No i z czego HAAA? Przypominam, że to gówniane MW2 od IW to ciągle najbardziej grywalny multi shooter w sieci. Najwięcej ludzi w to gra. Z dupy się to nie bierze. Ta gra ma największą i najbardziej rozwiniętą ligę w naszym kraju i za granicą. 28 klanów bierze udział w MW2 Polish Premiership. Tak, napiszę to jeszcze raz! IW powinno zrobić multi do KZ3. Wiadomo, że to niemożliwe ale GG chociaż powinno nieco przykładu wziąć z IW.
Jedyne co Panowie z GG powinni przenieść z MW2 to system leveli, odznak i innych dupereli, które faktycznie w produkcji IW motywują do dalszej gry.
Nie zmienia to faktu, że większość trybów jest NIEGRYWALNA na publicznych serwerach - najmniej upośledzony jest S&D, ale i tak nie jest najlepiej.
Z drugiej strony w K2 mieliśmy genialny system 7 mieszających się w locie trybów oraz dobrze zbalansowaną rozgrywkę(z małymi wyjątkami - ale społeczność sama dostrzegła przegięcie Assaulta i na większości publicznych serwerów był on banowany - rzecz nie do pomyślenia w MW2, gdzie wszystkie gówna typu Akimbo, termale, HBS-y i noob-tuby używane są nagminie).
Do tego wszystkiego dochodzą lagi, zwalony matchmaking oraz migracja hosta, która działa jak chce.
Dodajmy do tego arogancje developera objawiającą się w forsowaniu własnych pomysłów, odrzucanych przez społeczność graczy, brak beta-testów, nagminne glitche oraz patche, które przez pół roku dalej nie poprawiły ewidentnych wad.
Z całym szacunkiem BoBaN - ale nie uważam, by GG powinni brać przykład z takiego partactwa jakie IW popełniło w drugiej części. Zwłaszcza, że pierwsza część była znacznie lepiej zrobiona. Liga MW2 to osobny temat - tam większość debilizmów została zbanowana, ale z punktu widzenia przeciętnego gracza MW2 to największa porażka multi z jaką miałem do czynienia.
Co do ilości ludzi jakie w nią grają - zobaczymy jak sytuacja będzie wyglądała jak wyjdzie nowy MoH i Black Ops. Do tej pory wyszedł tylko specyficzny Battlefield(które i tak swoje zrobił) oraz jeszcze bardziej specyficzny MAG.