News

Modern Warfare II. Jest trailer i data premiery

Czwarty COD na next-geny nadal nie umie porzucić poprzedniej generacji... przełomu więc nie oczekujemy.

EA co roku wydaje gry sportowe takie jak FIFA, natomiast z FPSami bywa różnie (albo przeplata różne marki), natomiast Activision z racji nie posiadania serii sportowych i chęci konkurowania z Electronic Arts jeszcze od czasów trzeciego Medal of Honor po prostu musi co roku wydać nowe Call of Duty. Jeśli się nie pogubiłem w liczeniu (bo nie wiem jak liczyć Warzone), w tym roku dostaniemy dwudziestą odsłonę serii, a trzeba zaznaczyć, że właśnie od tylu lat franczyza jest wydawana...

Call of Duty Modern Warfare II powstaje pod nadzorem Infinity Ward, chociaż tak naprawdę całość robi kilkanaście studiów które zawsze pomagają przy serii. Nie da się inaczej, żeby w rok ogarnąć kampanię, multiplayer, tryb Special Ops i Warzone 2.0. Activision obiecuje skok generacyjny, nie bardzo jednak wiem jak chce tego dokonać, skoro gra nadal planowana jest na PS4 i Xboxa One. Zapowiedziano co prawda wiele nowych fajnie nazwanych technik, jak cieniowanie PBR (znacznie lepsza wersja bump mappingu), wolumetryczne oświetlenie, HDR, 4K i nowy silnik renderowania geometrii na GPU. Generalnie jednak w rok nie da się zrobić gigantycznego skoku jakościowego, zwłaszcza musząc zmusić grę do utrzymania przynajmniej 30 FPS na starszej generacji. Zauważmy też, że nie ma tu mowy o ray tracingu.

Wiemy już jakie tryby nas czekają, wiemy też, że technologia ma wyciskać siódme poty z ósmej generacji konsol - pozostaje więc fabuła. Przyjdzie nam ponownie wcielić się w członków oddziału Task Force 141 (znanego z wszystkich CODów z Warfare w nazwie), a w ramach misji zawitamy Europy, Azji oraz obu Ameryk - nie wiem czemu nikt nie wpadnie na pomysł konfliktu zbrojnego w Australii, tam jest przecież naprawdę sporo do zagospodarowania i puszczenia wodzy fantazji...

Gra zawita na wszystkich dużych konsolach z ostatniej dekady w piątek, 28 października 2022. Pozostaje więc jeszcze zapoznać się z trailerem, który z kapci co prawda nie wyrywa, a twarze niektórych postaci to wciąż poziom co najwyżej PlayStation 3, ale trzeba przyznać, że świetnie wygląda zabawa światłem, a nieco przesadna ciemność rozświetlana pociskami i wybuchami nadaje odpowiedni klimat. Całość wygląda trochę, jakby ktoś projektował ją pod telewizory z ambilightem, które mają rozświetlić ścianę w miejscach ostrzału, pozostawiając resztę ciemną. Trzeba jednak poczekać na pierwsze wycinki czystego gameplayu, żeby powiedzieć coś więcej. Kto wie - może dostaniemy go jeszcze w tym tygodniu w ramach Summer Game Fest, lub na konferencji Microsoftu?

Czas czytania: 3 minut, 6 sekund
Niedawno pisaliśmy też o...

Summer Game Fest. Kosmos, horrory i The Last of Us Remake

arrow-right
arrow-right

Battlefield 2042 - mniejsze mapy i postać z Gdańska

Komentarze
Dodaj nowy komentarz:
...
Twój nick:
Twój komentarz:
zaloguj się

Ta strona korzysta z reCAPTCHA od Google - Prywatność, Warunki.


Treści sponsorowane / popularne wpisy: