Autor Wątek: SSX  (Przeczytany 64071 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #160 dnia: Stycznia 06, 2012, 14:13:58 pm »
Interview: All the latest about SSX – A chat with Todd Batty
http://www.xg247.co.uk/news/01/interview-all-the-latest-about-ssx-a-chat-with-todd-batty/

Raczej nic nowego Todd Batty nie powiedział, bardziej podsumowanie dotychczasowych informacji. Nie wiem kiedy był nagrywany ten wywiad, bo na końcu pada, że gra wychodzi 14 oraz 17 luty. Wychodzi na to, że chyba troszku stary jest.

Jednak wywiad jest świeżutki, sprzed 2 dni. Więc nie wiem o co kaman z tą datą. Nie ukrywam, że bym się cieszył gdyby wyszedł wcześniej ;]
« Ostatnia zmiana: Stycznia 06, 2012, 14:20:39 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #161 dnia: Stycznia 06, 2012, 20:46:10 pm »
Nowy trailer z Travisem Rice:



Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #162 dnia: Stycznia 09, 2012, 13:53:44 pm »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #163 dnia: Stycznia 10, 2012, 09:11:47 am »


Z fejsa:
Cytuj
Every Monday from now until launch, we'll be showcasing a short video clip of an SSX character's signature uber! Check out Mac Fraser's 'Walking the dog'.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 10, 2012, 09:31:50 am wysłana przez Ryo »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: SSX
« Odpowiedź #164 dnia: Stycznia 12, 2012, 10:38:04 am »
Jakiś nowy filmik.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #165 dnia: Stycznia 12, 2012, 13:55:20 pm »
Ścieżka dżwiękowa:
http://www.ppe.pl/news-13055-EA_ujawnia_sciezke_dzwiekowa_do_SSXa.html

Cytuj
Breaks/Hip Hop:
Wretch 32 – Traktor Radio Edit EQ
Don Diablo – Respect Doesn’t Pay the Bills (Livin’ It Up) featuring Rhymefest
DJ Shadow – I Gotta Rokk (Im Mnky Swagger Mix)
Dels – Capsize featuring Joe Goddard and Roots Manuva
Zion I and Grouch – Drop it on the 1
JBoogie – Magik featuring Aima the Dreamer and Raash
Lateef – Oakland


Indie:
Two Door Cinema Club – Something Good Can Work
The Drums – Book of Revelations (Jacknife Lee Mix)
Naked and Famous – Young Blood
Foster the People – Houdini
Handsome Furs – Damage
Styrofoam Ones – Better Than
Turbowolf – A rose for the Crow
The Hives – 1000 Answers
Big Pink – Stay Gold


Dance:
Theophilus London – Stand Alone


Drum N’ Bass:
The Prototypes – This Future
The Qemists – Your Revolution (Reso Mix)
The Qemists – Stompbox (Spor Remix)
The Qemists – Lifeline
The Qemists – Bones
Flux Pavilion – I Can’t Stop
Noisia – Could this be


Dubstep:
Joker – Milky Way
Skrillex – Scatta featuring Foreign Beggars and Bare Noize
Nero – Scorpions v14
Camo & Krooked – The Portal 2011 v4
Camo & Krooked – Breezeblock 2
Felguk featuring Example – Plastic Smile


Electronica:
Digitalism – blitz MM EXCHANGE MSTRO
Hyper – Accelerate
TRS-80-Horizons – Mirage
Pretty Lights – Hot Like Dimes
French-Soler – Lies (Doctor P Remix)
Herbaliser – 7-76 beat
Raffertie – Twitch (It Grows & Grows)
Noisa – Machine Gun
Amon Tobin – TBD


Breakbeat:
Kid Digital – Done with That
KONRAD Old Money – Big Error

Zapowiada się wieczór z YT  :troll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #166 dnia: Stycznia 15, 2012, 12:51:07 pm »
Jutro kolejny Uber Monday. Ciekawe kto tym razem? Osobiście stawiam na Elise.

Tymczasem poniżej muza z trailera Mac'a:


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #167 dnia: Stycznia 15, 2012, 13:43:23 pm »
Strasznie przymulający i nudzący wałek. Gdzie mu do tuzów z SSX i SSX 3 z poprzedniej generacji. Przedstawiona powyżej lista rokuje lepsze kawałki, ale i tak custom pójdzie w ruch.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #168 dnia: Stycznia 15, 2012, 14:12:16 pm »
Spoko, od kilku dni przesłuchuję sobie soundtrack, który również ten koleś wrzucił na YT i jest dobrze, przynajmniej dla mnie. Na szczęćsie gdyby komuś coś nie pasowało - droga wolna - custom wita.

Niestety wszystko wskazuje na to, że nie będzie dj Atomika :mad:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #169 dnia: Stycznia 15, 2012, 14:32:42 pm »
Spoko, od kilku dni przesłuchuję sobie soundtrack, który również ten koleś wrzucił na YT i jest dobrze, przynajmniej dla mnie.
Nie wszystkie utwory z jego listy na yt to oficjalny soundtrack, spora część to lista życzeń, za co należy się uznanie - będzie co wrzucać do customa.

Jedno z najlepszych wspomnień związanych z SSX (pierwsza część na ps2, która pojawiła się niedługo po starcie systemu), po którym pobiegłem na rzęsach po własny egzemplarz do sklepu, związany jest właśnie z muzyką - Downhill w niespotykanej do tej pory skali i długości, a w tle Hybrid - Finished Symphony. Jeden z tych momentów, w których nie żałujesz, że tracisz czas na hobby dla dzieciaków ;)

lupinator

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #170 dnia: Stycznia 15, 2012, 16:00:44 pm »
Szkoda, że buce nie pomyślały i nie wypuściły na przełomie grudnia/stycznia kolekcji SSX HD. Przecież ludziska by się obsrały na miętowo.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #171 dnia: Stycznia 15, 2012, 16:11:36 pm »
Szkoda, że buce nie pomyślały i nie wypuściły na przełomie grudnia/stycznia kolekcji SSX HD. Przecież ludziska by się obsrały na miętowo.
Ja na samą myśl się zesrałem.

marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 970
  • Reputacja: 58
Odp: SSX
« Odpowiedź #172 dnia: Stycznia 15, 2012, 16:42:32 pm »
Szkoda, że buce nie pomyślały i nie wypuściły na przełomie grudnia/stycznia kolekcji SSX HD. Przecież ludziska by się obsrały na miętowo.
Ja na samą myśl się zesrałem.


Polecam.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: SSX
« Odpowiedź #173 dnia: Stycznia 15, 2012, 16:45:36 pm »
Mnie jakoś hype opada z każdym kolejnym filmikiem. Nie wiem czy rozgrywka z czasów PS2 będzie mnie nadal jarać. Chociaż pewnie im bliżej tym bardziej zainteresowanie SSX'em będzie się nasilać.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #174 dnia: Stycznia 15, 2012, 18:05:45 pm »
Mnie jakoś hype opada z każdym kolejnym filmikiem. Nie wiem czy rozgrywka z czasów PS2 będzie mnie nadal jarać. Chociaż pewnie im bliżej tym bardziej zainteresowanie SSX'em będzie się nasilać.
U mnie jest odwrotnie - hype i podjarka rośnie odwrotnie proporcjonalnie do liczby dni pozostających do premiery.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #175 dnia: Stycznia 16, 2012, 19:02:56 pm »
http://twitter.com/easportsssx
Cytuj
“@H_boogie: @easportsssx any hints or clues of who the next one is gonna be? [chodzi o Uber Monday - przp. Ryo] just onneee hint. one!” female character is your hint :)

Czyli pewnie Elise ;]

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #176 dnia: Stycznia 17, 2012, 01:31:43 am »
A jednak ;] Zoe:


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #177 dnia: Stycznia 18, 2012, 18:37:04 pm »
(kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 18, 2012, 19:41:29 pm wysłana przez Ryo »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #178 dnia: Stycznia 18, 2012, 19:32:29 pm »
Ja wiem, że arcade i miód, ale z każdym kolejnym filmikiem utwierdzam się w przekonaniu o słabej stronie wizualnej tej gry i poza może teksturami, podbiciem do hd to ten sam SSX z jakim miałem do czynienia na ps2. Wystarczy popatrzeć na drzewa. Może za dużo oczekiwałem (np. grafy w stylu Nepalu w U2, hehe).

I tak czekam na premierę.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #179 dnia: Stycznia 20, 2012, 21:49:45 pm »
http://www.gamespot.com/features/you-will-never-be-this-good-at-ssx-6348949/
Cytuj
Take a look at these exclusive SSX gameplay videos, featuring the game's producer showing you exactly how to get properly tricky. Some people would say the thrills, spills, and technical demands of real-life snowboarding are an impressive enough spectacle. EA Sports is not one of those people. We sat down with producer Todd Batty who showed off SSX in all its fast-paced, trick-filled, stunt-toting glory, and we brought back a host of exclusive gameplay clips to prove it. Enjoy!






marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 970
  • Reputacja: 58
Odp: SSX
« Odpowiedź #180 dnia: Stycznia 20, 2012, 21:55:31 pm »
Ja się strasznie napaliłem na gierkę i będę chciał chyba nawet kupić jak potanieje. W końcu wyścigi arcade nie ważne czym to mój ulubiony gatunek gier.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: SSX
« Odpowiedź #181 dnia: Stycznia 21, 2012, 00:43:33 am »
Nie wiem, tak jak wcześniej byłem napalony na tą grę, tak po obejrzeniu tych trzech filmików mój entuzjazm względem tej gry opadł. Jakieś przekombinowane mi się to wydaje :/

lupinator

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #182 dnia: Stycznia 21, 2012, 02:44:09 am »
Nie wiem, tak jak wcześniej byłem napalony na tą grę, tak po obejrzeniu tych trzech filmików mój entuzjazm względem tej gry opadł. Jakieś przekombinowane mi się to wydaje :/
Moje odczucie jest wręcz odwrotne - wszystko bardzo SSXowe i zajebiste poza muzą.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #183 dnia: Stycznia 21, 2012, 02:48:31 am »
Nie wiem, tak jak wcześniej byłem napalony na tą grę, tak po obejrzeniu tych trzech filmików mój entuzjazm względem tej gry opadł. Jakieś przekombinowane mi się to wydaje :/
Moje odczucie jest wręcz odwrotne - wszystko bardzo SSXowe i zajebiste poza muzą.
Może wkurwiać, że po każdym naładowaniu Ubera (Tricky) włącza się dub "It's Tricky".

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #184 dnia: Stycznia 21, 2012, 03:42:19 am »

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #185 dnia: Stycznia 21, 2012, 11:06:56 am »
Kilka spraw, tak na szybko po obejrzeniu tych 3 filmików:
-wszystko dzieje się zdecydowanie za szybko: triki, obroty, zjazd, fruwanie,
-muzyka w tych 3 filmikach jest tragiczna,
-za łatwo, koleś ląduje triki, których w mojej ukochanej 3 nie miałby szans ustać i do tego nieszczęsne cofanie czasu,
-tragiczny HUD,
-CO ONI ZROBILI Z ZOE!?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #186 dnia: Stycznia 21, 2012, 11:55:01 am »
Myślałem, że gracz na pierwszym filmiku jest prawdziwym wymiataczem. Gdy zobaczyłem, że wylądował gładko na puchu przed skończeniem triku, to już wiedziałem, że się po prostu nie boi i ma poczucie większej tolerancji na błędy.
Cofanie czasu to nie reguła, nie stosują tego prawie w ogóle w tych przejazdach. Myślę, że jest to ograniczone i od czegoś zależy.
Hud jest ok, wywaliłbym tylko parę elementów, które niepotrzebnie zaśmiecają ekran (popatrzcie na yt, jak wyglądał domyślny hud ssx3 - aż dziw, że można było się połapać). To, jak i kwestia muzyki będą podlegać modyfikacji, więc tragedii nie ma. Mam nadzieję, że dodatkowo będzie możliwość wyłączenia przygrywki "It's Tricky" po wejściu konkretnego zawijasa, bo w zbyt dużej częstotliwości występowania będzie po prostu drażnić uszy.
W subiektywnym odczuciu, najgorzej wypadł nocny zjazd, nie ma tego klimatu, jak np. w pamiętnej części trzeciej.

Nadal jestem na tak.


cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #187 dnia: Stycznia 21, 2012, 12:54:05 pm »
Przez narzekanie nie chciałem powiedzieć, że jestem na nie, bo to przecież nowy SSX! Sprawę marnej ścieżki dźwiękowej załatwi custom soundtrack, ale niesmak pozostaje. Mam nadzieję, że w grze będą trasy pokroju Metro City, bo same 'naturalne' zjazdy średnio mi się widzą.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #188 dnia: Stycznia 21, 2012, 12:56:57 pm »
Również zauważyłem, że tolerancja na lądowanie po trickach jest większa. Tak samo przy zjazdach z raila. Leżąc na plecach na desce spokojnie z niego zjeżdża na śnieg i dopiero wtedy wstaje do pionu. Co do muzy i HUD'a - elementy to modyfikacji według uznania każdego z graczy, tak więc nie ma problemu. Jeżeli chodzi natomiast o "It's Tricky", to być może jest to kwestia przyzwyczajenia. Na tę chwilę jednak może irytować.

Pragnę zwrócić uwagę na bardzo rozbudowane stoki. Mnóstwo możliwości, skoczni, railów (fajnie jak trzaskał długiego slide'a po torach kolejowych), podjazdów, tak więc będzie co robić. W filmiku można też zauważyć na poszczególny ekwipunek, który dodaje np. +5 do speeda lub +5 do latania. Ciekawy też element w postaci procentowej szansy na przetrwanie na danym zjeździe. Będzie kombinowanie z ekwipunkiem i dobrze.

@cappo - rzeczywiście wszystko dostało kopa i dzieje się szybciej, ale dla mnie to ok. Podoba mi się odgłos obracanej przy nodze deski ;]

Mam nadzieję, że w grze będą trasy pokroju Metro City, bo same 'naturalne' zjazdy średnio mi się widzą.
Raczej spodziewałbym się wplecionych elementów w stok, jak chociażby wrak rozbitego samolotu, tory kolejowe, kominy czy słupy wysokiego napięcia.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 21, 2012, 12:58:57 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #189 dnia: Stycznia 23, 2012, 22:26:02 pm »
http://www.facebook.com/easportsssx
Cytuj
TOMORROW (Tuesday) at 11AM PST, IGN Live Presents: SSX -- get an early look at the game, including full mountain runs and a first peek at online multiplayer. Plus, IGN will be giving away copies of SSX for the console of your choice when the game launches! Will you tune in?

http://uk.games.ign.com/articles/121/1216774p1.html
Cytuj
What: SSX Live Stream, showcasing full mountain runs and online multiplayer.
When: Tuesday, January 24, 11:00AM Pacific
Where: Right here. Bookmark this page.
Who: IGN's Jack DeVries will be joined by Connor Dougan, SSX's producer.
Why: See the game early, check out new features, and win yourself a copy.

See you Tuesday.

nakimushi

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #190 dnia: Stycznia 23, 2012, 23:23:02 pm »
-za łatwo, koleś ląduje triki, których w mojej ukochanej 3 nie miałby szans ustać i do tego nieszczęsne cofanie czasu,

to nie znaczy ze bedzie tak latwo w grze ..

do nagrywania trailerow na pokaz nikt nie chce pokazac upadkow i innych rzeczy ktore zdarzaja sie w grze tylko perfekcyjny przejazd ....
to samo bedzie z naszym demem ... ktos bedzie to robil 100 razy i pokaza perfekcyjne przejscie/


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: SSX
« Odpowiedź #191 dnia: Stycznia 24, 2012, 07:10:15 am »
Na trzecim filmiku "z szybowaniem", w pewnym momencie gracz pięknie przyrżnął w skałę - pewnie dla uwiarygodnienia w/w przejazdu.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #192 dnia: Stycznia 24, 2012, 08:50:25 am »
Na trzecim filmiku "z szybowaniem", w pewnym momencie gracz pięknie przyrżnął w skałę - pewnie dla uwiarygodnienia w/w przejazdu.
Pewnie Todd Batty był zmęczony już 3 nagraniem i mu ręka zadrżała. ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #193 dnia: Stycznia 24, 2012, 11:49:14 am »

Mrocz

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #194 dnia: Stycznia 24, 2012, 18:31:23 pm »
http://www.gram.pl/news_8AjqJOy2_Split_screen_w_SSX_Nie_tym_razem.html

Nutka goryczy... Martwi mnie, że coraz mniej gier wspiera coś takiego jak Local Multiplayer. Czasami chce się z kumplem zagrać w dobrą grę, a znajomy nie ma konsoli albo jak ma to nie ma drugiej kopii tej właśnie gierki.

Na to samo cierpią nowe Need For Speed'y kiedyś każda część miała Split Screen :/

Z Burnoutem to samo :/ (chociaż tam dali świetny Party Mode w zamian)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #195 dnia: Stycznia 24, 2012, 18:43:01 pm »
Za godzinę i 20 minut podcast na IGN. Rimemba.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #196 dnia: Stycznia 24, 2012, 22:08:54 pm »
Właśnie jestem po prawie godzinnym podcaście z IGN, w którym grał i komentował Connor Dougan, producent gry.

Zbieram japę z podłogi...  Posiadówka z grą przedstawiająca podstawowe tryby oraz opcje prze prawie 60 minut gameplay'a. Najnowsza część tej wspaniałej serii jest olbrzymia. Wyloozowany Connor Dougan starał się powiedzieć o wszystkim po trochu, poruszając główne nowości, jakie zagościły w serii. Przede wszystkim odwzorowane trasy dzięki technologii NASA, pomiędzy którymi możemy płynnie i swobodnie przeskakiwać. Genialne efekty zbliżenia od widoku całej kuli ziemskiej aż po konkretne stoki. Przy okazji można podszkolić się z geografii, gdzie i w jakich górach znajdują się dane szczyty.

Zaprezentowane zostały 2 Survival Eventy, jeden z wykorzystaniem Wind Suita (zjechać/zlecieć odpowiednią ilość metrów w dół stoku) drugi z użyciem urządzenia, informującego nas o spadającej temperaturze i stopniowym zamarzaniu (trzeba unikać zacienionych miejsc, przez co postać powoli zamarza a my widzimy oszroniony oraz również powoli zamarzający ekran). Można zwrócić uwagę na zagrywkę a'la Splinter Cell, gdzie informacje są wyświetlane bezpośrednio na stoku, skałach, ogólnie mówiąc otoczeniu. Nie idzie ich nie zauważyć. Oczywiście podstawowym elementem przetrwania tych eventów jest ekwipunek, który należy odpowiednio dopasować do wyzwania.

Sam ekwipunek i customizacja postaci rozrosła się bardziej w stronę RPG'a i statystyk. Niezliczona ilość ubrań, desek, pelerynek itp. okraszona jest statystykami, które w odpowiednim zestawieniu pozwolą nam stworzyć postać idealnie odpowiadającą naszym upodobaniom, bądź dopasowaną do aktualnego challenge'a. Jak widać idą za tym nie tylko możliwości estetyczne i kolorystyczna, ale również praktyczne.

Co już wspominałem we wcześniejszych postach, zadowolony jestem z wyglądu stoków. Każdy rejon i trasa ma swoją oddzielną charakterystykę, która dodatkowo podkreślona jest odpowiednią barwą. Trasy są maksymalnie rozbudowane, dając tak naprawdę nieskończone możliwości jeżeli chodzi o dokonanie przejazdu. A to odkryjemy nowy rail, nową skocznię, jaskinię bądź inne, niby niedostępne miejsce. Po pierwszych filmikach obawiałem się nieco, że będzie pusto i sterylnie. Nic z tego. Kolorowy, szybki i zwariowany SSX powraca. Prawie nie ma chwili spokoju podczas pokonywania trasy; a to jakaś postać nam przeleci przed nosem, zostawiając po sobie specyficzną smugę, a to po wyskoku pojawi się przed nami helikopter (z pomocą którego ofkoz możemy przyczesać tricka), a to z kolei wywołamy lawinę, która dodatkowo podbije poziom adrenaliny na wyższy level. Cieszą również smaczki, które można dostrzec przed samym wyścigiem, a mianowicie postery SSX 3 oraz arty z tej części, poprzylepiane wewnątrz helikoptera.

Nowością na tasach są Geotagi. Kuliste itemy, które można zbierać za kasę. Sęk w tym, że teraz to my możemy je rozstawiać w dowolnym miejscu na stoku. Mało tego, im dłużej nasz tag pozostanie nieruszony (nikt go nie zbierze), tym więcej zarobimy kasy. Dla mnie bomba. Ciekawe tylko ile maks będzie mogło być na trasie, by oczywiście nie było sytuacji, że wbijamy na zjazd a tam milion tagów.

Rzecz, która mnie urzekła (z racji, że jestem jeb**ym estetą), to genialne menusy. Na maksa przejrzyste, płynne oraz z tego co widać - funkcjonalne. Idealnie dobrana kolorystyka, pierdółki w stylu naliczania kasy, wyskakujące info odnośnie zdobytych medali, odznaczeń, info od znajomych, którzy pobili nasz rekord itd. Genialnie uzupełnia to charakter gry. Do tego wszystko przebite kolorowymi obrazkami przedstawiającymi postacie, deski, ubrania itp. Oczywiście cały czas również przewija się nasz avatar, który widnieje w lewym górnym rogu ekranu.

Na osobny akapit zasługują Global Events. Są to eventy, które odbywają się w określonym miejscu, w wyznaczonym terminie oraz przez określony czas. Można na taki event wbić, cyknąć swój wynik i po jego zakończeniu lookać, którą pozycję zajęliśmy. Oczywiście rozgrywać go można ile razy się chce, do zakończenia jego trwania. Mało tego, takie eventy można tworzyć samemu, na własnych zasadach oraz skierować je do konkretnej grupy (tylko nasi znajomi, również znajomi znajomych oraz wszyscy użytkownicy). W tym miejscu chciałbym napisać chyba o jedynym minusie - nie ma Free Ride. Tak jakby nie ma, bo nie da rady w każdym momencie wbić sobie na stok i pobrykać bez obecności i wpieprzania się innych (chyba, że zadziała odłączenie od neta). Tutaj z odsieczą wchodzi właśnie Global Event, który przy odpowiednich ustawieniach daje nam możliwość swobodnej jazdy po danej trasie, niezliczoną ilość razy. Rozwiązanie dobre czy raczej komplikujące? Okaże się w praniu.

Na koniec zostawiłem najsmaczniejszy kawałek tortu. Chodzi oczywiście o RiderNet czyli rozgrywkę po sieci. To, co SSX prezentuje w tej kwestii zapodało mi mocnego marksman headshota. Jak wiadomo jest to ficzer zrobiony na wzór Autologa z NFS'a. Nie grałem w racera od Criterion więc nie wiem jak to się tam sprawowało. Tutaj pasuje wręcz idealnie. Cały czas mamy podgląd na naszych znajomych, którzy bija nasze rekordy, ustalają nowe, przesyłają do nas wiadomości itd. W każdym momencie możemy oderwać się od wątku głównego i odpowiedzieć na rekord kumpla, wskakując bezpośrednio do eventu. Jeżeli zaliczymy faila, kumpel dostanie dodatkowe creditsy; co ważne, nawet nie musi być wtedy przy konsoli (już widzę, jak będę wracał z roboty, a tam na moje konto będzie wpływała kaska od cappo i tarnego po nieudanych próbach obalenia mnie ze szczytu ;] Co fajne, w każdej chwili możemy przyblokować userów, których poczynania nas nie interesują. Nie ma w takim razie mowy o niepotrzebnym spamowaniu informacjami.

Już widzę, że RiderNet zrobi tę grę na "jeszcze jeden przejazd". Nie raz pewnie będzie sytuacja, że po kilkugodzinnej, nocnej sesji i próbie wyłączenia sprzętu celem odpoczynku, wyskoczy info "...pobił twój rekord na trasie...". Nie ma mowy wtedy o wyłączaniu. Niech się nigga zdziwi, jak rano wstanie i dostanie na pysk nowym rekordem. Cudzym. W tej grze non-stop coś się będzie działo, non stop będzie co robić - bić rekordy, zdobywać odznaki, które swego rodzaju są wewnętrznymi wyzwaniami, jeździć z kumplami, czy po prostu szosować w samotności, wsłuchując się w ulubioną muzę, zarzuconą dzięki Custom Soundtrack.

Trochę przydługo i pewnie nieliczni doczytają do końca (jeżeli ktokolwiek...). Niemniej jednak już teraz mogę powiedzieć, że dla mnie to gra roku. SSX wraca w wielkim stylu, ze sporą liczbą nowości oraz z mocarnym RiderNet'em na czele. Po raz kolejny przypomina i udowadnia, że "SSX to nie gra, to styl życia". I niech tak pozostanie.

nakimushi

  • Gość
Odp: SSX
« Odpowiedź #197 dnia: Stycznia 25, 2012, 03:38:09 am »
mozna gdzies to obejrzec w calosci ? ...

no autolog byl konkretny w poprzednim NfS ... pamietam ze jak pobilem kumpla na jakiejs trasie to nawet moglem mu wyslac wiadomosc automatycznie ze zostal pobity  :lol:   czad na maxa

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: SSX
« Odpowiedź #198 dnia: Stycznia 25, 2012, 09:06:29 am »
Jeżeli zaliczymy faila, kumpel dostanie dodatkowe creditsy; co ważne, nawet nie musi być wtedy przy konsoli (już widzę, jak będę wracał z roboty, a tam na konto cappo będzie wpływała kaska ode mnie i tarnego po nieudanych próbach obalenia cappo ze szczytu ;]
FIXED!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: SSX
« Odpowiedź #199 dnia: Stycznia 25, 2012, 09:30:51 am »