News

Mario Maker 2 z hubami-światami dla naszych etapów

Od teraz będzie można praktycznie stworzyć własną grę o Mario. A to nie jedyne zmiany.

Super Mario Maker 2 wprowadzał wiele zmian i nowości względem poprzednika, ale grze brakowało do tej pory jednej możliwości. Nasze etapy były od siebie odseparowane, więc jeśli udostępnialiśmy nasze etapy online, albo upychaliśmy pomysły w jeden z nich, albo inni gracze mogli trafić tylko na jedno z naszych dzieł i nie już nie zajrzeć do kolejnych.

Nowa aktualizacja to zmieni, bowiem zupełnie jak w klasycznych grach będzie można stworzyć mapkę z etapami, co umożliwi też wprowadzenie rosnącego poziomu trudności, czy możliwości zmian tematycznych.

Poza budową hubów, dojdą też nowi przeciwnicy, kostium żaby pozwalający pływać i biegać po wodzie, kostium-balon dzięki któremu będzie można latać kostium latającej wiewiórki który pozwoli na szybowanie oraz bumerang.
Mi spodobały się z kolei kostiumy zamieniające nas w elementy otoczenia, jak skrzynka strzelająca bombami czy power box który pozwala na niszczenie ścian, albo kostium Goomby dzięki któremu przeciwnicy nas nie atakują.

Pojawią się też nowe mechaniki, jak włączane trampoliny, które trzeba aktywować przyciskiem, aby móc wskoczyć gdzieś gdzie Mario nie sięga, czy roboty przypominające Koopę/Bowsera. Uch.

Niestety, jest to też ostania aktualizacja zawartości, jeśli więc programiści Nintendo nie zostawili w kodzie żadnych bugów, gra nie będzie już aktualizowana (a akurat Nintendo słynie z wypuszczania dopracowanych gier, które nie wymagają patchy).

Wszystkie zmiany (i parę innych których nie opisałem) na poniższym trailerze:

Platformy:
Czas czytania: 2 minut, 20 sekund
Niedawno pisaliśmy też o...

Yakuza Kiwami w końcu w Game Pass. Tytuł jest już dostępny do pobrania

arrow-right
arrow-right

Do Animal Crossing zmierzają kolejne nowości

Komentarze
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: