Autor Wątek: Shift 2: Unleashed  (Przeczytany 61505 razy)

0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #120 dnia: Marca 04, 2011, 18:26:59 pm »


Czy mi się wydaję czy poprawili model jazdy, efekty(choć trochę przesadzone) i smaczki także robią, chyba trzeba będzie kupić! :D
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2011, 18:29:09 pm wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #121 dnia: Marca 04, 2011, 18:37:50 pm »
Ja tu widzę, że model jazdy jest identyczny. Znowu pływanie auta i jakieś dziwne rzeczy, które się z nim dzieją (0:28). Nic dobrego ten gameplay nie wróży.

Inna ważna sprawa wynika z tego gameplay'a. To przecież jest tor Bathurst. Ja go nigdzie nie widzę na liście torów, która została dziś ogłoszona. o_0

Unlimited

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #122 dnia: Marca 04, 2011, 18:40:47 pm »
Wg. mnie może Ci się to wydawać przez te nowe ujęcie kamery z "oczu" czy "z kasku" czy jak tam zwał. Wg. mnie nie jest już taki szarpany, jest znacznie płynniejszy(ten gameplay mi trochę przypomina dopakowaną i zbajerowaną Forze..). Mam nadzieje że będzie demo, to się osobiście sprawdzi. 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #123 dnia: Marca 04, 2011, 18:45:25 pm »
Unlimited może widzisz to co chcesz widzieć. Zobacz na początku filmiku jak koleś kręci kierownicą jadąc prosto. :roll: Bullshit dla podjaranych dzieci. Kolejny arcadeshit się szykuje, ale mam nadzieję, że jednak się mylę (w co niestety wątpię).

Unlimited

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #124 dnia: Marca 04, 2011, 18:48:04 pm »
Faktycznie coś nie tak..:P No cóż, jak będzie demo to trzeba będzie sprawdzić. Jeśli model jazdy nie będzie zły, to kupuję dla singla(który ma zadatki na coś fajnego), listy tras i samochodów. 8)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #125 dnia: Marca 04, 2011, 18:49:05 pm »
Bathurst jest na liscie tras :) http://www.needforspeed.com/shift2unleashed/tracks
Mam nadzieje ze procze "helmet cam" bedzie zwykly widok z kokpitu...nie podoba mi sie to patrzenie w zakret...ma sie wrazenie jakby fura przez caly zakret byla w poslizgu.
Wnetrze i oswietlenie zdecydowanie "robi".

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #126 dnia: Marca 04, 2011, 18:52:02 pm »
Bathurst jest na liscie tras :) http://www.needforspeed.com/shift2unleashed/tracks

Tu faktycznie jest. Na poprzedniej stronie tego tematu gdzie ktoś wrzucił listę, nie widzę tego toru. Thx za wyjaśnienie.

PS. Na głównej stronie GO w newsie z trasami też nie ma Bathurst'a.
« Ostatnia zmiana: Marca 04, 2011, 18:56:15 pm wysłana przez BoBaN »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #127 dnia: Marca 04, 2011, 19:00:48 pm »
Lista tras jest moim zdaniem kapitalna...Baturst, Donington, Monza, Spa, Brno, Silverstone, Catalunya, Hockenheim, Nurb, Road America....RAJ:)
Mam nadzieje ze po zmianie fizyki na "Elite" model jazdy bedzie zjadliwy, bo klimatu nie zabraknie.
Az zaluje ze moj pecet nie pociagnie tej gry bo pewnikiem wzorem pierwszego Shifta wyjda mody znacznie uleszajace fizyke.

Unlimited

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #128 dnia: Marca 04, 2011, 21:53:22 pm »
To na dokładkę:







Co prawda widać, że to nie ten sam wymagający model jazdy co w GT5, bliżej mu na moje oko do tego z FM3, szczególnie na tych filmikach z tyłu pojazdu to widać(choć tu pojazd mniej pływa niż w Shift 1), to jednak widok z kabiny jest całkiem klimatyczny. Powtórzę się jeszcze raz, oby było demo. 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #129 dnia: Marca 04, 2011, 23:16:11 pm »
Jak dla mnie to model jazdy wygląda identycznie jak w jedynce. Nie można tego oceniać po filmikach, ale patrząc na momenty utraty przyczepności i ogólnie zachowanie auta, to ma się wrażenie, że to pierwszy Shift. Pomijam dźwięki aut, które znowu brzmią bardzo podobnie do siebie i nie za wiele wspólnego mają z rzeczywistymi odpowiednikami. Graficznie zapowiada się fajnie, ale mam nadzieję, że nie na każdej trasie będzie tak ciemny i nierealny asfalt (gdzie niby Bathurst ma tak ciemną nawierzchnię?).

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #130 dnia: Marca 06, 2011, 13:31:24 pm »
Ale nie jest identyczny. Sporo osób miało już przyjemność (czego nie ukrywają) pograć w S2U, i każdy twierdzi, że gra jest bardziej w tym segmencie wymagająca niż poprzedniczka.
Co oczywiście nie musi być równoznaczne z plusem, gdyż dla wielu osób model jazdy w N4S: Shift był świetny - nie każdemu musi odpowiadać rzeźbienie rodem z GT5, BoBaN.
Co do brzmienia silników, sądzę iż niewiele osób miało możliwość posłuchania Veyrona na żywo, także chyba obejdzie się bez płaczu.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #131 dnia: Marca 06, 2011, 13:38:22 pm »
Możesz powiedzieć kto niby miał możliwość testowania tego tytułu? Pytam, bo w ostatnim wywiadzie ISR nie pozwolono im pokazywać gameplay'u. Skoro ludzie z ISR nie mają do tego dostępu, to chciałbym widzieć kto niby w to grał, że już teraz może ocenić element modelu jazdy? Pomijam fakt, że jeśli ktoś pisze o symulacyjnym modelu jazdy to musiał testować Shift'a 2 na kierownicy, a to też było zabronione przez twórców gry. ISR musiał przywieźć swoje kółko i udało im się na chwilę zagrać w Shift'a 2 za pomocą Fanatec'a. Niestety nie mogli tego nawet pokazać. Dlatego też Sylvanie prosiłbym o info, któż taki ma dostęp już teraz do tego tytułu i może testować go za pomocą kiery.

Wiadomość scalona: Marca 06, 2011, 13:51:32 pm
...dla wielu osób model jazdy w N4S: Shift był świetny.

Szczerze to nie znam takich osób, a trochę ludzi ze sceny gier wyścigowych e-znam i czasem toczyły się na ten temat dyskusje. Nikt z fanów sim racingu nie wypowiadał się dobrze o modelu jazdy w Shifcie.
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2011, 13:51:32 pm wysłana przez BoBaN »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #132 dnia: Marca 06, 2011, 14:30:42 pm »
BoBaN, nawet w rodzimych magazynach ludzie tam zatrudnienie już kilka tygodni temu mieli dostęp do demo. Zatem nie ma co wspominać o ekipie takich portali jak kikizo i cała reszta.

Co do "rozmawiałem z e znajomymi i każdy....", to jest to nietrafione. Bardzo. Widzisz, Patosław także pisze, że BlazBlue > SF IV systemowo. On tak twierdzi i jego znajomi. Znają się.
Ale nie jest to równoznaczne z tym, że każdy (każdy, czyli 100%, tłumaczę to, gdyż na GO każdy/wszyscy to dla grupy osób 1/4, powiedzmy, więc mogą tego nie zrozumieć) tak sądzi.

Piszesz, że nie znasz nikogo, komu by model jaki w Shift jest zastosowany został się podobał. Wyjścia są dwa, albo mało osob znasz, albo popytałeś wyłącznie na forum GT5kocham.wielbie.
Jedno z dwóch.

Potencjalnych nabywców jest od groma. Nie pytałeś każdego z osobna - "hey, podoba ci się model jazy". Skoro gra ma bardzo wysoka średnią, a i sprzedała się relatywnie dobrze, to chyba to o czymś świadczy. Jakby recenzenci marudzili na model jazdy, to średnia była niższa niż w przypadku TDU2 (71% przyp. SW), a tak nie jest.

Ja tu widzę zamierzone obniżanie jakości ww. produktu. Tak jak wspomniałem na stronie głównej, nawet jeśli S2U przebije GT5, stwierdzisz, że ludzie się nie znają.
Przecież już teraz marudzisz, że asfalt gdzieś tam jest zbyt ciemny, nienaturalny, jak i wypominasz nieustępliwie Nürburgring, zupełnie jakby to miało znaczenia ( w GT5 też wyniki są dalekie od wych z prawdziwego świata).

Wszystko pięknie, ładnie, ale jestem przekonany, że o Nürburgring, potencjalny nabywca gry wyścigowej, jaką niewątpliwie Shift jest, wie tyle, że to długie i kręte.
Spytaj o uzyskany tam czas Nissanem GT-R, to mniej niż 4% będzie znała prawidłową odpowiedź.

Gra ma być przed wszystkim dawać frajdę, a Shift ją niewątpliwie daje.
O tym jaki status otrzyma kontynuacja, przekonamy się niebawem.




BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #133 dnia: Marca 06, 2011, 14:59:01 pm »
BoBaN, nawet w rodzimych magazynach ludzie tam zatrudnienie już kilka tygodni temu mieli dostęp do demo. Zatem nie ma co wspominać o ekipie takich portali jak kikizo i cała reszta.

No to pytam, który taki magazyn, portal stwierdził po ograniu tytułu na kierownicy, że model jazdy jest symulacyjny? Nie unikaj odpowiedzi. ISR to nie jakieś tam kikizo. To serwis, który zajmuje się tylko i wyłącznie grami wyścigowymi. To im w wywiadzie udzielono jasnej odpowiedzi, że Shift 2 nie celuje w segment rynku symulatorów. No ale Ty i Twoi kumple wiecie lepiej.

Co do "rozmawiałem z e znajomymi i każdy....", to jest to nietrafione. Bardzo. Widzisz, Patosław także pisze, że BlazBlue > SF IV systemowo. On tak twierdzi i jego znajomi. Znają się.
Ale nie jest to równoznaczne z tym, że każdy (każdy, czyli 100%, tłumaczę to, gdyż na GO każdy/wszyscy to dla grupy osób 1/4, powiedzmy, więc mogą tego nie zrozumieć) tak sądzi.

Mowa o ludziach, którzy siedzą w temacie sim racingu od dawien dawna i obcowali z Shiftem. To chyba jasne, że taki ktoś ma lepsze pojęcie o modelu jazdy niż Sylvan Wielki. Tu nie rozchodzi się czy gra jest fajna, bo dla każdego oznacza to co innego. Tu chodzi o to, że próbujesz ludziom wciskać kity, jakoby Shift miał dobry sim model jazdy, co jest wierutną bzdurą.

Piszesz, że nie znasz nikogo, komu by model jaki w Shift jest zastosowany został się podobał. Wyjścia są dwa, albo mało osob znasz, albo popytałeś wyłącznie na forum GT5kocham.wielbie.
Jedno z dwóch.

Again. Rozmawiałem z ludźmi, którzy grają w gry od rFactor, przez RBR na GT5 kończąc. Ja Tobie mogę zarzucić, że Twoje stwierdzenia "każdy sądzi, że model jazdy w Shift 2 jest bardziej wymagający" są wyssane z palca. Kto każdy? Twój ziomek i kilku innych nieznajomych, którzy widzieli grę na YT? To jest każdy?

Potencjalnych nabywców jest od groma. Nie pytałeś każdego z osobna - "hey, podoba ci się model jazy". Skoro gra ma bardzo wysoka średnią, a i sprzedała się relatywnie dobrze, to chyba to o czymś świadczy. Jakby recenzenci marudzili na model jazdy, to średnia była niższa niż w przypadku TDU2 (71% przyp. SW), a tak nie jest.

Ty też nie pytałeś każdego czy model jazdy jest dobry. Życzę powodzenia w sugerowaniu się średnią ocen, na którą zbiera się całość oceny gry, a nie tylko modelu jazdy. To tak jakby powiedzieć, że Burnout ma sim model jazdy, bo ma wysoką średnią ocen. Gratuluję pokrętnej logiki.

Ja tu widzę zamierzone obniżanie jakości ww. produktu. Tak jak wspomniałem na stronie głównej, nawet jeśli S2U przebije GT5, stwierdzisz, że ludzie się nie znają.

Ja widzę ślepą obronę tytułu, którego poprzedniczka reklamowana jako sim racing nie uniosła ciężaru napompowanego w ten sposób hype'u. Podobała się jedynie ludziom, którzy lubią jak im fajerwerki graficzne zasłaniają niedociągnięcia mechaniki gry. Ja też początkowo dałem się na to nabrać i wpadłem w wir ryku silników i feelingu wrażeń z toru. Jednak na dłuższą metę gra odpychała swoją niedopracowaną i kulejącą fizyką. Stąd mam obawy, że EA chce nas oszukać drugi raz.

Przecież już teraz marudzisz, że asfalt gdzieś tam jest zbyt ciemny, nienaturalny, jak i wypominasz nieustępliwie Nürburgring, zupełnie jakby to miało znaczenia ( w GT5 też wyniki są dalekie od wych z prawdziwego świata).

Lolwut? Po raz kolejny udowadniasz, że nie wiesz o czym piszesz. Łap i zamilcz w tej kwestii na wieki.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wszystko pięknie, ładnie, ale jestem przekonany, że o Nürburgring, potencjalny nabywca gry wyścigowej, jaką niewątpliwie Shift jest, wie tyle, że to długie i kręte.
Spytaj o uzyskany tam czas Nissanem GT-R, to mniej niż 4% będzie znała prawidłową odpowiedź.

Tu dobrze napisałeś. Potencjalny nabywca gry, owszem nie będzie tego wiedział. Jednak fan wyścigów i gier wyścigowych zna to doskonale. Dlatego Shift to gra dla napalonych nastolatków, którzy dają się nabierać na graficzne i dźwiękowe fajerwerki. Fani sim racingu nie mają tam czego szukać, a o tym tutaj gadamy od początku.

Gra ma być przed wszystkim dawać frajdę, a Shift ją niewątpliwie daje.
O tym jaki status otrzyma kontynuacja, przekonamy się niebawem.

Zależy co dla kogo jest frajdą. Gdyby skupili się na tym aby gra miała przyjemny model jazdy (nie mówię, że musi być sim), to ja jako fan sim'ów chętnie bym ją przyjął. Zresztą tak jest z Dirtem. To tytuł arcade'owy, ale bardzo przyjemny, w którym model jazdy nie przeszkadza i pozwala na świetną zabawę. Shifta niestety zabiła denna do bólu fizyka jazdy. Zamiast bawić, to frustrował swoimi dziwacznymi zachowaniami auta.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #134 dnia: Marca 06, 2011, 16:10:30 pm »


Tutaj wyglada to troche lepiej niz na wczesniejszych filmikach.
Po pierwsze procz helmet cam jest normalny widok z kokpitu, ktory notabene jest znacznie stabilniejszy ("trzesawka znaczaco zredukowana).
Przede wszystkim predkosc juz nie wyglada jak w Burnout as bardziej przypomina GT/FM...no i droga hamowania zdaje sie byc dluzsza.
Nie wiem czy to przez to ze kolo gra na kierze, czy moze to jest ten tryb "elite" ale wyglada toto zjadliwie i nie jest takie "szarpane" jak jedynka czy poprzednie materialy ktore widzielismy.
Na super sima nie ma co liczyc ale moze da sie w to grac...oby!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #135 dnia: Marca 06, 2011, 16:32:34 pm »

Na super sima nie ma co liczyc ale moze da sie w to grac...oby!


Też na to liczę. :)

Unlimited

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #136 dnia: Marca 06, 2011, 16:38:32 pm »
Tutaj wygląda to znośnie. Styl graficzny mocno kojarzy mi się z FM3.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #137 dnia: Marca 06, 2011, 16:56:35 pm »
Z filmiku dowiadujemy się również, że gra domyślnie ustawia 200 stopni obrotu kierownicy. Czyli jednak arcade. Teraz pozostaje tylko pytanie, czy grywalny arcade.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #138 dnia: Marca 06, 2011, 17:18:10 pm »
Kurde, w Mario Cart w ogóle nie było ustawień kierownicy. Arcade to też nie było - maślaka wsadziłem na jeden z moich zdalnie sterowanych pojazdów, przyznam, że po asfalcie hulał całkiem realistycznie, ale na szutrze zmieniłem Enzo, na buggy - też zdawało się jeździć jak w grze, więc symulacja jednak.

czyt. "dla BoBaN'a, Shift 2 U, to już porażka". Król jest jeden.  :)

No to pytam, który taki magazyn, portal stwierdził po ograniu tytułu na kierownicy, że model jazdy jest symulacyjny? Nie unikaj odpowiedzi. ISR to nie jakieś tam kikizo. To serwis, który zajmuje się tylko i wyłącznie grami wyścigowymi. To im w wywiadzie udzielono jasnej odpowiedzi, że Shift 2 nie celuje w segment rynku symulatorów. No ale Ty i Twoi kumple wiecie lepiej.
Pytaj zatem dalej.  :) Pisałem nie raz. Nie mam zamiaru się powtarzać. Skoro już wydajesz oiro na magazyny, poczytaj je. Jak ang. nie znasz, poproś kolegę, by przetłumaczył teksty z portali zagranicznych. Chyba, że.... Chyba, że pracownicy tychże redakcji/portali to napaleni nastolatkowie, którzy nie znaja się na grach i nie mają członkostwa w ISR.

Mowa o ludziach, którzy siedzą w temacie sim racingu od dawien dawna i obcowali z Shiftem. To chyba jasne, że taki ktoś ma lepsze pojęcie o modelu jazdy niż Sylvan Wielki. Tu nie rozchodzi się czy gra jest fajna, bo dla każdego oznacza to co innego. Tu chodzi o to, że próbujesz ludziom wciskać kity, jakoby Shift miał dobry sim model jazdy, co jest wierutną bzdurą.
Mają prawo do błędu.

Again. Rozmawiałem z ludźmi, którzy grają w gry od rFactor, przez RBR na GT5 kończąc. Ja Tobie mogę zarzucić, że Twoje stwierdzenia "każdy sądzi, że model jazdy w Shift 2 jest bardziej wymagający" są wyssane z palca. Kto każdy? Twój ziomek i kilku innych nieznajomych, którzy widzieli grę na YT? To jest każdy?
Nic takiego nie pisałem. Unikam"każdy/wszyscy" bowiem nie jest to miarodajnie. Nie oszukuj, albo czytaj uważniej.

Ty też nie pytałeś każdego czy model jazdy jest dobry. Życzę powodzenia w sugerowaniu się średnią ocen, na którą zbiera się całość oceny gry, a nie tylko modelu jazdy. To tak jakby powiedzieć, że Burnout ma sim model jazdy, bo ma wysoką średnią ocen. Gratuluję pokrętnej logiki.
Nie pytałem każdego/wszystkich ponieważ mam to w nosie czy komuś tam się podoba. Ja wydałem swoje $ na to, ja przy niej spędziłem czas, mnie się podoba. Innym nie musi. Co nie oznacza, że inni nie spoglądają przyjaznym okiem nań. Są tacy, którym podoba się bardziej niż w innych grach, a są tacy, którzy ślepo spoglądają sobie na Forzę, czy GRiD. Ich sprawa.

Ja widzę ślepą obronę tytułu, którego poprzedniczka reklamowana jako sim racing nie uniosła ciężaru napompowanego w ten sposób hype'u. Podobała się jedynie ludziom, którzy lubią jak im fajerwerki graficzne zasłaniają niedociągnięcia mechaniki gry. Ja też początkowo dałem się na to nabrać i wpadłem w wir ryku silników i feelingu wrażeń z toru. Jednak na dłuższą metę gra odpychała swoją niedopracowaną i kulejącą fizyką. Stąd mam obawy, że EA chce nas oszukać drugi raz.
Patrz wyżej. Nie jestem producentem/twórcą Shift by go bronić. Kupiłem, pograłem, przelałem tu swoja opinię. Nie zgadzasz się, masz prawo, tylko po co pisać o jakiś portalach "GT5fanboje<3.tylko my się znamy.reszta nie", zupełnie jakby kogoś to interesowało. Każdy ocenia indywidualnie.

Tu dobrze napisałeś. Potencjalny nabywca gry, owszem nie będzie tego wiedział. Jednak fan wyścigów i gier wyścigowych zna to doskonale. Dlatego Shift to gra dla napalonych nastolatków, którzy dają się nabierać na graficzne i dźwiękowe fajerwerki. Fani sim racingu nie mają tam czego szukać, a o tym tutaj gadamy od początku.
Cały czas dobrze piszę, tylko ty źle czytasz. I znowu obrażasz setki tys. ludzi. Twierdząc (zresztą błędnie), że jak komuś się podoba Shift, to napalony nastolatek. Kim są ci, którzy wielbią dwukolorową konkurencję Oo Zapewne dorośli mężczyźni, którym testosteron wylewa się z każdej pory.

Zależy co dla kogo jest frajdą. Gdyby skupili się na tym aby gra miała przyjemny model jazdy (nie mówię, że musi być sim), to ja jako fan sim'ów chętnie bym ją przyjął. Zresztą tak jest z Dirtem. To tytuł arcade'owy, ale bardzo przyjemny, w którym model jazdy nie przeszkadza i pozwala na świetną zabawę. Shifta niestety zabiła denna do bólu fizyka jazdy. Zamiast bawić, to frustrował swoimi dziwacznymi zachowaniami auta.

BoBaN "frustrował MNIE", "zabiła denna fizyka, wg MNIE".

Autorzy nie kryli tego, że gra będzie czymś pomiędzy arcade, a symulacją. Jednym to odpowiada, innym nie.

Oceny mówią same za siebie. Zresztą nikt nie powiedział, że tylko symulacje muszą bawić.

Ja czekam tym samym na Shift 2 U. Jeśli już ktoś (ci z ISR) kupią sobie nową/starą Pagani. Pojeżdżą to tu, to tam, a następnie pograją w Shifta drugiego i ocenia, to będzie obiektywna ocena. Ale to i tak będzie ich ocena.

Inaczej będzie trzeba się zacząć zastanawiać czy Wipeout daje frajdę, wszak nie wiadomo czy jest realistyczny - torów i pojazdów jeszcze nie ma, więc sytuacja nie jest klarowna.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #139 dnia: Marca 06, 2011, 17:26:49 pm »
Z filmiku dowiadujemy się również, że gra domyślnie ustawia 200 stopni obrotu kierownicy. Czyli jednak arcade. Teraz pozostaje tylko pytanie, czy grywalny arcade.
Koles gra na kierze m$ ktora ma max obrot rzedu 270 stopni.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #140 dnia: Marca 06, 2011, 18:47:20 pm »
Nic takiego nie pisałem. Unikam"każdy/wszyscy" bowiem nie jest to miarodajnie. Nie oszukuj, albo czytaj uważniej.

Usz ku**a. Nie dość, że kłamiesz bezczelnie, to jeszcze innym chcesz wmówić, że oszukują. Oto Twój post z dzisiejszego dnia:

Ale nie jest identyczny. Sporo osób miało już przyjemność (czego nie ukrywają) pograć w S2U, i każdy twierdzi, że gra jest bardziej w tym segmencie wymagająca niż poprzedniczka.

:lol: :lol: :lol:

Ja czekam tym samym na Shift 2 U. Jeśli już ktoś (ci z ISR) kupią sobie nową/starą Pagani. Pojeżdżą to tu, to tam, a następnie pograją w Shifta drugiego i ocenia, to będzie obiektywna ocena. Ale to i tak będzie ich ocena.

Inaczej będzie trzeba się zacząć zastanawiać czy Wipeout daje frajdę, wszak nie wiadomo czy jest realistyczny - torów i pojazdów jeszcze nie ma, więc sytuacja nie jest klarowna.

Nie no, teraz to już nie mam pytań. Ty naprawdę nie wiesz o czym piszesz. W ISR pracują ludzie, którym nie są obce prawdziwe wyścigi i jeżdżą/jeździli w realu w wyścigach. Stąd m.in. znajduje się na ich serwisie kategoria TopSimCars, która porównuje wirtualne auta do prawdziwych w kwestii odwzorowania realizmu.

Nie odwracaj teraz kota ogonem w kwestii modelu jazdy, bo nie byłoby tematu gdybyś nie upierał się, że model jazdy w Shifcie jest dobrze dopracowany.

PS. Daruj sobie te marne podjazdy o fabnojach GT5, bo ja też mogę Ci napisać, że bryndzlujesz się nad Shiftem wraz ze swoimi ziomkami, fanbojami tej gry, lub fanbojami gier gdzie wyścigowych gdzie przede wszystkim liczy się widowiskowość, a na końcu dobra mechanika. Także może teraz Tobie przykleimy łatkę fanboja, tyle że serii NFS. Hmmm?

Mrocz

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #141 dnia: Marca 06, 2011, 20:54:04 pm »
...

Tak wtrącę się do tej waszej dyskusji, i może rozjaśnie sytuację...

Jeżeli chodzi o realizm i model jazdy to... Sylvan pieprzysz niesamowite głupoty... Shift to arcade ze śladowymi elementami realizmu, porównując ten tytuł do GT 5 tylko się ośmieszasz

Z drugiej strony BoBaN nie potrzebnie określasz fanów tej gry "dzieciakami jarającymi się efektami" trochę to może denerwować ludzi którym taki Shift się podobał (mi się podobał jako całkiem grywalny Arcade) ... Są różni ludzie, i niektórym ciężki i realistyczny styl GT5 nie podchodzi, ale to nie oznacza z góry, że są to tępe dzieciaczki jarające się wibrującą kamerą itp...

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 639
  • Reputacja: 252
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #142 dnia: Marca 06, 2011, 20:58:32 pm »
BoBaN, BoBaN, BoBaN, BoBaN.  :)  "Unikam" - wcale nie znaczy "nigdy". To raz.

Dwa. Czytałem m.in. na: IGN, kikizo, gamespot, BD, a także w rodzimych CD A, pe, że gra jest bardziej wymagająca niż poprzednik.

A teraz czytaj uważnie. Na IGN, kikizo, gamespot, BD, a także CD A, pe, osoby, które miały przyjemność grać w S2U twierdzą, iż gra ma bardziej wymagający model jazy.
Czyli każdy z wypowiadających się o nowym Shift tak sądzi. Nie wszyscy grający na świecie, ale każdy z tego grona.
Więc co innego
Cytuj
Sporo osób miało już przyjemność (czego nie ukrywają) pograć w S2U, i każdy twierdzi, że gra jest bardziej w tym segmencie wymagająca niż poprzedniczka.
A co innego pisanie, że każdy twierdzi, że Shift ma kiepski model jazy i, że każdy się zawiódł - chyba, że to "każdy", to skład BoBaN i ekipa z ISR.

Teraz zapewne napiszesz "phi, jakieś cd action, czy kikizo, pierwsi się nie znają, drugich nie znam". Ale wiesz, oni już grali, więc ich opinia jest bardziej rzetelna.

Odwzorowanie rzeczywistego świata, symulacja, et cetera, to całkiem sympatyczny pomysł. Jednym się to udaje mniej/bardziej, a inni celowo nie dążą do takiego założenia.

Ale to, że FR jest bardziej realistyczny niż SF, wcale nie oznacza, że ten drugi jest gorszy. Nawet jeśli federacja WBC to potwierdzi.

Podobnie jest z bohaterem tematu. Jeśli jestem fanboyem to tylko
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:P A Shift'y bronię tylko przed bobanowską niesprawiedliwością.
Dlatego, że na to zasługują.

Onegdaj stwierdziłem coś, czego będę się trzymał. Co jest lepsze/gorsze (mechanika przykładowo) rzecz subiektywna. Tylko skończony cymbał tego nie pojmuje.

Ale jak już bawimy się w zwoływanie towarzyszy, to wypada podać obiektywną opinie. A walne zgromadzenie recenzentów twierdzi, że Shift to bardzo dobra gra.
Bardzo dobra gra z niezwykle przyjemnym modelem jazdy. średnia ocen - 83.48%.

Jakąkolwiek bym opinię o następcy nie czytał/słuchał, to same zachwyty. Nikt przy tym nie marudzi na model jazdy. Za kilka tyg. przekonamy się (obiektywnie rzecz ujmując), jak wypadnie Shift 2: Unleashed
.
Subiektywnie natomiast, każdy z nas oceni we własnym zakresie. Ja wcale nie twierdzę, że musi mi przypaść do gustu.

Konkurencję jeden ceni (dużo) wyżej, inny (nieporównywalnie) mniej, bądź na równi. Ich sprawa, ale - znowuż - obiektywnych opinii nie oplujesz.
Póki co, one mówią, że ocena wynosi 84.51%, nie żadne 96.44%, gwoli ścisłości.



Mrocz. Tyle, że ja nie piszę, jaki to Shift realistyczny jest. Piszę, że ma model jazdy, który bardzo mi odpowiada. To różnica.  :yes_anim:

Dalej, wspominając o realizmie kontynuacji, podpieram się słowami osób, które już grały. Nie jest to zapewne symulacja w 100% (GT5 też takową nie jest notabene).
Ale faktem niezaprzeczalnym jest to, że tak obcujący z betą się wypowiadają.

Ci sami także pisali, że Crysis 2 jest piękny. Też tak twierdziłem. 3/4 zainteresowanych było innego zdania, a teraz w C2 same "ochy, i achy" nad grafika.

Co najwyżej możesz wspomóc forum cytatem moim typu "o tak, Shift to 104% symulacja". A jak nie znajdziesz, wypada przeprosić za te głupoty.  :angel:

Sam wspominasz o realizmie Shift, a GT5. To teraz co, włączamy konsole i przy 300 km/h trzaskamy w bandę. Ocenimy realizm  :grin:
Obie dadzą ciała, ale gra PP bardziej.  :evil:
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2011, 21:06:26 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #143 dnia: Marca 06, 2011, 21:26:28 pm »
...

Tak wtrącę się do tej waszej dyskusji, i może rozjaśnie sytuację...

Jeżeli chodzi o realizm i model jazdy to... Sylvan pieprzysz niesamowite głupoty... Shift to arcade ze śladowymi elementami realizmu, porównując ten tytuł do GT 5 tylko się ośmieszasz

Z drugiej strony BoBaN nie potrzebnie określasz fanów tej gry "dzieciakami jarającymi się efektami" trochę to może denerwować ludzi którym taki Shift się podobał (mi się podobał jako całkiem grywalny Arcade) ... Są różni ludzie, i niektórym ciężki i realistyczny styl GT5 nie podchodzi, ale to nie oznacza z góry, że są to tępe dzieciaczki jarające się wibrującą kamerą itp...

Mrocz tych co jarają się grą tylko z tego względu, że ma "padaczkową" kamerę i unikalne wystrzały w rurek tak właśnie nazywam. Niestety Sylvan w ten sposób ocenia "zajebistość" gier wyścigowych. Graczy, którzy potrafią docenić dobry szpil wyścigowy i poprzeć do sensownymi argumentami cenię. Sylvan ma jakiś problem z GT5 (nie wiem, może ta gra go przerosła) na każdym kroku wciska te swoje głupoty o modelu jazdy, co zresztą sam słusznie zauważyłeś. Ja Shifta kupiłem przy premierze i do momentu kiedy nie zacząłem jeździć w tej grze na granicy przyczepności, wszystko było fajnie. Niestety totalnie spieprzony w tej kwestii model jazdy uniemożliwił mi dalszą zabawę z tym tytułem i zacytuję tutaj samego Sylvana, że "tylko skończony cymbał tego nie pojmuje".


Wiadomość scalona: [time]Marzec 06, 2011, 22:55:46 pm[/time]
BoBaN, BoBaN, BoBaN, BoBaN.  :)  "Unikam" - wcale nie znaczy "nigdy". To raz.

Tak, tak Sylvanku. Teraz obracaj kota ogonem, że tak nie napisałeś. A ja się pytam, gdzie ja napisałem, że każdy z graczy psioczył na model jazdy w Shift? Pisałem, że fani wyścigów z którymi rozmawiałem tak mówią, a nie że każdy. Nie ładnie tak kłamać.

Dwa. Czytałem m.in. na: IGN, kikizo, gamespot, BD, a także w rodzimych CD A, pe, że gra jest bardziej wymagająca niż poprzednik.

A teraz czytaj uważnie. Na IGN, kikizo, gamespot, BD, a także CD A, pe, osoby, które miały przyjemność grać w S2U twierdzą, iż gra ma bardziej wymagający model jazy.
Czyli każdy z wypowiadających się o nowym Shift tak sądzi. Nie wszyscy grający na świecie, ale każdy z tego grona.
Więc co innego
Cytuj
Sporo osób miało już przyjemność (czego nie ukrywają) pograć w S2U, i każdy twierdzi, że gra jest bardziej w tym segmencie wymagająca niż poprzedniczka.
A co innego pisanie, że każdy twierdzi, że Shift ma kiepski model jazy i, że każdy się zawiódł - chyba, że to "każdy", to skład BoBaN i ekipa z ISR.

Teraz zapewne napiszesz "phi, jakieś cd action, czy kikizo, pierwsi się nie znają, drugich nie znam". Ale wiesz, oni już grali, więc ich opinia jest bardziej rzetelna.

Czy Ty mądry jesteś? Przecież ISR też grał i to nawet za pomocą kierownicy. Dawałem tutaj nawet filmik z tego (urywek widać jak grają kierą, bo zabronione było pokazywanie tego). Teraz sam sobie odpowiedz na pytanie, który serwis ma większe pojęcie o dobrych grach wyścigowych, IGN, GS itp. czy ISR, który zajmuje się tylko i wyłącznie tym tematem? Odpowiedź jest oczywista.

Podobnie jest z bohaterem tematu. Jeśli jestem fanboyem to tylko cum shotów :P A Shift'y bronię tylko przed bobanowską niesprawiedliwością.
Dlatego, że na to zasługują.

Ojapierdole. :-?

Jakąkolwiek bym opinię o następcy nie czytał/słuchał, to same zachwyty. Nikt przy tym nie marudzi na model jazdy. Za kilka tyg. przekonamy się (obiektywnie rzecz ujmując), jak wypadnie Shift 2: Unleashed
.
Subiektywnie natomiast, każdy z nas oceni we własnym zakresie. Ja wcale nie twierdzę, że musi mi przypaść do gustu.

Przy pierwszym Shifcie też nikt na początku nie płakał o model jazdy. A potem co się działo, każdy pamięta. Łatanie gry patch'ami, bo z autem działy się dziwaczne rzeczy. Niestety do końca nie udało się usunąć efektu poduszkowca. Zresztą zamiast wpadać tutaj i bezsensownie spamować, poczytaj co piszą gracze. Na samym forum GO masa ludzi pisze o dennym modelu jazdy w pierwszym Shifcie. O ludziach ze sceny sim racingu już pisałem, więc to tylko gwóźdź do trumny tej dziwnej fizyki jazdy.

Mrocz. Tyle, że ja nie piszę, jaki to Shift realistyczny jest. Piszę, że ma model jazdy, który bardzo mi odpowiada. To różnica.  :yes_anim:

Lolwut? A takie wpisy na głównej co niby sugerują? To Twoje zdanie:

"Podobno na Nurburgring zdobywa się czasy bliższe rzeczywistości, niż w konkurencyjnym GT5, czy pierwszym Shift."

Ewidentnie sugerujesz, że Shift uderza w rzeczywistość. Pomijam oczywiście fakt, że bladego pojęcia nie masz o tych czasach o których tak chętnie się wypowiadasz.

Dalej, wspominając o realizmie kontynuacji, podpieram się słowami osób, które już grały. Nie jest to zapewne symulacja w 100% (GT5 też takową nie jest notabene).
Ale faktem niezaprzeczalnym jest to, że tak obcujący z betą się wypowiadają.

Gdzie te osoby. Pokaż! Linki, cytaty, nicki. Bo ja z wywiadu ISR z twórcami Shifta 2 wyniosłem coś innego. Sami twórcy przyznają, że ta gra nie uderza w segment symulacji. Ile razy mam to do Ciebie pisać, aż s końcu zrozumiesz? Twórcy Shifta jasno mówią, że realizm w ich produkcji polega na oddaniu tego co widzi kierowca i ogólnie na efektach jakie towarzyszą jeździe autem wyścigowym, a nie na oddaniu realistycznego modelu.

Ci sami także pisali, że Crysis 2 jest piękny. Też tak twierdziłem. 3/4 zainteresowanych było innego zdania, a teraz w C2 same "ochy, i achy" nad grafika.

Co, gdzie? Gdzie niby są te same "ochy" i "achy"? Znowu kłamiesz, bo ja tutaj na forum widzę tyle samo zachwytów co i jęków zawodu nad C2. Teraz też będziesz obracał kota ogonem, że nie napisałeś iż teraz są same ochy i achy?

Co najwyżej możesz wspomóc forum cytatem moim typu "o tak, Shift to 104% symulacja". A jak nie znajdziesz, wypada przeprosić za te głupoty.  :angel:

"Podobno na Nurburgring zdobywa się czasy bliższe rzeczywistości, niż w konkurencyjnym GT5, czy pierwszym Shift."

Jak dla mnie to tutaj sugerujesz coś takiego, ale nie będę się tego czepiał na siłę.  

Sam wspominasz o realizmie Shift, a GT5. To teraz co, włączamy konsole i przy 300 km/h trzaskamy w bandę. Ocenimy realizm  :grin:
Obie dadzą ciała, ale gra PP bardziej.  :evil:

Znowu obracasz kota ogonem? Rozmawiamy o modelu jazdy, a nie fizyce wypadków. Ta w GT5 jest słaba, ale Shiftowi niedużo tutaj brakuje. Jest pod tym względem równie denny. Shift 2 chyba też będzie, bo najnowszy gameplay z Bathurst pokazuje dziwaczne akcje z autem. Oczywiście tego, że kolo jedzie Zondą i kręci kierownicą jakby miał rozjechaną maglownicę od traktora już nie zauważyłeś. Klapeczki na oczy i wiooo w imię efekciarskiego Shifta. Jak wyjaśnisz tego dziwny efekt Sylvanie? Hmmm?

Ja czekam na demko, bo jedynie Macau mogło mnie zmusić do kupna tej gry w ciemno. Nie ma Macau, nie ma mojej kasy dla EA. Niech dają jak najszybciej demo, bo chcę się przekonać czy jest 900 stopni obrotu, czy poprawili fizykę poduszkowca i jak wygląda kwestia odwzorowania FF.
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2011, 22:00:52 pm wysłana przez BoBaN »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #144 dnia: Marca 06, 2011, 23:14:46 pm »
Czy Ty mądry jesteś? Przecież ISR też grał i to nawet za pomocą kierownicy. Dawałem tutaj nawet filmik z tego (urywek widać jak grają kierą, bo zabronione było pokazywanie tego). Teraz sam sobie odpowiedz na pytanie, który serwis ma większe pojęcie o dobrych grach wyścigowych, IGN, GS itp. czy ISR, który zajmuje się tylko i wyłącznie tym tematem? Odpowiedź jest oczywista.
Wiem ze to nie do mnie ale pozwole sie wtracic.
ISR mial mozliwosc gry na kierownicy przy czym wyraznie zaznaczyli ze build w ktory grali nie mial przygotowanej pelnej obslugi kier.
Pozatym podobnie jak inne serwisy Shaun powiedzial ze fizyka stanowi krok w kierunku simow w porownaniu do porzedniej odslony.

Bardzo lubie ISR jednak ich opinie niezawsze sa trafne. Wezmy za przyklad F1 2010. Stwierdzili ze jest bardzo symulacyjnie i ze jazda na padzie bez wspomagaczy jest prawie niemozliwa.
Jak dla mnie do sima wieeeele tej grze brakuje a na padzie potrafie bez problemu wygrywac kwalifikacje i wyscigi bez zadnych wspomagaczy i na najwyzszym poziomie trudnosci AI jadac bolidem bolidem ze srodka stawki (Renault/Williams).
« Ostatnia zmiana: Marca 06, 2011, 23:18:18 pm wysłana przez Magik »

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #145 dnia: Marca 06, 2011, 23:29:54 pm »
Dokładnie - ISR nie jest jakąś "jedyną słuszną i nieomylną wyrocznią" :). Model jazdy w F1 2010 jest całkiem niezły, ale po dłuższym ograniu i porównaniu go z jakimś porządnym modem do rF wypada po prostu blado (chodzi mi oczywiście o realizm). Co do S2U, to co z tego wyjdzie okaże się już niedługo... ja mocno trzymam kciuki :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #146 dnia: Marca 06, 2011, 23:52:55 pm »

Mrocz. Tyle, że ja nie piszę, jaki to Shift realistyczny jest. Piszę, że ma model jazdy, który bardzo mi odpowiada. To różnica.  :yes_anim:


Ekhm... Twoja wypowiedź ze strony głównej:

Cytuj
Imponująca. Szkoda tylko, że nie ma toru TG. Podobno na Nurburgring zdobywa się czasy bliższe rzeczywistości, niż w konkurencyjnym GT5, czy pierwszym Shift.
BoBaN…

+ Link:

http://gameonly.pl/news/lista-tras-w-shift2-unleashed#comments

A wiec z całym szacunkiem ale pieprzysz... Raz piszesz jedno a kiedy brakuje ci argumentów to tak jak napisał BoBaN odwracasz kota ogonem i dalej gadasz głupoty. Naprawdę Sylvan skończ to bo twoje wypociny naprawdę śmiesznie się czyta...


Wracając do tematu. Nie uważam, by Shift 1 był złą grą, miał dziwny model jazdy, ale przy odrobinie wprawy dawał pewną satysfakcje (choć przyznaje się grałem z włączonymi wspomagaczami, gdyż niektórych aut w Shift naprawdę nie da się opanować bez tego) Grę cenię za niesamowicie zacięte pojedynki między kierowcami, dokładnie na tym samym albo nawet i lepszym poziomie co w GRiD, sztuczna inteligencja w Shift 1 stała naprawdę na rewelacyjnym poziomie, i moim zdaniem GT5 pod tym względem wiele brakuje...

Owszem była trochę ZBYT agresywna, ale gdyby tak wyregulować te ich zachowania to byśmy mieli naprawdę rewelacyjne AI do samochodówek... I mam nadzieje, że Shift 2 również zaoferuje tak dobrą sztuczną inteligencje a z poprawionym modelem jazdy, liczę na pogromce GRiD'a....

Unlimited

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #147 dnia: Marca 07, 2011, 09:00:11 am »
Nowy filmik z N-Ringu ;)



Model jazdy nie jest zły, choć SIM-em go też nie można nazwać(widać że to będzie arcade z naleciałościami SIM), widok z kokpitu fajny(choć mało czytelny-wiem że dla niektórych może to nie być wada, ale ja już jeżdżę w GT5 wyłącznie bez HUD'a w samochodach Premium), mniej buja niż w Shift 1. To co mi się nie podoba to oświetlenie(każda trasa ma bardzo podobne), a także to jak podeszli do wykonania N-Ringu, efekciarstwo które mnie nie przekonuję(ale tu już chyba żadna gra na tej generacji nie podskoczy w tym jak tą trasę odwzorowano w GT5, jedyną szansę ma tylko FM4), oraz brak poczucia prędkości.
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2011, 09:09:00 am wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #148 dnia: Marca 07, 2011, 09:19:13 am »
Bardzo lubie ISR jednak ich opinie niezawsze sa trafne. Wezmy za przyklad F1 2010. Stwierdzili ze jest bardzo symulacyjnie i ze jazda na padzie bez wspomagaczy jest prawie niemozliwa.

To oni grają w jakieś wyścigi padem? W którymś z ostatnich odcinków stwierdzili, że nawet nie odpalają gier sim pod pada. Recki F12010 nie oglądałem, ale to dosyć zabawne, że ISR testował jakiś wyścig padem.

Wracając do tematu. Nie uważam, by Shift 1 był złą grą, miał dziwny model jazdy, ale przy odrobinie wprawy dawał pewną satysfakcje (choć przyznaje się grałem z włączonymi wspomagaczami, gdyż niektórych aut w Shift naprawdę nie da się opanować bez tego).

Sedno sprawy. Mocniejsze fury bez wspomagaczy zachowywały się totalnie dziwacznie. Ja nie lubię używać żadnych wspomagaczy, dlatego nawet nie testowałem Shifta w ten sposób. Najlepszym przykładem na to całe dziwactwo w Shifcie jest model jazdy przy drifcie. Zauważyliście, że w tym trybie gra uruchamia całkowicie inna fizykę? Pomijam już fakt, że na kierownicy latanie bokiem jest idiotyczne i nie ma nic wspólnego z realizmem. W takim GT5 identycznie wpada się z poślizg i kontroluje się go tak samo w wyścigu jak i trybie driftu. To po prostu ten sam model jazdy, który daje takie możliwości. W Shifcie ten element jest po prostu udawany.


Nowy filmik z N-Ringu ;)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Model jazdy nie jest zły, choć SIM-em go też nie można nazwać(widać że to będzie arcade z naleciałościami SIM), widok z kokpitu fajny(choć mało czytelny-wiem że dla niektórych może to nie być wada, ale ja już jeżdżę w GT5 wyłącznie bez HUD'a w samochodach Premium), mniej buja niż w Shift 1. To co mi się nie podoba to oświetlenie(każda trasa ma bardzo podobne), a także to jak podeszli do wykonania N-Ringu, efekciarstwo które mnie nie przekonuję(ale tu już chyba żadna gra na tej generacji nie podskoczy w tym jak tą trasę odwzorowano w GT5, jedyną szansę ma tylko FM4), oraz brak poczucia prędkości.

Faktycznie grafika mocno przypomina stylem Forzę. Jest taka pastelowa z mocno nasyconymi kolorami. Szkoda, że o 60 klatkach animacji możemy zapomnieć.

PS. Jeszcze jedna rzecz z tych wszystkich filmików zwróciła moją uwagę. Wszystkie auta mają wyraźny dźwięk skrzyni kłowej. Teraz pytanie, czy dali dupy i dla efekciarstwa każde auto będzie mieć ten dźwięk, czy jednak tylko te w których postanowimy taką skrzynię zamontować.
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2011, 09:23:49 am wysłana przez BoBaN »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #149 dnia: Marca 07, 2011, 10:27:02 am »
Nowe gameplaye:

http://n4g.com/news/715070/shift-2-unleashed-radical-sr3-rs-on-silverstone-track-gameplay-hd
http://n4g.com/news/715071/shift-2-unleashed-koenigsegg-ccx-on-london-track-gameplay-hd

Jak dla mnie wygląda to tak samo jak pierwsza część. Model jazdy nadal wydaje się być ocieżały, a fizyka w grze przypomina wyścigi poduszkowców. Grafika tylko dobra, kolizje srednie, jedynie dźwięki jak zawsze sa bardzo fajne.

Ogólnie jak dla mnie to lipa.

Mrocz

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #150 dnia: Marca 07, 2011, 11:32:28 am »
Nowy filmik z N-Ringu ;)


Wszystko ładnie... Ale cholera jasna... Co ten Nurburgring taki szeroki? o_O Widywałem węższe lotniska od tego o_O

N-Ring zawsze był ekstremalnie wąską trasą, wyprzedzanie na niej to sztuka. A tutaj wygląda jak jakaś autostrada o_O

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #151 dnia: Marca 07, 2011, 12:01:33 pm »
Musieli poszerzyć, bo model jazdy nie pozwalał na utrzymanie auta na torze. :P

Tak już całkiem na poważnie, to mamy przykład jak zabić klimat Schleife przy pomocy banerów, reklam i dziwacznych konstrukcji, które na tym torze nie istnieją w rzeczywistości. Kolejny zbędny element, którym jarać będą się tylko hamburgery.

Unlimited

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #152 dnia: Marca 07, 2011, 12:16:30 pm »
O ile pierwszy filmik wyglądał w miarę fajnie, to teraz im dalej w las, tym gorzej, a szkoda bo liczyłem że sobie rozegram sezon w klasie GT1. :-?

Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #153 dnia: Marca 07, 2011, 12:22:32 pm »
Doprawdy żałosne... jeszcze nie zagrali nawet w demo, a już marudzą jak stare baby. Nie ma to jak ocena wyścigów po filmikach z YT, gdzie dodatkowo koleś gra na czymś co trudno nazwać kierownicą  :lol:

Unlimited

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #154 dnia: Marca 07, 2011, 12:26:24 pm »
Doprawdy żałosne... jeszcze nie zagrali nawet w demo, a już marudzą jak stare baby. Nie ma to jak ocena wyścigów po filmikach z YT, gdzie dodatkowo koleś gra na czymś co trudno nazwać kierownicą  :lol:

Sprawdź te filmiki, a zmienisz zdanie:

http://n4g.com/news/715070/shift-2-unleashed-radical-sr3-rs-on-silverstone-track-gameplay-hd
http://n4g.com/news/715071/shift-2-unleashed-koenigsegg-ccx-on-london-track-gameplay-hd

 8)


Michal102

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-05-2008
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 1
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #155 dnia: Marca 07, 2011, 12:39:34 pm »
Jakie zdanie ? Ja jeszcze żadnego zdania o tej grze sobie nie wyrobiłem... zagram - ocenię. Póki co widzę, że ta nowa kamera "z kasku" bardzo psuje ogólny wizerunek i przez to model jazdy może wydawać się pływający. Do tego gra jakiegoś nooba na padzie lub "kierownicy" M$ swoje robi. Pamiętam jak pojawiały się pierwsze filmiki z GT5 gdzie totalne nooby nie mające chyba nigdy wcześniej do czynienia z wyścigami rozbijały się po bandach - to wyglądało dobrze ? Także radzę się póki co wstrzymać z ewentualnymi ocenami... się zagra - się oceni :)

Unlimited

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #156 dnia: Marca 07, 2011, 12:50:57 pm »
Przecież ja też mówiłem że czekam na demo(jak wyjdzie), co nie zmienia tematu że trasy nie są zbyt dobrze odwzorowane(np. zbyt szeroki N-Ring), kamera z kasku taka se, oświetlenie w grze także nie napawa optymizmem(w dodatku jest prawie jedno i to samo na trasach). 8)
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2011, 12:52:41 pm wysłana przez Unlimited »

Mrocz

  • Gość
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #157 dnia: Marca 07, 2011, 13:13:47 pm »
Doprawdy żałosne... jeszcze nie zagrali nawet w demo, a już marudzą jak stare baby. Nie ma to jak ocena wyścigów po filmikach z YT, gdzie dodatkowo koleś gra na czymś co trudno nazwać kierownicą  :lol:

Chyba mi nie powiesz, że po filmiku nie mogę stwierdzić, że tor jest zdecydowanie za szeroki w stosunku do realnego odpowiednika :/ :/ ??

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #158 dnia: Marca 07, 2011, 13:14:29 pm »
Jakie zdanie ? Ja jeszcze żadnego zdania o tej grze sobie nie wyrobiłem... zagram - ocenię. Póki co widzę, że ta nowa kamera "z kasku" bardzo psuje ogólny wizerunek i przez to model jazdy może wydawać się pływający. Do tego gra jakiegoś nooba na padzie lub "kierownicy" M$ swoje robi. Pamiętam jak pojawiały się pierwsze filmiki z GT5 gdzie totalne nooby nie mające chyba nigdy wcześniej do czynienia z wyścigami rozbijały się po bandach - to wyglądało dobrze ? Także radzę się póki co wstrzymać z ewentualnymi ocenami... się zagra - się oceni :)
Widziałem filmiki z pierwszego Shifta - gra wyglądała słabo, model jazdy zdawał sie pływający. Wyszła gra okazało się, ze jest dokładnie tak jak się spodzewałem, arcade ze słabą fizyką i pływającym modelem jazdy. Teraz oglądam filmiki z Shift 2, fizyka jazdy na nich wygląda tak samo jak na filmikach z Shift 1 i tak samo jak to co widziałem grając w tamtą grę. Te wszystkie rzeczy pozwalają mi wysnuć wnioski na temat modelu jazdy w Shift 2.

Ponadto mam wieloletnie doświadczenie w podobnych sprawach. Oglądanie gameplay-ów ich ocenianie i późniejsze sprawdzanie wyscigów na konsoli. Poza tym, widziałem mnóstwo prawdziwych wyścigów, troszeczkę sam jeździłem i to wszystko składa sie na to, że jestem w 95% pewien tego jak sprawdza się model w Shift 2.

Podsumowując, model jazdy w Shift 2 wygląda na zjebany. Podobnie twierdziłem widząc gameplaye z Test Driva, po ograniu gry okazało się że jest równie beznadziejny jak myślałem i podobnie będzie z Dirt 3, który na filmikach wygląda na taki sam arcade jak Dirt 2.



Ja się cieszę, że wyćwiczyłem sobie zdolność oceniania gier po filmikach. Nie muszę koniecznie zagrać w grę by ją wstępnie ocenić. Ja już sobie zdanie o tej grze wyrobiłem i nie muszę czekać na demo.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Shift 2: Unleashed
« Odpowiedź #159 dnia: Marca 07, 2011, 13:30:19 pm »
...podobnie będzie z Dirt 3, który na filmikach wygląda na taki sam arcade jak Dirt 2.

Arcadeowy owszem, ale czy to źle? Ja uważam model jazdy z Dirta 2 za bardzo udany. Świetna arcade'ówka, która daje masę frajdy. Wiadomo, że chciałbym na PS3 WRC z prawdziwego zdarzenia (coś jak RBR), ale tego się zapewne nie doczekamy.