Microsoft zapowiada Game Stack Live. Na imprezie możemy zobaczyć Xbox Series X
Amerykanie poruszą tam tematy, jakie mieli omawiać na odwołanym GDC.
Fani szeroko pojętego gejmingu czekający na zapowiedzi nowych produktów nie mogą mieć ostatnio powodów do zadowolenia. Przez zagrożenie powodowane chińskim koronawirusem odwołano lub przełożono wiele branżowych imprez, na których mogliśmy poznać całe mnóstwo smaczków i ciekawostek na temat gier czy konsol — Zamęt imprezowy w growym świecie.
Microsoft, który miał pojawić się zarówno na E3 jak i Game Developers Conference, boleśnie odczuł anulowanie tej ostatniej imprezy, gdzie planował sporą konferencję dla deweloperów. Amerykanie podjęli więc decyzję o zorganizowaniu własnego ewentu Game Stack Live, jaki odbędzie się dokładnie w tym samym czasie co ten, planowany na odwołanym GDC, czyli w dniach 17-18 marca.
Choć ewent organizowany jest głównie dla twórców gier, to nie znaczy, że nie będzie nań ciekawych informacji dla przeciętnego odbiorcy. Konferencja rozpocznie się o 18:00 polskiego czasu i potrwa do 21:20 następnego dnia. Możemy liczyć między innymi na dyskusje z deweloperami na temat chmury xCloud, czy na noszący ciekawy tytuł pokaz: „Xbox Series X + Projekt xCloud = Nowy rozdział w gejmingu”, gdzie najprawdopodobniej znów zobaczymy next-genową konsolę Microsoftu w akcji.
Miejsce znajdzie się również dla dyskusji o obsłudze Ray Tracingu w bibliotece DirectX, na której opierają się wszystkie gry na Xbox. W tym przypadku spodziewamy się jednak samych technikaliów, które to, jeśli pojawi się coś ciekawego, naturalnie postaramy się dla Was omówić.
Pełen program imprezy prezentuje się następująco:
Day 1 - March 17, 2020
- 10:00 Welcome to Game Stack Live!
- 10:25 How The Coalition built Gears 5 to be more accessible
- 10:45 Building accessibility into your game - the Xbox Accessibility Guidelines
- 11:00 Panel: The changing nature of today’s game industry
- 11:35 Panel: How to be intentionally inclusive in your game design
- 12:15 What is Microsoft Game Stack?
- 12:30 The Importance of LiveOps
- 1:00 Rare: Building Sea of Thieves with a LiveOps Mentality
- 1:35 What it means to run a game studio – a conversation with Turn 10
- 2:00 Maximizing impact and reach for your independent games with the ID@Xbox team
Day 2 - March 18, 2020
- 10:00 Previously on Game Stack Live 10:15 How inXile used creative iteration to drive Wasteland's development
- 10:40 Panel: How online services are defining the next generation of game development
- 11:40 Xbox Series X + Project xCloud = New Chapter in Gaming
- 12:40 The spark of creativity that drives Double Fine
- 1:20 What’s new in DirectX: Raytracing, mesh shading, and more
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• STALKER 2 z udanym debiutem na Steam - Dziś, 09:00
• Poznaliśmy datę premiery Atomfall - Wczoraj, 09:30
• Wiecie gdzie Avowed jest najdroższy na świecie? Zgadza się... w Polsce! - 15.11.2024 19:02
• Sea of Stars powraca z trybem kooperacji w darmowej aktualizacji! - 15.11.2024 09:00
• Wiemy ile zajmie ukończenie South of Midnight - 14.11.2024 06:54
Komentarze
Phil już ćwiczy wargi do ... przemowy ;)
odpowiedzHaha. Takiego pojazdu jeszcze nie słyszałem :)
odpowiedzDodaj nowy komentarz: