Mapy sa wlasnie fajne. Pisz imho Boban, bo akurat Ty nie jestes osoba, ktora moglaby sie za ogol wypowiadac.
Myślałem, że jak piszę coś na forum to wiadome iż to moja opinia.
Co do ilosci strzalow jakie trzeba wpakowac w postac to ostatnio gralem w przez Was zachwalane COD 4 na PS3 i tam tez trzeba sporo w osobe wpakowac by zabic [nie na hardcore], mniej wiecej tyle samo co na tych gameplay'ach z KZ 3.
Yyy raczej nie. Szczególnie mocno widać to jak przeciwnik przed nami ucieka. W MW2 dużo łatwiej jest takiego delikwenta zabić. W KZ2 zazwyczaj kończy się to porażką.
Rozumiem, że osobom przyzwyczajonym do CoDowego systemu 3 kulek potrzebnych do zabicia, ilość ołowiu by zdobyć fraga w K2/K3 wydaje się przesadzona - ale musicie zrozumieć, że na CoDzie FPSy się nie kończą.
A-n ale tak się po prostu lepiej gra. Nie wkurza Cię jak masz gościa na muszce, napierdzielasz do niego a ten zdąży uciec, obrócić się i Cię zabić? Mnie to cholernie wkurza, a w KZ2 jest to nagminne. Nie mówię, że w MW2 się nie zdarza, ale jednak jest to sytuacja bardzo rzadko spotykana.
W akcji z filmiku o której pisze BoBaN nie ma żadnego błędu.
A tekst o klockach LEGO i siekierze jest już nudny - ta mapa z jet packami ma masę polotu, dosłownie i w przenośni.
Zobacz raz jeszcze filmik od Tomasza. Mapa wygląda mniej więcej tak: plac, ściana i powrzucane prostokątne obiekty. Jak ma dwa poziomy to jest cud. Oczywiście to tylko i wyłącznie moje zdanie (hi KKRT
), ale nic nie poradzę na to, że taki design po prostu mnie odpycha. Oby ta zapowiadana głośno dżungla coś zmieniła w tym temacie.