Autor Wątek: SSX  (Przeczytany 64076 razy)

0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #120 dnia: Lipca 18, 2011, 22:07:46 pm »
Cytuj
A little older yet cockier than ever, fan-favorite Griff Simmons is back in SSX. Stay tuned for his intro comic to find out what he's been up to over the years and how he makes his return to the game.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #121 dnia: Lipca 20, 2011, 01:10:43 am »
Nowa postać:

Cytuj
Sticking with series tradition and introducing new characters in each interation, we switch gears and reveal the first new one coming to SSX. Please welcome Tane Mumea to the SSX Universe. Starting this Thursday, look out for the first in a series of Character Inspiration Blogs from Producer Sean Smillie who will provide some context around the new and returning characters.



Wiadomość scalona: Lipca 20, 2011, 09:08:47 am
http://www.bone-idle.ie/index.php/bone-idle-interview-ssx-producer-sean-smillie-part-2/
Cytuj
Yea I can talk a little bit about the character stuff and… am.. there is seven returning character and three new ones, and next week as soon as I leave the UK I’m going to San Diego and I’m going to release the character list and show case the comic book I’ve been writing.

Czyli nie będzie Viggo... :mad:
« Ostatnia zmiana: Lipca 20, 2011, 09:08:47 am wysłana przez Ryo »

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #122 dnia: Lipca 20, 2011, 16:12:35 pm »

Cytuj
Yea I can talk a little bit about the character stuff and… am.. there is seven returning character and three new ones, and next week as soon as I leave the UK I’m going to San Diego and I’m going to release the character list and show case the comic book I’ve been writing.

Czyli nie będzie Viggo... :mad:
No i dobrze. I tak nikt nim nie grał  :angel:

Jacek84

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #123 dnia: Lipca 20, 2011, 17:17:13 pm »
Ciekawe gdzie się nauczył jeździć na snowboardzie. :troll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #124 dnia: Lipca 23, 2011, 18:01:18 pm »
Cytuj
Introducing the next new character to be revealed in SSX. Fans please welcome from the Chamonix, Mont Blanc region of France: "The Chamonix Assassin" Alex Moreau. Look out for her and Tane's Character Comic coming soon!




Cytuj
Please welcome Ty Thorsen to the SSX Universe. Ty began crafting his skill as a snowboarder at a very early age growing up in the remote town of Tromso, Norway. More on him coming soon! For those of you who think this is it...we're not quite done revealing characters. Stay tuned!



Chyba Ty wskoczy na miejsce Viggo w moim rankingu. Nie wiem, jakoś lubię snowboardzistów ze Skandynawii... Dupka z Francji również git.
« Ostatnia zmiana: Lipca 23, 2011, 18:17:53 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #125 dnia: Lipca 28, 2011, 00:06:18 am »
Tane & Alex Comic:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Screeny z Psymonem:






Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #126 dnia: Lipca 29, 2011, 20:12:43 pm »
« Ostatnia zmiana: Lipca 30, 2011, 19:38:22 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #127 dnia: Sierpnia 08, 2011, 18:56:17 pm »
Ty Comic:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #128 dnia: Sierpnia 12, 2011, 17:57:24 pm »
SSX Character Inspiration Blog#5 – Elise & Kaori
http://www.ea.com/ssx/blog/elise-kaori

Wiadomość scalona: Sierpnia 13, 2011, 16:13:42 pm


http://www.facebook.com/easportsssx?sk=photos#!/easportsssx?sk=wall
Cytuj
At Gamescom next week, we'll be announcing the first of SSX's online features, are you excited? Also, we've changed our profile picture...what do you think?
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 13, 2011, 16:13:42 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #129 dnia: Sierpnia 15, 2011, 23:23:10 pm »


http://www.facebook.com/easportsssx
Cytuj
Hey fans, sorry for the confusion with pre-orders. Just wanted to let you all know that Eddie will be available globally; stay tuned to your country's SSX website for full details and participating retailers for your country.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #130 dnia: Sierpnia 17, 2011, 09:26:12 am »
Pierwsze info odnośnie multi:
http://gamersxtreme.org/2011/08/16/ssx-online-features-announced/

Cytuj
During the EA Press Conference, they announced the online aspects of SSX.  Todd Batty stated on stage that, ““SSX is going to revolutionize social gaming. We’re gonna make sure it is fun and easy. Even better, there are no lobbies and no need for scheduling.”

“Explore” let’s you play with your friends via ghost tracking.  You will earn money by taking down your friends records that will transfer to your campaign.  You don’t need to be playing online with your friends to actually compete with them however.  If your friend competes with your ghost and fails, you will receive money as well, even if you’re not playing.  You will even receive notifications on Facebook and iPhone when your friend takes down your record.

“Global Events” will allow up to 100,000 riders to compete in a single event and could last from a few minutes to several days.  You can fully customize events with your friends as well.

“RiderNet” is going to be the “Autolog” of SSX.  It will guide you to where your friends are and recommend new friends for you.  It will also keep you connected with your friends by letting you know how they’re doing in the game at all times.  Todd Batty stated that you can even vote friends down if they “annoy you.”

Wiadomość scalona: [time]Sierpień 18, 2011, 08:57:32 am[/time]
Nowe screeny:
http://gamingeverything.com/?p=7597

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 18, 2011, 09:22:07 am wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #131 dnia: Września 01, 2011, 19:52:42 pm »
http://www.gamereactor.eu/news/8609/EA+on+SSX%27s+newest+tricks/
Cytuj
SSX will offer a music remix system that alters the soundtrack as you play, even if you've uploaded your own custom tracks.

"We haven't actually unveiled how it actually works," explains creative director Todd Batty when GRTV caught up with him at EA's Gamescom booth. "It's not turned on in the build that you looked at today, but the music does remix as you play the game, and it's even more advanced that what we've done in SSX in the past.

"You can import custom soundtracks into SSX, you can bring you own music into SSX. And the cool thing is that if you bring your custom music, your custom music will also remix as you play the game. So you can put in any music you want, import it into the game and, as you play the game, depending on how you play, you can remix your music, which we think people are going to love. So we're looking forward to unveiling the actual functionality a little bit later."

As for the big names putting in an appearance on the soundtrack, Batty remains tight-lipped. "We're not talking about actual songs for the soundtrack yet, we're still in negotiations with a number of different artists."

Check out the whole GRTV interview, in which he also goes into detail about Ridernet, the new online feature that tracks and updates leaderboards and challenges in real-time, by clicking the video.

Pod linkiem filmik.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #132 dnia: Września 30, 2011, 15:26:56 pm »
Nowy, zajebisty trailer:


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #133 dnia: Października 01, 2011, 12:24:45 pm »
Dobry trailer. Custom soundtrack to świetna sprawa, dla takiej gry niemal obligatoryjna. Kiedy premiera?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #134 dnia: Października 01, 2011, 12:28:05 pm »
Kiedy premiera?
Styczeń 2012.

Wiadomość scalona: Października 01, 2011, 12:29:06 pm
Custom soundtrack to świetna sprawa, dla takiej gry niemal obligatoryjna.
Tym lepiej, że będzie on w pełni 'remiksowalny' w zależności od naszych poczynań na stoku.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #135 dnia: Października 01, 2011, 18:21:28 pm »
O ile dobrze pamiętam, SSX na ps2 był pierwszą grą, która miała bajer dostosowywania nuty w tle do akcji na ekranie (koronny przykład: wyciszanie muzyki w trakcie skoku i uderzenie z pełną głośnością po zetknięciu z puchem). Chemiczni Bracia + w/w audio bajery + arcade = <3 ps2 demo disc.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #136 dnia: Października 01, 2011, 18:48:06 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: SSX
« Odpowiedź #137 dnia: Października 18, 2011, 16:08:25 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #138 dnia: Października 18, 2011, 16:18:20 pm »

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: SSX
« Odpowiedź #139 dnia: Października 19, 2011, 12:33:17 pm »
Na koniec sezonu, szkoda idealna premiera takiej gry to byl grudzień/styczen  :-?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #140 dnia: Października 28, 2011, 00:51:54 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #141 dnia: Listopada 01, 2011, 00:02:35 am »


Wiadomość scalona: Listopada 01, 2011, 16:14:18 pm
« Ostatnia zmiana: Listopada 01, 2011, 16:14:18 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #142 dnia: Listopada 08, 2011, 14:29:12 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #143 dnia: Listopada 17, 2011, 11:40:52 am »
« Ostatnia zmiana: Listopada 17, 2011, 11:43:52 am wysłana przez Ryo »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: SSX
« Odpowiedź #144 dnia: Listopada 17, 2011, 12:16:03 pm »
Mam wrażenie, że tylko Ty piszesz w tym wątku...
Reszta bez podjary na ten tytuł?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: SSX
« Odpowiedź #145 dnia: Listopada 17, 2011, 12:24:34 pm »
Ja jestem zainteresowany, ale co mam komentować? Jakieś nudne trailery? Do premiery jeszcze trochę czasu zostało, więc na razie bez ciśnień.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #146 dnia: Listopada 17, 2011, 12:49:06 pm »
Mam wrażenie, że tylko Ty piszesz w tym wątku...
Reszta bez podjary na ten tytuł?
Był jeszcze tarny i cappo ale ucichli.

Widać kto naprawdę kocha tę serię :troll:

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #147 dnia: Listopada 17, 2011, 19:37:52 pm »
Mam wrażenie, że tylko Ty piszesz w tym wątku...
Reszta bez podjary na ten tytuł?
Był jeszcze tarny i cappo ale ucichli.

Widać kto naprawdę kocha tę serię :troll:
Milcz gnido! :[ Policzymy się na stoku :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #148 dnia: Listopada 22, 2011, 10:01:25 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #149 dnia: Grudnia 03, 2011, 11:44:16 am »
New SSX will be the Borderlands of snowboarding - EA Sports
http://www.oxm.co.uk/36677/new-ssx-will-be-the-borderlands-of-snowboarding-ea-sports/

Cytuj
he new SSX's snowboard customisation system was partly inspired by random gun generation in Gearbox RPG-shooter Borderlands, EA Canada's creative director Todd Batty has revealed.

"We wanted gear to be a really important part of this game - what Borderlands did for guns, we wanted to do for snowboards," he commented in an interview you'll read in OXM 80. "We realised we could use procedurally generated stats to create a huge amount of variations, and then got our community involved to create enough art to have thousands of unique snowboards.

As a franchise, SSX already has something in common with Borderlands: a poppy, high-colour aesthetic. When the new game - originally subtitled "Deadly Descents" - was revealed in a thunder of grit, fans feared EA had reinvented SSX as a po-faced sim.

iko

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #150 dnia: Grudnia 03, 2011, 12:11:01 pm »
Mam dziwne przeczucie, że ta gra pozabija swoją rajcownością płynącą z gameplayu. Uwielbiam śnieg, ale jeszcze ani razu nieogrywałem pożdądnie żadnego SSX'a. Uff przyznałem się. ;p

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #151 dnia: Grudnia 03, 2011, 12:12:56 pm »
eszcze ani razu nieogrywałem pożdądnie żadnego SSX'a.
To odpalaj/kupuj PS2 i jedziesz z SSX'ami! :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #152 dnia: Grudnia 10, 2011, 14:43:35 pm »
Nowe screeny z fejsa:








Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #153 dnia: Grudnia 21, 2011, 00:56:03 am »
Nowe screeny, ponownie z fejsa:









Tak patrzę na te screeny i jak pomyślę, że będzie można jeździć ze swoim, w pełni remiksowalnym soundtrackiem, to aż mnie ciary przechodzą.

Jeszcze deski zrobione przez fanów:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=297407020297474&set=a.260269407344569.60088.112224572149054&type=3&theater#!/media/set/?set=a.293582007346642.65879.112224572149054&type=1
« Ostatnia zmiana: Grudnia 21, 2011, 01:00:21 am wysłana przez Ryo »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: SSX
« Odpowiedź #154 dnia: Grudnia 21, 2011, 09:46:05 am »
A ja mam nadzieję, że nie trzeba będzie swojego sountrack'u wygrywać, bo oryginalny będzie przynajmniej tak samo dobry jak w poprzednich odsłonach SSX'a.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #155 dnia: Grudnia 24, 2011, 01:56:47 am »


Zajebiście. Z trailera wynika, że premiera 28 lutego :-x

Dla nas 2 marca:
http://www.doopcloud.com/ps3/ssx-creative-director-announces-delay/

Cytuj
EA Games has announced that SSX has been delayed, so that they add a final polish to the game.

Todd Batty, SSX’s creative director posted an open letter on the game’s official website explaining that the development has decided to take a few more weeks to finish the game, ensuring that it gets the polish it deserves.

The game has been pushed back until February 28th in North America and March 2nd for the rest of the world.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 24, 2011, 02:01:41 am wysłana przez Ryo »

Unlimited

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #156 dnia: Grudnia 24, 2011, 08:01:04 am »
Wszystko fajnie, tylko po co te cofanie czasu?! :-?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #157 dnia: Grudnia 30, 2011, 13:23:53 pm »
Wszystko fajnie, tylko po co te cofanie czasu?! :-?
Do wyścigów nie potrzebne. Do free run może się przydać - cofanie czasu, by obczaić ominięte skróty, nowe ścieżki, poprawić nietrafionego raila, przećwiczyć trudny element na trasie itp. No i oczywiście - nie ma wymogu jego używania.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #158 dnia: Grudnia 30, 2011, 17:43:27 pm »
Gameplay z listopada, którego nawet nie widziałem:



I jeszcze jeden, tym razem z września:

« Ostatnia zmiana: Grudnia 30, 2011, 17:49:39 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #159 dnia: Stycznia 02, 2012, 17:06:50 pm »