 17:23
• TEST: PlayStation 3 w 2024 roku — Czy Warto? - 28.07.2024 13:25
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Straszne partolstwo ze strony Bethesdy. Najpierw niespatchowana gra chodziła w 5 fpsach, a teraz nie umieją wydać prostego DLC. Z Oblivionem nie było takich problemów, kto tam pracuje?
odpowiedzNad fabułą by w końcu popracowali.
odpowiedzKozik.
Po prostu PS3 ma g***nie podzieloną pamięć, słaby i przestarzały układ graficzny i jak się robi grę na X360 i PC najpierw to później jak trzeba ciąć na słabszy pod tymi względami sprzęt to trzeba to umieć zrobić. I łatać mocniejszym Cellem braki w grafice.
Obliviona portowała zewnętrzna firma.
Wszystkie inne gry Betshedy na PS3 są gorsze graficznie, niedopracowane i dodatki najczęściej nie działają z podstawką tylko trzeba czekać na wersję zbiorczą GOTY.
odpowiedzNiema co się podniecać ps3 to stare pudło. Zaraz będzie ps4 i płakać nie będą
odpowiedzObie konsole to stare pudła ;) 6 (w przypadku PS3) i 7 (w przypadku X360) lat to cholernie dużo czasu.
W przypadku PS3 problemem jest podział pamięci. W Skyrim, jak i innych grach Bethesdy, wszystko, co robisz w świecie jest zapamiętywane, a 256mb dostępne w PS3 jest tu sporym ograniczeniem. Nie dziwię się, że developer nie chce wydawać DLC, jeżeli z podstawową wersją dają sobie ledwo radę. Dopóki nie rozwiążą ostatecznie problemu pierwotnego, dodatkowy content tylko pogorszyłby sprawę,
Dziwię się tylko, że nikt o tym nie pomyślał przed wydaniem gry :/
odpowiedzDodaj nowy komentarz: