Iron Harvest na nowym gameplayu. Deweloperzy przygotowują się do przyszłorocznej premiery
Przy okazji gracze otrzymali także noworoczne życzenia.
O Iron Harvest — dość niecodziennej strategii z mechami w tle nie mówi się ostatnio wiele. Większość osób spytana o ten tytuł nie miałaby zapewne pojęcia, o jaką grę chodzi, lecz wierni fani strategii czekają na tą produkcję z utęsknieniem. Nie tylko dlatego, iż ma ona zaoferować bardzo pożądaną przez weteranów RTS-ów traydycjną formę rozgrywki, ale wielu z nich jest po prostu ciekawych jak wypadnie egzotyczne połączenie wielkich kroczących maszyn bojowych z realiami alternatywnej wersji pierwszej wojny światowej. Deweloperzy co jakiś czas przypominają o postępach prac nad grą i tak jest i tym razem.
W serwisie YouTube studio deweloperskie KING Art opublikowało właśnie świeżą porcję gameplayu z tytułu:
Na materiale deweloperzy chwalą się kolejnymi zaimplementowanymi funkcjami gry, a także dodaniem trzeciej frakcji i 9 bohaterów. Przez ostatni rok doszlifowano również UI, oskryptowano wiele misji i położono podwaliny pod cutscenki na silniku gry. Miłośników konsol z pewnością zainteresuje także fakt implementacji przez twórców sterowania padem, jaki oprócz standardowej myszki będzie w produkcji obsługiwany, dzięki czemu produkcja oprócz samego PC, zadebiutuje także na konsolach.
Przy okazji twórcy złożyli wszystkim graczom, niezależnie od platformy noworoczne życzenia.
Iron Harvest to owoc zbiórki w serwisie crowdfundingowym Kickstarter, jaka ostatecznie zakończyła się sukcesem z wynikiem niemal 1,5 miliona dolarów, co stanowi kwotę trzykrotnie większą od tej, o jaką prosili twórcy. Tytuł opowiada alternatywną historię pierwszej wojny światowej, gdzie starcia piechoty wspierają ogromne mechy. Świat gry oparto na wizji polskiego artysty — Jakuba Różalskiego, który zapewnił, iż będzie sprawował pieczę nad każdym aspektem fabularnym tytułu. Gracz będzie mógł pokierować jedną z trzech frakcji — Imperium Saksońskim, Republiką Polanii oraz Raswietem, a każda z nich będzie dysponowała unikalnymi jednostkami i wyznawała inną filozofię prowadzenia wojny.
Warto wspomnieć, iż poprzednia produkcja studia z tego gatunku — Battle Worlds: Kronos spotkała się raczej z mieszanym przyjęciem graczy, którzy narzekali na mnogie błędy techniczne i mierną fabułę. Miejmy nadzieję, że deweloperzy wyciągną wnioski z tej umiarkowanej porażki i w przypadku Iron Harvest będzie inaczej. Jeśli termin premiery nie ulegnie zmianie, to przekonamy się o tym już 1 września 2020 roku, kiedy tytuł zadebiutuje jednocześnie na PC oraz konsolach obecnej generacji.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Zwiastun premierowy Iron Harvest - aż szkoda, że konsole poczekają - 01.09.2020 22:45
• [Aktualizacja #2] Masowe zwolnienia w PlayStation Polska! Polski oddział przestanie istnieć? - Wczoraj, 11:22
• Recenzja: Adapter Brook Wingman XE2 na PS3 i Switch - 18.02.2025 16:38
• Elden Ring Nightreign z kolekcjonerką i steelbookiem w Polsce - 17.02.2025 14:45
Produkcja Bayonetta 3 może być w powijakach? Gracze martwią się o stan prac nad tytułem


Komentarze
Dodaj nowy komentarz: