Nowy Resident Evil tworzony pod młodych graczy?
Trochę niepokojący ten tytuł newsa, prawda?
Niestety, okazuje się, że Capcom chce uderzać w młodszych graczy, przez co nawiązał współpracę z popularnymi wśród młodzieży markami odzieżowymi, oraz magazynami taktującymi o modzie. Wszystko to po to, aby dostarczyć młodocianym pogromcom zombie niezapomnianych chwil. Czy to oznacza, że starsi gracze, pamiętający czasy pierwszej odsłony serii, zostali zepchnięci na dalszy plan? Japońscy marketingowcy uważają, że tak, a weterani serii Resident Evil wyrośli już z gier wideo. Ech, co za bzdury.
Przeczytaj więcej na podobne tematy:
• Grand Game Awards 2025 zapowiedziane. Zwycięzców poznamy już w grudniu - Wczoraj, 07:19
• Duże premiery w październikowym Game Pass. Znamy ofertę na najbliższe tygodnie - 09.10.2025 20:00
• Microsoft wstrzymuje podwyżki Game Pass dla m.in. Polaków dopóki nie anulujecie abonamentu - 08.10.2025 11:00
• George Stobbart i Nico Collard powracają. Broken Sword II: The Smoking Mirror – Reforged oficjalnie zapowiedziane - 06.10.2025 18:00
Niedawno pisaliśmy też o...
Komentarze
Chyba sobie jaja robią:( Już 6 była zrobiona pod dzieciaki. Ech, wracam ciupać w RE2
odpowiedz6 nie była taka zła, z dlckami dało się nawet w nią zagrać:) Ale po 7 odsłonie oczekuję powrotu do korzeni.
odpowiedzNie była zła? Jaja se robisz? Najgorsza odsłona serii! Gorsza nawet od pecetowych portów.
odpowiedzDodaj nowy komentarz: