Eric Barone, twórca Stardew Valley, świetnego klona serii Harvest Moon (obecnie Story of Seasons), ulepszającego oryginał pod każdym kątem, w kwietniu zapowiedział aktualizację 1.4 do gry, która miała wprowadzić nieco nowości do wydanego w 2016 roku tytułu. Jedną z nowości miała być nowa mapa na której można rozpocząć swoją przygodę.


W międzyczasie zapowiedziano też, że wydania na konsole stacjonarne dostaną w końcu update z trybem multiplayer (wersja 1.3), który na komputery a nawet Switcha wyszły już dawno temu. Początkowo miało to nastąpić w te wakacje, ale gra wróciła odrzucona z certyfikacji od Sony i Microsoftu. Minął lipiec, minął sierpień i teraz znów dostaliśmy informację, że opóźnienie potrwa jeszcze kilka tygodni, gdyż zespół któremu zlecono dodanie trybu multiplayer ma z nim kolejne problemy. Wiadomo jedynie, że musimy cierpliwie poczekać. Warto tutaj przypomnieć, że aktualizację z trybem multiplayer dostaną jedynie PS4 i Xbox One - PS Vita nie otrzyma tego wsparcia, nie wiadomo też czy dostanie zawartość aktualizacji 1.4.

Na pocieszenie dostaliśmy jedynie screen z kolejną z nowości w update 1.4 - hodowlą ryb na farmie. Na więcej musimy poczekać, bo twórca zapewne zgodnie z zasadami marketingu chciałby nakręcić nas nowymi informacjami chwilę przed wyjściem update, aby hype nie zdążyło opaść przez kolejne opóźnienie.