Autor Wątek: Silent Hill: Downpour  (Przeczytany 58182 razy)

0 użytkowników i 19 Gości przegląda ten wątek.

mateo

  • Gość
Silent Hill: Downpour
« dnia: Czerwca 28, 2009, 17:51:09 pm »
Wojtek kiedyś wspominał, że za nowego SH bierze się Climax. Chciałbym sie dowiedzieć, czy to rzeczywiście prawda!?? Origins był genialny (stare, dobre Ciche Wzgórze) :D

Więc jeśli nie Team Silent to Climax. Rzekłem!


: Czerwiec 28, 2009, 16:47:47 pm
« Ostatnia zmiana: Stycznia 08, 2011, 01:33:27 am wysłana przez Mr_Zombie »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 28, 2009, 19:18:19 pm »
To były tylko i wyłącznie moje spekulacje, ale cieszę się, że jestem tak opiniotwórczy :D
Chociaż i tak skłaniam się ku tejże opcji - Silent Hill, jeśli będzie kontynuowany (a będzie), to za sprawą Climax. Spójrzcie na ich stronkę: http://www.climaxgroup.com/ . Widnieją na niej 2 niezapowiedziane projekty dla Konami, cóż to może być, hmm?
Po drugie - czy sam fakt, że Konami po raz drugi postanowił zaufać anglikom (1. Origins; 2. Shattered Memories) nie świadczy o tym, kto przejął schedę po Team Silent ?

Jeśli temat zostanie (w co wątpię, gdyż nawet ani jedna plotka na temat nowej części nie wypłynęła do sieci), można będzie sobie spekulować. Pamiętacie pierwsze wypowiedzi na temat SH5 ? Twórcy szukali sposobu, aby straszyć w świetle dziennym, które to założenie ostatecznie wylądowało w śmietniku. Postanowiłem zbadać tą możliwość i wymyśliłem coś, co byłoby (IMO) naprawdę dobre. Kiedy zobrazuje moje wizje, wrzucę je czym prędzej i poddam Waszemu osądowi :)
PSN ID: WojtqGO

mateo

  • Gość
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 28, 2009, 20:09:44 pm »
W Silenty grało mi się rewelacyjnie (ciary na plecach, niepokój) i mimo wszystko brak innowacji mej osobie nie dokuczał. Wydaje mi się, że Climax stworzy na current-geny coś niezwykłego. Mam nadzieje, że będzie to gra z cyklu Silent Hill.

Ta seria nie może się skończyć..

ps. czekam na kolejną filmową ekranizację, gdyż Gansa dzieło rozłożyło mnie na łopatki.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 30, 2009, 12:50:39 pm »
Będąc przy SH. Chciałbym kiedyś ujrzeć coś na wzór RE z GC. Czyli SH oraz SH2 z grafika rzędu 10/10. A na kolejną produkcję z serii czekam oczywiście, ponieważ w SH zawsze gra mi się bardzo dobrze.
Ciekawe czy kat katów powróci i tym razem.

iko

  • Gość
New Silent Hill
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 02, 2010, 14:42:33 pm »
http://www.ps3site.pl/kolejny-silent-hill-od-climax/38269/

Oby to okazało się prawdą, ale chciałbym żeby Climax poszedł w stronę Origins.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 02, 2010, 15:37:35 pm »
Byłoby niemałe zaskoczenie, gdyby grę przygotowywano z myślą o kontrolerze Arc na PS3, skoro motyw manualnie sterowanej latarki z SH:SM wypadł tak dobrze.
PSN ID: WojtqGO

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 02, 2010, 15:53:46 pm »
Łooo nowy Silent, już zaciskam pośladki.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 02, 2010, 21:26:04 pm »
Reaktywacja martwej serii, jaką jest SH?
Jeśli pójdzie za ciosem shattered memories, to jestem za.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 09, 2010, 19:41:35 pm »
Konami confirms new next-gen Silent Hill game
Cytuj
Konami has confirmed to Gamer.nl that there's a new Silent Hill game in the making. Aside from a short teaser/trailer and the fact that it's not developed by Silent Hill: Homecoming developer Double Helix, little is known about the new title.
http://n4g.com/News-505660.aspx

Jakże się cieszę ! :D Nie mogę się doczekać pierwszych konkretów. I jeśli za grę nie odpowiada Double Helix, to rzeczą wiadomą jest komu przyjdzie pichcić nowe Ciche Wzgórze. ;)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 09, 2010, 19:50:41 pm wysłana przez Wojtq »
PSN ID: WojtqGO

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 09, 2010, 19:45:34 pm »
I jeśli za grę nie odpowiada Double Helix, to rzeczą wiadomą jest komu przyjdzie pichcić nowe Ciche Wzgórze. Wink
Zakład, że na pewno nie jest to studio, o którym myślisz :(

Cytuj
However, we do know the game is being developed by Vatra Games, the same company behind the upcoming Rush 'N Attack.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3178735

Shattered Memories było świetne, potrzebowało tylko trochę lepszego gameplay'u. Jednak atmosfera (bardziej idąca w stronę SH2 niż całej reszty), świetnie prowadzona fabuła, świat reagujący na decyzję gracz i kształtujący się wg jego profilu psychologicznego i przede wszystkim fabuła -- wszystko to było wspaniałe. Jeżeli więc po raz kolejny dostaniemy siekankę robioną wg checklisty "co powinno zawierać Silent Hill", tak jak to było z Homecoming, to będę wkurzony :/.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 09, 2010, 19:50:53 pm »
Opis trailera
Cytuj
The video showed a blonde-haired man waking up on a public bench in a foggy city. The man looks around confusingly as hears footsteps by nearby creatures. The trailer ends with a quick shot of one of the creatures attacking the man before going black.

No platforms were announced in the trailer, but Konami promises to have more details at this year's E3 in June.
http://uk.ps3.ign.com/articles/108/1082806p1.html

E3 już zapowiada się wybornie !

@Mr_Zombie - mam na myśli Climax, i tak, oni będą tworzyć nowego Silenta, jestem o tym przekonany.
PSN ID: WojtqGO

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #11 dnia: Kwietnia 09, 2010, 20:04:43 pm »
@Mr_Zombie - mam na myśli Climax, i tak, oni będą tworzyć nowego Silenta, jestem o tym przekonany.

Nie przeczytałeś cytatu, który dałem :(

Sam chciałbym, by był to Climax, bo tak jak napisałem powyżej, przy Shattered Memories udowodnili, że potrafią zrobić swój oryginalny Silent Hill ze wspaniałą fabułą i atmosferą (mało to miało wspólnego z horrorem, bardziej thrillerem, ale co tam), zaś przy Origins pokazali, że potrafią też odtworzyć klimat starych SH. Gdyby tylko to połączyli, byłoby coś wspaniałego.

Jednak pewnie jak zwykle Konami da ciała i wszystko spieprzy. Shattered Memories nawet nie chciało im się reklamować  :/.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #12 dnia: Kwietnia 09, 2010, 20:21:04 pm »
Przepraszam, nie przeczytałem i biję się w pierś. To przez podekscytowanie.
Dziwne byłoby to posunięcie ze strony Konami, zważywszy na zdolności Climaxu. Pocieszające jest to, że odważnie podchodzą do projektów nie będących stu procentową esencją Silent Hilla (lód zamiast mroku i rdzy? To była wielka odmiana dla serii, wręcz przełomowa), więc może i tutaj dadzą szerokie pole do popisu dla naszych południowych sąsiadów. Modlę się jednakże do Samaela, by Silenta tworzyli Angole.

Odnośnie teorii podanej przez serwis joystiq, jakobyśmy znów mieli do czynienia z przeobrażeniem znanej nam już części - w tym przypadku "dwójki". Wątpię. Sam wygląd postaci nie musi nic znaczyć. Nie chcę remake'a, chcę zupełnie nową porywającą historię.
PSN ID: WojtqGO

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #13 dnia: Kwietnia 09, 2010, 20:38:41 pm »
Ja chcę grafikę przynajmniej na poziomie SH3 czy SH4, realistyczną, filmową z ziarnistym filtrem, a nie lśniącą, plastikową z aliasingiem.

Chce stylu gry jak w Silent Hillach na PS2. Kamera zza postaci nie podoba mi się. Chcę mgły, fajnych potworków i klasycznych zagadek.

nakimushi

  • Gość
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #14 dnia: Kwietnia 09, 2010, 23:26:30 pm »
Ja chcę grafikę przynajmniej na poziomie SH3 czy SH4, realistyczną, filmową z ziarnistym filtrem, a nie lśniącą, plastikową z aliasingiem.

Chce stylu gry jak w Silent Hillach na PS2. Kamera zza postaci nie podoba mi się. Chcę mgły, fajnych potworków i klasycznych zagadek.

dokladnie

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #15 dnia: Kwietnia 10, 2010, 02:24:31 am »
A ja na homecoming zawiodłem się do tego stopnia, że nowego Silenta nie chce.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 10, 2010, 10:37:48 am »
Ja chcę grafikę przynajmniej na poziomie SH3 czy SH4, realistyczną, filmową z ziarnistym filtrem, a nie lśniącą, plastikową z aliasingiem.

Chce stylu gry jak w Silent Hillach na PS2. Kamera zza postaci nie podoba mi się. Chcę mgły, fajnych potworków i klasycznych zagadek.
Wpis. Co do zawodu. Wielu przykładowo na RE5 się zawiodło, co nie oznacza, że RE6 nie będzie równie kapitalna co RE4. Liczę na nowego SH. Niech przeraża i zachwyca. Przy wybornej grafice.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 10, 2010, 15:42:04 pm »
A ja na homecoming zawiodłem się do tego stopnia, że nowego Silenta nie chce.

Ja do tej pory nie mogę zdobyc się na sprawdzenie Homecoming i raczej nie zamierzam :]

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #18 dnia: Kwietnia 11, 2010, 14:15:17 pm »
Kotaku:
Cytuj
According to 1UP, the next Silent Hill game is being developed by Czech studio Vatra Games, the third studio to take the series' development reins since 2004's Silent Hill 4: The Room. In the likely event that you've never heard of Vatra, the studio describes itself as "built from both industry veterans and new talent," lead by Matthew Seymour, formerly of Take-Two Interactive and Microsoft Game Studios

A miałem cichą nadzieję, że nową część będą robić ludzie od Siren (a przynajmniej Japończycy - w końcu nikt tak nie robi japońskich horrorów jak oni) .  :(

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 11, 2010, 17:37:25 pm »
Jeśli będą chcieli kopiowac Japońskie rozwiązania to źle- nie zrobią tego lepiej niż rodowici Japończycy. Jeśli będą jednak bazowac na nowych, zachodnich pomysłach, to może wprowadzą jakąś nową jakośc.
Mi się cały czas marzy otwarte miasto, lekki sandbox z SH. 

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #20 dnia: Kwietnia 11, 2010, 20:24:01 pm »
Ja widziałbym natomiast powrót do korzeni. Z nowymi rozwiązaniami oczywiście. No i obowiązkowym wystąpieniem Kata Katów.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #21 dnia: Kwietnia 11, 2010, 21:22:47 pm »
No i obowiązkowym wystąpieniem Kata Katów.
Nie. Jeżeli wrócą seksowne pielęgniarki czy Piramidogłowy to będzie oznaczało, że po raz kolejny mamy do czynienia z grą w stylu "ja też jestem Silent Hill!"
Jestem za tym, co powiedział _Music - niech nie kopiują pomysłów Team Silent, ale niech stworzą coś własnego. Z Shattered Memories się udało, chociaż gra kompletnie nie przypominała w niczym standardowego Silent Hill, niech więc Czesi również wydadzą coś swojego zamiast powielać idee Japończyków.

A miałem cichą nadzieję, że nową część będą robić ludzie od Siren (a przynajmniej Japończycy - w końcu nikt tak nie robi japońskich horrorów jak oni) .  :(

To by oznaczało, że Konami przejmuje się losami tej serii. Nie robi tego. Tzn. nie wiem, czym się obecnie kieruje Konami przy decyzjach odnośnie SH, ale to wszystko jest po prostu chore :/.
Najpierw za kontynuację Silent Hill, pierwszego SH na konsole HD, bierze się raczej mało znane studio, które na koncie ma same średniaki z gatunku gier akcji. Gra wychodzi taka sobie (tzn. sama gra jest fajna, ale Silent Hill jest z niej taki sobie) i nawet nie zostaje wydana w Japonii.
Później robiona jest gra na Wii - zapowiada się świetnie, śliczna grafika, świeże i oryginalne pomysły, jeden z tytułów 3rd party na Wii, do którego widać, że się twórcy mocno przyłożyli i który był w pełni tworzony z myślą o tej konsoli... a Konami całkowicie olewa sprawę i gry nawet nie reklamuje, co oczywiście, pomimo dobrych ocen i ciepłego przyjęcia przez przynajmniej część fanów, wpływa negatywnie na sprzedaż.
Kolejna gra i kolejne nowe, nieznane nikomu (bo ledwo co powstałe) studio...

Tak jakby Konami jednocześnie chciała pozbyć się IP, ale i wydusić ją do ostatniego grosza zanim to nastąpi :/.


Przy okazji, na ścianie na facebukowym profilu Vatra Games pojawił się fajny komentarz:
Cytuj
if you dare screw up silent hill series more than it already is, there will be a lot of surprise buttsecks and unvoluntary bleeding from brand new openings in body.
:lol:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2010, 21:30:27 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #22 dnia: Kwietnia 11, 2010, 21:25:59 pm »
To może coś w zastępstwie. Jako pasjonat serii RE, wiesz doskonale jak to się tam sprawdzało. Od przyjemniaczka z RE2, poprzez Nemesis'a, do sympatyków piły i młota.
Wierzę, że w SH można nowych, ciekawych przeciwników zaprezentować. Takich by były nową ikona.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 11, 2010, 21:42:09 pm »
Nie zniósłbym SH jako Sandboxa. SH musi byc oldskulowy. Marzą mi się statyczne kamery, mgła, zagadki i 'smaczki' jak w poprzednich SH (korytarz do więzienia z SH2, plac z szubienicami, i wiele więcej.)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 11, 2010, 21:55:02 pm »
Mi się cały czas marzy otwarte miasto, lekki sandbox z SH. 
Kie?

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 11, 2010, 22:54:38 pm »
Mi się cały czas marzy otwarte miasto, lekki sandbox z SH. 
Kie?

Bez samochodów naturalnie :]
Tzn. mam taką scenę przed oczami- idziemy ulicami miasta i mijamy blok mieszkalny. Jeśli chcemy, możemy do niego wejśc, w środku powiedzmy 50 mieszkań, niech nawet w 30 będzie ta słynna klamka zepsuta i nie otworzymy drzwi, ale te 20 mieszkań niech będzie do eksploracji. Ot taki nieobowiązkowy odskok.
Lekki sandbox, bądź mniej liniowy SH niż zwykle- może tak, gdzie mamy drugie tyle lokacji do odwiedzenia, choc nie musimy.

Wiadomość scalona: Kwietnia 11, 2010, 23:00:17 pm
Inny pomysł który mi by się podobał- bardzo mocne ograniczenie broni wszelakich (niech będzie tylko rura, pistolet z wiecznie brakującą amunicją i shotgun którego użyjemy od święta), a postawienie na tworzenie nowych ze zwykłych rzeczy. Ot coś w rodzaju mcgajwera (nie pamiętam jak się go pisało), gdzie buszując po tych mieszkaniach mieszając różne składniki, wsadzając do puchy swtorzylibyśmy sobie granat, a to koktajl mołotowa (o ile mamy zapalniczkę) i takie rzeczy. Dziwne, ale zmusza do kombinowania i do odwiedzenia tych dodatkowych lokacji :]
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 11, 2010, 23:00:17 pm wysłana przez _Music »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 11, 2010, 23:01:35 pm »
Mi się cały czas marzy otwarte miasto, lekki sandbox z SH. 
Kie?

Bez samochodów naturalnie :]
Tzn. mam taką scenę przed oczami- idziemy ulicami miasta i mijamy blok mieszkalny. Jeśli chcemy, możemy do niego wejśc, w środku powiedzmy 50 mieszkań, niech nawet w 30 będzie ta słynna klamka zepsuta i nie otworzymy drzwi, ale te 20 mieszkań niech będzie do eksploracji. Ot taki nieobowiązkowy odskok.
Lekki sandbox, bądź mniej liniowy SH niż zwykle- może tak, gdzie mamy drugie tyle lokacji do odwiedzenia, choc nie musimy.

Wiadomość scalona: [time]Kwiecień 11, 2010, 23:00:17 pm[/time]
Inny pomysł który mi by się podobał- bardzo mocne ograniczenie broni wszelakich (niech będzie tylko rura, pistolet z wiecznie brakującą amunicją i shotgun którego użyjemy od święta), a postawienie na tworzenie nowych ze zwykłych rzeczy. Ot coś w rodzaju mcgajwera (nie pamiętam jak się go pisało), gdzie buszując po tych mieszkaniach mieszając różne składniki, wsadzając do puchy swtorzylibyśmy sobie granat, a to koktajl mołotowa (o ile mamy zapalniczkę) i takie rzeczy. Dziwne, ale zmusza do kombinowania i do odwiedzenia tych dodatkowych lokacji :]
Nie nie i jeszcze raz nie. SH ma być liniowy ze świetną fabułą i mega klimatem.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 11, 2010, 23:09:30 pm »
Nie zniósłbym SH jako Sandboxa. SH musi byc oldskulowy. Marzą mi się statyczne kamery, mgła, zagadki i 'smaczki' jak w poprzednich SH (korytarz do więzienia z SH2, plac z szubienicami, i wiele więcej.)
Otwarty świat odpada. A statyczne kamery dobre były za czasów PSX. Teraz to nie przejdzie.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 12, 2010, 02:13:10 am »
Nie zniósłbym SH jako Sandboxa. SH musi byc oldskulowy. Marzą mi się statyczne kamery, mgła, zagadki i 'smaczki' jak w poprzednich SH (korytarz do więzienia z SH2, plac z szubienicami, i wiele więcej.)
Otwarty świat odpada. A statyczne kamery dobre były za czasów PSX. Teraz to nie przejdzie.

Absolutnie się z tym nie zgadzam. Kamera to nic innego jak sposób narracji obrazu, a nie znacznik czasu, czy technologii.
Robisz z kamerą to co chcesz, a nie korzystasz z niej dlatego, bo nic innego ci nie zostało...

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: New Silent Hill (6)
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 12, 2010, 02:37:46 am »
A ja na homecoming zawiodłem się do tego stopnia, że nowego Silenta nie chce.

Ja do tej pory nie mogę zdobyc się na sprawdzenie Homecoming i raczej nie zamierzam :]

Bardzo dobrze bez kija do tego crapa nie podchodź.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #30 dnia: Kwietnia 12, 2010, 10:31:08 am »
Cytuj
Nie nie i jeszcze raz nie. SH ma być liniowy ze świetną fabułą i mega klimatem.

A teraz wyobraź sobie the room z dowolnym wyborem lokacji przez tą dziurę- od razu lepiej.
No i by musieli trochę design potworów poprawic, no i bez odwiedzania tego samego drugi raz.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #31 dnia: Kwietnia 12, 2010, 10:42:27 am »
A teraz wyobraź sobie the room z dowolnym wyborem lokacji przez tą dziurę- od razu lepiej.
Nie lepiej. Sandbox w 90% przypadków zabija klimat a przede wszystkim fabułę. Nie widze tego w SH.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #32 dnia: Kwietnia 12, 2010, 14:39:00 pm »
A teraz wyobraź sobie the room z dowolnym wyborem lokacji przez tą dziurę- od razu lepiej.
Nie lepiej. Sandbox w 90% przypadków zabija klimat a przede wszystkim fabułę. Nie widze tego w SH.

Nie ma o czym dyskutowac. Sandbox w SH NIE !!!

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #33 dnia: Kwietnia 12, 2010, 16:15:33 pm »
Zmobilizowałem się wreszcie do zobrazowania mojej wizji rozgrywki, jaką z chęcią powitałbym w kolejnej części Silent Hill. Szkicu fabularnego Wam nie przedstawię, do tej pory nie wymyśliłem niczego szczególnego. Moim pomysłem jest zamiana ciemności z jasnością. Koncepcja to prosta, ale wydaje mi się niezwykle atrakcyjna. Pamiętam wypowiedzi twórców SH z przeszłości, w których mówili oni o próbie straszenia gracza w dzień. Wziąłem sobie to do serca i wymyśliłem sposób dzięki któremu gracz znajdując się w dziennych lokacjach znajdowałby się w stałym napięciu. I tak - akcja całej gry (z małymi wyjątkami, o których za chwilę) miałaby miejsce w ciągu dnia, zamglonego rzecz jasna ;] . W tym momencie można pomyśleć, że klasyczna latarka staje się zbędna, bo po co komu światło w ciągu dnia ? Nic bardziej mylnego. Latarka posiadałaby właściwości inne niż zwykle i zamiast świecąc światłem, "świeciłaby" ciemnością, znaną z tradycyjnej (lub nie, tutaj pole do popisu dla designerów) mrocznej odmiany Silent Hill, gdzie wszystko spowija mrok, brud i rdza. Oto gif przedstawiający, o co mi dokładnie chodzi (made in paint):

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Niech za przykład posłuży mieszkanie 312. Łapiecie ? Dodatkowo latarka odsłaniałaby przed nami rzeczy niewidoczne w normalnym świetle dnia, jak np. łańcuchy na drzwiach w tym przypadku. Wyobraźcie sobie, że wchodzicie do jakiejś klatki schodowej pnącej się wysoko w górę, a schody widać wyłącznie w ciemności z latarki i trzeba "naciemniać" (przeciwieństwo "naświetlać" ;] ) je sobie, aby móc po nich wejść na górę. Tak samo z drzwiami obłożonymi łańcuchami. W ciemności nie możemy przejść dalej, ale gdy zgasimy latarkę, stoją przed nami zwyczajne, niczym nie zastawione drzwi, nie stanowiące żadnej trudniejszej przeszkody.

Teraz kolejna kwestia - czynnik budzący grozę, bo przecież samo plątanie się z magiczną latarką wcale strachu nie budzi. Otóż przez całą przeprawę po Cichym wzgórzu towarzyszyłoby graczowi polujące na niego monstrum. Już kiedyś pokazywałem jego wstępny szkic, tutaj bardziej dokończony (sory za jakość, fota z telefonu):

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Celem tego "Seekera" byłoby oczywiście nic innego, jak ukatrupienie głównego bohatera. Byłby on jednak bezbronny w czasie, kiedy gracz używałby latarki, jednak gdy tylko wyłączyłby ją (np. w celu rozwiązania jakiejś zagadki, choć nie wiem jeszcze dokładnie kiedy musiałoby się ją wyłączać) ten odważniej ruszałby w jego stronę (poprzednio trzymając się na daną odległość), wydając metaliczny dźwięk rurki wyjętej z oka ocierającej o podłogę (bo przez nie mógłby jedynie widzieć - tak dla podbudowania klimatu), co mobilizowałoby gracza do szybszego działania. Kiedy włączyłby latarkę, stwór uciekłby znów na bezpieczną dla niego odległość (aha, i uciekałby w panicznym strachu, kiedy dla zabawy chcielibyśmy w niego poświecić).
Kolejny gif dla zobrazowania, tego o czym mówię:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Czasami jednak świat wokół nas spowijałby mrok i wtenczas latarka znów działałaby jak na latarkę przystało, świecąc prawdziwym światłem. W tym wrogim dla "Seekera" środowisku (boi się on ciemności, jak dobrze pamiętacie) próżno jednakże szukać dla nas ukojenia. Przeraźliwy i przenikliwy krzyk potwora paraliżowałby postać gracza zmuszając go do podświetlenia swego dręczyciela i za nim musielibyśmy podążać w celu wyjścia z ciemnego świata znów do świata "negatywu".
To by było na tyle. Myślę, że takie rozwiązanie stanowiłoby pewien powiew świeżości dla serii, wprowadzając nowy schemat rozgrywki i zupełnie inny sposób straszenia. Aha, i nie widzę innej możliwości sterowania niż Wiilotem czy PS Move.
Mam nadzieję, że w miarę jasno przedstawiłem moją wizję. Czekam na Wasze komentarze :)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 12, 2010, 16:21:16 pm wysłana przez Wojtq »
PSN ID: WojtqGO

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #34 dnia: Kwietnia 12, 2010, 16:22:43 pm »
Wizja przedstawiona jasno, ale wydaje się po prostu bardziej rozbudowanym piramidogłowym, nie ograniczonym do kilku miejsc. Ogólnie in plus, choc niezbyt oryginalne (Nemesis).

Z tym światłem... hmm... na razie nie mam zdania.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #35 dnia: Kwietnia 12, 2010, 17:09:34 pm »
 Wojtq na podstawie tego co napisałeś, mogłaby powstac całkiem inna gra 'Dark in the Light' :grin: . Pomysły masz git, potworek też niczego sobie. Ale jakoś nie chciałbym takiego czegoś zobaczyc w SH.

iko

  • Gość
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #36 dnia: Kwietnia 12, 2010, 18:51:12 pm »
Autentyczne Silent hill skończyło się na czwartej części. Oby tylko film nie zawiódł.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #37 dnia: Kwietnia 12, 2010, 19:03:32 pm »
Wojtq, jestem pod wrażeniem postu jaki spłodziłeś. Pomysły ciekawe. Skąd czerpałeś inspiracje ....
iko, dla wielu RE po drugiej części się skończył. Dla innych po CV, a jeszcze inni sądzą, że po RE4. Podobnie jest z SH. Trzyma się, choć to nie to co za czasów PSX, czy SH2.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #38 dnia: Kwietnia 12, 2010, 21:07:39 pm »
Wizja przedstawiona jasno, ale wydaje się po prostu bardziej rozbudowanym piramidogłowym, nie ograniczonym do kilku miejsc. Ogólnie in plus, choc niezbyt oryginalne (Nemesis).
W takim razie Piramidogłowego również nie sposób nazwać oryginalnym osiągnięciem, skoro pojawił się po Nemesisie. ;] Odpowiednie zaimplementowanie tego stwora mogłoby być czymś zupełnie nowym, ponieważ w jakiej grze jesteśmy nieprzerwanie śledzeni przez naszego śmiertelnego wroga, czyhającego tylko na korzystną chwilę by brutalnie zakończyć nasz żywot ?

Wojtq, jestem pod wrażeniem postu jaki spłodziłeś. Pomysły ciekawe. Skąd czerpałeś inspiracje ....
Dzięki. Inspiracje czerpałem z Silent Hill rzecz jasna i...tyle. Resztę spłodziła moja łepetyna.

Ale jakoś nie chciałbym takiego czegoś zobaczyc w SH.
Może i masz rację. Za bardzo odbiega ta koncepcja od tradycyjnego Silenta, ale z drugiej strony - czy to nie stanowiłoby ciekawej odmiany dla skostniałej serii ?

Szkoda tylko, że mój pomysł polegnie na zawsze na stronach tego forum.

Autentyczne Silent hill skończyło się na czwartej części. Oby tylko film nie zawiódł.
Mówisz o filmie, z którego twórcy chcą stworzyć produkt o wiele bardziej przystępny dla niezaznajomionych w temacie ?
http://www.filmweb.pl/%22Silent+Hill+2%22+ma+by%C4%87+przyst%C4%99pne+dla+nieznaj%C4%85cych+gry,News,id=56244
Nie spodziewałbym się niczego szczególnego, a już na pewno nie kolejnej historii godnej wielogodzinnych debat nad jej niuansami i interpretacjami. Aczkolwiek czekam z niecierpliwością na końcowy rezultat. 
PSN ID: WojtqGO

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 649
  • Reputacja: 253
Odp: Silent Hill 6
« Odpowiedź #39 dnia: Kwietnia 12, 2010, 21:13:44 pm »
Zgadzam się. Albo postawi się na odtwórczość, albo zapewni nowe tchnienie skostniałej serii. Takie coś nie raz się sprawdzało (vide wspomniany RE4).
Swoja drogą, zobaczyłbym remake SH/SH2 w odświeżonej wersji. Ale nie zwykłe HD. Coś ale RE z GC.