Car lista może się podobać to fakt, choć brakuję też sporo charakterystycznych samochodów jakie są w GT5.
Z całym szacunkiem do GT5, ale na tym polu to ta gra jest sporym zawodem... Nie piszę tu o standardach czy co... Ale o doborze samochodów. Mamy pełno głupot typu Kubelwagen, których w ogóle nie używamy, a o przejażdżce kultowymi super samochodami czy innymi sportowymi autami możemy pomarzyć...
Gdzie jest którekolwiek drogowe Diablo? Inne generacje i modele Gallardo?
Gdzie jest Ferrari F50? Ferrari Testarossa? Ferrari 355? kultowe Ferrari 288 GTO oraz legendarne 250 GTO znane jako jeden z najdroższych klasyków świata?
Gdzie jest w premiumach Supra IV generacji również mega kultowy samochód?
Gdzie jest drogowa Pagani Zonda F albo Cinque?
Gdzie są samochody Noble?
Gdzie są Porsche?
Gdzie jest Koenigsegg?
Gdzie jest większość nowości od 2008 roku?
Po jaką cholere w premiumach jest Fiat 500 a Veyron (ulubieniec wielu ludzi, akurat nie mój...) w standardach?
Mógłbym tak dłużej pytania zadawać, niby mamy 1000 samochodów ale co z tego, jak potrafili potraktować jako osobne samochody GTR'a Concept i GTR'a przykrytego czarną folią ?? A w standardach Ford GT występuje jako dwa osobne samochody (wersja z namalowanymi pasami i bez... ) 1000 samochodów może i jest (już pomijam że większość to standardy) ale w tych 1000 jest pełno bezsensownych aut, których nigdy nie użyjemy, a zabrakło naprawdę sporo kultowych i rewelacyjnych wozów...
I to jest akurat fakt, nikt mi nie wmówi, że car lista w GT5 jest najlepsza. Jest spoko, jest lepsza od poprzednich części, ale wiele jej brakuje do doboru samochodów w Forzie 3 czy 4. Wiele jej brakuje do takiego Hot Pursuita który ma 80 samochodów, a przejechałem się każdym pojedynczym z nich i miałem przy tym mega radochę. To jest porządnie dobrana carlista. Jakość nie ilość