Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 629905 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2640 dnia: Marca 03, 2011, 11:58:54 am »
Ratio? W tej grze? :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2641 dnia: Marca 03, 2011, 12:09:54 pm »
Osobiście już dawno przestałem patrzeć na ratio. Nie ważne czy w BC2, K3 itd.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2642 dnia: Marca 03, 2011, 12:21:39 pm »
IMO, powinni zmniejszyc liczbę punktów przyznawanych za fragi, a zwiększyc za wykonywane zadania.

Zadania>fragi ;)

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2643 dnia: Marca 03, 2011, 12:36:12 pm »
Prawda jest taka, że ratio w grach, które się teraz ukazują można sobie tyłek utrzeć. Nie dość, że gry zostały strasznie uproszczone, to jeszcze w każdej można kombinować tak, że nawet byle leszcz (tylko, że sprytny) będzie miał lepsze wyniki niż ktoś, kto naprawdę ogarnia granie (heli na Atacamie w BC2 czy snajperzy i przebieracy w KZ3). Dlatego ja też mam gdzieś ratio i koncentuję się na głównie celach.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2644 dnia: Marca 03, 2011, 12:44:51 pm »
IMO, powinni zmniejszyc liczbę punktów przyznawanych za fragi, a zwiększyc za wykonywane zadania.
No przecież tak właśnie jest.
Co prawda coś tam przebąkiwali, że w którymś z kolejnych patchy mają ustawić jeszcze większy przydział punktów za wykonywanie zadań, ale i tak jest spora różnica w stosunku do K2.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2645 dnia: Marca 03, 2011, 12:54:58 pm »
Prawda jest taka, że ratio w grach, które się teraz ukazują można sobie tyłek utrzeć. Nie dość, że gry zostały strasznie uproszczone, to jeszcze w każdej można kombinować tak, że nawet byle leszcz (tylko, że sprytny) będzie miał lepsze wyniki niż ktoś, kto naprawdę ogarnia granie (heli na Atacamie w BC2 czy snajperzy i przebieracy w KZ3). Dlatego ja też mam gdzieś ratio i koncentuję się na głównie celach.
Dla tego czekam na R3, gdzie DMG broni jest znacznie mniejszy niż w KZ3 czy innych COD.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2646 dnia: Marca 03, 2011, 12:57:47 pm »
Czyli jak wygląda multi ? Będzie grane przez długi czas czy lepiej zainwestować np w BC2 ??

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2647 dnia: Marca 03, 2011, 13:02:02 pm »
Będzie grany na pewno długo.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2648 dnia: Marca 03, 2011, 13:12:09 pm »
Na pewno krócej od BC2 :P

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2649 dnia: Marca 03, 2011, 13:14:53 pm »
Zapewniając wsparcie gry odpowiednimi patchami oraz mappackami gra pożyje na pewno do premiery K4 a nawet dłużej. :angel:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2650 dnia: Marca 03, 2011, 13:15:12 pm »
Czyli jak wygląda multi ? Będzie grane przez długi czas czy lepiej zainwestować np w BC2 ??

Zainwestuj w bc2

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2651 dnia: Marca 03, 2011, 13:16:51 pm »
Czyli jak wygląda multi ? Będzie grane przez długi czas czy lepiej zainwestować np w BC2 ??
Całą swoją flotą uderzałbym w BC2 ale , to tylko moja opinia.
Ograłem już trochę mp w kz3 i mi się przejadło.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2652 dnia: Marca 03, 2011, 13:46:28 pm »
Czyli jak wygląda multi ? Będzie grane przez długi czas czy lepiej zainwestować np w BC2 ??
Całą swoją flotą uderzałbym w BC2 ale , to tylko moja opinia.
Ograłem już trochę mp w kz3 i mi się przejadło.
Dokładnie BC2>KZ3. Swoją drogą mi KZ3 też już się znudził. Pomyśleć, że w KZ2 miałem kilkaset godzin na liczniku :roll:

Wiadomość scalona: [time]Marzec 03, 2011, 14:55:14 pm[/time]
BTW: Czytałem na pewnym forum, że aimbot z psmove działa w multi. Jeśli tak, to jest to kolejny powód do tego, by olać tę grę.
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2011, 13:55:38 pm wysłana przez dante0 »

Ogur

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2653 dnia: Marca 03, 2011, 13:59:41 pm »
Niektorzy graja na ratio, a nie na misje, kampiac z tylu zeby czasem nie zginac.

Ja tak gram, ale i tak mnie często zabijają. :(

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2654 dnia: Marca 03, 2011, 14:07:22 pm »
Czyli jak wygląda multi ? Będzie grane przez długi czas czy lepiej zainwestować np w BC2 ??
Całą swoją flotą uderzałbym w BC2 ale , to tylko moja opinia.
Ograłem już trochę mp w kz3 i mi się przejadło.
Dokładnie BC2>KZ3. Swoją drogą mi KZ3 też już się znudził. Pomyśleć, że w KZ2 miałem kilkaset godzin na liczniku :roll:

Wiadomość scalona: [time]Marzec 03, 2011, 14:55:14 pm[/time]
BTW: Czytałem na pewnym forum, że aimbot z psmove działa w multi. Jeśli tak, to jest to kolejny powód do tego, by olać tę grę.

Kolega gra movem i potwierdza tę informację :)

Wiadomość scalona: Marca 03, 2011, 14:08:57 pm
Zapewniając wsparcie gry odpowiednimi patchami oraz mappackami gra pożyje na pewno do premiery K4 a nawet dłużej. :angel:

Tak jak KZ2 :troll:
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2011, 14:08:57 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2655 dnia: Marca 03, 2011, 14:29:54 pm »
Czyli jak wygląda multi ? Będzie grane przez długi czas czy lepiej zainwestować np w BC2 ??
Całą swoją flotą uderzałbym w BC2 ale , to tylko moja opinia.
Ograłem już trochę mp w kz3 i mi się przejadło.
Dokładnie BC2>KZ3. Swoją drogą mi KZ3 też już się znudził. Pomyśleć, że w KZ2 miałem kilkaset godzin na liczniku :roll:

Wiadomość scalona: [time]Marzec 03, 2011, 14:55:14 pm[/time]
BTW: Czytałem na pewnym forum, że aimbot z psmove działa w multi. Jeśli tak, to jest to kolejny powód do tego, by olać tę grę.

Kolega gra movem i potwierdza tę informację :)

25 marzec już zaznaczony w kalendarzu.
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2011, 14:31:38 pm wysłana przez dante0 »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2656 dnia: Marca 03, 2011, 15:17:32 pm »
Macie racje, ratio podobnie jak długość penisa, nie ma znaczenia  :lol:
Nie ma to jak sie wspólnie pocieszać.

Tak jak KZ2 :troll:
Grałem w dwójke do dnia premiery KZ3 i nie miałem nigdy problemu ze znalezieniem meczu, nawet w mapy z DLC można było bez przeszkód grać bo zawsze kilkanaście osób je męczyło..

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2657 dnia: Marca 03, 2011, 15:30:54 pm »
Macie racje, ratio podobnie jak długość penisa, nie ma znaczenia  :lol:
Nie ma to jak sie wspólnie pocieszać.

Tak jak KZ2 :troll:
Grałem w dwójke do dnia premiery KZ3 i nie miałem nigdy problemu ze znalezieniem meczu, nawet w mapy z DLC można było bez przeszkód grać bo zawsze kilkanaście osób je męczyło..

Przed premierą Kz3 serwerów było już dość mało, a takie gdzie byłyby wszystkie mapy i tryby to już w ogóle rzadkość. Z drugiej strony mało kto chciał dołączać, kiedy się taki serwer samemu zakładało.

Nie wspominając o scenie KZ2, która po pojawieniu się Mw2 praktycznie umarła.

A Kz3 wieszcze jeszcze szybszą śmierć, sądząc po reakcjach graczy i ani patche ani tym bardziej DLC jej nie uratują. Zresztą, wydanie 2 DLC zaraz po premierze gry to już w ogóle totalny absurd.
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2011, 16:01:25 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2658 dnia: Marca 03, 2011, 15:33:33 pm »
wszystko zależy od jednej rzeczy - wyszukiwarki serwerów i custom games.

Jeśli to powróci to wróże długą przyszłość K3, jeśli zostanie tak jak jest teraz to za parę miesięcy nikt już o tej grze nie będzie pamiętać.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2659 dnia: Marca 03, 2011, 16:09:24 pm »
wszystko zależy od jednej rzeczy - wyszukiwarki serwerów i custom games.

Jeśli to powróci to wróże długą przyszłość K3, jeśli zostanie tak jak jest teraz to za parę miesięcy nikt już o tej grze nie będzie pamiętać.
Zapomnij o wyszukiwarce serwerów jak w KZ2. Party przy okazji dwójki też miało być, a GG mimo obietnic się nie wyrobiło. Będzie można założyć sobie najwyżej prywatny mecz i tyle - zobaczysz. Co do krótkiego żywota tej gry to powiem tak - gra pożyje do następnego Coda. Wierni fani dwójki oleją tę grę bo dla nich gra w tej formule jest niegrywalna, a lamerzy, których GG chciało przyciągnąć do KZ3 przez zmianę/uproszczenie/bzdety w gameplayu (wypinając się przy okazji na fanów KZ2) rzucą się na nowego Coda. Będzie analogiczna sytuacja jak z Resistance 2.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2660 dnia: Marca 03, 2011, 19:35:55 pm »
Czyli jak wygląda multi ? Będzie grane przez długi czas czy lepiej zainwestować np w BC2 ??
Bierz BC2.

Mrocz

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2661 dnia: Marca 03, 2011, 19:40:49 pm »
Czyli jak wygląda multi ? Będzie grane przez długi czas czy lepiej zainwestować np w BC2 ??
Bierz BC2.

Mimo, że Killzone 3 mi się bardzo podoba... To także brałbym BC2... Póki co najlepsze multi na konsolach...

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2662 dnia: Marca 03, 2011, 19:48:25 pm »
Czyli jak wygląda multi ? Będzie grane przez długi czas czy lepiej zainwestować np w BC2 ??
Bierz BC2.

Mimo, że Killzone 3 mi się bardzo podoba... To także brałbym BC2... Póki co najlepsze multi na konsolach...
BC2 jest tylko i wyłącznie wtedy dobre jak ma się ekipe do grania. Granie w druzynie z przypadkowymi ludźmi jest bez sensu, gdyż 90% z nich to debile do potęgi i tylko będziesz się frustrował przy graniu.

Jezeli już chcesz Battlefielda to polecam 1943, duzo tańsza, a dla mnie lepsza od BC2.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2663 dnia: Marca 04, 2011, 08:26:36 am »
Zmiany w patchu 1.04:
http://www.killzone.com/kz3/pl_PL/blog/news/2011-03-03_patch-1-04-announcement.html

Cytuj
CHANGES & NEW FUNCTIONALITY

    * Network - Lag fixes and fixes for network errors 10002, 8001 and 8013
    * Gameplay - Players now have more stamina by default. Sprint length is increased but the recharge timer has been adjusted to compensate
    * Gameplay - Mortally wounded players no longer have collision. Alive players should now be able to traverse the levels without getting stuck on mortally wounded players
    * Gameplay - Medic's revive cool-down reduced from 25 to 10 seconds
    * Gameplay - Increased range from where friendly players can be revived - player can be revived from 20 meters now
    * Gameplay - Guerrilla Warfare games now last 15 minutes and it takes 100 kills instead of 50 to win
    * Performance – Improvements to party creation server load
    * Menu - Show envelope icon to indicate that player has received message
    * Menu - Rewards panel in post game screen now auto-scrolls
    * Menu - Botzone is now paused when player goes to start menu
    * Menu - Single click squad invite
    * Menu - Enhanced idle detection code in menu, the player isn’t spawned if he’s still pressing buttons
    * Security - Several security, anti hack and cheat fixes

BUG FIXES

    * Stability – Fix for an occasional crash bug when in the Credits screen and transitioning straight into Multiplayer via a Invite
    * Stability – Fix for potential hang when players migrate between maps
    * Gameplay - Player can retain crouched collision after deploying jetpack
    * Gameplay - The Assassination Executioner medals only count Deadly Assassin kills, not Executioner kills
    * Gameplay - Cloak kills with weapons that break cloak now count towards medal for Cloak levels 1 and 2.
    * Gameplay - Global - Medic’s Triage droids now disappear when player quits out of game
    * Gameplay - Cloak/Disguise cannot be removed manually by accident anymore
    * Gameplay – Fix for rumble in Exo being over-powered and out of sync
    * Gameplay – Fix for Silent Footsteps remaining active after choosing other skill and removed from the personal stats menu
    * Exploit - Akmir Snowdrift - Player can reach the boat by using an ammo box to exit the intended boundaries
    * Functionality – Disc eject now handled more gracefully
    * Trophies - DLC 1 ‘Little Big Weapons’ Trophy does now counts rocket launcher and StA2
    * Clan functionality – Fix for player quitting and re-joining a tournament, they may re-enter a tournament alone.
    * Menu - Find game – Operations - Mode description - Spelling issue fixed
    * Menu - Friends: Fix for Clan tags being displayed for a max of nine players despite the number of player that are in the clan
    * Menu – Fix for incorrect message given when attempting to join a Clan Game that an online friend is taking place in
    * Menu - Spawn-screen – Fix for when the extra Primary Weapon skill is equipped, the weapon description goes out of sync
    * Menu - Accolades do now show subsequently
    * Menu - When receiving a squad invite from a player in another match, there is now a warning that the player will leave his current game.
    * Menu - Scramble detailed range and in-game range now match properly
    * Menu - The Spot and Mark description in the unlock menu is now correct
    * Menu – Fix for when the player presses the SQUARE button when a player that is in their game is highlighted in the squad lobby menu they receive the message ‘You cannot join a play that is not in a game.’
    * Menu - Turn off animations for the squad list to avoid it becoming unreadable every time a rebuild occurs when voice chat is activated
    * Menu – Fix for when trying to join a friend without the required DLC pack, the message will tell the player they are part of a squad.
    * Menu – Fix for the message informing the player they are attempting to join a DLC game without the required DLC content installed reading better
    * Menu - Increased Accuracy & Faster Reload Ribbons now update in the personal statistics screen.


_Maniek_

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 545
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2664 dnia: Marca 04, 2011, 08:42:38 am »
No, w końcu poprawią medyka  :)
Cytuj
player can be revived from 20 meters now
czyli mniej więcej tak jak w Killzonie 2, co nie?
Tylko co z zakładaniem własnych meczy?...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2665 dnia: Marca 04, 2011, 08:46:05 am »
Praca w toku.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2666 dnia: Marca 04, 2011, 17:47:19 pm »
Dobra, przyszła pora i dziś planuję włączyć w końcu KZ3. Chcę grać Movem. Macie jakiś sprawdzony konfig?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2667 dnia: Marca 04, 2011, 18:05:28 pm »
Ja mam kolejno:

10%
30%
50%
50%

Celowanie bez assist'a i na przytrzymanie, a kucanie na przełączanie.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2668 dnia: Marca 04, 2011, 20:34:09 pm »
Zagrałem.
Strona techniczna zapier**la na miejscu.
Sterowanie Move ssie paukę okrutnie, nie ogarniam tego i następnym razem nawet się nie będę fatygował.
Pograłem z 20 minut, wróciłem do GT5.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2669 dnia: Marca 05, 2011, 09:35:34 am »
Sterowanie Move ssie paukę okrutnie, nie ogarniam tego i następnym razem nawet się nie będę fatygował.

Cały single tak przeszedłem i heady wchodziły jak złoto. W multi na początku było ciężko, ale potem utrzymywałem się w środku stawki. Kwestia przyzwyczajenia i polecam się wciągnąć, bo feeling jest dużo lepszy.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2670 dnia: Marca 05, 2011, 12:39:37 pm »
poczytałem posty Seba z oficjalnego forum playstation. Koleś z GG już bardzo udzielał się przy okazji premiery K2, po raz kolejny bardzo fajnie,że developer tak wytrwale odpowiada na posty użytkowników. Dużo ciekawych rzeczy się dowiedziałem. Tak w skrócie:

- nie będzie dlc do singla
- nie będzie nowych mapek do trybu operations
- nie będzie wyszukiwarki serwerów jaką znamy z k2 ale wprowadzą więcej kryteriów do wyszukiwania(obecnie tylko można szukać po mapce)
- będzie custom game, wytrwale nad tym pracują ale możliwe,że dostaniemy jeszcze parę innych patchy przed tym
- wywalenie wielu statystyk w grze ma służyć optymalizacji i płynności działania, rozbudowane statystyki dostępne są na stronce internetowej
- K3 chodzi na całkowicie innym kodzie sieciowym i w związku z tym nie ma czegoś takiego "jak przywrócenie opcji z K2". To całkowicie inne gry i na nowo trzeba wszystko tworzyć
- zmiana całej architektury sieciowej była wymuszona tym,że podobno silnik K2 był bardzo niewdzięczny w wydawaniu patchy i w zmianach stąd nie było możliwości wprowadzenia tego co zamierzali w oparciu o kod sieciowy K2
- zmiany w kodzie gry są tak duże,że nie da się przenieść map z K2 na zasadzie kopiuj-wklej i nawet jeśli by nie mieli ich poprawiać graficznie i przemodelować to wymaga to sporo pracy
- w bootzone brakuje kilku map z uwagi na to,że AI botów nie radzi sobie z obsługą jetpacków
- nie będzie nowych umiejętności dla klas ale ekipa rozważa dodanie nowych broni jak również podniesienia maksymalnego levelu postaci

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2671 dnia: Marca 05, 2011, 12:57:34 pm »
Z serwerami miałem rację - nie będzie. Poza tym nie zrobią nic, czyli gra moim zdaniem nawet do Coda nie pociągnie. Jakieś ligi, tak jak to miało miejsce w KZ2 też stoją pod znakiem zapytania, bo po pierwsze - nie wiadomo kiedy będą customy, dwa - nie ma grywalnych publiców, które przyciągały by ludzi do gry. Wypada teraz zapytać tego całego Seba - co oni robili przez ostatnie dwa lata. Singla na sześć godzin i obsługę 3D?  :lol:

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2672 dnia: Marca 05, 2011, 13:11:33 pm »
zapomniałem dodać,że będą customy min z możliwością włączania/wyłączania friendly fire, w wyborem frakcji i z dostępem na hasło.
Bedzie też więcej opacji ale na razie nie chcą mówić jakich.

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2673 dnia: Marca 05, 2011, 13:11:55 pm »
Ja chce mapki do operations a nie do deathmatchy :mad: :mad: :mad:


lupinator

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2674 dnia: Marca 05, 2011, 13:14:53 pm »
Ja chce mapki do operations a nie do deathmatchy :mad: :mad: :mad:


No kur** wpis. Support operacji to byłoby coś zajebistego.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2675 dnia: Marca 05, 2011, 13:21:43 pm »
zapomniałem dodać,że będą customy min z możliwością włączania/wyłączania friendly fire, w wyborem frakcji i z dostępem na hasło.
Bedzie też więcej opacji ale na razie nie chcą mówić jakich.
ŁAŁ opcje full wypas (które w KZ2 były dostępne od razu :lol:)Co do tajemniczego milczenia :lol: o którym piszesz -  jeśli  nie jest to zwykłe owijanie w bawełnę to czuję, że wrzucą jeszcze maks. możliwość wyboru ilości graczy w meczu i na tym się skończy. Oczywiście o ile ten genialny kod sieciowy, nad którym w pocie czoła pracowali dwa lata im na to pozwoli :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2676 dnia: Marca 05, 2011, 14:18:18 pm »
Oto info odnośnie Custom Games i ich niby "ubogich" opcji:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Obstawiam, że możemy się Custom Games spodziewać po patchu 1.04 - który i tak już wnosi ciekawe rzeczy (zwiększony limit Guerilla Warfare jak i nieblokowanie się na konających postaciach).

Co do nowych map do Operacji, twórcy nie potwierdzili, że na pewno ich nie zobaczymy - osobiście ostawiam, że prędzej czy później wydadzą nowe mapy.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2677 dnia: Marca 05, 2011, 14:55:54 pm »
Oto info odnośnie Custom Games i ich niby "ubogich" opcji:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Obstawiam, że możemy się Custom Games spodziewać po patchu 1.04 - który i tak już wnosi ciekawe rzeczy (zwiększony limit Guerilla Warfare jak i nieblokowanie się na konających postaciach).
Rzeczywiście to było pierwsze do poprawienia  :lol: Swoją drogą było KZ2, była beta, GG pewnie też tą grę ogrywało i że nikt tego nie wyłapał :lol:

Co do tego super patcha to pytania kiedy - za miesiąc, dwa, pół roku?. Boję się, że do tego momentu mogę gry już nie mieć - moja tolerancja dla tuberów i snajpero-kamperów powoli osiąga swój limit.  Poza tym co to za wypuszczanie na rynek półproduktu?. Po to, aby patche wypuszczać?  Bez jaj.
Zacytować słowa Seba:
Cytuj
- zmiana całej architektury sieciowej była wymuszona tym,że podobno silnik K2 był bardzo niewdzięczny w wydawaniu patchy i w zmianach stąd nie było możliwości wprowadzenia tego co zamierzali w oparciu o kod sieciowy K2
..i mamy pełen obraz nędzy jaką jest ta gra. Po to zmienili kod sieciowy i uwalili wszystkie opcje, aby lepiej się im patche wypuszczało. To może niech gra się nazywa lepiej ,,Patchzone 3" :lol:

« Ostatnia zmiana: Marca 05, 2011, 14:57:34 pm wysłana przez dante0 »

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2678 dnia: Marca 05, 2011, 15:28:07 pm »
tu bardziej chodzi o modyfikacje wewnątrz gry, które siłą rzeczy wprowadza się patchami. Może spotkali przeszkody nie do przeskoczenia i musieli wszystko pozmieniać. K2 słynął z lagów i double killi, tutaj to świetnie zneutralizowali.

Zresztą wiele zmian tłumaczy Seb sugestiami graczy i chęcią wyeliminowania oszustów - stąd niby inne sposoby wyszukiwania meczów czy zasady gier klanowych.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #2679 dnia: Marca 05, 2011, 16:14:37 pm »
Ukończyłem kampanię i na świeżo napisałem moje wrażenia z KZ3.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)