To niezłe jaja. A porównania zapewne trolle robią z pomocą TTw FM4.
Dlaczego od razu trolle.
Skoro porownuja ladniejsze samochody z GT5 (Premiumy) to chyba logiczne ze w FM4 rowniez takowe wybiora (w TT smigaja fury z showroomu).
olać grafikę - niestety parę osób tutaj nie pojmuje że wyścigi to nie trawa na poboczu i paroma screenami nie przykryją braków chociażby w AI...
Zgadzam sie
Tyle ze AI w FM4 jest naprawde kapitalne. Nie jest problemem znalezc miejsce w ktorym AI w jednej grze nie bedzie w stanie uniknac ustawionej przez gracza "barykady" (choc pod tym wzgledem w spec 2.0 AI dostalo niezlego kopa
).
Jednak dla mnie wazne jest jak AI zachowuje sie podczas wyscigu i w tej kwesti przeciwnicy z FM4 to chyba najlepsze AI z jakim mialem do czynienia w wyscigach (mowa o ustawieniu Profesional). Nie jezdza po sznurku, sa bardzo agresywni(bez przesady jak w Shift), pokazuja sie w lusterkach, opozniaja hamowanie przy probie wyprzedzania itd. Bedac liderem trzeba obierac defensywny tor jazdy. Czasem ogladajac powtorke mam wrazenie ze widze wyscig online a nie AI.
Co do twojego pytania o fizyke Pawle to ciezko porownac te gry. Jeden powie ze w GT jest lepsza, inny ze w FM. Oboje beda mieli racje. Duzo zalezy od samochodu. Taki Merc SLS czy F40 sa bardziej wymagajace w produkcji PD (zwlaszczana wyjsciach z wolniejszych zakretow), z kolei odwrotnie jest z samochodami pokroju BMW M3, muscle cars czy furami klasy GT
GT5 ma dluzsza droge hamowania ale w FM4 jest lepsze zachowanie podczas hamowania bez ABS.
Lepsze nierownosci vs lepiej oddana sila odsrodkowa. Mozna tak bez konca