Autor Wątek: Wii U - Wątek główny  (Przeczytany 431663 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #560 dnia: Września 05, 2012, 18:05:49 pm »
ps. Kolego masz ogromne braki w wiedzy technicznej
Pisze gość który mówi że więcej niż giga ramu nie zrobi różnicy i nie wie od czego zależy obsługiwana ilość pamięci.


Ok. Nothing to do here. EOT

svonston

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #561 dnia: Września 05, 2012, 18:11:33 pm »
aby pograć na PC sensownie trzeba wydać ok 4000 zł
NIECH FORUMEK WKROCZY DO AKCJI

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #562 dnia: Września 05, 2012, 18:23:09 pm »
To nie o tym temat. tutaj piszemy jak moc nintendo magicznie kompresuje dane do 1 giga ramu. Bo więcej nie trzeba.  :lol:

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #563 dnia: Września 05, 2012, 18:23:17 pm »
Kolego po raz ostatni napiszę - ilość RAMU powinna iść w parze z możliwościami całej architektury. Kiedyś była moda na najsłabsze karty graficzne z np 512MB gdzie tak na prawdę tylko 64MB można było wykorzystać bo karta po prostu była z najniższej półki.

Po drugie trzymaj się tematu i pisz z sensem - takie odbijanie piłeczki nie wnosi nic do tematu.

Cytuj
Pisze gość który mówi że więcej niż giga ramu nie zrobi różnicy i nie wie od czego zależy obsługiwana ilość pamięci.

Edit: I jeszcze jedno aby nie było nieporozumień. Nie dostaniecie takiej grafiki jak na PC za 4000 zł. Nintendo nie jest "organizacją charytatywną" i na pewno nie dopłaci do hardwareu jak to robiło Sony. Zresztą PS3 nie okazało się specjalnie mocniejsze niż X360...

Wii U będzie mocniejsze od PS3 i X360 ale różne warianty zastosowania padletu mogą na tyle zeżreć moc konsoli, że dostaniemy znacznie brzydszą grafikę w niektórych grach w porównaniu do odpowiedniki na X360/PS3
« Ostatnia zmiana: Września 05, 2012, 18:40:11 pm wysłana przez bandi »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #564 dnia: Września 05, 2012, 18:53:18 pm »
Kolego po raz ostatni napiszę - ilość RAMU powinna iść w parze z możliwościami całej architektury. Kiedyś była moda na najsłabsze karty graficzne z np 512MB gdzie tak na prawdę tylko 64MB można było wykorzystać bo karta po prostu była z najniższej półki.
Dawno nie słyszałem takiego bullshitu. Ale ok, nie będę się kłócił, po prostu daj źródło tych informacji. Mam wrażenie że ktoś (ty albo debil który to pisał) coś tam usłyszał o fillrate ale tego nie zrozumiał.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #565 dnia: Września 05, 2012, 19:33:01 pm »
Przecież to co napisałem jest logiczne. Karta za 100 zł nie wykorzysta 1GB Pamięci. Tzn ok może i załaduje tekstury HD i odpalimy grę w wyższych detalach ale co z tego skoro gra nie będzie grywalna z fps równym 5 a nie 30/60. Karta za 100 zł odpali grę w najniższych detalach co przekłada się na zapotrzebowanie pamięci przez GPU.

Poza tym architektura konsol jest zupełnie inna. Mamy też doczynienia z zupełnie innym rodzajem pamięci - znacznie szybszym i droższym. Podobnie jak kiedyś intel chciał wprowadzić drogie pamięci RAMBUS, które jednak w PC się nie sprawdziły.

Kolejna sprawa - piszesz, że Xbox 1 to PC, ale on przecież miał 64MB pamięci. Jak wytłumaczysz fakt, że taki Riddick wyglądał prześlicznie a na PC aby gra wyglądała podobnie jak na konsoli trzeba było mieć przynajmniej 512MB Ramu?

Pytanie było oczywiście retoryczne - nie będę podawał Ci źródeł mojej wiedzy - siedzę w temacie konsol i PC od wielu lat. Sam też zagłębiałem się w modelowanie 3D więc wybacz jeśli będę szczery i napiszę, że Ty masz zupełnie inne spojrzenie na temat i nie potrafisz zrozumieć pewnych rzeczy bo dla ciebie ważne jest to, że do zabawy z 3DS musisz mieć karte grafiki za 5000 zł (jakieś Quadro)  i minimum 32GB Ramu

Edit: Fillrate to zupełnie inna bajka - jest zależna od taktowania podzespołów i nie ma nic wspólnego z większą ilością pamięci
« Ostatnia zmiana: Września 05, 2012, 19:37:47 pm wysłana przez bandi »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #566 dnia: Września 05, 2012, 19:45:15 pm »
monio, zamiast pie**olić jakieś smuty o technikaliach, zapodaj tę cycatą piratkę z gitarą, co już dawno powinieneś mieć ogarniętą.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #567 dnia: Września 05, 2012, 19:51:44 pm »
monio, zamiast pie**olić jakieś smuty o technikaliach, zapodaj tę cycatą piratkę z gitarą, co już dawno powinieneś mieć ogarniętą.
Podbijam

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #568 dnia: Września 05, 2012, 20:19:43 pm »
Poza tym architektura konsol jest zupełnie inna.
O tym już pisałem. Masz zupełnie nieaktualnie informacje. Architektura obecnych konsolek nigdy nie była bardziej pecetowa a wii u i nextgeny będą wykapanymi piecami w pełni zgodnymi z direct3d. P przypadku wiiu te dane są nawet już potwierdzone przez deweloperów, żadnych autorskich bibliotek tylko OGL i DX. Firmy robiące konsolki po latach błądzenia postawiły na standaryzacje bo szybciej, łatwiej i w wyniku taniej uzyskujesz dobre efekty.

Kolejna sprawa - piszesz, że Xbox 1 to PC, ale on przecież miał 64MB pamięci. Jak wytłumaczysz fakt, że taki Riddick wyglądał prześlicznie a na PC aby gra wyglądała podobnie jak na konsoli trzeba było mieć przynajmniej 512MB Ramu?
Oczywiście zagadnienia takie jak zamknięta architektura oraz optymalizacja pewnie są ci doskonale znane. Na pewno wziąłeś pod uwagę rzeczy takie jak zapas mocy, inne zasady zarządzania pamięcią w windowsach i sam wymieniony system działający w tle... Poza tym dobrze jakbyś wiedział co znaczy skrót XO jak już jesteś specem od konsolek.

nie będę podawał Ci źródeł mojej wiedzy
?Nalegam. Powiedz które to karty grafiki mające 512mega ramu korzystają tylko z 64mega. Taki spisek producentów jeśli miał miejsce na pewno musi być dobrze udokumentowany więc nie będziesz miał problemów z podaniem ze 3 źródeł.

Sam też zagłębiałem się w modelowanie 3D
Akurat to o niczym nie świadczy. Uczyłem się 3d od gościa który robił przy animaticach do F.E.A.R. a mimo to wiedział bardzo mało na temat hardwareu.

że do zabawy pracy z 3DS maya/blender/zbrush musisz mieć kartę grafiki za 5000 zł (jakieś Quadro) 700zł (gtx)  i minimum 32GB 6giga Ramu
Mam kompa skrojonego na miarę bo wiem czego potrzebuje przy pracy z grafą i znam się na sprzęcie. Proste.


s00b, kert- Koniec października. Razem z całym folio. Wcześniej nic nie pokazuje szerszej publice. ;)
« Ostatnia zmiana: Września 05, 2012, 20:28:15 pm wysłana przez monio4 »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #569 dnia: Września 05, 2012, 20:25:09 pm »
s00b, kert- Koniec października. Rayem z całym folio. Wcześniej nic nie pokazuje szerszej publice. ;)
Szacun, z jedną ręką na temblaku ;)

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #570 dnia: Września 05, 2012, 20:29:41 pm »

I w końcu - aby pograć na PC sensownie trzeba wydać ok 4000 zł. Konsole kupisz za 650/900 zł. Nie porównuj podzespołów w taki sposób.


Pffff..
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cytuj
ps. Kolego masz ogromne braki w wiedzy technicznej

Monio słyszałeś? Odnosisz sukcesy w złej branży  :lol:

Combo Epic-Fail Breaker

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #571 dnia: Września 05, 2012, 20:52:06 pm »
Szacun, z jedną ręką na temblaku ;)
No trochę przeszkadza łapa w takim stanie, 50% mojej efektywności. Szczególnie blenderowe skróty typu ctrl+alt+shift+c... :P

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #572 dnia: Września 05, 2012, 21:01:57 pm »
XO - przepraszam zmuszasz mnie do używania tego skrótu zamiast X360? To chyba moja wola no nie?

Nawet jeśli będą biblioteki to one są przepisane od nowa pod nową architekturę. Kolego czy ty wiesz czym się różni procesor PowerPC od jakiegoś intela 32 lub 64bit? To jest zupełnie inna architektura i to właśnie przeniesienie bibliotek ma wpływ na fakt, że na PC są takie same. Nie będę dalej pisał, bo widzę, że Ty tego nie zrozumiesz - za dużo wiedzy do ogarnięcia.

Nie będę Ci szukał artykułów w sieci - nie maqm na to czasu. Wygoogluj sobie. Dam Ci tylko linka do pewnej karty z 1GB za 100 zł i sam pomyśl - czy taka karta jest w stanie wykorzystać te 1GB? Gdzie pytam? w Wordzie? Bo gry na tym nie odpalisz!

http://www.proline.pl/?p=XFX+HD-545X-ZCH2

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #573 dnia: Września 05, 2012, 21:03:06 pm »
bandi ma racje, tak słabej konsoli więcej niż 1gb pamięci nic nie da..

monio piszesz coś o modelach, ale przecież już teraz gpu w konsolach nie dają rady, wiec przy lepszych modelach, mimo ze pamięć na to by pozwoliła miałbyś slide show. Oczywiście zwiększenie pamięci w ps3 tak do 512mb może by czasami  coś dało, ale czy jest sens pakować do tak słabej konsoli więcej niż 1gb? moim zdaniem nie.

Cytuj
Oczywiście zagadnienia takie jak zamknięta architektura oraz optymalizacja pewnie są ci doskonale znane. Na pewno wziąłeś pod uwagę rzeczy takie jak zapas mocy, inne zasady zarządzania pamięcią w windowsach i sam wymieniony system działający w tle...
system działający w tle( xp) bierze nie wiecej niz 150mb, wiec dalej zapotrzebowanie na pamięć w pc jest kilkukrotnie większe niż w konsolach.
przykładów takich można podawać dziesiątki albo i setki. Konsoli nie jest potrzebna taka ilość ramu jak w pc. oczywiście od prawdziwych  next genów wymagam minimum 4gb, ale konsolce o zbliżonych możliwościach do ps3/x360 1gb spokojnie wystarczy.

Cytuj
Nie będę Ci szukał artykułów w sieci - nie maqm na to czasu. Wygoogluj sobie. Dam Ci tylko linka do pewnej karty z 1GB za 100 zł i sam pomyśl - czy taka karta jest w stanie wykorzystać te 1GB? Gdzie pytam? w Wordzie? Bo gry na tym nie odpalisz!

http://www.proline.pl/?p=XFX+HD-545X-ZCH2
sa jeszcze lepsze karty jak gt 430 z 4gb !!! ;) niektórzy pewnie myślą ze jest lepsza od gtx680 który ma marne 2gb.
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Inno3D_GeForce_GT_430_karta_graficzna_z_4_GB_pamieci-38186.html
« Ostatnia zmiana: Września 05, 2012, 21:12:44 pm wysłana przez Wulfen »

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #574 dnia: Września 05, 2012, 23:35:51 pm »
Monio4 sobie kupi i będzie siał szpan, że ma na samej grafice 4x więcej pamięci niż Wii U :D A na poważnie to masakra - co oni robią aby naciągnąć nieświadomego klienta w marketach. I potem płacz, że na tym się grać nie da.

Co do Wii U to mają być 3 zestawy w cenach 249$, 299$ i 349$. Na razie nie wiadomo jaką zawartość będą oferować dane bundle, ale cena się potwierdziła - Wii U będzie bardzo atrakcyjne cenowo. Premiera 11 Listopada to też lepiej niż w grudniu i duże prawdopodobieństwo niezałapania się na swój egzemplarz przed świętami


monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #575 dnia: Września 05, 2012, 23:49:58 pm »
ty wiesz czym się różni procesor PowerPC od jakiegoś intela 32 lub 64bit?
Ziomuś, tu ziemia! Mówimy o GPU i bibliotekach graficznych. CPU do rzeczy takich jak direct3d ma się prawie nijak, nie ważne czy to ARM, x86, ppc. To nie robi większej różnicy bo po tej stronie wszystko jest standaryzowane już od czasów dinozaurów. Jakby tak nie było to chyba m$ by go nie wsadzał do XO prawda? :D Ja cały czas mówię o grafice która jest zwykłym pecetowym radeonem tak samo jak gpu z xo.
Jak już o architekturze intela mowa to się pisze x86 a 32-bitowych procesorów nie produkują już od 15 lat panie spec.

Wulfen- XO jak i plejka mogłyby skorzystać z dwukrotności swojej pamięci i wtedy dopiero byśmy mogli mówić że reszta konstrukcji więcej nie przemieli. Tak jak mówisz w konsolce o zbliżonych możliwościach giga byłoby okej, tylko wii u nie jest. Jeśli wierzyć devom to grafa z wiiu to coś pokroju amd hd4000. Te karty same w sobie mają potencjał korzystać z więcej niż gigsa ramu a my mówimy o współdzieleniu pamięci n a cały sprzęt. Ilość ramu była wąskim gardłem za czasów xo i ps3 i tak samo będzie z wiiu. Tylko że ram w tamtych czasach był 25 razy droższy niż teraz...
Co do tego gtxa to ty akurat powinieneś wiedzieć że to jest specjalistyczna karta do GPGPU czyli przykładowo renderowania na CUDA. Tu cała scena się musi zmieścić na grafice i te 4 giga to jeszcze wcale nie tak wiele.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #576 dnia: Września 06, 2012, 00:41:46 am »
Gościu bredzisz - z twojej wypowiedzi wynika, że CPU jest niepotrzebne Poza tym nikt nie potwierdził, że Wii U będzie miało DirectX - będzie miało coś podobnego - może w sensie łatwości programowania. Nintendo raczej nie zrezygnuje ze swojego środowiska tym bardziej, że od lat jest bardzo dobrze zoptymalizowane.

Nie chcę się z tobą zagłębiać w szczegóły techniczne tylko wydobyć jakiś sens. Nie pisz mi, że 32 bitowy procesor to x86 - ja o tym wiem ale piszę w sposób bardziej czytelny dla normalnego zjadacza chleba, bo nie każdy chce wiedzieć co oznacza dany skrót, tak samo jak dla mnie bardziej rozpoznawalnym jest oznaczenie X360 a nie XO i dlatego takie używam

Jak już pisałem w PC zawsze było ok 10x więcej ramu wraz z kolejnymi generacjami konsol, więc tu nie chodzi o to, że kiedyś pamięć była droższa

Wracaj do swojego CUDA Blendera i przestań mielić nam mózgi - pokaż lepiej co tam robisz w tym blenderze

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #577 dnia: Września 06, 2012, 01:37:31 am »
Poza tym nikt nie potwierdził, że Wii U będzie miało DirectX
Nikt poza developerami. Pełna zgodność z DX10, shader model 4.
http://www.eurogamer.net/articles/2012-08-30-how-powerful-is-the-wii-u-really
Nie pisz mi, że 32 bitowy procesor to x86 - ja o tym wiem ale piszę w sposób bardziej czytelny dla normalnego zjadacza chleba
What the fuck... Najpierw stawiasz porównanie między "architekturą ppc" a "intelami 32bit czy 64bit" a teraz piszesz o bardziej czytelnym przekazie. Czytelny przekaz to porównanie "PPC vs x86". No i x86 to również procesory 16 i 64 bitowe podobnie jak PPC a niedługo ARMy...
Mam przeczucie graniczące z pewnością że nie wiesz o czym mowa. Polecam.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #578 dnia: Września 06, 2012, 09:18:23 am »
Ostatnia moja odpowiedz dlatego nie pisalem o RISC I x86 tylko o PowerPC i Intelu. Koniec nie widze sensu dalej sie z tOBA przepychac. Mam nadzieje ze to nie przez twoj ostatni wypadek na rowerze kiedy jechales 10km/h bo 35 t9 z twoja nadwaga to niem9zliwe.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #579 dnia: Września 06, 2012, 13:21:51 pm »
Co za dziecko. Ja te normalnie pisze że pier**lisz głupoty i mylisz pojęcia a ty wypierdalasz po raz kolejny z prywatnym pojazdem. Liż komin buraku.  :lol:

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #580 dnia: Września 06, 2012, 17:03:40 pm »
Dobry hejt w temacie  :lol:

WiIU bedzie dla następnej generacji tym czy Wii jest dla obecnej to akurat wiadomo już od dawna. Ja osobiście Nintendo podziękowałem już po obecnej generacji konsol i następnej ich konsoli nie kupie napewno.

Shaman

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 03-09-2006
  • Wiadomości: 523
  • Reputacja: 3
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #581 dnia: Września 06, 2012, 21:40:56 pm »
Poza tym nikt nie potwierdził, że Wii U będzie miało DirectX
Nikt poza developerami. Pełna zgodność z DX10, shader model 4.
http://www.eurogamer.net/articles/2012-08-30-how-powerful-is-the-wii-u-really
Tylko, że co daje zgodność z DX, skoro Nintendo nie może używać DX? Chyba bardziej istotna jest zgodność z OpenGL w tym wypadku.

Figaro

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 1
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #582 dnia: Września 06, 2012, 22:03:00 pm »


Piszcie dalej, śmiało.

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #583 dnia: Września 07, 2012, 14:42:53 pm »
Dokładnie DX to M$ - Nintendo ma swoje bardzo dopracowane SDK. Deweloperzy mówili tylko, że programowanie Wii U jest tak samo łatwe jak X360 w przeciwienstwie do PS3. Monio4 widzę, że ten wypadek jednak był poważny, ale wciąż twierdzę, że to jest NIEREALNE, że jechałeś szybciej niż 15km/h. Wiem co piszę, gdyż co drugi dzień robię po 50km na rowerze od kilku lat więc się w końcu zamknij w tematach w których masz znikomą wiedzę.

Wracając do Wii U - Tej konsoli nie powinno się kupować dla hardware tylko dla produkcji Nintendo. Kto się zagłębił w ich gry wie, że warto czekać na kolejne odsłony flagowych serii. Poza tym Wii U będzie miało cenę konkurencyjną do PS3 - jest to nowa konsola, mocniejsza od PS3 więc czy nie warto wydać te 1000 zł? Moim zdaniem warto. Tym co zależy na hardware dam rade - pograjcie u kogoś na średnim PC podłączając pada od X360 - zdziwicie się jak doświadczycie identycznego gameplayu w większości grach jak na konsoli przy znacznie lepszej oprawie

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #584 dnia: Września 07, 2012, 14:52:14 pm »
Monio4 widzę, że ten wypadek jednak był poważny, ale wciąż twierdzę, że to jest NIEREALNE, że jechałeś szybciej niż 15km/h. Wiem co piszę, gdyż co drugi dzień robię po 50km na rowerze od kilku lat więc się w końcu zamknij w tematach w których masz znikomą wiedzę.
Summon
      Marcin_N


monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #585 dnia: Września 07, 2012, 14:54:41 pm »
Bankowo MS tak z przekory zrezygnowałby z opłaty licencyjnej od każdego sprzedanego wiiu... Widzicie co się dzieje z anfroidem? No właśnie. To że niny ma własne sdk w niczym nie przeszadza.

Bandi- To że ty tępy tłuku jeździsz jak pizda nie znaczy że inni nie potrafią przygazować na prostej. Come on, 15km/h to prawie spacerowe tempo. Nie masz jednej nogi czy co?

svonston

  • Gość
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #586 dnia: Września 07, 2012, 14:56:04 pm »
Proponuje zmienic nazwe tematu albo przynajmniej kilku ostatnich stron na RODZYNKI FORUMKOWE.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #587 dnia: Września 07, 2012, 15:00:47 pm »
Ja proponuje forumową zrzutę na protezę nogi dla bandiego żeby mógł przekroczyć magiczne 20km/h na swoim romecie.

inż. Oscyp

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-01-2010
  • Wiadomości: 4 133
  • Reputacja: 63
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #588 dnia: Września 07, 2012, 15:05:48 pm »
Ja jednak skłaniam się ku zmianie na rodzynki.
SW-5606-3156-4802

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #589 dnia: Września 07, 2012, 15:22:23 pm »

Bandi nakurwia jak zły. 15km/h i śmierć w oczach

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #590 dnia: Września 07, 2012, 15:39:54 pm »
Chyba się bany pozypią, pisałem o tobie tłuku - czytaj ze zrozumieniem. To samo tyczy się DX - Microsofi nie ma tu nic do gadania. Nintendo podejmuje decyzje a nie MS - wez ten swoj mozg po wypadku podreperuj kilkoma voltami, choc tobie to mikrofalowka nawet nie pomoze

Edit:
Ja się z tego bynajmniej nie ciesze - więcej szko robisz innym niż zrobiłeś sobie ... Współczuję całej rodzinie...
« Ostatnia zmiana: Września 07, 2012, 15:43:25 pm wysłana przez bandi »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #591 dnia: Września 07, 2012, 15:51:17 pm »
wez ten swoj mozg po wypadku podreperuj kilkoma voltami, choc tobie to mikrofalowka nawet nie pomoze
Mnie tu nadwornym ćpunem nazywają ale nie wiem co ty brałeś skoro takie pociski wymyślasz. W ogóle wyjebałeś pierwszy z adpersonam i przeginasz pałkę cały czas. Teraz mi po rodzinie ciśniesz. Dobry gimbus jesteś.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #592 dnia: Września 07, 2012, 18:25:53 pm »
Ale fajny ten temat <ok>

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #593 dnia: Września 07, 2012, 21:08:45 pm »
Musze czesciej odwiedzac tematy poswiecone nintendo :lol:

Figaro

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 66
  • Reputacja: 1
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #594 dnia: Września 07, 2012, 21:13:10 pm »
Musze czesciej odwiedzac tematy poswiecone nintendo :lol:

W gry Nintendo też powinieneś więcej grać :)

Zakładając, że tego nie czynisz. Nie wiem. Nie znam Cię.





PS. Bioshock Infinite pojawi się na Wii U.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #595 dnia: Września 07, 2012, 21:20:07 pm »
Przygode z Nintendo zakonczylem na SNESie... PIEKNE CZASY.

marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 970
  • Reputacja: 58
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #596 dnia: Września 07, 2012, 21:24:38 pm »
Monio4 widzę, że ten wypadek jednak był poważny, ale wciąż twierdzę, że to jest NIEREALNE, że jechałeś szybciej niż 15km/h. Wiem co piszę, gdyż co drugi dzień robię po 50km na rowerze od kilku lat więc się w końcu zamknij w tematach w których masz znikomą wiedzę.
Summon
      Marcin_N
Dane z dzisiaj:

TRIP DIST: 52,02km
TRIP TIME: 2:02:45
AVG. SPEED: 25,43km/h

15 km/h - :lol:

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #597 dnia: Września 07, 2012, 21:25:05 pm »
 :lol: :lol: niezły shit sztorm

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #598 dnia: Września 07, 2012, 22:40:39 pm »
Mam nadzieję, że chłopaki na tym nie skonczyli :-?

bandi

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 08-10-2005
  • Wiadomości: 487
  • Reputacja: 0
Odp: Wii U - Wątek główny
« Odpowiedź #599 dnia: Września 07, 2012, 23:11:08 pm »
Monio4 widzę, że ten wypadek jednak był poważny, ale wciąż twierdzę, że to jest NIEREALNE, że jechałeś szybciej niż 15km/h. Wiem co piszę, gdyż co drugi dzień robię po 50km na rowerze od kilku lat więc się w końcu zamknij w tematach w których masz znikomą wiedzę.
Summon
      Marcin_N
Dane z dzisiaj:

TRIP DIST: 52,02km
TRIP TIME: 2:02:45
AVG. SPEED: 25,43km/h

15 km/h - :lol:

25 to nie 35 poza tym ja pisalem o tym tlusciochu co wiekszosc zycia spedza na forach.

Swoja droga ciekawie zapowiada sie kanal miiverse - jesli dodamy sie z monio do "friendow" to nintendo moze z nami miec pewne probpemy...