Autor Wątek: Motorstorm: Apocalypse  (Przeczytany 100093 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #160 dnia: Czerwca 10, 2010, 20:18:13 pm »
Z wywiadu wynika, że gra po raz pierwszy w historii serii ma wyświetlać się w 1080p.
Pytanie, czy chodzi to natywną rozdzielczość czy o upscaling?

Unlimited

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #161 dnia: Czerwca 10, 2010, 20:18:38 pm »
Ale z tego co widać to nie będzie zwykłe pomykanie po mieście, to będzie Armagedon :D Choć to odważny ruch z strony developera gry ;)

Ps. Choć cały czas czekam na jakieś dobre symulacyjne szutry na tej generacji konsol.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #162 dnia: Czerwca 10, 2010, 20:20:27 pm »
Z wywiadu też wynika, że to jeszcze pre-alpha i premiera w przyszłym roku  :-?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #163 dnia: Czerwca 10, 2010, 20:28:14 pm »
Z wywiadu wynika, że gra po raz pierwszy w historii serii ma wyświetlać się w 1080p.
Pytanie, czy chodzi to natywną rozdzielczość czy o upscaling?
On powiedzial, ze wspiera 1080p, wiec mysle, ze wspiera w sposob ala Killzone 2 czyli cos w stylu 960x1080 renderuje w trybie 1080p.

Unlimited

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #164 dnia: Czerwca 10, 2010, 20:31:47 pm »
Z wywiadu też wynika, że to jeszcze pre-alpha i premiera w przyszłym roku  :-?

Dokładnie. 8)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #165 dnia: Czerwca 10, 2010, 20:57:41 pm »
Ooo, nareszcie ten motorstorm chociaż troche przypomina to co pokazał pierwszy render przed premierą PS3.

Może się nawet skusze. Wygląda bardzo zachęcająco!

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

pawel_k

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #166 dnia: Czerwca 10, 2010, 20:58:26 pm »
Z wywiadu też wynika, że to jeszcze pre-alpha i premiera w przyszłym roku  :-?

Dokładnie. 8)
no to super, może będzie czas żeby skończyć motorstorma na psp (dla tej gry kupiłem na jesieni konsolę a grałem w nią 5 minut ;) )

w każdym razie liczę że na samym asfalcie się nie skończy i jednak pośmigamy trochę w terenie...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #167 dnia: Czerwca 10, 2010, 21:00:53 pm »
Nie podoba mi się koncepcja, nie podoba mi się grafika, póki co nic mi się nie podoba. Trudno to w stu procentach ocenić po screenach, ale budynki sprawiają wrażenie przewracających się kartonowych pudeł, a nie walących się ton betonu i stali. Jak na razie jestem na nie.

Mrocz

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #168 dnia: Czerwca 10, 2010, 21:03:28 pm »
w każdym razie liczę że na samym asfalcie się nie skończy i jednak pośmigamy trochę w terenie...

Stawiam, że nawierzchnia będzie bardzo istotna tak jak w poprzednich motorstormach, widać że w występują terenowe samochody jak i asfaltowe wyścigówki, zapewne będzie trochę dróg po jakiś szutrach/błotach/ruinach? ;] po których taka wyścigówka by nie dała rady :D

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #169 dnia: Czerwca 10, 2010, 22:17:23 pm »
Przecież to się zapowiada zajebiście. Do tego można...



... popierdalać kaszlakiem. Kupuje w dniu premiery.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #170 dnia: Czerwca 10, 2010, 22:18:15 pm »
Yeah, 'maluch' daje radę.  :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #171 dnia: Czerwca 10, 2010, 23:31:44 pm »
Yeah, 'maluch' daje radę.  :lol:

HAHA :D Maluch Racer xD

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #172 dnia: Czerwca 10, 2010, 23:36:30 pm »
10 Things You Need To Know About MotorStorm Apocalypse
http://www.gamerzines.com/ps3/previews/10-thing-motorstorm-apocalypse.html

Będziemy świadkiem końca świata. Walące się budynki, mosty itp. Fajnie :)

nakimushi

  • Gość
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #173 dnia: Czerwca 11, 2010, 01:00:20 am »
szkoda tylko ze cos cicho o widoku z za kierownicy / ale wszystko inne prezentuje sie kosmicznie
chce juz to zobaczyc trailer !!!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Motorstorm 3
« Odpowiedź #174 dnia: Czerwca 11, 2010, 07:30:12 am »
Wygląda BOMBOWO, także czekam na trailer. :D

Cytuj
   * Sixteen player online multiplayer.
    * Four player split-screen.
    * Combinations of the two. Play with three friends in the living room against 12 more online.
    * Massive vehicle customisation. Change vinyls, vehicle parts, vehicle shapes and more. Upload them to the community site and share them with others. They automatically work on all vehicle types, and include your PSN ID.
    * Vehicle perks. Modify your handling, boosting and offensive abilities as you unlock new perks.
    * A wealth of rankings to progess through online with associated rewards and recognition.
    * Stacks of online rewards to earn and persistent progress giving the most determined and successful racers the status and recognition they deserve.
    * Persistent matchmaking. Keep your party together throughout your gaming session.
    * A Game Mode Creator. From a completely blank canvas you can design your own game rules and victory conditions, play them online, and incorporate them into tournaments.
http://blog.us.playstation.com/2010/06/10/introducing-motorstorm-apocalypse/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=motorstorm_061010

Ten screen wygląda świetnie:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

a ten przypomina lądowanie w Normandii  :lol:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2010, 07:58:06 am wysłana przez Snake_Plissken »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #175 dnia: Czerwca 11, 2010, 08:03:25 am »
mialem jeszcze nadzieje, ze screeny z przecieku to tylko jedna trasa, taka pomylka przy pracy. sprawdzil sie czarny scenariusz - tym razem miasto jest motywem przewodnim.
dramat, rozpacz, zal, wkurwienie i smiech za spierdolenie ulubionej serii. polaczenie burnouta z split second zamiast blota i przedzierania sie przez bujna roslinnosc z online dla amerykanskich przyglupow? wypier**lac z tym chlamem! w tym momencie skonczylo sie dla mnie E3, bojkot kufffffa.
ps - grafa wypas, ale widac ze nie ma MLAA.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #176 dnia: Czerwca 11, 2010, 08:06:11 am »
prat - w wywiadzie na EG Lead Designer mówi o tym, że nie zrezygnują z błota i wody.
Proponuje spokojnie poczekać na kolejne informacje.

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #177 dnia: Czerwca 11, 2010, 08:23:04 am »
MS powinien trzymać się z dala od asfaltu  :( Już w PR zrezygnowali z tak miodnego błota jakie było w jedynce no i było go mniej... W ms3 powinni zrobić mix wszystkich offroadowych środowisk jakie znamy włącznie z zimą z psp to by było COŚ.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #178 dnia: Czerwca 11, 2010, 11:24:24 am »
dokladnie tak - dozylbym jesczce pustynie, zrobil cos w stylu world tour i jest kontynuacja doskonala. A miasto!?!??

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #179 dnia: Czerwca 11, 2010, 11:39:50 am »
Kompletnie nie jara mnie ta część. Poczekam na jakiś gameplay. Jeśli wzbudzi trochę emocji to może skuszę się na MS3, ale po tym co widzę seria schodzi na psy. Split Second będzie miał konkurencję. ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #180 dnia: Czerwca 11, 2010, 12:56:29 pm »
'No 3D right now' for MotorStorm Apocalypse
http://www.gamerzines.com/ps3/news/motorstorm-apocalypse-no-3d.html

Cytuj
Hoping for a fully 3D-enabled MotorStorm? Looks like you'll have to hold out a little bit longer.

Evolution Studios' Paul Rustchynsky has told GamerZines that there's "no 3D right now" for MotorStorm Apocalypse, but that "hopefully it's something we can talk about at a later date".

"We haven't announced anything yet about 3D," said the Lead Designer talking to us at a top secret MotorStorm Apocalypse event last week.

"I think anyone working on the PS3 platform is going to be interested in it. Hopefully it's something we can talk about at a later date, but at the moment, no, no 3D right now."

PlayStation 3's first stereoscopic 3D titles launched on PlayStation Network today, including a 3D-enabled demo of MotorStorm Pacific Rift. Given that, Evolution has surely got to have plans for a 3D MotorStorm Apocalypse?

MotorStorm Apocalypse was announced earlier today for a 2011 release, with Evolution set to move the series away from the gorgeous landscapes of old and into a destroyed city at the end of the world. It's looking ruddy marvellous.

MotorStorm Apocalypse was in development at the same time as Pacific Rift
http://www.gamerzines.com/ps3/news/motorstorm-apocalypse-pacific.html

Cytuj
MotorStorm Apocalypse has been in development for a lot longer than you may have expected, with Evolution Studios' Paul Rustchynsky telling GamerZines that the studio was able to "develop this in conjunction with Pacific Rift".

"Apocalypse is going to look great because in terms of development and where we've been in the past, we're so much further along because we've been able to develop this in conjunction with Pacific Rift," said Rustchynsky, speaking to us last week.

"Obviously developing this game at the same time as the last one has meant that we've been able to do so much more with Apocalypse.

"We've pushed the engine so much further and we haven't cut anything back. It's sixteen-player racing in massive environments, but we've got the earthquake on top of that and we've got the warring factions in there as well, so we're just layering more and more on top.

Game Director Matt Southern added that Apocalypse has already been in development for over two years.

Wiadomość scalona: Czerwca 11, 2010, 13:12:51 pm
MotorStorm Apocalypse director comments about custom soundtrack, possible beta/demo and more
http://www.examiner.com/examiner/x-6894-Video-Game-News-Examiner~y2010m6d11-MotorStorm-Apocalypse-director-comments-about-custom-soundtrack-possible-betademo-and-more

Cytuj
ust like its prequel, MotorStorm: Pacific Rift, Apocalypse will support custom soundtracks and Playstation Home. Matt Southern confirms both features in the comments below:

    Custom Soundtracks are definitely in. We’ve got some really exciting plans for our soundtrack as well

    We’re still designing our Home support! We’ll definitely be supporting Home again, I’ve always been a fan.


MotorStorm Apocalypse is also supporting multiple Playstation Network logins on one Playstation 3 system. Matt Southern explains how it will work in the game:

    Basically, if you’ve got four PSN accounts on your PS3 you can all login and play Wreckreation together. And we also support guest logins too.

Another much requested feature, Youtube uploading, appears to remain omitted for now:

    I’d love a video replay / upload feature but unfortunately it’s unlikely to feature. Let’s not rule it out 100% just yet though as we’ve still got all of 2010 to work on the game.

Finally, Matt Southern made several comment about the possibilities of a beta and playable demo for MotorStorm Apocalypse:

    A beta is something we’d *really* like to do, but we can’t make any promises right now.

    There *very probably* will be a demo
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2010, 13:12:51 pm wysłana przez Ryo »

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #181 dnia: Czerwca 11, 2010, 13:19:02 pm »
Świetna wiadomość odnośnie tego custom soundtrack. :)

Ciekawe jakie kawałki wrzucą do Apocalypse.

@prart, boban - teraz narzekacie, ale jak przyjdzie co do czego... :P

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #182 dnia: Czerwca 11, 2010, 17:37:32 pm »
Wygląda całkiem ładnie.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #183 dnia: Czerwca 13, 2010, 13:11:25 pm »
Parę artworków:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #184 dnia: Czerwca 13, 2010, 18:24:15 pm »
Było Shadow 5 stron temu :P

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #185 dnia: Czerwca 14, 2010, 09:29:03 am »
@prart, boban - teraz narzekacie, ale jak przyjdzie co do czego... :P
... bede napier**lal godzinami jak szalony? pewnie tak, w koncu to moj wielbiony motorstorm. ale zajebista gra moglaby byc zajebistsza, gdyby nie dziala sie w  :evil: miescie :evil:.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #186 dnia: Czerwca 14, 2010, 13:33:31 pm »
http://www.examiner.com/examiner/x-6894-Video-Game-News-Examiner~y2010m6d11-MotorStorm-Apocalypse-director-comments-about-custom-soundtrack-possible-betademo-and-more
Na szóstej stronie, nie ma bata, to Fiat 126P.

A parę stron wcześniej, ten koleżka na butach, to w pogoni za swoim rumakiem, czy jakieś niby rolki tez wchodzą w grę....

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #187 dnia: Czerwca 14, 2010, 13:45:47 pm »
Było już o tym pisane, więc nie wniosłeś nic ciekawego do tematu.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #188 dnia: Czerwca 16, 2010, 00:46:48 am »


Oficjalny trailer Motorstorm Apocalypse E3 2010.

Nie wiem, dlaczego nie dali tego na konfie, ale może... zabrakło czasu?
Ogólnie - dla mnie must-have, chociaż bardzo przypomina Split/Second.

lupinator

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #189 dnia: Czerwca 16, 2010, 00:50:43 am »
Takiej ścigałki mi trzeba. Wygląda zajebiście. Zupełnie nie rozumiem Sony, które wolało przegadać swoją konferencję zamiast upchać w niej maksimum gier, których mają pod dostatkiem.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #190 dnia: Czerwca 16, 2010, 06:51:48 am »
Prezentuje się wybornie, a poczucie prędkości wśród zawalających się budynków jest kapitalne. :o

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #191 dnia: Czerwca 16, 2010, 09:06:48 am »


Oficjalny trailer Motorstorm Apocalypse E3 2010.

Nie wiem, dlaczego nie dali tego na konfie, ale może... zabrakło czasu?
Ogólnie - dla mnie must-have, chociaż bardzo przypomina Split/Second.

Przepraszam za to, że źle mówiłem o MS3. To wygląda obłędnie. Jeśli ten cały trailer jest in-game to nie mam pytań.  o_O o_O o_O

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #192 dnia: Czerwca 16, 2010, 15:18:43 pm »
A mi tak srednio podszedl ten trailer nie wiem czym sie tak jaracie  :-?

Mrocz

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #193 dnia: Czerwca 16, 2010, 15:27:36 pm »
A mi tak srednio podszedl ten trailer nie wiem czym sie tak jaracie  :-?

Wykonanie jest spoko, ale muzyka za małe pierdolnięcie ma... Poprzednie Motostormy to wręcz rozwalały trailerami :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #194 dnia: Czerwca 16, 2010, 15:49:40 pm »
A mi tak srednio podszedl ten trailer nie wiem czym sie tak jaracie  :-?

Tym co dzieje się na ekranie. Jeśli oczywiście to wszystko jest in-game a nie jakaś ściema.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #195 dnia: Czerwca 16, 2010, 16:00:09 pm »
Tym co dzieje się na ekranie. Jeśli oczywiście to wszystko jest in-game a nie jakaś ściema.
Zaś nie wywyższaj tak bardzo tej gry pod niebiosa, doszukując się w filmiku ściemy. Oczywiście, że wszystko to działa na silniku gry, widać to na pierwszy rzut oka.
PSN ID: WojtqGO

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #196 dnia: Czerwca 16, 2010, 18:36:00 pm »
Ten trailer kojarzy mi się z filmem 2012, jak tak budynki upadają :)

el becetol

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #197 dnia: Czerwca 16, 2010, 18:54:31 pm »
I te wszystkie atrakcje jak mniemam z jednej tylko trasy.  8)

Ohtar

  • Gość
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #198 dnia: Czerwca 16, 2010, 19:04:47 pm »
Dlaczego oni zawsze spieprzają wzdłuż upadającego budynku, a nie w poprzek? Chodzi mi o ludka na końcu :P

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 151
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Motorstorm: Apocalypse
« Odpowiedź #199 dnia: Czerwca 16, 2010, 19:27:35 pm »
Kapitalna giera na takiego MS czekałem. Burnout 2 sie kłania :D.